25-10-2021, 21:04:50

Autor Tema: Pitajte Seba  (Posjeta: 1647641 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23800 u: 17-07-2019, 15:00:16 »
19 jtd 150 ks.
 Umjesto DPF , stavio bi protočni lonac, kao na slici i montirao senzor. Da li odgovara ovaj lonac za ovaj motor ?

Da li je bolje uraditi softversko ukidanje EGR , DPF i optimalni remap prije nego skinem DPF ili je bolje ugraditi protočni lonac, pa potom raditi ukidanje EGR, DPF i remap? Hvala.



ne mogu ocjenit koliki je promjer ovog lonca
ako se softwareski DPF ugasi ubrzo se mora skinut inače če se zaštopat...regeneracije radi svakih cca 500 km tak da

Online jumba

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • STON
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23801 u: 17-07-2019, 18:44:08 »
Senzor je stigao(sutra cu ga promjenit)
Hvala vam jos jednom na svemu.
Lp
 

Offline aggressor

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 135
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm
    • Tuzla
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23802 u: 17-07-2019, 19:58:31 »
ne postoji model 159 16v bez swirla...8v nema swirl...ako je plastična usisna ona može napravit srnje koje sam reko...aluminijska isto zeza ali ne može napravit problem kao plastična...plastičnu ne možeš vidjet dali su leptiri maknuti ili ne dok ju ne skineš a ako je aluminijska onda se može vidjet dali je neko makno ili ne tj dali su gore u grani

Ipak je bio hidropodizac na trecem klipu koji je nastradao zbog swirla.
Na drugom i trecem cilindru se otkino swirl, na drugom je zeznuo dva izduvna ventila ali na srecu nista vise, osim sto je ostavio tackica na klipu (klip ga izmrvio tako da nema traga swirlu nigdje), dok je ne trecem uletio, klip ga odmah savio i izbacio ali na srecu zaglavio je u geometriji (varijabili) turba.
3 dana prije otvaranja motora na vecem gasu je bacalo u safe mode i prijavljivalo pritisak turba, dok je na putu do Sarajevu na kraju crijevo turba puklo.




Na slikama se vide ostecenja na glavi, sitne tackice na drugom dok na trecem nema nista i swirl koji je pronadje u turbu.

Najvjerovatnije se na drugom jos u Italiji otkinuo, kod prvog vlasnika dok je kod mene na trecem.
(uvijek sam imao problem da je jedan dan auto fino radilo, ubrzavalo dok nekad isto da ga nesto koci, sad vise tih problema nemam, najvjerovatnije zbog dva izduvna ventila na drugom cilindru).
Vec preko mjesec ne pali ciscenje dpf-a a prije gotov svake dvije sedmice, nema crnog dima, ukratko drugo vozilo.
« Zadnja izmjena: 17-07-2019, 20:05:07 od aggressor »
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23803 u: 18-07-2019, 07:29:29 »
Senzor je stigao(sutra cu ga promjenit)
Hvala vam jos jednom na svemu.
Lp
:ok: :pivo:

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23804 u: 18-07-2019, 07:31:27 »
Ipak je bio hidropodizac na trecem klipu koji je nastradao zbog swirla.
Na drugom i trecem cilindru se otkino swirl, na drugom je zeznuo dva izduvna ventila ali na srecu nista vise, osim sto je ostavio tackica na klipu (klip ga izmrvio tako da nema traga swirlu nigdje), dok je ne trecem uletio, klip ga odmah savio i izbacio ali na srecu zaglavio je u geometriji (varijabili) turba.
3 dana prije otvaranja motora na vecem gasu je bacalo u safe mode i prijavljivalo pritisak turba, dok je na putu do Sarajevu na kraju crijevo turba puklo.




Na slikama se vide ostecenja na glavi, sitne tackice na drugom dok na trecem nema nista i swirl koji je pronadje u turbu.

Najvjerovatnije se na drugom jos u Italiji otkinuo, kod prvog vlasnika dok je kod mene na trecem.
(uvijek sam imao problem da je jedan dan auto fino radilo, ubrzavalo dok nekad isto da ga nesto koci, sad vise tih problema nemam, najvjerovatnije zbog dva izduvna ventila na drugom cilindru).
Vec preko mjesec ne pali ciscenje dpf-a a prije gotov svake dvije sedmice, nema crnog dima, ukratko drugo vozilo.
ne vjerujem da si čuo podizač...čuo si te dijelove swirla u cilindru...super da si riješio to  :pivo:

Online jumba

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • STON
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23805 u: 18-07-2019, 12:15:35 »
:ok: :pivo:
Senzor je promjenut
Klima uredno radi i hladi.
Hvala
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23806 u: 18-07-2019, 13:19:15 »
Senzor je promjenut
Klima uredno radi i hladi.
Hvala
:ok: :pivo:

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 167
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23807 u: 19-07-2019, 09:17:20 »
Koliku dužinu i promjer protočnog lonca je najbolje ugraditi umjesto DPF filtera na Alfu 19 jtd 150 ks., 2009 godina.

Da li blokirati EGR i uraditi optimalnu mapu, prije ili poslje ugradnje protočnog lonca. Ima li to veze, što je ispravan postupak? Hvala.

 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23808 u: 19-07-2019, 11:00:54 »
Koliku dužinu i promjer protočnog lonca je najbolje ugraditi umjesto DPF filtera na Alfu 19 jtd 150 ks., 2009 godina.

Da li blokirati EGR i uraditi optimalnu mapu, prije ili poslje ugradnje protočnog lonca. Ima li to veze, što je ispravan postupak? Hvala.

dužina 60cm, unutrsanji promjer barem 5 cm, vanjski 10-20cm
nema veze ali bolje poslje

Offline aggressor

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 135
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm
    • Tuzla
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23809 u: 19-07-2019, 12:02:45 »
ne vjerujem da si čuo podizač...čuo si te dijelove swirla u cilindru...super da si riješio to  :pivo:

Cilindri su bili prazni, nista u njima nije bilo.
Jedan je pronadjen u turbu a drugi je izgleda klip izmrvio i izbacio, nigdje tragova od njega nema.
Cak nema ni ostecenja na leptiricama turba, turbo uredan.
Katalizator isto skidan i ne vidi se nista ni u njemu.
Il ga je klip izmrvio skroz ili je vec nego otvarao motor u italiji i vadio taj swirl ali cisto sumnjam jer bi valjda poskidao i ostale s usisa.

Na trecem je jedan hidropodizac imao lufta.
Uglavnom prosao sam veoma dobro imajuci u vidu da su dva metalna swirla zavrsila u motoru.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23810 u: 19-07-2019, 12:27:50 »
Cilindri su bili prazni, nista u njima nije bilo.
Jedan je pronadjen u turbu a drugi je izgleda klip izmrvio i izbacio, nigdje tragova od njega nema.
Cak nema ni ostecenja na leptiricama turba, turbo uredan.
Katalizator isto skidan i ne vidi se nista ni u njemu.
Il ga je klip izmrvio skroz ili je vec nego otvarao motor u italiji i vadio taj swirl ali cisto sumnjam jer bi valjda poskidao i ostale s usisa.

Na trecem je jedan hidropodizac imao lufta.
Uglavnom prosao sam veoma dobro imajuci u vidu da su dva metalna swirla zavrsila u motoru.
:pivo:

Online M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2135
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • Fiat 500
    • Zadar
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23811 u: 23-07-2019, 15:02:19 »
Seb, šta bi moglo uzrokovat zvuk krckanja kod kretanja iz 0 ? Dolazi iz prednjeg dijela, jako teško procjenit otkud točno.

Javilo mi se to pred nekog vremena, dakle najizraženije je recimo u situaciji kad se cijeli auto ''napne'' - recimo , kod žustrijeg starta, na uzbrdici, ili ako se okrećem negdje , idem u rikverc, i prebacujem u 1. - i kod te promjene gibanja se osjeti nekakvo krckanje , preskakanje metala ? Kod laganog kretanja sve fluidno i tiho.

Auto radi fantastično, osim toga, u vožnji je kao leptirić. Moja Alfa 147, 1.6 TS ( 231tkm )
« Zadnja izmjena: 23-07-2019, 15:11:22 od M.P. »
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23812 u: 23-07-2019, 15:12:55 »
Seb, šta bi moglo uzrokovat zvuk krckanja kod kretanja iz 0 ?

Javilo mi se to pred nekog vremena, dakle najizraženije je recimo u situaciji kad se cijeli auto ''napne'' - recimo , kod žustrijeg starta, na uzbrdici, ili ako se okrećem negdje , idem u rikverc, i prebacujem u 1. - i kod te promjene gibanja se osjeti nekakvo krckanje , preskakanje metala ? Kod laganog kretanja sve fluidno i tiho.

Auto radi fantastično, osim toga, u vožnji je kao leptirić. Moja Alfa 147, 1.6 TS ( 231tkm )
vilice (kugle i seleni na njima), seleni balans štange, homozglobovi....neki dan sam imao 156icu 2.0 di su se isčupali navoji na vijcima nosača mjenjača pa je nosač bio popušten i krcko kad bi se kretalo jer se tario od mjenjač
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: M.P.

Offline Marcos

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 138
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23813 u: 23-07-2019, 17:25:02 »
Pozdrav Seb, ar 159 85kW, hladan start. Dakle nešto duže verglanje praćeno sa jakim udarcem, metalni zvuk sa udarom na cijelu šasiju. Ovo se dešava kada je motor sasvim hladan, tipično ujutru jednom dnevno. Takođe ako duže stoji bez srarta, par dana, isto ovako teško upali. Inače sve normalno. Imaš li kakvih ideja?  Jedan majstor spominje motorić na usisu da ne radi, da li moj motor ima to, kao nekakav varijabilan usis?

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

 

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 167
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23814 u: 23-07-2019, 17:47:24 »
Koji je ispravan postupak kod optimum mapiranja 19 jtd 110 kw?
Blokirati EGR, ugraditi Downpipe, protočni lonac umjesto DPFa, pa tek tada mapirati ili može se mapirati pa kasnije ugraditi ove stavke?
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23815 u: 24-07-2019, 06:57:21 »
Pozdrav Seb, ar 159 85kW, hladan start. Dakle nešto duže verglanje praćeno sa jakim udarcem, metalni zvuk sa udarom na cijelu šasiju. Ovo se dešava kada je motor sasvim hladan, tipično ujutru jednom dnevno. Takođe ako duže stoji bez srarta, par dana, isto ovako teško upali. Inače sve normalno. Imaš li kakvih ideja?  Jedan majstor spominje motorić na usisu da ne radi, da li moj motor ima to, kao nekakav varijabilan usis?

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
duže verglanje je jedan problem..može bit do injektora da jedan ili više curi pa treba vremena da nabije tlak tj da istera zrak iz sustava goriva...može bit egr...a može i nešto treće...udarac koji čuješ mislim da je uzrokovan možda jačom trešnjom motora kod paljenja zbog navedenog problema ali teško mi je reč šta bi moglo bit...neki nosač, zamašnjak ili neka banalna stvar tipa neki zaštitni pleh...motorić na usisu imaš tj klapnu koja služi za brzo gašenje...možda bi i ona mogla zezat ali male šanse stavljam na to...auto nema SWIRL sustav u usinoj grani jer je to 2 ventilska izvedba tj 8v

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15992
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23816 u: 24-07-2019, 06:58:34 »
Koji je ispravan postupak kod optimum mapiranja 19 jtd 110 kw?
Blokirati EGR, ugraditi Downpipe, protočni lonac umjesto DPFa, pa tek tada mapirati ili može se mapirati pa kasnije ugraditi ove stavke?
sve jedno je ali mora se sve odradit poprilično brzo jedno za drugim...ispravnije je ako se mapira nakon svih mehaničikih izmjena

dugiKA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23817 u: 24-07-2019, 08:08:26 »
seb,nakon ciscanja map i maf neszira potrosnja mi se povecala za nekih 2l (makar na ekranu,na kazaljci tesko ustanoviti).
dali je moguce da je do map senzora jer bio je toliko zmazan da je zapeklo po njemu.
 

Offline Marcos

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 138
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23818 u: 24-07-2019, 08:44:51 »
duže verglanje je jedan problem..može bit do injektora da jedan ili više curi pa treba vremena da nabije tlak tj da istera zrak iz sustava goriva...može bit egr...a može i nešto treće...udarac koji čuješ mislim da je uzrokovan možda jačom trešnjom motora kod paljenja zbog navedenog problema ali teško mi je reč šta bi moglo bit...neki nosač, zamašnjak ili neka banalna stvar tipa neki zaštitni pleh...motorić na usisu imaš tj klapnu koja služi za brzo gašenje...možda bi i ona mogla zezat ali male šanse stavljam na to...auto nema SWIRL sustav u usinoj grani jer je to 2 ventilska izvedba tj 8v
Hvala puno, ovo sa diznom mi djeluje najvjerovatnije kada se ohladi i kada dugo stoji da se teško startuje. Zamajac je od zimus nov, kao i nosači motora, zamjenio sam dosta stvari, ne znam zašto se javi taj udarac, ono je najvjerovatnije samo posljedica jer inače pali jako glatko i lijepo. Hvala još jednom.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

 

Offline robertsk

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 328
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147, 2006, 1.9 JTD 8v
    • Velika Gorica
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23819 u: 24-07-2019, 09:05:41 »
duže verglanje je jedan problem..može bit do injektora da jedan ili više curi pa treba vremena da nabije tlak tj da istera zrak iz sustava goriva...može bit egr...a može i nešto treće...udarac koji čuješ mislim da je uzrokovan možda jačom trešnjom motora kod paljenja zbog navedenog problema ali teško mi je reč šta bi moglo bit...neki nosač, zamašnjak ili neka banalna stvar tipa neki zaštitni pleh...motorić na usisu imaš tj klapnu koja služi za brzo gašenje...možda bi i ona mogla zezat ali male šanse stavljam na to...auto nema SWIRL sustav u usinoj grani jer je to 2 ventilska izvedba tj 8v
slican problem imam i ja. pogotovo u zimi.
novi grijaci, novi akumulator, relej je ispravan.

po zimi znam i 10 sek verglati. a u ljeti ako duze stojim onda barem 2-3 sekunde duze nego kad je auto ugrijan.

da li je moguce da je isto do injektora?