Pa moraju "surađivati".
El. impulsi za otvaranje injectora sa benzinkog ECU idu direkt u plinski ECU, koji pak te signale koristi za otvaranje plinksih dizni. Ak sam dobro shvatio stručnjaka, plinskom ECU-u nije bitno dal je dobio impuls od 3ms ili 10ms iz benzinskog, jer njemu je bitan samo vremenski impuls. On će ionako preko tog impulsa generirati svoj vemenski impuls od npr 3ms koji korigiraš u njemu kak hoćeš.
Jedino nisam proučavao da li benzinski ECU osim vremena otvorenosti dizne, može korigirati dal će malo prije ili kasnije ubrizgati-mislim da to ide ipak preko paljenja, a ne ubrizgavanja-ranije ili kasnije paljenje smjese koje računa po podacima iz npr knock senzora.
Upravo preko tog knock senzora može se benzinska mapa malo "pomaknuti", njemu nije isto dal je benzin od 95 oktana ili plin od 105-110 oktana jer on cijelo vrijeme prati detonacije u cilindrima i pomiče paljenje