19-11-2019, 15:37:47

Autor Tema: Problem na ovjesu 145  (Posjeta: 3990 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline v.i.k.alfa

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1015
  • Karma: 766
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6 Boxer & AR GT 3.2 V6
    • Rijeka
Problem na ovjesu 145
« u: 20-11-2007, 19:26:52 »
Neznam što se događa? Danas sam u vožnji osjetio da mi zanosi moju 145. Bježi mi volan iz ruku. 

Stao sam i pomicao volan lijevo desno i čulo se neko lupkanje. Unaprijed hvala.   :sad:  :alfisti:     
« Zadnja izmjena: 20-11-2007, 21:09:27 od AA-lfa »
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2617
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: Problem na ovjesu
« Odgovori #1 u: 20-11-2007, 19:29:56 »
pogledaj krajnike spone...ak ne pregledaj jel vilice imaju lufta...ak nije ni to onda moze biti nest do letve volana..da se nest sj.....  ili jednostavno da mozda trebas napravit optiku...neznaam..tesko je ovako reci..al probaj pa javi.. :mah:
Music : ON
World: OFF
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7635
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: Problem na ovjesu
« Odgovori #2 u: 20-11-2007, 19:43:52 »
možda balans štanga
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2617
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: Problem na ovjesu
« Odgovori #3 u: 20-11-2007, 21:00:47 »
kak mislis zanosi..daj malo detaljnije objasni!!! :mah:....... :komp:
Music : ON
World: OFF
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #4 u: 20-11-2007, 21:05:13 »
zanošenje u vožnji je kod mene bilo povezano sa špurom...a osjetilo se tek kad sam stavila 15" gore.
lijeva vilica tj. selen je bio u raspadnom stanju ali to se čulo preko rupa kako udara, meh. provjerio pajserom  :craz i vidio da ima lufta. promijenjeno (cca 240 kn, Tokić) i sad je O.K.

zadnjih dana mi se čuje nekakvo lupanje iz prednjeg desnog kotača, i osjeti se i na mjestu kad okrećem volan.
inače ako se u takvoj prilici čuje tk-tk-tk iz kotača to je najvjerojatnioje ležaj amortizera, koji se možda može riješiti podmazivanjem; ako ne onda zamjena.
no bojim se da kod mene nije to, jer su full čudni zvukovi, i udara na volanu - kad smotam full desno, pa malo vratim rukom lijevo i pustim volan, čuje se "tup".
kad istu stvar napravim na obrnutoj strani (dakle motanje full lijevo), onda tog TUP-a nema  :wal:
u subotu idem kod meha pa ću vidjeti.
uglavnom, ne zanosi... jesam kaj pomogla? ne  :craz
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu
« Odgovori #5 u: 20-11-2007, 21:06:01 »
Krajnici sigurno oko 200 kn je komad, najbolje zamjenit oba u kompletu jer ubrzo za jednim ode i drugi, ja sam ih mjenjao na svojoj 145, imao sam iste simptome. :ok:

Zanošenje se javlja jer se špur kod loših krajinka otvara u vožnji unaprijed i normalno je da auto vuče u stranu  :ok:
« Zadnja izmjena: 20-11-2007, 21:13:04 od Boxer »
 

Offline v.i.k.alfa

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1015
  • Karma: 766
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6 Boxer & AR GT 3.2 V6
    • Rijeka
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #6 u: 20-11-2007, 21:27:51 »
kak mislis zanosi..daj malo detaljnije objasni!!! :mah:....... :komp:

Npr. pri kočenju mi prednji kraj zanosi lijevo-desno i to osjetim na volanu. Isto tako pri vožnji na malo neravnijem asfaltu.
To nisam osjetio do danas. :?:


zanošenje u vožnji je kod mene bilo povezano sa špurom...a osjetilo se tek kad sam stavila 15" gore.

Meni se na mjestu pri brzom pomicanju volana lijevo-desno čuje tk tk . Ingrid je pomicala volan a ja sam držao ruke na kotaču i osjetio nešto kao preskakanje. Neznam kako objasnit to što sam osjetio  :?:

Krajnici sigurno oko 200 kn je komad, najbolje zamjenit oba u kompletu jer ubrzo za jednim ode i drugi, ja sam ih mjenjao na svojoj 145, imao sam iste simptome. :ok:

Zanošenje se javlja jer se špur kod loših krajinka otvara u vožnji unaprijed i normalno je da auto vuče u stranu  :ok:

 :ok:   stručno objašnjeno

krajnici 200 kn ?  :o000:  Za 33-ku sa oba platio 100 kn.   
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #7 u: 20-11-2007, 23:58:48 »
krajnici 200 kn ?  :o000:  Za 33-ku sa oba platio 100 kn.   

budem ja sutra nazvala tokić da se informiram kolko su...zamjenski.... pa javim.  :mah:
 

Offline v.i.k.alfa

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1015
  • Karma: 766
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6 Boxer & AR GT 3.2 V6
    • Rijeka
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #8 u: 21-11-2007, 00:05:57 »
 :ok:  Sutra krećem u rješavanje problema. Hvala i pišemo si.
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #9 u: 21-11-2007, 09:18:24 »


krajnici 200 kn ?  :o000:  Za 33-ku sa oba platio 100 kn.   

Da oko 200kn ti je komad jer boxerica nema male krajnike nego s krajnikom ide i jedan dio spone. Ima ih po 120kn na dalje ali ako već stavljaš stavi kvalitetnije, isplati se :ok:
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #10 u: 21-11-2007, 10:04:21 »
zvala tokić  :love2: :craz

krajnici 160 kn/kom talijanski, 360 kn/kom TRW; frajer se kune da su talijanski super. da, to su oni dulji malo.
letva volana tvornički reparirana 2150 kn
balans štanga (samo originalna) 1425 kn

eto  :hap:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #11 u: 21-11-2007, 13:17:48 »
Potraži SIDEM krajnici su im jako kvalitetni a cijenom znaju biti upola TRW-a :ok:
 

Offline v.i.k.alfa

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1015
  • Karma: 766
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6 Boxer & AR GT 3.2 V6
    • Rijeka
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #12 u: 21-11-2007, 16:00:08 »
Hvala Vam na trudu ali evo pronašli smo u Auto-Krešo Zagreb pa će poslati u Auto-Krešo Rijeka.
Cijena: krajnici 107,00 kn  komad  :ok:
            spone  240,00 kn  komad

Žena je razgovarala pa neznam tko je proizvođač, možda netko od vas zna.   :?:   :alfisti:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #13 u: 21-11-2007, 18:07:10 »
Hm, jesi siguran da su za boxera jer za njega krajnik košta više od spone, spona je običan komad cijevi s narezanim navojem s 2 strane i na sredini je  urezana za ključ da možeš podešavat špur, neznam što bi na njoj moglo ikada otiči da bi je trebalo mjenjati jer boxerice imaju letve s dugim sponama na letvi već montiranim, a i za krajnik 107kn mi je turbo sumnjivo :da: :da: Budi oprezan da ne stignu dijelovi za TS ili TD/JTD :da: :da:
 

Offline v.i.k.alfa

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1015
  • Karma: 766
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6 Boxer & AR GT 3.2 V6
    • Rijeka
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #14 u: 21-11-2007, 21:40:18 »
Sutra čemo još provjerit, ali baš je naglasio "za boxericu"  :box: .
Hvala na upozorenju.  :ok:
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #15 u: 23-11-2007, 13:41:15 »
Tako je AA-lfa, krajnici nemaju veze sa zanošenjem u vožnji. Kad auto ide lijevo desno u kočenju znači da su otišli gumeni lajtunzi, iznutra se raspadnu i stvaraju pritisak pa ponekad blokira kotač jer ne vrača ulje  i kad se stisne kočnica taj loš prvi hvata jer je već pod pritiskom a tek onda drugi. Ako npr lijevi ne valja kad se stisne kočnica zanosi u desno i kad uhvati desni on ga ispravlja i dobiva se dojam opasnog zanošenja. Da objasnim zašto zanosi kontra od neispravnog: to je princip špura koji u kočenju zatvara kotače unutra a kod kretanja ih kao širi prema van, znači lijevi kotač je prvi uhvatio i počeo se zatvarat prema unutra i kako nema kontre sa druge strane vuče udesno. Taj problem sam upravo jučer riješio jer mi se to događao a imao sam ga i prije na boxerici. To je jednostavno njihova bolest kao i vilice a krajnici su po tom pitanju prva liga, rijetko odlaze. Druga opcija je da je auto bio razbijen i da nije napravljen špur, ili je neš mijenjano i nije napravljen špur i nema pravilnog zatvaranja kotača jer je jedan preotvoren-prezatvoren a drugi ok ili obratno. Ono kaj je AA-lfa spominjala tk-tk-tk to je krajnik jer kad na mjestu okrećeš sa volanom čuješ to.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #16 u: 23-11-2007, 13:48:12 »
kod mene tj. na boxerici, krajnik će danas biti provjeren vulgaris metodom mrdanja kotača rukama na mjestu dok auto stoji  :da: :craz
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #17 u: 23-11-2007, 13:50:29 »
kod mene tj. na boxerici, krajnik će danas biti provjeren vulgaris metodom mrdanja kotača rukama na mjestu dok auto stoji  :da: :craz



Digni auto na dizalicu i onda probaj :ok: :ok:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #18 u: 23-11-2007, 13:54:18 »
Tako je AA-lfa, krajnici nemaju veze sa zanošenjem u vožnji. Kad auto ide lijevo desno u kočenju znači da su otišli gumeni lajtunzi, iznutra se raspadnu i stvaraju pritisak pa ponekad blokira kotač jer ne vrača ulje  i kad se stisne kočnica taj loš prvi hvata jer je već pod pritiskom a tek onda drugi. Ako npr lijevi ne valja kad se stisne kočnica zanosi u desno i kad uhvati desni on ga ispravlja i dobiva se dojam opasnog zanošenja. Da objasnim zašto zanosi kontra od neispravnog: to je princip špura koji u kočenju zatvara kotače unutra a kod kretanja ih kao širi prema van, znači lijevi kotač je prvi uhvatio i počeo se zatvarat prema unutra i kako nema kontre sa druge strane vuče udesno. Taj problem sam upravo jučer riješio jer mi se to događao a imao sam ga i prije na boxerici. To je jednostavno njihova bolest kao i vilice a krajnici su po tom pitanju prva liga, rijetko odlaze. Druga opcija je da je auto bio razbijen i da nije napravljen špur, ili je neš mijenjano i nije napravljen špur i nema pravilnog zatvaranja kotača jer je jedan preotvoren-prezatvoren a drugi ok ili obratno. Ono kaj je AA-lfa spominjala tk-tk-tk to je krajnik jer kad na mjestu okrećeš sa volanom čuješ to.


Imaju jaaaaaaaaaako velike veze s zanošenjem, ja probao na svojoj koži, zamjenio krajnike i od onda nema mrdanja.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Problem na ovjesu 145
« Odgovori #19 u: 23-11-2007, 14:05:03 »
meni nikad auto nije zanosio a krajnici su bili koma, čak i kad sam u vožnji pustio volan išao je ravno a i u kočenju sa puštenim volanom išao je ravno, osim kaj su lupali kod prelaska preko neravnina i rupa, drugo niš
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html