1) Zagrijavanje prilikom kočenja je popračeno mehaničkim naprezanjem, i to popriličnim, tako da to definitivno ne može popraviti defekte u materijalu...  čak obrnuto. Termička  obrada se radi kad je materijal opušten...
2) Hlađenje emulzijom je korisno iz više razloga, ali oštečenja metalne rešetke su i zbog mehanike a ne samo zagrijavanja...
Evo jos samo kratko da i ja kazem, vidim da nisam ni ja dovoljno dobro se izrazio.
odnosi se na 1) Znaci u materijalu sva naprezanja slabe i s vremenom. Tako se i u biti otkrio pstupak popustanja (uklanjanja napetosti). U ovom slučaju se termička obrada se radi i sa svrhom opuštanja materijala.
2) u pravu si potpuno  

    Zasto sam ja ovo spomenuo je zato sto vjerujem da je ovdje zapravo puno veca opasnost da se zbog prevelikog unosa topline u materijal uslijed obrade nesto desi (npr. disk se iskrivi), nego zbog samog glodanja utora s obzirom da su utori relativno plitki, uski i zamaknuti.
No s obzirom da Zvonimir jos ziv i zdrav vozi autic i sve sljaka vjerujem da ce tako i ostati  

Vidim da si upucen u ove stvari samo nekad u tim nasim promisljanjima neke stvari ne uocimo odmah. Nije mi se jednom desilo  

S druge strane Zvonimir je napisao da se je konzultirao se i s kolegama tako da se tu nasao prilican broj godina staza u struci.
OSobno sam se uvjerio sto znaci imati iskustvo. Alatncar u firmi gdje sam nekad radio je zajedno s jednim takodjer vrlo iskusnim majstorom na komadu duljine 1000 mm (za zidare 1 m  

) ganjao toleranciju od 3 mikrona (0,003 mm) i naravno dobio ju. Stroj inace je imao preciznost mislim 0,02 mm. Taj komad se radio u manjim serijama i rezultat je bio ponovljen barem 20setak puta na jednako toliko komada tako da nije bila slucajnost.
Ma zapravo ja sve ovo pricam da pohvalim Zvonimira  
