26-06-2019, 12:54:40

Autor Tema: Pitajte Seba  (Posjeta: 1527077 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9381
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23660 u: 13-05-2019, 21:47:59 »
Pozdrav Seb!

Imam jedan problem koji nikako ne uspijevam rješiti.

Radi se o Puntu 2 1.2 16v. Autu se stalno javlja greška p1135 gornja Lambda sonda.
Promjenjene su već 2 koje su ispravne. Prvo je stavljena zamjenska pa nakon toga originalna koja je ispravna.
Kad se promjeni izbrisemo gresku no ona se nakon 2-3 dana ponovno javi i upali zutu lampicu.

Imas li kakav savjet s obzirom da ja ne znam što dalje.

Hvala i lp, Toni
Grijač lambde sonde odnosno konektor stvara problem. Dvije bijele žice su ti od grijača lambde. Probaj brebrikati sa vanjske strane konektora te dvije bijele žice i znat ćeš dali je do tog konektora a je 99 % jer ja sam tako riješio problem koji se  vukao dugo  :ok:
Varijator sekta
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23661 u: 14-05-2019, 07:04:47 »
Pozdrav Seb!

Imam jedan problem koji nikako ne uspijevam rješiti.

Radi se o Puntu 2 1.2 16v. Autu se stalno javlja greška p1135 gornja Lambda sonda.
Promjenjene su već 2 koje su ispravne. Prvo je stavljena zamjenska pa nakon toga originalna koja je ispravna.
Kad se promjeni izbrisemo gresku no ona se nakon 2-3 dana ponovno javi i upali zutu lampicu.

Imas li kakav savjet s obzirom da ja ne znam što dalje.

Hvala i lp, Toni
teško je biti siguran sa zamjenskim i polovnim dijelovima...probaj donju sondu stavit gore a ovu dole...možda ti motor zbog nečeg ne sagorjeva kako treba pa se greška inducira preko sonde mada je ona možda ok

Offline mile1989

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 95
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • 159 JTDm & VW Polo 1.4 tDI PD
    • Gospić
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23662 u: 14-05-2019, 12:52:33 »
Pozdrav Seb,

Ako može mala pomoć, 159 1.9 16v kad je hladna normalno ide, kad se dobro "ugrije" počme trzat (obično oko 2500 okretaja) i osjeti se da slabije ubrzava, tlak turba padne za skoro puni bar (po satiću) i lagano se vrati na 1.4, preko 3000 ide normalno.... Vakumi svi provjereni, MAP i EGR očišćeni, dpf se pali bar jednom na 500km, na diagnostici pokazuje da je na 80%....
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23663 u: 14-05-2019, 13:17:57 »
Pozdrav Seb,

Ako može mala pomoć, 159 1.9 16v kad je hladna normalno ide, kad se dobro "ugrije" počme trzat (obično oko 2500 okretaja) i osjeti se da slabije ubrzava, tlak turba padne za skoro puni bar (po satiću) i lagano se vrati na 1.4, preko 3000 ide normalno.... Vakumi svi provjereni, MAP i EGR očišćeni, dpf se pali bar jednom na 500km, na diagnostici pokazuje da je na 80%....
EGR..nema veze što si ga čistio... auti dok su bili novi su cukali zbog njega jer je takva mapa...mora zadovoljit eco normu a nus pojava je cukanje... samo čišćenej EGRa ne pomaže uvijek tj rijetko pomaže jer problem je što čađa probije u elktrični dio EGRa
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: mile1989

Offline mile1989

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 95
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • 159 JTDm & VW Polo 1.4 tDI PD
    • Gospić
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23664 u: 14-05-2019, 13:32:30 »
EGR..nema veze što si ga čistio... auti dok su bili novi su cukali zbog njega jer je takva mapa...mora zadovoljit eco normu a nus pojava je cukanje... samo čišćenej EGRa ne pomaže uvijek tj rijetko pomaže jer problem je što čađa probije u elktrični dio EGRa

Bi li pomoglo da ga je zablindirat i isključit, probao sam ga iskopčat al naravno odma u safe mode ode
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23665 u: 14-05-2019, 13:46:37 »
Bi li pomoglo da ga je zablindirat i isključit, probao sam ga iskopčat al naravno odma u safe mode ode
da, riješio bi se toga onda..nemoj ga iskapčat nego ga blindiraj...upalit če se greška ali če normalno ići neče cukat tj nebi trebao ako je do njega
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: mile1989

Offline mile1989

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 95
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • 159 JTDm & VW Polo 1.4 tDI PD
    • Gospić
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23666 u: 14-05-2019, 13:54:20 »
da, riješio bi se toga onda..nemoj ga iskapčat nego ga blindiraj...upalit če se greška ali če normalno ići neče cukat tj nebi trebao ako je do njega

Probat ću...

Hvala 😉
 

Offline goran156

  • Trade Count: (-1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 208
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 159 2.4 JTD-M
    • Čakovec (sv.križ)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23667 u: 15-05-2019, 15:23:13 »
Pozdrav Seb.
Danas sam na AR159 2.4 jtdm skinuo senzor DPFa da bih aplicirao onaj sprey za ciscenje DPFa i vratio ga natrag bez ikakvog oštečenja, kad sam upalio auto bacilo mi je grešku P2085 DPF senzor, poništim grešku ali cim upalim auto vrati se. Nskon toga sam otišo na autoput i pritisnuo ga mslo i pokrenula se regeneracija (povecala se potrosnja za duplo, pao pritisak turba...) trajalo je to nekih 10 tak minuta i vratilo se sve u mormalu. Pomislio sam da je senzor proradio. Dođem doma poništim grešku, upalim auto i opet se javi. Ako je crko senzor što je onda pokrenulo regeneraciju i šta bi moglo biti?
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23668 u: 15-05-2019, 16:28:04 »
Pozdrav Seb.
Danas sam na AR159 2.4 jtdm skinuo senzor DPFa da bih aplicirao onaj sprey za ciscenje DPFa i vratio ga natrag bez ikakvog oštečenja, kad sam upalio auto bacilo mi je grešku P2085 DPF senzor, poništim grešku ali cim upalim auto vrati se. Nskon toga sam otišo na autoput i pritisnuo ga mslo i pokrenula se regeneracija (povecala se potrosnja za duplo, pao pritisak turba...) trajalo je to nekih 10 tak minuta i vratilo se sve u mormalu. Pomislio sam da je senzor proradio. Dođem doma poništim grešku, upalim auto i opet se javi. Ako je crko senzor što je onda pokrenulo regeneraciju i šta bi moglo biti?
ecu računa koliko je zaštopan DPF a senzor sluzi za kontrolu protočnosti nije glavni faktor za paljenje regeneracije

Offline goran156

  • Trade Count: (-1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 208
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 159 2.4 JTD-M
    • Čakovec (sv.križ)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23669 u: 15-05-2019, 16:36:55 »
ecu računa koliko je zaštopan DPF a senzor sluzi za kontrolu protočnosti nije glavni faktor za paljenje regeneracije

Znaci da je senzor crko? Koja mu je cijena (2.4 210ks)? Paše sa 1.9jtdm ili 2.0 jtdm?
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23670 u: 16-05-2019, 07:16:40 »
Znaci da je senzor crko? Koja mu je cijena (2.4 210ks)? Paše sa 1.9jtdm ili 2.0 jtdm?
neznam dali je crko... 680 kn, paše od 1.9

Offline otrov

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 516
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 159 1.9jtdm 8v Grigio Titanio
    • Drežnik Grad
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23671 u: 16-05-2019, 10:31:06 »
Seb, malo glupo pitanje.
Radi se o 159. Nisam imao nikakvih problema, prosao tehnički od šale, pukne mi zadnje desna opruga i od tada mi se čuje na ovjesu preko tocno određenih neravnina, klak klak, negdje između motora i šajbe. Naime zamjenio sam sve opruge i mislio da se taj zvuk prenosio zbog puknute opruge po cijeloj kabini, međutim on je ostao. Naprijed je nova lijeva vilica i spona letve volana, majstor gledao kaze nista nema lufta, ja gledao isto mi se čini. Meni dolazi zvuk kao da su gume balans štange, auto je preko rupa normalan, nego taj zvuk dodje samo kad su neke pukotine po cesti. Na sto da obratim pažnju!? Što bi jos moglo stvarat takav zvuk, iritira me, auto je udoban, rupe ne osjetis, al te neke neravnine kad pređem onda se čuje naprijed baš klak klak. Hvala

Poslano sa mog VTR-L29 koristeći Tapatalk

Audentes deus ipse iuvat
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23672 u: 16-05-2019, 11:54:57 »
Seb, malo glupo pitanje.
Radi se o 159. Nisam imao nikakvih problema, prosao tehnički od šale, pukne mi zadnje desna opruga i od tada mi se čuje na ovjesu preko tocno određenih neravnina, klak klak, negdje između motora i šajbe. Naime zamjenio sam sve opruge i mislio da se taj zvuk prenosio zbog puknute opruge po cijeloj kabini, međutim on je ostao. Naprijed je nova lijeva vilica i spona letve volana, majstor gledao kaze nista nema lufta, ja gledao isto mi se čini. Meni dolazi zvuk kao da su gume balans štange, auto je preko rupa normalan, nego taj zvuk dodje samo kad su neke pukotine po cesti. Na sto da obratim pažnju!? Što bi jos moglo stvarat takav zvuk, iritira me, auto je udoban, rupe ne osjetis, al te neke neravnine kad pređem onda se čuje naprijed baš klak klak. Hvala

Poslano sa mog VTR-L29 koristeći Tapatalk
vidi da ne zapinje plastika ispod blatobrana po vilici ili nečem..za nešto pametnije da ti kažem, moro bi probat auto

Offline ivan495

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 89
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Šibenik
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23673 u: 16-05-2019, 21:47:37 »
Ne radi se o Alfi, ali da ipak pitam, možda je netko imao sličnih problema.

Peugeot 406 2.0 HDi. Klima nekad radi, nekad ne. Povisio/snizio temperaturu, stavio na automatsku klimu ili ručno, nema pravila.
Kompresor se nekada upali, nekada neće. Nekada ostane stalno upaljen i klima normalno hladi, nekada se upali pa se svako malo pali-gasi, a nekada se uopće ne upali.
Dakle, nema pravila.

Do čega bi moglo biti? A kada radi, onda hladi dobro.
Ništa ne ostavljam nezavrš
 

Offline Mata16

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1780
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 Mjet
    • Bjelovar
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23674 u: 16-05-2019, 22:17:16 »
Ne radi se o Alfi, ali da ipak pitam, možda je netko imao sličnih problema.

Peugeot 406 2.0 HDi. Klima nekad radi, nekad ne. Povisio/snizio temperaturu, stavio na automatsku klimu ili ručno, nema pravila.
Kompresor se nekada upali, nekada neće. Nekada ostane stalno upaljen i klima normalno hladi, nekada se upali pa se svako malo pali-gasi, a nekada se uopće ne upali.
Dakle, nema pravila.

Do čega bi moglo biti? A kada radi, onda hladi dobro.

Imam ja doma 406 pa mu znam mane, ispod prednjeg lijevog blatobran postoji modul klime koji upravlja sa klimom i ventilatorima hladnjaka, vjerojatno je pun vlage i ne radi kako treba, trebalo bi novi ili polovni ako se uopće vise moze naci vise, prvo sumnjam na to jer im je taj modul boljka, a moze bit i nesta drugo ali treba onda kopati dalje  :mah:
JTD
 

Offline MersadH

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 11
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • BiH
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23675 u: 17-05-2019, 00:23:29 »
Pozdrav Seb. Imam alfu 147 jtd 85KW. Kad je hladan motor na malo davanje gasa baca crni dim i pri voznji isto. Kad se zagrije manje ali opet ima dok nekad nema nikako. Znaju i malo obrtaji varirat na leru ali bez truckanja motora vec jednostavno malo padnu pa se podignu(kazaljka obrtomjera se pomjera 2mm gore dole). Kad se zagrije ne varira. I nekada ide otkida a nekada je lijena. Nov je maf, map, crijeva interkulera. Zna se nekada desiti i da na malim skrpt obrtajima u trecoj zna trzat. Egr je zatvoren i na turbini i na usisu. Usis skinut i opran. Imam ispravne dizne povoljno za nekih 50 € tako da mi se ne isplati skidat ove i slati na ispitivanje. Na dijagnostici ne mogu vidjet parametre dizni, da li sa epruvetama da izmjerim povrat ili da kupim druge (ispravne cca50€) i u kojem pravcu da dalje trazim. Hvala unaprijed.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23676 u: 17-05-2019, 06:58:55 »
Ne radi se o Alfi, ali da ipak pitam, možda je netko imao sličnih problema.

Peugeot 406 2.0 HDi. Klima nekad radi, nekad ne. Povisio/snizio temperaturu, stavio na automatsku klimu ili ručno, nema pravila.
Kompresor se nekada upali, nekada neće. Nekada ostane stalno upaljen i klima normalno hladi, nekada se upali pa se svako malo pali-gasi, a nekada se uopće ne upali.
Dakle, nema pravila.

Do čega bi moglo biti? A kada radi, onda hladi dobro.
a za početak vidjet stanje količine plina...na dalje može biti neki kvar ali teško ovako pogodoit jer razloga može bit x

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23677 u: 17-05-2019, 07:03:15 »
Pozdrav Seb. Imam alfu 147 jtd 85KW. Kad je hladan motor na malo davanje gasa baca crni dim i pri voznji isto. Kad se zagrije manje ali opet ima dok nekad nema nikako. Znaju i malo obrtaji varirat na leru ali bez truckanja motora vec jednostavno malo padnu pa se podignu(kazaljka obrtomjera se pomjera 2mm gore dole). Kad se zagrije ne varira. I nekada ide otkida a nekada je lijena. Nov je maf, map, crijeva interkulera. Zna se nekada desiti i da na malim skrpt obrtajima u trecoj zna trzat. Egr je zatvoren i na turbini i na usisu. Usis skinut i opran. Imam ispravne dizne povoljno za nekih 50 € tako da mi se ne isplati skidat ove i slati na ispitivanje. Na dijagnostici ne mogu vidjet parametre dizni, da li sa epruvetama da izmjerim povrat ili da kupim druge (ispravne cca50€) i u kojem pravcu da dalje trazim. Hvala unaprijed.
jel chipan auto?
možeš izmjerit povrat dizni ali to ništa nije mjerodavno...teško je popravljat auto sa polovnim dojelovima...to što su druge dize kakti ok ne znači da jesu...ja uvjek savjetujem da se odnesu kod pravog majstora da ih složi kako treba
teško je ovako za pogodit ali treba vidjet kako radi VGT turba, zazor na ventilima nebi bilo loše pogledat...loša nafta isto može uzrokavat neke od navedenih simptoma

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1199
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23678 u: 17-05-2019, 09:54:57 »
Pozdrav Seb.
Mozes li mi prenjeti tvoja dosadasnja iskustva sa Alfa Romeo GIULIETTA 2012g.p. 2.0 JTDm, 170ks, manuelni mjenjac, na sta obratiti paznju prilikom kupovine i da li je ovaj model, motor i mjenjac imao nekih vecih problema (npr. kao u 159 sa Swirlovima ili lezajevi u mjenjacu)? Unaprijed hvala  :pivo:
« Zadnja izmjena: 17-05-2019, 09:56:21 od SrdjanBL »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15609
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23679 u: 17-05-2019, 11:28:28 »
Pozdrav Seb.
Mozes li mi prenjeti tvoja dosadasnja iskustva sa Alfa Romeo GIULIETTA 2012g.p. 2.0 JTDm, 170ks, manuelni mjenjac, na sta obratiti paznju prilikom kupovine i da li je ovaj model, motor i mjenjac imao nekih vecih problema (npr. kao u 159 sa Swirlovima ili lezajevi u mjenjacu)? Unaprijed hvala  :pivo:
nema ništa posebno...kučište EGRa je znlo puknut (1.000kn)...prije kupnje u neki servis na pregled obavezno