A zašto je to pravilo? Ozbiljno pitam, nisam nikad čuo da je problem ako je naprijed nula, pa me zanima. Ak daš otvoreno, čini mi se da vjerojatno povećavaš pritisak na unutarnji dio s čime se vjerojatno malo pojača grip naprijed i potencijalno smanji understeer (pod uvjetom da imaš malo negativnog cambera naprijed)...jel? A zakaj je nula problem? Pitam jer je kod mene sad nula 
Za iza naravno, negativni camber daje bolji grip, što bliže nuli, manje gripa. Ali to nema veze s toe in.
Kad je otvoren sprijeda, gas do daske, ide priblizno u nulu radi disanja ovjesa...straga obrnuto, na kocenju ide ka nuli...radi boljeg naljeganja gume, osjecaja, itd.
Sta vise ukrutis ovjes na tockama di moze disat (seleni, ukrute na karoseriji, itd) ides sa nagibima i tragom ponovo sta blize nuli, to je posao onda