05-11-2025, 00:35:04

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 348569 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

zuna

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #930 u: 01-06-2012, 13:59:40 »
 :hello: TRIBALO BI DA GA JOŠ SMANJE,A OĆE JER JE NAROD POTPUNO DEKINTIRAN :mahm PŠLINAŠIMA :pivo:
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13952
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: LPG
« Odgovori #931 u: 01-06-2012, 14:16:10 »

 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: LPG
« Odgovori #932 u: 09-06-2012, 15:23:26 »
jel netko može tko se malo bolje kuži reći kako dobro podesiti mapu plina, planiram uzet kabal za plin s ebaya i sam to poštelat jer ne vjerujem da se to može u pol sata napravit kak spada :rolll: trenutno mi je vrijeme otvaranja injektora 6.5ms u leru i mislim da je to previše bez obzira što su injektori starije vrste, lik kaže da bi morao promjenit uloške u njima i stavit manje - to mi nema smisla jer onda bi se moglo samo još povečat vrijeme otvaranja :?: btw veliki servis plina je napravljen i sve je promijenjeno pa mi nije jasno zašto nije i to al dobro... potrošnja plina je oko 3l veća nego na benzin tako da ne bi smio bit problem u MAF-u, lambda sondi ili nečemu
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #933 u: 09-06-2012, 15:37:45 »
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: LPG
« Odgovori #934 u: 09-06-2012, 15:49:44 »
preporučam:

http://www.autoplin-forum.com/search.php?search_id=newposts
ma imam već tamo svoju temu pa niko ništ pametno, samo da odem kod servisera :ok: :rolll:
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #935 u: 09-06-2012, 17:38:00 »
Bez neke podloge, nemoj sam dirati.
Ja sam isto to mislil sam raditi.
Kad sam bio na servisu kod Tidale, čovjek mi je lijepo sve pokazao i objasnio pa vjerujem da bi i skužio nešto
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #936 u: 09-06-2012, 19:19:18 »
jel netko može tko se malo bolje kuži reći kako dobro podesiti mapu plina, planiram uzet kabal za plin s ebaya i sam to poštelat jer ne vjerujem da se to može u pol sata napravit kak spada :rolll: trenutno mi je vrijeme otvaranja injektora 6.5ms u leru i mislim da je to previše bez obzira što su injektori starije vrste, lik kaže da bi morao promjenit uloške u njima i stavit manje - to mi nema smisla jer onda bi se moglo samo još povečat vrijeme otvaranja :?: btw veliki servis plina je napravljen i sve je promijenjeno pa mi nije jasno zašto nije i to al dobro... potrošnja plina je oko 3l veća nego na benzin tako da ne bi smio bit problem u MAF-u, lambda sondi ili nečemu

O kojem sistemu pričaš? Nije problem u otvaranju u leru već kako se otvara u ostalim režimima vožnje.
Ako ti troši 3 l više od benzine trebalo bi provjeriti da li ti uopće radi cut-off kad otpustiš gas.
Da ga izmapira sam po defaultu ti treba minuta. E onda probaš voziti, ako ti negdje ima rupu (cuka ili ne ubrzava) onda na tom dijelu obogaćuješ smjesu dok se to ne ispegla. Da bi izmapirao kako treba računaj sad-va posla i 100 kn plina.

Možeš ti smanjiti potrošnju i osiromaštiti smijesu,ali onda riskiraš da ti zbog premale količine plina ne dolazi do nagle ekspanzije i eksplozije već ti se počinje javljati viša tempratura i počnu ti nagarati ventili i ispušne grane ti poprime sivo bijelu boju.
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: LPG
« Odgovori #937 u: 10-06-2012, 18:49:16 »
ma da ali ako bi osiromašio toliko smjesu u mapi plina onda bi se pomakla i benzinska mapa (ECU) zbog lambda sonde pa ne bi dobro ni palio a to naravno nije cilj, koliko sam skužio najbitnije je da u svim režimima vožnje vrijeme otvaranja benzinskih injektora je isto i na plinu i benzinu :rolll:
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #938 u: 10-06-2012, 19:39:26 »
Nije. Jer nit ti kroz plinske injektore ne prolazi ista količina goriva kao kroz benzinske, nit plin ima istu energetsku vrijednost kao benzin.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: LPG
« Odgovori #939 u: 10-06-2012, 20:31:07 »
Nije. Jer nit ti kroz plinske injektore ne prolazi ista količina goriva kao kroz benzinske, nit plin ima istu energetsku vrijednost kao benzin.
pročitaj ponovno šta sam napisao :ok:
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #940 u: 10-06-2012, 23:10:36 »
ma da ali ako bi osiromašio toliko smjesu u mapi plina onda bi se pomakla i benzinska mapa (ECU) zbog lambda sonde pa ne bi dobro ni palio a to naravno nije cilj, koliko sam skužio najbitnije je da u svim režimima vožnje vrijeme otvaranja benzinskih injektora je isto i na plinu i benzinu :rolll:
Nije točno. Plin ima drugačiju kalorijsku vrijednost od benzina i otvaranja nisu ista, a i plinu više mu odgovara čim veća kompresija.
Nadalje otvaranje plinski injektora ti ovisi i o njihovom promjeru tj. zapremnini motora.

 :ne2: Mapu benzina ne diraš. ECU od benzina i ECU od plina nema veze jedna s drugom i podešavajući ovu plinsku nećeš mijenjati onu benzinsku.

Lambda sondu nemoj spajati jer nema smisla da je spojena niti ima ikakvog efekta na potrošnju plina.
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: LPG
« Odgovori #941 u: 10-06-2012, 23:35:58 »
obojice niste u pravu, ja nisam napisao da vrijeme otvaranja benzinskih injektora mora biti isto kao i plinskih nego da vrijeme otvaranja benzinskih injektora mora biti isto na plinu i benzinu, to je velika razlika :ok: znači u software-u se lijepo sve može vidjet :da: ako se krivo podesi mapa plina poremeti se i mapa benzina jer lambda sonda mjeri višak ili manjak kisika u ispušnim plinovima i šalje informaciju u benzinski ECU da korigira smjesu, ovo da benzinski ECU nema veze je čista glupost jer sama mapa plina je zapravo samo korekcija informacija koje idu sa benzinskog ECU preko plinskog do plinskih injektora :ok: ne znam kakav ti sistem imaš ali kod direkcije to tako funkcionira, možda eventualno ne kod baš najnovijih sistema ali nisam čuo da to netko ima
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #942 u: 11-06-2012, 07:06:46 »
obojice niste u pravu, ja nisam napisao da vrijeme otvaranja benzinskih injektora mora biti isto kao i plinskih nego da vrijeme otvaranja benzinskih injektora mora biti isto na plinu i benzinu, to je velika razlika :ok: znači u software-u se lijepo sve može vidjet :da: ako se krivo podesi mapa plina poremeti se i mapa benzina jer lambda sonda mjeri višak ili manjak kisika u ispušnim plinovima i šalje informaciju u benzinski ECU da korigira smjesu, ovo da benzinski ECU nema veze je čista glupost jer sama mapa plina je zapravo samo korekcija informacija koje idu sa benzinskog ECU preko plinskog do plinskih injektora :ok: ne znam kakav ti sistem imaš ali kod direkcije to tako funkcionira, možda eventualno ne kod baš najnovijih sistema ali nisam čuo da to netko ima

Kad se voziš na plinu benzinski injektori ne rade tj. ne otvaraju se. Radi samo pumpa koja cirkulira benzin u slučaju da prebaciš s plina na bengu da imaš tlak i da se možeš vozit dalje bez stajanja i cukanja kod prebacivanja.

Svaki ECU je za sebe i svaki ecu koristi lambdu za korekciju svoje mape.
Plinski ECU i benzinski ECU uopće nisu međusobno spojeni. Jedina stvar koju spajač na plinski ECU su ti injektori plina (čije žice lemiš za injektore benzina tako da dobivaju struju za otvaranje), spajaš 2 žice na lambdu (opcionalno) i spajaš žicu na impuls od bobine. Onda imaš još jednu žicu koju spajaš bilo gdje kod motora za struju za ECU (ta žica mora biti jedna od onih u kojoj je struja na kontakt).

Plinskon ECU lambd nije ni potrebna. Ja ju uopće namam spojenu na plinski već samo na benzinski. I tak sam na plin prošao više od 40.000 km bez ikakve greške. Jednostavno ne spajaj lambdu i  :drive:
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: LPG
« Odgovori #943 u: 11-06-2012, 07:14:17 »
Imam opciono za Lambdu i nije mi spojeno ,i radi sve fajn. Plinski ECU ti uzima informacije koje su mu potrebne preko dizni od benzina ,radi kalkulaciju i to je sva mudrost...sad na finjaka se ta "pretvorba" može korigirat na više-manje otvaranje dizni u određenim okretajima motora (BRC Fly Sequent kod mene) putem software-a.
Gas Guzzler
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #944 u: 11-06-2012, 08:34:12 »
Tu se misli na VREMENSKI signal otvaranja dizni jer plinski ECU je spojen sa benzinskim ECU-om od kojeg dobiva vremenske impulse za paljenje dizni i ne mogu raditi jedan bez drugog-tj SPOJENI su

AK si imalo nesiuguran u to što moraš raditi, posjeti majstora.
Bilo bi idelano da odeš do Tidale koji će ti ujedno i sve lijepo objasniti jer čovjek zna znanje
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #945 u: 11-06-2012, 09:06:51 »
Tu se misli na VREMENSKI signal otvaranja dizni jer plinski ECU je spojen sa benzinskim ECU-om od kojeg dobiva vremenske impulse za paljenje dizni i ne mogu raditi jedan bez drugog-tj SPOJENI su
AK si imalo nesiuguran u to što moraš raditi, posjeti majstora.
Bilo bi idelano da odeš do Tidale koji će ti ujedno i sve lijepo objasniti jer čovjek zna znanje

Plinski benzinski ECU nisu SPOJENI nikakvo žicom.
Plinski ecu se samo "kvači" na struju od injektora i impuls od bobine da bi se dobilo pravovremeno otvaranje i iskra i to im je jedini kontakt. Ko nametnik ili dodatni modul.
Spojeni nije termin koji u potpunosti odgovara "suradnji" dvaju ECU.

I to što će se dirati plinska mapa i podešavati nema veze s benzinskom mapom. S plinskom možeš radit što te volja. Ako i pogriješiš opet ga metneš na auto kalibraciju i kreneš isponova.
Nemaš što za zeznuti ukoliko si barem malo snalažlji i pismen. Istina, trebat će ti malo dok ne shvatiš sve opcije koje imaš za podešavati (mogu se i parametri tlakova mijenjati -barem moj AG plin to ima).
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #946 u: 11-06-2012, 09:33:50 »
Pa moraju "surađivati".
 El. impulsi za otvaranje injectora sa benzinkog ECU idu direkt u plinski ECU, koji pak te signale koristi za otvaranje plinksih dizni. Ak sam dobro shvatio stručnjaka, plinskom ECU-u nije bitno dal je dobio impuls od 3ms ili 10ms iz benzinskog, jer njemu je bitan samo vremenski impuls. On će ionako preko tog impulsa generirati svoj vemenski impuls od npr 3ms koji korigiraš u njemu kak hoćeš.

Jedino nisam proučavao da li benzinski ECU osim vremena otvorenosti dizne, može korigirati dal će malo prije ili kasnije ubrizgati-mislim da to ide ipak preko paljenja, a ne ubrizgavanja-ranije ili kasnije paljenje smjese koje računa po podacima iz npr knock senzora.

Upravo preko tog knock senzora može se benzinska mapa malo "pomaknuti", njemu nije isto dal je benzin od 95 oktana ili plin od 105-110 oktana jer on cijelo vrijeme prati detonacije u cilindrima i pomiče paljenje

 

zuna

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #947 u: 11-06-2012, 09:46:39 »
 :mah: 'ti jarca koje znanstvene rasprave o autoplinu, da ja to sve znam ne da bi otvorio radionicu nego  :znanstveni centar i umlatio silan novac :funny: ja imam u alfici plin deset godina ,mislio samtda nešto znam o tome ali sad :?:
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #948 u: 11-06-2012, 09:52:02 »
nije neka shema postelat plin ako imas pratece alate dobre a uz ekotest je sve to lakse, i dok je spojena lambda auto trosi manje plina kod mene na boxerici sa lambrom je oko 8-9/100 bez nje 10l i bez nje vise puca iz ispuha.. nisam bio na kalibraciji jos ali se spremam vec duze vrijeme sad imamo manji zastoj koji bi ovaj tjedan bio gotov nadam se
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #949 u: 11-06-2012, 10:05:50 »
Pa moraju "surađivati".
 El. impulsi za otvaranje injectora sa benzinkog ECU idu direkt u plinski ECU, koji pak te signale koristi za otvaranje plinksih dizni. Ak sam dobro shvatio stručnjaka, plinskom ECU-u nije bitno dal je dobio impuls od 3ms ili 10ms iz benzinskog, jer njemu je bitan samo vremenski impuls. On će ionako preko tog impulsa generirati svoj vemenski impuls od npr 3ms koji korigiraš u njemu kak hoćeš.

Jedino nisam proučavao da li benzinski ECU osim vremena otvorenosti dizne, može korigirati dal će malo prije ili kasnije ubrizgati-mislim da to ide ipak preko paljenja, a ne ubrizgavanja-ranije ili kasnije paljenje smjese koje računa po podacima iz npr knock senzora.

Upravo preko tog knock senzora može se benzinska mapa malo "pomaknuti", njemu nije isto dal je benzin od 95 oktana ili plin od 105-110 oktana jer on cijelo vrijeme prati detonacije u cilindrima i pomiče paljenje

Da bi ti precizno "prčkal" po benzinskim diznama i štelal vrijeme ubrizgivanja i paljenja smijese (onak kak Bog zapovijeda) treba ti jedna mala stvarčica od 1000-3000 eura (ovisno o autu) a zove se progresivna elektronika. Nemaju svi auti serijski sve opcije za štelanje po sklopovima ubrizgivanja-paljenja.

A taj knock senzor očitava nepravilan rad motora i "osluškuje" ga i na temelju tih sitnih trzanja i lupkanja korigira paljenje, a tu onda govorimo o tako malim vremenskim pomacima da su zanemarivi i nama neprimijetni.
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #950 u: 11-06-2012, 10:12:58 »
nije neka shema postelat plin ako imas pratece alate dobre a uz ekotest je sve to lakse, i dok je spojena lambda auto trosi manje plina kod mene na boxerici sa lambrom je oko 8-9/100 bez nje 10l i bez nje vise puca iz ispuha.. nisam bio na kalibraciji jos ali se spremam vec duze vrijeme sad imamo manji zastoj koji bi ovaj tjedan bio gotov nadam se

Kolega probaj s drugim sviječicama. To što ti on detonira na ispuh znači da ti ne sagorijeva smijesa ili ne barem ne do kraja. To ti nije do toga da ti lambda spojena.

Za štelanje sistema na flanđu ima jedna mala čukica koja se spaja na lambda sondu i očitava ti smjesu ispuha tj. izgaranja. LEAN/RICH i tu si očitavaš da li ti je prebogata smijesa ili presiromašna. Mislim da je na ebay 350-400 kn. Pomoću toga si možeš sam naštelati sistem. Spojiš ju na lambdu i štelaš isparivač dok ne dođe u idealu i to je to.
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #951 u: 11-06-2012, 12:11:31 »
pročitaj ponovno šta sam napisao :ok:

jesam i opet bi ti napisao isti odgovor.

@ ostali:
na plinski ECU se spaja lambda sonda, signal sa bobine i benzinski injektori na tranzistore (sklopke) unutar plinske centraline. Plinska centralina upravlja otvaranjem plinskih injektora i istovremeno drži zatvorene benzinske injektore. ECU motora i plina ne znaju jedan za drugoga, svaki cijelo vrijeme radi onako kako je programiran.

*
na plinski ECU se osim navedenog spaja još par stvari nebitnih za ovu priču.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: LPG
« Odgovori #952 u: 11-06-2012, 13:23:50 »
ajd pročitajte prve postove iz ova dva topica da ne ispadne da se pravim pametan http://www.autoplin-forum.com/viewtopic.php?f=9&t=32 i http://www.autoplin-lpg.com/forum/viewtopic.php?t=34 :ok:
nije to baš tako jednostavno kao što vi mislite, igranjem sa mapom plina se može dosta poremetiti benzinski ECU, najosjetljiviji su auti manje snage i zapremnine gdje im je i mala razlika jako bitna, npr teško pale ujutro na benzin, gase se u vožnji, nemiran ler itd...

@Mike20 otišao bih do njega bez razmišljanja ali malo mi je daleko, a da je najveći stručnjak je :ok:
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #953 u: 11-06-2012, 13:36:04 »
jesam i opet bi ti napisao isti odgovor.

@ ostali:
na plinski ECU se spaja lambda sonda, signal sa bobine i benzinski injektori na tranzistore (sklopke) unutar plinske centraline. Plinska centralina upravlja otvaranjem plinskih injektora i istovremeno drži zatvorene benzinske injektore. ECU motora i plina ne znaju jedan za drugoga, svaki cijelo vrijeme radi onako kako je programiran.

*
na plinski ECU se osim navedenog spaja još par stvari nebitnih za ovu priču.
To i govorim cijelo vrijeme, nisu spojeni i ne znaju jedan za drugog.
Lambda za plin je opcionalna. Meni na 2.0 TS nije bilo razlike s njom ili bez nje. Ni po performansama ni po potrošnji. Isprobano  :ok:

Lambda sonda generira napon kemijskim procesom.Osnovni element sonde je kruti elektrolit (keramika) od cirkonijeva oksida ZrO, koji se nalazi između dvije elektrode. Sonda mjeri postotak kisika u ispušnim plinovima i korekcijom količine ubrizgavanja goriva održava točno specificiran postotak. Razlikom u količini kisika u ispušnim plinovima sonda će generirati manji ili veći napon pomoću kojega benzinski ECU razazna da li se radi o prebogatoj ili presiromašnoj smjesi.Napon na sondi oscilira između 0,15 i 1,30 volti, a optimalni napon koji sonda mora stvarati pri pravilnom sagorijevanju jeoko 0.45 volta. Što je smijesa bogatija, razlika postotka kisika u zraku i u ispušnim plinovima je veća, i sonda radi veći napon, a benzinksi ECU  na osnovu tog podatka smanji količinu goriva na injektorima ili poveča.
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #954 u: 11-06-2012, 13:49:15 »
ajd pročitajte prve postove iz ova dva topica da ne ispadne da se pravim pametan http://www.autoplin-forum.com/viewtopic.php?f=9&t=32 i http://www.autoplin-lpg.com/forum/viewtopic.php?t=34 :ok:
nije to baš tako jednostavno kao što vi mislite, igranjem sa mapom plina se može dosta poremetiti benzinski ECU, najosjetljiviji su auti manje snage i zapremnine gdje im je i mala razlika jako bitna, npr teško pale ujutro na benzin, gase se u vožnji, nemiran ler itd...

@Mike20 otišao bih do njega bez razmišljanja ali malo mi je daleko, a da je najveći stručnjak je :ok:

Ovo što je tidala napisao je glupost: Prebacimo li rad sa benzina na plin očitanje vremena ubrizgavanja benzina treba i dalje biti 3,5 ms. Ako nam je smjesa plina siromašnija Lambda sonda će izmjeriti veću količinu kisika u ispušnim plinovima, a benzinski će kompjuter povećati vrijeme ubrizgavanja onoliko koliko je potrebno da L-sonda "kaže" sada je OK

AKO prebaciš auto s benzina na plin, BENZINSKA mapa se ne koristi.
Nadalje, benzinski ECU ako i očitava podatak s lambde može mijenjati samo BENZINSKU mapu, a AKO je auto prebačen na PLIN onda to ne utječe na njegov rad. Benzinski injektori su isključeni.

Ako je lambda spojena na plinski motor onda će ona i utjecati na plinsku mapu, a to je po meni bezveze raditi jer nema nikakvog efekta.

P.S. Dok sad raspravljamo o Lambda sondi, njezin predviđeni životni vijek je 50-70.000 km, a po potrebi mijenja se i prije. Lambda sonda s dvije-3-4 žice-razlika je samo grijač. Njoj treba 350 stupnjeva za rad, pa one sonde koje su udaljenije od motora imaju i više žica  :craz
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #955 u: 11-06-2012, 15:16:59 »
90% lambi ima grijac ako ne i svaka do sad je svaka imala pa bila na pol ispuha ili 10 cm od glave.

nepuca mi na gasu nego puca kad se pusti gas sa lambdom je to nekaj sitno, bez nje je cujno.. u voznji razlike nema nikakve osim kaj trosi 1-2l vise zavisi od xy faktora.

taj racku kaj ocitava sam imao i prodao ne zbog plina nego zbog drugih stvari jer pola autiju ima neispravne lambda sonde + kaj to dosta laze.

3.5ms je ono kaj benzinska centrala salje i ako je auto pravilno podesen na plin razlike u vremenu otvaranja ce bit minimalne tipa na benzin 3.5ms na plin 3.6ms i sl. naravno da za to treba dosta truda i volje i da ce se rjetko ko zajebavat s tim a neki puta je i neizvedivo radi neispravnosti/potrosenosti elemenata.  tu niko negovori o pravom otvaranju benz. injektora nego o tome kaj centrala benzina salje dok radi na plin i dok radi na benzin jer dok radi na plin plinski ecu. gasi benzinske injektore i koristi taj signal kad treba svoje otvorit ali samo to sve ostalo je izracun odnosno iscitavanje plinske mape (kolko ce bit otvorene plinske dizne i sl.)

lose ustelan plin ce uvijek ali uvijek sjebat benzinsku mapu kod self learnig ecu-a a to je vecina novijih autiju bas zbog ovih vremena otvaranja dizni jer: 90% voznje je na plin recimo da u leru na benzinu dok radi auto i izgaranje je idealno injektori su otvoreni 3.5ms, na plinu je smjesa losija i recimo da benzinski ecu u mapi za te parametre iscitava 2.5ms da bi bile da se ispravi tokom xy km voznje na 2.5ms benzinski ecu pamti to kao defult za sadasnje parametre i svako paljenje na benzin i rad je sve blize tim vrijednostima koje ocitava na plinu i na kraju dobijes sjeb benzinsku mapu di komp pocne i kut paljenja mjenjat i kut ubrizgavanja i onda vise i na plin radi slabije i na kraju se sve baci u neki safe mod. (Crni scenarij)

ali to tak funkcionira kad je nakj lose ustelano a dosta ih je tak napravljeno, neki puta ce neko bolje doma ustelat plin nego neko u servisu jer ce ovaj tam se zurit da cim manje radi i cim vise para zgrne i na kraju napravi kurac..

znaci plin indirektno utjece na benzin koji u slucaju da ima mogucnost "samoucenja" indirektno utjece na plin i na kraju jedan drugog sjebu.

i u slucaju da se sjebe sve, prebacis auto na benzin vozis noramlno ispocetka i nakon 50-60 km pocnes lagano tiskat i na kraju ga ispuses onako posteno na obilaznici i auto ce ic normalno na benzin sad za plin bi trebao isto normalno radit ali ako se benzinska mapa nekorigira doci ce opet do istog.

ili se jednostavno benzinski ecu resetira i odvozi se 20km mjesovite voznje i ajmo dalje u krug.


Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #956 u: 11-06-2012, 18:32:18 »
90% lambi ima grijac ako ne i svaka do sad je svaka imala pa bila na pol ispuha ili 10 cm od glave.

nepuca mi na gasu nego puca kad se pusti gas sa lambdom je to nekaj sitno, bez nje je cujno.. u voznji razlike nema nikakve osim kaj trosi 1-2l vise zavisi od xy faktora.

Ako ti puca kad se pusti gas i troši više, očito ti onda ne radi cut-off jer ako radi cut-off onda su plinski injektori ugašeni kad pustiš gas i nema smjese ili bilo čeg drugog kaj bi moglo pucati.

Nikad se nisam susreo sa slučajem da je benzinski ECU "gledao" kaj rade plinski injektori i onda prema tome mijenjao BENZINSKU mapu.

Prema tome bi u svakoj shemi za spajanje plinske instalacije bila i sklopka/opcija/mogućnost koja bi, kod prebacivanja sa benzina na plin, prekidala vezu između benzinskog ECU i lambde tak da se ne sjebe benzinska mapa kad je auto na plinu, i samim time omogućila samo plinskom ECU da prima podatke za korekciju smjese od lambde.

A pošto držim da su pametniji od nas dvojice razvijali i radili LPG sustave mislim da bi u svakom slučaju predvidjeli nešto poput ovoga što si napisao u predhodnom postu.

Ili ne  :?:
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #957 u: 11-06-2012, 19:14:49 »
kod mene je lcs flandja i sa lambdom trosi manje nego bez nje, kako i zasto zaboli me uvo.


neznam jel vi nas uporno necitate ili jednostavno se ne slazete s nama.

benzinski ecu dok je auto na plinu i dalje radi i on nezna da je na plinu i da su dizne benzina ugasene, stoga ako je losa plinska mapa sa premalo pina i smjesa je siromasna on bude otvaral benzinske dizne na maximum i kroz duze vrijeme takve voznje na benzin bude auto trokiral itd.

u extremnim slucajevima benzinski ecu pomakne ubrzigavanje goriva u ranije i iskru neznam u kasnije i onda vise nit an plin ne radi dobro jer iskra je u krivo vrijeme dolazi do detonacija i lalalala..

u grubo: boli kurac benzisnki ecu kaj radi plinski ecu jer on ni nezna da je tu, on samo hoce speglat izgaranje da bude u pravom omjeru i to bude pokusaval tak dugo dok ne uspije u tom..

isto tak boli racku plinski ecu kaj radi benzinski sem da mu salje info kad otvara dizne da ih onda i on otvori a vrijeme otvaranja si sam slozi.


problem je u tome kaj vecina majstora napravi samo auto kalibraciju ako je moguce i auto radi oke i to e to. a to kaj je plinska mapa prebogata ili presiromasna to nema veze..

sve je u tome da kroz duze vrijeme 1000-5000km benzinski ecu si postavi neke vrijednosti koje su pogresne i onda auto na benzin ne radi dobro pa pocne i plin hebat i onda majstor resetira benzinski ecu i plinski i sve 5 i veli rjesen problem


i da nebude zabune: dok je plin dobro podesen i dok je sve ispravno napravit ces 100000km  na plin i na benzin se nece mapa promjenit ni malo sem kaj ces trebat tu i tam dizne procistit i vozi dalje.
« Zadnja izmjena: 11-06-2012, 19:16:18 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5211
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: LPG
« Odgovori #958 u: 11-06-2012, 20:32:23 »
neznam cemu tolka rasprava oko ovog
ko sto se reklo benzinski ECU je zasebna jedinica za sebe, a plinski ECU za sebe i nikada nerade zajedno niti jedan drugom salju neke podatke ..
postoji mogucnost da se ugasi benzinski ECU kada se aktivira plinski ( nije preporucljivo )
nije neka nauka resetirat benzinski ECU pogotovo na starijm autima i vozit 50-100km da se ucitaju novi parametri ...
probleme moze stvarati i  filter goriva i dizne koje se iskljucuju ...

posto se nema bas para i gleda se svaka kuna, pa svatko gleda da sto vise vozi na plin, a na benzin tek tolko da ga upali i odma se na plin prebacuje, a po nekim propisima trebalo bi se na svaki 3-4 rezarvara plina potrosit jedan od benzina, al to nitko neradi vec jedan rezervar benzina ima po 7-10 rezervara plina ak ne i  duplo vise (kao sto sam ja radio) i naravno da ce se benzinska mapa poremetit i da ce radit katastrofa ..
:Horse: :mehanic
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #959 u: 14-06-2012, 09:33:46 »
neznam cemu tolka rasprava oko ovog
ko sto se reklo benzinski ECU je zasebna jedinica za sebe, a plinski ECU za sebe i nikada nerade zajedno niti jedan drugom salju neke podatke ..
postoji mogucnost da se ugasi benzinski ECU kada se aktivira plinski ( nije preporucljivo )
nije neka nauka resetirat benzinski ECU pogotovo na starijm autima i vozit 50-100km da se ucitaju novi parametri ...


Znači možeš izvaditi benzinski ecu i plinski će raditi ???

Ne  :blabla

Upravo je bit da za rad plinskog ecu-a TREBAJU signali ubrizgavanja benzinskog ecu-a i to je BIT cijele priče.
Plinski ecu NE MOŽE raditi ako nema signala ubrizgavanja sa benzinskog ecu-a.