04-11-2025, 21:10:30

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 348529 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1200 u: 27-10-2012, 20:35:54 »
Ako netko zna servisirati i Landirenzo i AG i Tomasetto i BRC znal bu i Tartarini.

Idi kod nekog pametnog čovjeka i bok, ak hoćeš ja ti dam broj na pp i riješio si problem.

Auto Silvio.
Nazovi i provjeri za Tartarini. 100% radi Tomasetto i BRC
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #1201 u: 28-10-2012, 23:00:39 »
Koliko je nuzno da se na servisu plina ide na vožnju sa spojenim kompom? Ovaj put serviser to nije radio, samo na mjestu je podesavao smjesu :?: Čemu ta kontrola u vožnji uopće i može li se na mjestu to namjestiti kako treba?
« Zadnja izmjena: 28-10-2012, 23:13:10 od INTCP »
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: LPG
« Odgovori #1202 u: 28-10-2012, 23:42:14 »
ako zelis da se nesto napravi i postela moras u voznji
na mjestu nema kruha
.....................
 

Offline zvrk

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 386
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • nije još alfa...ali je ipak talijan :)
    • Zagreb - Kvatrić
    • www.potrcko.com.hr
Odg: LPG
« Odgovori #1203 u: 29-10-2012, 00:14:25 »
na mjestu se napravi opća kalibracija...a u vožnji se kalibrira u detalje....
većina majstora samo odradi u mjestu....ovi bolji odrade i u vožnji...

potrčko
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1204 u: 29-10-2012, 08:48:08 »
Koliko je nuzno da se na servisu plina ide na vožnju sa spojenim kompom? Ovaj put serviser to nije radio, samo na mjestu je podesavao smjesu :?: Čemu ta kontrola u vožnji uopće i može li se na mjestu to namjestiti kako treba?
Jesi ti riješio svoj problem?

U vožnji ti se vidi kak se auto u kojem režimu odaziva na gas, i ovisno o kvaliteti (skupoći) injekotra koje imaš može ti se štimati vrijeme otvaranja tj. koliko dugo da ostane injektor otvoren izraženo u milisekundama.

Većina ih može na 2 ms, malo bolji na 1 ms, a konig i prins na 0.2 milisekunde. I naravno s takvim injektorima možeš naštimati da auto manje troši. Jer u nekim reimima je dosta injektoru da je otvoren i manje od 1 ms,a injektor recimo minimalnu vrijednost daj 2 i odmah ti je duplo više goriva uletilo nego što je trebalo.

S takvim injektorima imaš potrošnju ko na benzin, a kad bi se izbušile dizne plina čim bliže usisu ili se upustila cijevčica čim bliže usisnom ventilu, auto bi trošio još manje jer ne bi imao gubitaka dok se mješa sa zrakom već bi praktički ulazilo gorivo u cilindar ko kod dizelaša. To je i jedan od razloga zašto dizelaži i manje troše. Ne rasipaju gorivo po usisu već ga direkt tuku u cilindar :ok:
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #1205 u: 29-10-2012, 09:38:49 »
Jesi ti riješio svoj problem?

U vožnji ti se vidi kak se auto u kojem režimu odaziva na gas, i ovisno o kvaliteti (skupoći) injekotra koje imaš može ti se štimati vrijeme otvaranja tj. koliko dugo da ostane injektor otvoren izraženo u milisekundama.

Većina ih može na 2 ms, malo bolji na 1 ms, a konig i prins na 0.2 milisekunde. I naravno s takvim injektorima možeš naštimati da auto manje troši. Jer u nekim reimima je dosta injektoru da je otvoren i manje od 1 ms,a injektor recimo minimalnu vrijednost daj 2 i odmah ti je duplo više goriva uletilo nego što je trebalo.

S takvim injektorima imaš potrošnju ko na benzin, a kad bi se izbušile dizne plina čim bliže usisu ili se upustila cijevčica čim bliže usisnom ventilu, auto bi trošio još manje jer ne bi imao gubitaka dok se mješa sa zrakom već bi praktički ulazilo gorivo u cilindar ko kod dizelaša. To je i jedan od razloga zašto dizelaži i manje troše. Ne rasipaju gorivo po usisu već ga direkt tuku u cilindar :ok:

Nije skroz rješeno, sad isključuje plin samo zadnjih 50-60 km, to bi bilo kad zadnja lampica počne treperit, prvih 250 km nije ni jednom isključio pri opterećenju, ni do blokade kad ode. I sad prebacuje na leru bez ikakvog trzaja i malo finije se vozi na plin, al to je i rekao da se vratim da se još poigra ako bude isključivalo jer da su to sada detalji... Inače mi je tog servisera preporučio tidala... Al realno i kad su prije stelali u vožnji nisu rješili to prebacivanje na benzin pri opterećenju, ali nisam im to ni spominjao kao problem jer sam mislio da to tako mora biti kad je plin na rezervi.
« Zadnja izmjena: 29-10-2012, 09:40:44 od INTCP »
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1206 u: 29-10-2012, 10:36:21 »
Još malo se poigraju i riješit će čovjek. Očito zna što radi čim ti je i ovo već riješio  :ok:
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #1207 u: 29-10-2012, 10:55:00 »
Razmišljam i da si ipak ugradim podmazivanje ventila, to bi mogao i sam složit, no gdje bi se to moglo kupiti? Koliko sam shvatio to je samo spremnik za to ulje cjevčicama povezan u usisnom, sa instalacijom plina ne treba nista spajati?
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: LPG
« Odgovori #1208 u: 29-10-2012, 11:13:30 »
Razmišljam i da si ipak ugradim podmazivanje ventila, to bi mogao i sam složit, no gdje bi se to moglo kupiti? Koliko sam shvatio to je samo spremnik za to ulje cjevčicama povezan u usisnom, sa instalacijom plina ne treba nista spajati?
netreba ti to podmazivanje
a to prebacivanje kod naglijeg ubrtazavanja, previse ti pada tlak u sistemu
provjeri filter plina ispred isparivača i ispuši cjevčice prema map senzoru plina
i nek ti namjeste da na manjem tlaku prebacuje na benzin, tako ćeš moć skoro sav plin iz boce potrošit al će svaki put zacukat prije prebacivanja na benzin kad si na rezervi
.....................
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #1209 u: 29-10-2012, 11:48:22 »
netreba ti to podmazivanje
a to prebacivanje kod naglijeg ubrtazavanja, previse ti pada tlak u sistemu
provjeri filter plina ispred isparivača i ispuši cjevčice prema map senzoru plina
i nek ti namjeste da na manjem tlaku prebacuje na benzin, tako ćeš moć skoro sav plin iz boce potrošit al će svaki put zacukat prije prebacivanja na benzin kad si na rezervi

Filteri su novi oba dva i isparivač repariran. Prema map senzoru imam samo jednu cjevčicu, koliko sam skužio po tvorničkom manualu taj map senzor kod brc sequenta24 služi samo za neku dijagnostiku, al ispuhat ću i nju.   :ok:
A sto se tiče tlaka sada je na 650 mb namješteno ako sam dobro shvatio i da bi trebalo bez isključivanja radit do kad ostane zadnja litra plina.  Prije je bilo 1000 mb.
Za podmazivanje sam mislio da je bolje da ga ima iako alfama ne treba. Ali ako se ventili rotiraju oko svoje osi zbog samočišćenja čađe iz benzina, kad nemaju sta očistit na plinu glodat će siceve nekom logikom. Ili su sicevi na alfama toliko dobri da će prije protuć radilica nego otić sicevi od plina :craz
« Zadnja izmjena: 29-10-2012, 14:50:43 od INTCP »
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1210 u: 29-10-2012, 11:55:29 »
MIslim da je problem baš u BRC isparivaču koji ne može dati veći tlak od npr 1 bar kad bi trebalo možda 1.2bara.
Piše na njemu koji max. bar može isporučiti.
 

Offline IvanZg

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 836
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • ACCORD 2.0 sport 2007
    • Sveta Nedelja
Odg: LPG
« Odgovori #1211 u: 29-10-2012, 12:17:32 »
MIslim da je problem baš u BRC isparivaču koji ne može dati veći tlak od npr 1 bar kad bi trebalo možda 1.2bara.
Piše na njemu koji max. bar može isporučiti.

zato je prins zakon....je najskuplji al se stela kako god treba jer injektori drze dva puta vece tlakove od svih ostalih...isparivac isto..
nekazem da drugi nevaljaju al ja imam traume od prethodnog auta na kojem sam imao tartarini kojem sam u 50 000 km promjenio valjda 3 membrane...
JEDNOM ALFA UVIJEK ALFA :)
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #1212 u: 29-10-2012, 13:26:18 »
netreba ti to podmazivanje
a to prebacivanje kod naglijeg ubrtazavanja, previse ti pada tlak u sistemu
provjeri filter plina ispred isparivača i ispuši cjevčice prema map senzoru plina
i nek ti namjeste da na manjem tlaku prebacuje na benzin, tako ćeš moć skoro sav plin iz boce potrošit al će svaki put zacukat prije prebacivanja na benzin kad si na rezervi
meni kad je na rezervi zacuka prije nego sto prebaci na plin znaci to je normalno ne mora me brinut  :?:
al mi je debilno stavim 150kn plina i 100km ga mogu ganjat i sve 5 sljedecih 50km cim stisnem naglo gas do kraja odmah zacuka i prebaci na benzin  :rolll: pa nemam ja para da uvijek bude pun to je sestak  :hehe:
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1213 u: 29-10-2012, 14:15:34 »
meni kad je na rezervi zacuka prije nego sto prebaci na plin znaci to je normalno ne mora me brinut  :?:
al mi je debilno stavim 150kn plina i 100km ga mogu ganjat i sve 5 sljedecih 50km cim stisnem naglo gas do kraja odmah zacuka i prebaci na benzin  :rolll: pa nemam ja para da uvijek bude pun to je sestak  :hehe:

Normalno je da zacuka. Kao što ti je kolega rekao, neka podese nižu vrijednost tlaka nakon kojeg prebaci i bok.
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #1214 u: 29-10-2012, 15:13:19 »
meni ne trzne ni malo kad je plin na rezervi pa prebaci na bengu..da nema zvučnog signala,nema šanse da bih promjenu primijetio....i na bengu ga prebaci tek kad je stvarno prazan,a ne dok je u njemu još 5 ili 10 litara plina...ja imam sljedeći problem,pokazivač ima 4 zelene i jednu crvenu točkicu kao rezervu..s prvom zelenom napravim oko 130km,s ostalima oko 150km i onda s crvenom,tj rezervom ,skoro 200km!!jel se to da nekako naštelati da bolje  i preciznije pokazuje?

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: LPG
« Odgovori #1215 u: 29-10-2012, 15:15:06 »
Nikad ti taj pokazivac nije nes posebno precizan...
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1216 u: 29-10-2012, 15:56:15 »
meni ne trzne ni malo kad je plin na rezervi pa prebaci na bengu..da nema zvučnog signala,nema šanse da bih promjenu primijetio....i na bengu ga prebaci tek kad je stvarno prazan,a ne dok je u njemu još 5 ili 10 litara plina...ja imam sljedeći problem,pokazivač ima 4 zelene i jednu crvenu točkicu kao rezervu..s prvom zelenom napravim oko 130km,s ostalima oko 150km i onda s crvenom,tj rezervom ,skoro 200km!!jel se to da nekako naštelati da bolje  i preciznije pokazuje?

Naravno da se da podesiti. Meni osobno to ne smeta jer uvijek kad tankam plin poništim kilometre na nulu i odmah si tak pratim potrošnju. :ok:
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1217 u: 29-10-2012, 15:59:16 »
zato je prins zakon....je najskuplji al se stela kako god treba jer injektori drze dva puta vece tlakove od svih ostalih...isparivac isto..
nekazem da drugi nevaljaju al ja imam traume od prethodnog auta na kojem sam imao tartarini kojem sam u 50 000 km promjenio valjda 3 membrane...

Ok, kvaliteta košta, al na kraju priče ispadne da nije niš kvalitetniji od Tomasetta, a košta par puta više.
Tomasetto Alaska s mog auta je izdurao skoro 150 000km bez diranja, ide do 140ks snage motora, tlak na izlazu se može štelati  od 0.9-1.8 bara, a košta 500-600 kuna u redovnoj prodaji  :cigara:

Isto tak npr Prins prema Valtek injectorima je ogromna razlika u cijeni, radije imam rail od 4 injecotra koje si sam repariram svakih 30 000km za niti 150 kuna ili ak treba zmijenim ih sve za 600 tinjak kuna, nego imati injector koji jedan košta skoro soma kuna i da recimo crkne špula ili kaj drugo-u banani si

Kod mene senzor tlaka plina radi super, zadnjih 10 litara normalne vožnje mogu skoro skroz iscijediti i napraviti 100tinjak km, al ak jače štišćem gas, naravno prebacuje na benzin.

Prela benzin plii obrnuto pod gasom se ne osjeti-mislim da je to do centrale (STAG 300) koja ne uključi/ isključi sve injektore, nego to radi jedan po jedan.

Tu opciju nemaju puno skuplji sustavi
« Zadnja izmjena: 29-10-2012, 16:02:50 od Mike20 »
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1218 u: 29-10-2012, 16:01:28 »
Prins daje i garanciju, a i smanjuje potrošnju jer se finije da štelat po ms i ne razbacuje gorivo. Još da netko ubaci cjevčicu na usis i spusti do usisnog ventila i da onda vidiš razliku u potrošnji  :hap:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #1219 u: 29-10-2012, 16:17:31 »
Cep, podmazivanje nije potrebno, škoditi nemre, u sustav plina ne diraš.

A sad usporedbe Prins i tartarini. Nisu u istoj ligi, Prins je vrh ponude skupa s BRCom a tartarini sredina, skupa s tomasettom, STAGom.

JA sebi moram valteke reparat mapu poštelat u vožnji jer se teli. U Auto Silviu su mi samo auto kalibrirali čim sad rješim problem sa strujo idem u thomgas ili davim talibana da se to poštela kak spada.

Još da nabavim komparator za poštelat hod injekotra di bi mi bio kraj  :craz :craz
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #1221 u: 30-10-2012, 21:30:57 »
Još malo se poigraju i riješit će čovjek. Očito zna što radi čim ti je i ovo već riješio  :ok:

Izgleda da nije puno napravio. Prebacuje glatko na plin i to je to.
Prebacivanje na benzin je ostalo i već sa nekih 13-17 l u tanku, je bolje nego prije, jer ga sa pola do punim tankom neće baš nikad prebacit na benzin.
Sa tih 13-17 l isključi ga na visokim okretajima npr. na autoputu i to na nekoliko načina nema pravila izgleda. Ili uz alarm ili prebaci bez alarma uz veće ili manje cukanje, a nekad i neprimjetno i vrati sam na plin kad padnu okretaji ili pak uopće ne prebaci na benzin nego ide na plinu do kraja.
Najgore je sto ponekad, rijetko, zna jako zacukat na nekih 6000 okretaja, malo zacukava napred nazad karoseriju, sekundu, dve i tek onda krene naglo dalje na benzinu do kraja.
Sve mislim da su vrijednost tlaka na kojoj prebacuje na benzin previše snizili i  da to zbog toga radi, ali opet zašto isključuje plin sa toliko plina u tanku.
Jer kaže serviser da je namjestio do zadnje litre plina u tanku, a meni prebacuje sa 13-17. Prevelika je to razlika da bi se snižavanjem puno napravilo, a možda ne bi dobro radio jer bi tlak plina bio premali. Nesto drugo tu ne valja.  :?:
« Zadnja izmjena: 30-10-2012, 21:51:01 od INTCP »
 

Offline Mirsad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • 156 2.0TS+LPG
    • Sarajevo
    • [Premier ĐĄasual Dating  Actual Women]
Odg: LPG
« Odgovori #1222 u: 31-10-2012, 07:47:56 »
meni ne trzne ni malo kad je plin na rezervi pa prebaci na bengu..da nema zvučnog signala,nema šanse da bih promjenu primijetio....i na bengu ga prebaci tek kad je stvarno prazan,a ne dok je u njemu još 5 ili 10 litara plina...ja imam sljedeći problem,pokazivač ima 4 zelene i jednu crvenu točkicu kao rezervu..s prvom zelenom napravim oko 130km,s ostalima oko 150km i onda s crvenom,tj rezervom ,skoro 200km!!jel se to da nekako naštelati da bolje  i preciznije pokazuje?

de mi reci koliki ti je to lpg rezrvora i koja ti je alfa ?
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #1223 u: 31-10-2012, 07:59:59 »
Normalno je da zacuka. Kao što ti je kolega rekao, neka podese nižu vrijednost tlaka nakon kojeg prebaci i bok.
:ok:
jel zna netko kod koga bi mogao u rijeci i okolici otic da mi to podese jer neda mi se svako toliko ic kod boyskog zbog sitnice. u frigo adriu ne idem,na viskovu ima jedan decko sta radi plin al nema nista za tratarini,jos netko :?:
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #1224 u: 31-10-2012, 09:46:57 »
Izgleda da je Boyski najbliža opcija na riječkom području, i meni za BRC.
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #1225 u: 31-10-2012, 09:53:20 »
Izgleda da je Boyski najbliža opcija na riječkom području, i meni za BRC.
ma najgore od svega mi je sto uvijek moram cekat 3,4 sata kad im dovezem auto a onda izludim tamo u potpicanu obisao sam selo 16 puta uzduz i popreko zadnji put sam 2 sata lezao na toboganu kod vrtica malo se suncao  :hehe:
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #1226 u: 31-10-2012, 11:56:21 »
de mi reci koliki ti je to lpg rezrvora i koja ti je alfa ?
40 litara stane umjesto rezervnog kotača,a auto vidiš u potpisu  :redf:

Offline alen_156

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 226
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Solin
Odg: LPG
« Odgovori #1227 u: 31-10-2012, 13:57:55 »
ima li novosti jel se sutra mijenja cijena
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1228 u: 31-10-2012, 14:30:56 »
40 litara stane umjesto rezervnog kotača,a auto vidiš u potpisu  :redf:

to je zato jer je Škoda  :hehe:

Zar i ti sinko u škodilak. Frend svom silom nije htio "stari auto". Ja ga nagovaral na Alfu jtd ili stari TS 8V da se vozi
i da nema problema. Ali ne, kaj bi kupoval stari auto, popravljal non-stop, on za 8 let staru alfu da isto penez ko i za 3 staru škodu i bla bla bla.

Na kraju 2 mjeseca mu se počel paliti check-engine, ap ju je vozil 5 puta u 2 tjedna na servis bije ukupno tjedan dana bez auta, pa su okrivili EGR, pa su mu to mjenjali, pa ispalo da se opet pali pa nije EGR nego katalizator, promjenili katalizator i sve bilo uredu 2 tjedna i onda mu se prije tjedan dana dogodilo da je auto upal u safe mode i ne ide više od 40 i ne prima gas, a on na autoputu kod spačve i ide za Srbiju.

Zove me jer znam koga. Ne znam  :hehe:
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #1229 u: 31-10-2012, 18:19:33 »
to je zato jer je Škoda  :hehe:

Zar i ti sinko u škodilak. Frend svom silom nije htio "stari auto". Ja ga nagovaral na Alfu jtd ili stari TS 8V da se vozi
i da nema problema. Ali ne, kaj bi kupoval stari auto, popravljal non-stop, on za 8 let staru alfu da isto penez ko i za 3 staru škodu i bla bla bla.

Na kraju 2 mjeseca mu se počel paliti check-engine, ap ju je vozil 5 puta u 2 tjedna na servis bije ukupno tjedan dana bez auta, pa su okrivili EGR, pa su mu to mjenjali, pa ispalo da se opet pali pa nije EGR nego katalizator, promjenili katalizator i sve bilo uredu 2 tjedna i onda mu se prije tjedan dana dogodilo da je auto upal u safe mode i ne ide više od 40 i ne prima gas, a on na autoputu kod spačve i ide za Srbiju.

Zove me jer znam koga. Ne znam  :hehe:
ima takvih auti kod svake marke i modela,ima jtd-a koji se stalno kvare ima i ts-a koji su krepali...probao i jedno i drugo..puno ovisi o prijašnjem vlasniku,a nekad je jednostavno peh u pitanju....zasad je škodilak ok,rega me košta ko za alfu samo osiguranje :)
želje i mogućnosti su u današnje vrijeme jako daleko jedno od drugih,da ne želim opet alfu,nebi ostao na forumu....
škoda je praktično i povoljno prijevozno sredstvo,ništa drugo.više od toga ni ne očekujem :)