24-09-2020, 23:51:02

Autor Tema: 20ts izgoreni ventil  (Posjeta: 3509 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline gtv625

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 230
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kukljica
    • Stara Frajla Kukljica
20ts izgoreni ventil
« u: 08-10-2011, 16:42:55 »
tražim razlog zašto mi je izgorio jedan ispušni ventil na trećem cilindru na 20ts iz 2002.godine.
motor ima oko 70000km i prije 2500km sam ga ugradio u gtv(916) iz 1997. na auto je ostala njegova elektronika, šprice i bobine, solenoid varijatora, senzor radilice, termostat i hladnjak ulja, senzor kliktanja, ispušna i usisna grana, poklopac ventila. promijenjen razvodni remen i od balans osovina.ne spomijnjem  kvačilo jer je to nebitno za cijelu priću.
na ugrađenom motoru je ostao senzor bregaste (tu je trebalo promijeniti konektor jer se razlikuju), varijator i remenice.

napravio sam oko 300km na tri cilindra, kompresija 12,5 na ostalim cilindrima.

ovo su slike odmah nakon što je glava skinuta pa još ima tragova antifriza ali me interesira jeli netko može što zaključiti po ovim cilindrima koji su i kako su radili

[/URL

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/190/ispuniventilmotor200200.jpg/]









kad sam skinuo glavu vidim da su remenice različite

na starom motoru


na novom motoru


 

Online Bero

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2200
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #1 u: 08-10-2011, 18:13:41 »
Oblik remenice ti nema veze dokle god su istog promjera
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline gtv625

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 230
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kukljica
    • Stara Frajla Kukljica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #2 u: 08-10-2011, 19:24:38 »
Oblik remenice ti nema veze dokle god su istog promjera
ovaj unutrašnji prsten koji se vrti uz senzor ima različiti broj prekida na novoj četiri i to različitih dužina a na staroj je samo jedan
 

Offline neno4real

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 128
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
    • Zagreb
    • računala i mreže, servis, izrada programa i web stranica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #3 u: 08-10-2011, 21:18:02 »
Koliko ja vidim tebi je svijećica "švasala" po ventilu....uzrok je najvjerojatnije remenica koja je shebala potom svijećice zbog pogrešnog signala. Ti wsi na CF2 motor stavio CF3 struju a to neide ako ne promjeniš i remenicu jer trigger bregaste nije isti na CF2 i CF3

Trebao si preseliti remenicu i trigger odnosno senzor bregaste pod obavezno :da:

nije li ventil malo predaleko za toliku iskru?
neko mi je rekel da ulje može cirkusa napraviti i na ventilima i na klipovima, ali nisam baš siguran.
ono kaj sam još ćul da ako je malo ventil oštećen (okrhnuti ili ne sjeda dobro..bilo kaj) pitanje je vremena kada će ga temperatura dokosuriti bez obzira kaj je cementirano, ima neke veze sa zagrijavanjem / hlađenjem.
ili sam sve čuo pd kvazi majstora
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Albert Einstein US (German-born) physicist (1879 - 1955)
 

Offline Mika 75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 208
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • Alfa 75 3.0 v6 - Alfa 147 2.0 SS-Ducati Monster
    • Zagreb hr
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #4 u: 08-10-2011, 22:42:20 »
Mozda ti je otisao hidro podizac ventila ili zacepljen injektor.Cini mi se ovo prvo,izgleda mehanicko ostecenje
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #5 u: 09-10-2011, 10:01:37 »
Meni je na ts-u izgorio ventil zbog potrosnje ulja... Jednostavno se na ventilima nakupio talog zagorenog ulja i to je po rijecima mehanicara bio uzrok... Prilikom zesce voznje izgorio je talog zajedno s ventilom
Na 3 cilindru... Neznam ima li ovo moje dodirne tocke s tvojim slucajem...
 

Offline neno4real

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 128
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
    • Zagreb
    • računala i mreže, servis, izrada programa i web stranica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #6 u: 09-10-2011, 10:49:48 »
opčenito pitanje;

ako su ventili drugi uzrok smrti motora kako se može i da li se  može preventivno nekaj napraviti, kao npr nakon x km skinuti glavu urediti sve i vratiti...? za radilicu vrijedi isto pitanje...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Albert Einstein US (German-born) physicist (1879 - 1955)
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3985
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #7 u: 09-10-2011, 11:29:47 »
Gorenje ventila ima veze sa smjesom i temp izgaranja koji nije pravilno,tak nešto ak se ne varam. jer da je do okretaja samo, ja više u svom auto nebi imal niti jedan ventil  :funny: :funny:
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15870
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #8 u: 10-10-2011, 07:33:19 »
ja bi reko zbog potrošnje ulja tj nakupina sagorjelog ulja na ventilima zbog kojeg nisu mogli dobro dihtat....tome su još podpomogli malo začepljeni injektori i lošiji MAF pa zbog toga presiromašna smjesa i preveliki EGT (temp. ispušnih plinova)

Offline gtv625

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 230
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kukljica
    • Stara Frajla Kukljica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #9 u: 10-10-2011, 10:25:58 »
opčenito pitanje;

ako su ventili drugi uzrok smrti motora kako se može i da li se  može preventivno nekaj napraviti, kao npr nakon x km skinuti glavu urediti sve i vratiti...? za radilicu vrijedi isto pitanje...

to je bila prilika kad sam mijenjao motor, ali kao uštedićemo vrijeme i smanjiti troškove za set dihtunga. ipak se to trebalo napraviti, pogotovo na nepoznatom motoru. nisam mehaničar ali mi rad sa alatom nije potpuno nepoznat, nisam baš ni brz ali sve skupa mi je trebalo više od 5 sati u dobro opremljenoj mehaničarskoj radioni da ovo sve rastavim.
 

Offline gtv625

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 230
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kukljica
    • Stara Frajla Kukljica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #10 u: 10-10-2011, 10:44:01 »
ja bi reko zbog potrošnje ulja tj nakupina sagorjelog ulja na ventilima zbog kojeg nisu mogli dobro dihtat....tome su još podpomogli malo začepljeni injektori i lošiji MAF pa zbog toga presiromašna smjesa i preveliki EGT (temp. ispušnih plinova)

u prvih 1500 km je potrošila 1,8L ulja. unutra smo stavili neko potpuno sintetičko ali iz drugog motora malo voženog. poslije sam stavio seleniu racing i tu je potrošnja bila možda oko 1l teško je sa onom kanticom procijeniti.

potrošnja ni na starom motoru nikada nije bila velika, kod mene je oko 40000km i kod normalne vožnja je bila 8,5 (ja nemam uopće gradskih dionica). 
prije nego smo išli mjeriti kompresiju na ultrazvuk smo očistili dizne i onako na oko je zaista bio pravilniji mlaz.

MAFf nisam još gledao, moram najprije skužiti kako se provjerava

pitanje: ova kompresija (12,5) je u redu za ovo stanje glave odnosno naslaga i jeli zaključak da je svo ulje koje je trošeno odnosno ono što je više od normalnoga prošlo kroz gumice ventila ili moram provjeriti stanje i prstenova.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15870
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #11 u: 10-10-2011, 11:19:47 »
ovaj motor na slici je trošio dosta ulja....složi to i što se tiče smanjenja potrošnje ulja najbolje ulje za to je Selenia HPX
ti motori hoče vuč puno ulja na vođicama ventila...njih preporučam zamjenit...vođice ne gumice...mislim treba i gumice naravno ali vođice budu česti kvar....ja osobno ne slažem više nijedan TS 16v a da ne bušim blok i mečem nove klipove i karike

Offline becks04061987

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 34
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Omiš
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #12 u: 10-10-2011, 13:41:10 »
Sorry na  :off al ja sam na svoju 147 2,0 stavio, koja ima Cf3 motor stavio 2,0 iz 156 Cf2, ostavio sam struju od 147.... Napravio sam 1000 km, al će i meni izgorit motor ???  :?:?:?: brzo neke preventivne mjere???  :mah:
 

Offline gtv625

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 230
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kukljica
    • Stara Frajla Kukljica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #13 u: 10-10-2011, 14:15:36 »
Sorry na  :off al ja sam na svoju 147 2,0 stavio, koja ima Cf3 motor stavio 2,0 iz 156 Cf2, ostavio sam struju od 147.... Napravio sam 1000 km, al će i meni izgorit motor ???  :?:?:?: brzo neke preventivne mjere???  :mah:
znam da ja baš nisam mjerodavan (griješio milšlju rječju djelom i propustom) ali bez obzira na onu remenicu motor je radio kao sat, palio na prvi zub, vukao iz niskih okretaja, dobro išao u visoke osim zadnjih 500km kad sam počeo osječati nešto kao kliktanje u niskim okretajima (detonacije). moj je zaključak da je seb u pravu a takva je bila i prva teorija kod mog majstora da su krive naslage od ulja.

ako još imaš stari motor pri ruci ja bi usporedio sve senzore i sve što je vezano uz njih
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1550
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #14 u: 10-10-2011, 17:40:23 »
ja bi reko zbog potrošnje ulja tj nakupina sagorjelog ulja na ventilima zbog kojeg nisu mogli dobro dihtat....

Ja sam blizak ovome rezmišljanju, vidi se da ima najviše čađi na ovom cilindru. Nije dobro brtvio ventil zbog naslaga pa je izgorio.

Offline tool75

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2061
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #15 u: 12-10-2011, 10:04:11 »
Pa kako je moguće da se nije osjetilo trokiranje , nego samo kliktanje? 
Jesu bile bar svjećice druge boje na tom cilindru kad se skinulo?
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15870
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #16 u: 12-10-2011, 10:50:23 »

Jesu bile bar svjećice druge boje na tom cilindru kad se skinulo?
sad sigurno jesu :craz

Offline gtv625

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 230
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kukljica
    • Stara Frajla Kukljica
Odg: 20ts izgoreni ventil
« Odgovori #17 u: 12-10-2011, 12:21:40 »
Pa kako je moguće da se nije osjetilo trokiranje , nego samo kliktanje? 
Jesu bile bar svjećice druge boje na tom cilindru kad se skinulo?

kliktanje sam osjetio oko 500 km prije nego što je izgorio ventil, e onda se osjetilo da radi na tri cilindra, (ako bi triokiranje bilo povremeno loš rad onda to nisam nikad osjetio). na prvoj slici se vidi razlika u svječicama ali to je skoro 300km vožnje nakon što je izgorio ventil i motor počeo raditi na tri cilindra. ove svječice su sa mog starog motora (bosch) i imaju oko 20.000km. na ovom novom motoru su bile champion i male su bile skroz potrošene a sve su bile dosta crne, ne baš zauljene nego sa crnim naslagama. mislim da ih nemam sve a siguran sam da nisam zapamtio koje su bile na 3. cilindru.