15-11-2019, 10:20:00

Autor Tema: 2.0 ts zaribao (again)?  (Posjeta: 8974 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #140 u: 19-09-2012, 21:26:06 »
nema potrebe uopce taj remen stavljat. Ja sam se vozio bez njega i nisam osjetio amam bas nikakvu razliku. Ok na nekih 6000 je motor nesto vise tresao al kad vozis na 6000 okretaja je to najmanja stvar.
Motor se nesto ljepse razvrti bez remena.

zna se motor razletiti ako nema balans remena, bilo je takvih slucajeva kod 2.0 ts, ljudi su mijenjali samo zupcasti ne i balans remen i problem

prema alfaworkshopu, oni preporucuju zamjenu i zatezaca i balans remena a oni vjerujem znaju sta rade:
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_cam_belt_change.shtml

'Now we can remove the balancer shaft belt and the cam belt by loosening the center bolts of the tensioners. You will note while you are doing this that the tensioners may be made of plastic and they will also need to be replaced as they have a tendency to explode which has the same effect as a cam belt breaking as the belt goes loose and slips over the cam wheels.'
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #141 u: 19-09-2012, 21:30:50 »
Me nemoj se više uopće zamarat sa svijećicama i tom Alfom kad svke tri godine moraš mjenjati te svijećice. Tko je to videl  :hehe: :hehe: :hehe:

Ma najbolje da si ti ko fychozagorec kupiš Golf III dizlo, lijeve i desne plugove, i oreš njive s njim.  :funny:

mijenjam na 100.000 km, ne na tri godine, po proizvodjacevoj specifikaciji
 

fychozagorec

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #142 u: 20-09-2012, 17:07:08 »
Me nemoj se više uopće zamarat sa svijećicama i tom Alfom kad svke tri godine moraš mjenjati te svijećice. Tko je to videl  :hehe: :hehe: :hehe:

Ma najbolje da si ti ko fychozagorec kupiš Golf III dizlo, lijeve i desne plugove, i oreš njive s njim.  :funny:
Kat te bum ja vdrapil onda buš oral po Zelini!  :batin :smijeh :smijeh
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #143 u: 20-09-2012, 18:40:22 »
inace, nije bas normalno skidati karter i provjeravati letece lezajeve na motoru - ako to odlazi, onda je to znak lose konstruisanog motora! tom logikom, trebalo bi i temeljne lezajeve provjeriti, provjeriti pumpu ulja, karike, a kad se to vec radi onda provjeriti ventile, hidropodizace, cilindre, klipove, izmjeriti zazore, napraviti dijagnostiku sondom...

pa nije stojadin majku mu  :cool-smiley-027:

http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=121.0

e da je bar stojadin...
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline pajo_patak

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 627
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • 2x Delta, 2x Dedra
    • Split
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #144 u: 20-09-2012, 19:01:19 »
eto ti ideje, stavi motor od stojadina...ako ne ništa duže će trajat od tog :hap:
Život je prekratak da bi ga trošili na ružne žene i aute koji malo troše
 

igor 409

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #145 u: 20-09-2012, 19:02:34 »
Držo sam helicoil u rukama,ali nikada nisam vidio ni čuo da je netko s njome popravljao navoj na glavi za sviječicu.

možda vrijedi tko zna, trebalo bi probati.  :?:

Meni je prije cca 30 000 izletjela svjećica. Tako sam se dovezao do doma (3,5 km). Drugi dan sam googlajući pronašao firmu (mislim na Trešnjevci) gdje su mi rekli da spirala podnosi isto opterećenje kao normalni navoj, ali im treba donijeti glavu u radionu. Nakon toga otišao sam do mehaničara i nakon razmišljanja da li mijenjati glavu, ovu obrađivati, nositi u tu firmu ili da sami ubacimo spirale, on je odlučio kupiti spirale i pokušati ih ubaciti. S magnetom i kompresorom smo počistili ostatke izolacije od kabla, a mehaničar je drugi dan otišao po spirale (ako sam dobro zapamtio platio ih je 400 - 500 Kn). Nakon umetanja spirale stavljena je druga svjećica s ciljem da par dana vidim kako će se to ponašati i da nakon toga prodam auto.

Priznajem da sam se zbog straha prvi dan vozio na oko 2000 giri, ali s obzirom da je sve bilo ok drugi, treći dan probao sam malo stisnuti auto i opet nije bilo čudnih zvukova. S obzirom da se nikako nisam mogao odlučiti svoju Alfu zamijeniti za neku sestru, odlučio sam se tako voziti do velikog servisa pa onda kako bude. Na velikom servisu, iako smo strahovali što će se dogoditi svjećica je išla van bez problema isto kao i nova unutra.
Jedina posljedica bio je skureni i popigani poklopac glave (kojeg nismo ni skidali pa nismo znali za to) tako da je dihtung propuštao pa su se svjećice kupale u ulju. Naravno, "smeću" od TS to nije smetalo da tako odradi oko 20 000 km.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #146 u: 26-09-2012, 20:51:21 »
auto je up&running.

trosak je bio 30 ojra za urezivanje navoja na rupi od svjecice

 :rol:

naravno izmijenjeni su dihtunzi, set zupcastog i ostalih remena sa komplet zatezacima itd itd  :cool-smiley-027:

 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9392
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #147 u: 26-09-2012, 21:15:12 »
auto je up&running.

trosak je bio 30 ojra za urezivanje navoja na rupi od svjecice

 :rol:

naravno izmijenjeni su dihtunzi, set zupcastog i ostalih remena sa komplet zatezacima itd itd  :cool-smiley-027:
:hello: :hello:  :ok:
Varijator sekta
 

Offline Mikula

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4827
  • Karma: 410
  • Spol: Muški
  • Ubit će me žena
    • Split
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #148 u: 26-09-2012, 21:17:04 »
ajde neka :ok: ko kaže da TS nevalja :hello: :hello: :hello:

pa nevalja  :craz eno mi jedan ispred kuce sa ludom radilicom
I muskarci placu, ali i žene prde
 

niknejm

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #149 u: 26-09-2012, 21:28:36 »
pametan nacin slaganja..

p.s. ali stvarno bi mogao pomalo trazit neki v6

1. imas namjeru ostavljat auto
2. gust u voznji
3. znamo sto ce se prije ili kasnije dogodit s ovim motorom :D
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #150 u: 27-09-2012, 11:16:08 »
dijelovi za v6 su puno skuplji, sve je skuplje 30-50% sto se motora tice, potrosnja je znacajno veca, plinska instalacija je znacajno skuplja, registracija je znacajno skuplja...

dok sam cekao da mi se glava obradi, u servis su dosle dvije 166 2.4 jtd koje su pomijesale vodu i ulje...nema tu pravila, mislim da sve zavisi prvenstveno od odrzavanja auta a onda recimo neki specificni kvarovi vezani za odredjen motor

v6 je v6 jasno, sto se performansi i zvuka tice, valjda cu nekad uspjeti si priustiti takvu masinu  :love2:
 

Offline Sizif

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1365
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • Accord coupe V6
    • Osijek
    • Sizifova 166 2.5 V6 24V
Odg: 2.0 ts zaribao (again)?
« Odgovori #151 u: 27-09-2012, 14:12:39 »
da si odma prvi put napravio swap, bio bi u plusu dosad...posto nisi, ajmo dalje  :craz
Svaki Alfista je Sizif...