Bojim se da je razliku u teh specifikacijam kak ti kažeš besmismeno objašnjavati, sve točke i temprerature su to što jesu i imaju vrijednost koju imaju, genralno broj uz w je hladna a ovaj iza crtice topla gradacija - što je donji niži to je ulje rjeđe kad je hladno i prije počinje podmazivati, što je gornji broj veći do je ulje viskoznije iliti gušće na većoj temepraturi i bolje će držat film kad je motor vruć...
Dakle za hladni start ljevi niži = bolji, za ganjanje desni veći=bolji...
ALI što je veći raspon gorenjeg i doljnjeg to ulje više ovisi o aditivima koji su u njemu tj uvjetno rečeno ima ih više, aditivi se talože i gore za vrijeme radnog ciklusa ulja, što ih ima više tj što ulje više o njima ovisi to će više promjeniti svojstva kako će se "trošiti" tj. kako će skupljat radne sate u motoru, kolko točno koje ulje drži je vjerojatno najstrože čuvana industrijska tajna i proizvođači po svaku cjenu nastoje da se o tome ne priča, bar ne iz relevantnih laboratorija...