Alfa 8C mi je savršena i rekao bih da ne može bolje, ali kada sam vidio Disco Volante pao sam na dupe. I ono što mene tu sada muči je to što je to potpuno nedostižna umjetnina jer moraš biti trostruko bogat da bi je vozio: moraš kupiti 8C koja sama za sebe sada košta dvostruko od cijene za koju je prodavana, onda moraš platiti još toliko za Disco Volante konverziju, a onda još moraš imati sa strane love u klasi "servisiranje Maseratija". Znači u Hrvatskoj ćeš to teško čak i ako si velik entuzijast - osim ako spadaš u tajkunsku klasu.
I onda ako se sjetimo onoga što je Alfa nekada bila - sportska marka koju si može priuštiti normalan obiteljski čovjek iz srednjeg sloja, onda više nisam siguran da mi se sviđa taj Alfin otklon u najvišu klasu. Nekada smo mogli birati jurilice koje su u dosegu naše kupovne moći, aute koji su bili upotrebljivi i svaki dan, a ovako možemo samo maštati ili kupiti jedan jedini model koji nude - i to limuzinu.
Da vodim Alfu dogovorio bih s Superleggerom otkup ovog dizajna i složio na bazi jeftine Giuliette identičan ovakav coupe i spider "za narod", s jeftinim ulaznim motorima, prednji pogon, sve jednostavno i poznatno do sada, minimalno razvoja, i da auto bude u rasponu od 28.000 do 45.000 €, nekakva zamjena za GT i Breru i u toj klasi cijene. Sigurno bi ih prodali više nego kada zađu u egzotiku. Pa sada nova GTA samo 500 komada, pa onda GTAm, pa Formula 1... samo boostaju image, a za koga? Na kraju kada čovjek želi nešto kupiti nema što kupiti!
Ok, netko će reći da su imali planove, da je dijelom to trebala biti nova GTV na bazi Giulije, ali koliko se dalo naslutiti to je opet bio neki auto u skoro supercar klasi, 600 ks i te fore....