17-10-2019, 05:46:44

Autor Tema: Lamborghini 350 & 400  (Posjeta: 1310 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Lamborghini 350 & 400
« u: 15-04-2012, 18:18:48 »
Lamborghini 350GT



Lamborghini 350 GT bio je prvi proizvodni model automobila talijanske tvrtke Lamborghini. Predstavljen je prvi puta na Torinskom autosalonu 1963.g. Ukupno je proizvedeno 120 primjeraka ovog modela u razdoblju od 1963. do 1966.g. Automobil je imao 3.5 litreni V-12 motor, koji je imao maksimalnu brzinu od 239 km/h (149 mph). 350 GT bio je vrlo hvaljen u svoje vrijeme zbog fleksibilnosti motora, stabilnosti u zavojima, čak i na lošem terenu i zbog visokog stupnja završne obrade.
« Zadnja izmjena: 22-06-2018, 08:43:10 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Lamborghini 350 & 400 GT
« Odgovori #1 u: 15-04-2012, 18:19:57 »
Lamborghini 400GT



Lamborghini 400 GT 2+2 je sportski automobil talijanskog prozivođača automobila Lamborghini, nasljednik modela 350 GT. Prvi puta je predstavljen na Ženevskom autosalonu 1966.g.

U usporedbi s prethodnikom povećan mu je obujam motora na 3,929 cm3 (240 c.i.), što je povečalo snagu na 320 KS. Karoserija se dosta razlikovala od modela 350, imala je veći međuosovinski razmak, različite linije krova, i neke razlike na metalnim dijelovima u cijelom automobilu na pojedinim mjestima. Veći unutarnji prostor omogućio je ugradnju dva sjedala (2+2) na stražnjem dijelu kabine, dok je prethodnik imao odostraga mjesta samo za jednog putnika (2+1) ili prtljagu. Automobil je dizajnirala tvrtka Carrozzeria Touring. Lamborghini 400 GT 2+2 imao je mijenjač dizajniran u Lamborghiniju po uzoru na mijenjače kod Porschea, što je značajno poboljšalo vozne osobine.

Postoji varijanta modela 350 GT s 4L V12 motorom, koja je nazvana 400 GT. Samo 23 primjerka ovog manjeg coupea su napravljena, od kojih su 3 primjerka imaju poželjnu karoseriju od aluminija.

Ukupno su proizvedena 247 primjerka modela Lamborghini 400 GT 2+2 između 1966.g. i 1968.g., kada je model zamijenio mlađi Islero.
« Zadnja izmjena: 22-06-2018, 08:43:22 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Lamborghini 350 & 400 GT
« Odgovori #2 u: 31-10-2012, 20:42:32 »
DOGODILO SE NA DANAŠNJI DAN - 30.10.
1963. - Predstavljen prvi model marke Lamborghini, 350GTV



Priča o početku proizvodnje Lamborghinijevih automobila, izazvane svađom vlasnika tvornice traktora s Enzom Ferrarijem, jako je dobro poznata. Upravo stoga čudi što je prvi automobil tvrtke, predstavljen javnosti na torinskom salonu automobila prije 49 godina, ostao razmjerno opskuran. 350GTV zapravo i nije imao mnogo veze s Lamborghinijem, šasiju su sklopili Neri i Bonacini,  a karoseriju po dizajnu Franca Scaglionea Sargiotto. Automobil je sastavljen u tvornici traktora u Centu, jer ona u Sant'Agati tek bila u izgradnji. Na samom torinskom salonu motor je bio izložen zasebno, pored automobila, jer su pri sklapanju shvatili da je previsok da bi stao pod poklopac motora.
Prvi Lamborghini nije doživio dobre reakcije štampe i publike, malo kome se sviđao neortodoksan dizajn Franca Scaglionea, koji je nastavio razvoj nekih od motiva obrađivanih na revolucionarnoj BAT seriji koju je kreirao za Bertonea. Kasnije će Carozzeria Touring ublažiti radikalizam i značajno izmijeniti Scaglioneov oblik za prvi pravi, serijski Lamborghini, 350 GT, no ostavili su nedirnutima neke karakteristične detalje poput panoramskog stražnjeg stakla. Sam 350GTV ostao je u krugu tvornice dok ga osamdesetih nisu prodali jednom talijanskom kolekcionaru, koji je ugradio motor i još neke nedostajuće dijelove. Kasnije je proveo određeno vrijeme u jednoj japanskoj kolekciji, a danas je ondje gdje mu je i mjesto, u tvorničkoj kolekciji Lamborghinija.



Tekst DMJ   :handclap: :ok:
« Zadnja izmjena: 22-06-2018, 08:43:37 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Lamborghini Slike / općenito
« Odgovori #3 u: 29-01-2014, 18:22:11 »
1966  Lamborghini 400 Gt Monza

« Zadnja izmjena: 22-06-2018, 08:43:50 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
« Zadnja izmjena: 22-06-2018, 08:44:59 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Lamborghini 350 & 400
« Odgovori #5 u: 02-09-2017, 09:11:25 »
Lamborghini 350 GTV Prototype







« Zadnja izmjena: 22-06-2018, 08:45:17 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36525
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Lamborghini 350 & 400
« Odgovori #6 u: 22-06-2018, 08:46:39 »