19-11-2019, 17:47:59

Autor Tema: muke oko GTV-a  (Posjeta: 902 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

doctor

  • Gost
  • Trade Count: (0)
muke oko GTV-a
« u: 23-11-2007, 08:11:29 »
s obzirom da mislim uskoro uzeti svoj primjerak zanima me na sto treba najvise obracati paznju kod navedenog modela, te koje su mu "tvornicke greske", uzeo bi ili 2.0 motor ili 2.5 v6
hvala
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2617
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #1 u: 23-11-2007, 09:36:48 »
2.5 v6 uzmi....bolje ces proci :mah:
Music : ON
World: OFF
 

doctor

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #2 u: 23-11-2007, 20:43:52 »
samo toliko???
na sta bi najvise trebao paziti kod kupnje
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 984
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #3 u: 24-11-2007, 00:37:57 »
Čovjek se našalio - "bolje ćeš proći" jer košta nula kuna - naime, nije se proizvodio 2.5 V6 GTV.

Što gledati? Osim onoga što bi trebao gledati na svakom polovnom autu, ovdje je bitno detaljno provjeriti zadnji ovjes (bilo kakva škripa ili cviljenje su znak skupih problema), zatim prozore pri većoj brzini (moraju biti dobro podešeni jer vrata nemaju okvir), vraćanje brisača u nulti položaj i izvlačenje antene. To su jedine slabije točke - inače nema nekih posebnih i neobičnih problema vezanih za GTV. Ako nije imala veliki servis na 100,000 km, pripremi 12,000 kn za taj dio.
 

Offline Cube

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 728
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Spider 1.8 TS
    • Zagreb
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #4 u: 24-11-2007, 12:24:51 »
Čovjek se našalio - "bolje ćeš proći" jer košta nula kuna - naime, nije se proizvodio 2.5 V6 GTV.

Što gledati? Osim onoga što bi trebao gledati na svakom polovnom autu, ovdje je bitno detaljno provjeriti zadnji ovjes (bilo kakva škripa ili cviljenje su znak skupih problema), zatim prozore pri većoj brzini (moraju biti dobro podešeni jer vrata nemaju okvir), vraćanje brisača u nulti položaj i izvlačenje antene. To su jedine slabije točke - inače nema nekih posebnih i neobičnih problema vezanih za GTV. Ako nije imala veliki servis na 100,000 km, pripremi 12,000 kn za taj dio.


Aj pojasni ovaj dio o 12k kuna na 100000 km....?
THE VARIATOR GANG
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 205
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #5 u: 24-11-2007, 12:51:03 »
cccc luk et maj proajl
it sez GTV 2.5
Made in Banjaluka, BiH
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 984
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #6 u: 24-11-2007, 18:47:34 »

Aj pojasni ovaj dio o 12k kuna na 100000 km....?

Što pojasniti? Toliko te dođe servis i to ako si snalažljiv. U službenom servisu bi bilo i još jedno 2 milje skuplje. U to idu svjećice, distribucija, zatezači, pumpa vode, kvačilo i možda koji nosač motora ako je otišao. GTV nije jeftin auto za održavanje. A ako ga netko misli kupiti, pa održavati na "balkanski" način, onda bolje da ga i ne kupuje.
 

Offline Dino

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Spider 2.0 T.S.
    • Zagreb
Odg: muke oko GTV-a
« Odgovori #7 u: 24-11-2007, 19:05:12 »
istinu piše Paso. meni bas poceli skripati zadnji seleni. ja ulozio u navedeno oko 15 tisuca kuna (remenja, vilice, amortizeri, svjecice, kuplung, varijator...). auto je dosta mekan, a o vjes tvrd pa treba njezno i pazljivo.
e, da, i limarija (stakloplasitka je poprilicno skupa) :rolll: