Nastavak
Materijal je inox 316. Prirubnica debljine 15 mm, a cijevi debljine stjenke 3 mm. Debljina stjenke je malo žešća jer je teška turbina pa da se ne bi sve savilo kada se užari. Prirubnica bi bila dovoljna i 12 mm, ali sam išao na 15 mm jer nije isti promjer cijevi i promjer ispušnih otvora. Cijevi su većeg promjera pa je tokar napravio konuse unutar prirubnice do glave motora da bude postupan prijelaz. Unutarnju promjer cijevi su diktirali otvori na ulazu u turbinu. Da su cijevi manjega promjera teško bi se elegantno stopila 2 u 1 i 4-2-1.
Grana također mora biti twin scroll inače takva turbina ne bi imala smisla. Posebnost twin scroll turbine je da ima dva odvojena kanala sve do lopatica turbine. U kombinaciji sa twin scroll granom se događa sljedeće: kada je npr. 1 cilindar u fazi ispuha ispušni plinovu guraju lopatice turbine, ali ulaze i u cijev od 4. cilindra. Kod obične turbine kada je 1. cilindar na fazi ispuha onda ispušni plinovi guraju lopatice turbine i ulaze u cijevi od drugoga trećega i četvrtoga cilindra. Tu se gubi na tlaku i sporije se okreću lopatice turbine i ona puni na manji tlak. Krajnji rezultat je da twin scroll turbo ima brži odziv, manju turbo rupu i to na nižim okretajima od obične turbine.
proba na licu mjesta, ponovno mjerenje
onda lagano zavarivanje cijevi 4. cilindra i proba na licu mjesta