14-11-2019, 08:29:20

Autor Tema: 145 1.9 TD  (Posjeta: 687 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

frenky0001

  • Gost
  • Trade Count: (0)
145 1.9 TD
« u: 28-02-2011, 16:58:55 »
Pozdrav novi sam na forumu ,pa me zanime vaša iskustva u vezi ovoda motora jel nedavno sam uzeo navedeni automobil !!!!

Uz redovito servisiranje i održavanje,neoćekujem  mnogo svjestan sam da je  dosta star 95 god ima na satu 194 000 tis.

Koje su mu bojke ,vidim da mnogi  voze benzince toga modela,da se jako malo pise o ovome 1.9 td... :cigara: HVALA :drive:
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7381
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #1 u: 28-02-2011, 18:01:26 »
ima jedan kod mene u selu oko 340tkm auto lupa,trese se,cvili(mislim da se vlasnik zadnjeg servisa ni nesjeća) ali ide,nedimi(osim malo bijelog dima sada po zimi) i što je najbolje uz roktanje ventila se ćuje i sloidan zvuk iz auspuha(neki qrac palac remus)  :ok:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5189
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #2 u: 28-02-2011, 19:16:02 »
negarit hladnog, ne gasit vruceg, ljevat dobro ulje i pazit da ga ima dosta, pazit na vodu.. i tocit i vozit..svakih 10000 km mjenjaj ulje i filter ulja.
nije ti zgoreg napravit velki servis komplet remenje, natezaci, filteri svi (i nafte) i onda si amen..
turbina im zna bit mana ak se stiska hladan i gasi vruc ili ima škart ulje ili ga nema dosta..
inace nema mana, jeftino odrzavanje jer nema mu skoro kaj od struje otic, nama mafa,mapa, sve sile senzora..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

frenky0001

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #3 u: 28-02-2011, 23:12:43 »
negarit hladnog, ne gasit vruceg, ljevat dobro ulje i pazit da ga ima dosta, pazit na vodu.. i tocit i vozit..svakih 10000 km mjenjaj ulje i filter ulja.
nije ti zgoreg napravit velki servis komplet remenje, natezaci, filteri svi (i nafte) i onda si amen..
turbina im zna bit mana ak se stiska hladan i gasi vruc ili ima škart ulje ili ga nema dosta..
inace nema mana, jeftino odrzavanje jer nema mu skoro kaj od struje otic, nama mafa,mapa, sve sile senzora..

Hvala na savijetima,sve sam remenje baš danas i filtere te uzeo a prvi dan sam mu mijenjo  ulje  filter goriva i zraka, da vidim da nije neki aditiv u masinu sipan

ali ok je pali na zub na -10 ... za sada mi je ok... :care vidjet ce mo do kada ce klapati,,nerazumijem samo pod ono to sam vec i davno cuo da ga ne gasiti dok je vruc..nerazumijem :rolll:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5189
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #4 u: 01-03-2011, 19:39:57 »
dok je masina vruca podrazumjeva se pod tim da si ga stiskao prije i da je turbina radila i tad je trubina na nekih 800°c zagrijana i kad ju tako vrucu ugasis svo ulje u njoj ispari i zapece se sto jakoo lose utjece na turbinu na vise mjesta je pisalo da to ulje cak i postane "kiselo" i da jako lose djeluje na ostalo ulje u motoru i na brtve i gumice a posebno kod turbine.. i onda turbina dosta brzo krepa ako se to prakticira stalno na hladno u boost i vruceg nakon stiskanja gasit turbina ode vrlo brzo..

stoga na hladno ne ga stiskat u neki duzi boost duze od par sekundi barem dok ne dodje do radne temperature motor  i nebude na njoj barem par minuta jer ulje se puno sporije grije od vode, i nakon nekog stiskanja auta ubacit u 5 i krstarit 80-90kmh bez gasa da se ulje ohladi (ima kiler ulja ako se ne varam) i onda kad dojdes na parking malo odradi u leru par sekundi i gotovo.

potrazi po internetu par slika turbina koje su uzareno crvene pa si zamisli kad u takvoj turbini ostavis malo ulja kaj bude od njeg. a radna temp ulja u vecini auti je oko 100° kod 120 je vec dosta zagrijano a vecina je na 150 vec na maximumu i ko voda je i isparava.

a dok motor radi ulje cirkulira i hladi turbinu, dok se vozis u petoj bez gasa turbina ima jako mali protok ispusnih plinova i usisani zrak ju hladi, te ulje koje se pri toj brzini moze nesto ohladiti, tako da to ulje dodatno ohladi turbinu i tako je "cuvas" makar se druga turbina nadje za 100€ samo to je riskantno kupovat jer nikad neznas kaj ces kupit.. moze imat minimlano lufta i pisat ulje a moze imat lufta i ni kapi ulja pustit narednih 100000km. 
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #5 u: 01-03-2011, 19:44:50 »
alo pa to je 1.9 TD a ne lancer ili impreza.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5189
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #6 u: 01-03-2011, 19:57:02 »
pusti ti to, da je nov nemora tak pazit ovak i onak su svi ti td-i isilovani 365 puta u krug nestedi mu malo paznje..
nemora ga sad tak pazit al ovo mu je onak worst case scenario..
radje 1-2 km prije kuce pusti gas pa ga malo pohladi..
a reparacija je oko 500€ a kaj bas nije jeftino.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7381
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #7 u: 01-03-2011, 20:05:14 »
moja kako se upali tako odmah gas,nema čekanja i neboim se za turbinu,nije to neki tamo tdi  :)
 

frenky0001

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.9 TD
« Odgovori #8 u: 02-03-2011, 12:53:26 »
alo pa to je 1.9 TD a ne lancer ili impreza.
Hvala svakako  do sada sam vozio samo benzince ,nije problem pripaziti na male sitnice koje kasnije mogu kostati mnogo :kosa: pozz