09-12-2019, 18:48:24

Autor Tema: 145 1.4 mutant koji koji je uklet  (Posjeta: 5318 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #20 u: 09-02-2011, 12:37:35 »
normalno radio imo ler kak treba, primo gas (kolko je mogo radi bregastih) smjesa na sva 4 bila oke. tj. bile su malo tamnije na 1 i 3 cilindru jer tam su bregaste bile sa podizacima mrtve skroz imalo je svega par mm lifta. dok je na 2 bila savrsena skoro smjesa tam je bil dobar sistem i na 4 je bilo kak tak..

al auto nije trokiral, spucaval ni nist tome slicno, evo sad sam stavio druge injektore gore od 1.6 koji su kakti ispravni (testirani u auto silviu prije jos pol godine valjda) i stavio sam i zadnji senzor od 1.4 na 1.6 thortlove i idem ga sad upalit.
ak nebude ni sad radil kak treba vidjet cu kaj mogu probat promjenit od senzora. ak nemam kaj idem probat 1.6 struju trpat gore. ak ni to nece ic idu glave dole i druge gore.. ak ni onda nebu kak treba onda ide vems ili fergazeri.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #21 u: 09-02-2011, 12:44:10 »
evo upalim kuju, radila je punih 15 sekundi i vec sav sretan i onda pocne opet zaljevanje..!
i dam ga spucava na sve strane.

jel moguce da regulatori tlaka goriva seru sve to.. al sve je spojeno evo i maknuo sam filter zraka da vidim dal ce bez njega radit ipak ima vise zraka.. i opet isto.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #22 u: 09-02-2011, 12:48:29 »
evo upalim kuju, radila je punih 15 sekundi i vec sav sretan i onda pocne opet zaljevanje..!
i dam ga spucava na sve strane.

jel moguce da regulatori tlaka goriva seru sve to.. al sve je spojeno evo i maknuo sam filter zraka da vidim dal ce bez njega radit ipak ima vise zraka.. i opet isto.

ako nema dovoljan pritisak goriva moguće je sve
mislim da bi boxerica morala imati 2,8 bara
a može biti da ti puca i od lambde...
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #23 u: 09-02-2011, 13:01:53 »
al ovo mi nije jasno sad.
kako sam mjenjao dizne svo gorivo iz railova je iscurilo znaci bili su prazni, dam 2x kontakt da puma odradri, palim auto nista (sad vergla ko velki) i palim ponovo autoupali ler na 1500 spusti odma na 1100 drzi nekih 10-15 sekundi skacem od srece.. i opet pocne..
ali jucer tokom veceri su svjecke bile bijele bijele. a sad izvadim crne ko ugljen..
i auto puca kao kad ga zaljeva.

i ako odstoji par minuta 10-15 opet upali na par skekundi radi kak treba. i opet po starom.

ovo mi sve govori da nekaj nevalja sa tlakom goriva odnosno da je prevelik.. ne premali jer da je premali bile bi opet bijele i gusio bi se na gas. a ovaj spucava na gas.

otpojim lambdu isto.
otpojim senzor temp. zraka isto.

da je lambda mislim da bi ga po defultu bacio lambdu na 1. bogata smjesa al auto netrokira. pogotovo sad je 1.7 a prije je bio 1.35 motor.
iszto tako i sa senzorom usisanog zraka (temp)
kad sam ih otpojio na 1.4 radilo ko beba.

jedino kaj mi pada na um je hebeni regulator goriva. tj. dva regulatora.
pumpa nema nist sa tim, onda daje kolko daje.. nemre davat previse jer bi onda i na 1.4 bilo previse.
vakum crijevo je cijelo nije spucano puhal sam u njega i nist.



Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #24 u: 09-02-2011, 17:03:01 »
A da probaš sa svojim injektorima od 1.4  :?:
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #25 u: 09-02-2011, 20:31:48 »
A da probaš sa svojim injektorima od 1.4  :?:

sa njima sam i prvo palio ali u nadi da su krivi stavim od 1.6 i isti k. a isti su svi.

a imeni smrdi sutra se nadam da cu se nac sa kockom pa da kupim druge i da to rijesim..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #26 u: 09-02-2011, 22:32:57 »
ja sam za vikend mjenjao injektore i na prvom pumpanju benzina je upalila bez problema.....trebao bi auto raditi i sa 1.4 strujom bez ikakvih problema al naravno nece imati 113ks nego puno manje...ako ne rjesis problem imam ja boshcovu centralu nekodiranu od 1.7  :mah:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #27 u: 09-02-2011, 23:48:23 »
imam komplet doma 1.6 pa lako prebacim bravu i centralu..

mislim da nebi trebalo bit razlike između 1.4 struje i 1.6 struje u 1.7 motoru.. ako ce priprema smjese bit dobra (kolko je to moguce sa ovom šit strujom) bi trebalo ic normalno.

ugl. sam da upali i da radi kak treba a poslje ce ionako ic vems kad se skupi para..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #28 u: 10-02-2011, 11:10:25 »
dodjem van dam kontakt upalim radi ponovo pol minute i samo strokira i pukne i ugasi se.
upalim radi 10 sekundi i manje i opet isto
i tak mogu 33x

otpojim povrat goriva i spojim crijevo u kanister i gledam kak curi, i necuri isto i nakon par sekundi pocne onak varirat jace pa slabije jace pa slabije i na kraju se ugasi auto.. ak mu povucem vakum na spricu onda se auto ugasi.. ak otpojim vakum sa usisne i ostaivm ga slobodnog radi isto ko da i nije spojen..

idem stavit nove svjecice gore i kasnije cu ic po nove kablove al nema teorije da je do kablova jer zakaj bi se onda ugasil i strokiral
i dalje su crne svjecice.

i sad sam stavil nove svjece idalje isti šit.
« Zadnja izmjena: 10-02-2011, 11:35:41 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline nikola bozic

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1146
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #29 u: 10-02-2011, 12:43:30 »
Spoji manometar na dobavnu cijev goriva i na rail i neka povrat bude normalno spojen u rezervar i upali auto i vidi kakav ti je tlak goriva.
Alfa 75 3.0 V6 America - siva, Alfa 75 3.0 V6 America - crna, Alfa Gtv 6 2.5 V6 - crna,
Alfa Milano 2.5 V6 Automatic - srebrna, Alfa 33 1.3 Sport Wagon Mk. 2 - mat crvena
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #30 u: 10-02-2011, 13:10:22 »
mislio sam to jucer al mi je manometar odapeo i sad moram trazit novi, mislim da ce posluzit onaj iz zeljezare za pedesetak kuna do 10 bara.
ionako nece fulat toliko da se ne vidi okvirno.

sad sam rastavio glave na 1.4 masini koja je bila u autu i niti jedna bregasta nema brijeg veci od 36mm a variraju od 34 do 36. koliko znam mora bit 39 i brusena je bregasta jer je drugaciji kut otvaranja tj. manje su otvoreni.. znaci sa strujom je bilo sve oke.
ako ce tlak goriva bit oke. vracam 1.4 masinu unutra sa novim bregastima i podizacima i ako ce radit kak treba skidam glave sa 1.7 dole i da vidim dal je sve oke.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #31 u: 10-02-2011, 13:14:51 »
mislio sam to jucer al mi je manometar odapeo i sad moram trazit novi, mislim da ce posluzit onaj iz zeljezare za pedesetak kuna do 10 bara.
ionako nece fulat toliko da se ne vidi okvirno.

sad sam rastavio glave na 1.4 masini koja je bila u autu i niti jedna bregasta nema brijeg veci od 36mm a variraju od 34 do 36. koliko znam mora bit 39 i brusena je bregasta jer je drugaciji kut otvaranja tj. manje su otvoreni.. znaci sa strujom je bilo sve oke.
ako ce tlak goriva bit oke. vracam 1.4 masinu unutra sa novim bregastima i podizacima i ako ce radit kak treba skidam glave sa 1.7 dole i da vidim dal je sve oke.

bregaste su inače nešto preko 37 mm
ne više...
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #32 u: 10-02-2011, 13:39:21 »
Bregaste su 37,1 visine samo jedna je bila 36.6 ako se ne varam i glave su 100% ok, bile su kod Očića koji mi ih je vratio bez da je išta radio na njima  jer nije bilo potrebe, bile su uređene nekih niti 10tkm prije nego sam ja uzeo taj motor. Ja sam promjenio gumice ventila, ispolirao ventile i nazad sve sastavio. Garantirano nije do glava i nema veze s njima. Provjeri si MAP senzor, ventil za povrat goriva, tlak goriva, lambdu, senzor temerature usisanog zraka i sve vakuume

Prije nego bez veze izvadiš motor stavi auto na nekakvu dijagnostiku i vidi što se događa. :da:


ma nisam ni rekao da nkj. nije uredu sa njima od vase strane, probao sam drugi senzor temp usisanog zraka, danas se nadam da cu se nac sa kockom da uzmem regulator pritiska goriva, lambdu sam iskopcao i radi isto, vakume sam sve selnom pritegnuo i ak mi kaj bilo sumnjivo sam zamjenil i sipak.. al nije mi jasno da preko noci se shebe sve..

sumnjam da bi ga lambda tolko ubijala..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #33 u: 10-02-2011, 13:59:58 »
mase sam sve od motora smirglo i dotezo i gledo..
ma znam za to, i na tipu me struja ubijala u zdrav mozak kad mi se na -5 spuste prozori i upale brisaci a nemres gasit i dic osim izvadit osigurace..

i na forumu sam listao i nasao gro prbolema i niko nasao uzrok nego redom stavljali fergazere..

kod mene nema niko u okolici diagnostiku.. da znam otpore di koji kolko mora bit odma idem mjerit.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #34 u: 11-02-2011, 13:15:37 »
mase sam sve od motora smirglo i dotezo i gledo..
ma znam za to, i na tipu me struja ubijala u zdrav mozak kad mi se na -5 spuste prozori i upale brisaci a nemres gasit i dic osim izvadit osigurace..

i na forumu sam listao i nasao gro prbolema i niko nasao uzrok nego redom stavljali fergazere..

kod mene nema niko u okolici diagnostiku.. da znam otpore di koji kolko mora bit odma idem mjerit.

jesi li uspio rješiti problem?
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #35 u: 11-02-2011, 13:19:45 »
ma sipak.. moram rail promjenit i danas sam imo manji pozar u motornomprostoru  :henker: tak da mi je manometar zgorel.. dobro kaj nije nist drugo.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #36 u: 11-02-2011, 21:31:31 »
u kratkom periodu mjerenja talk je bil 1.8 bara.. sad to bas nije relevantno jer je to bilo svega par sekundi al na konakt nije islo vise od 1bar.
prva sumnja da pumpa rokavela.. i to mislim svojom krivicom jer sam ju hebal sa otpojenim povratom goriva a mislim da se sa njime hladi.! u rezervaru ima sigurno 5l goriva al zlu netrebalo ulijat cemo jos 5l. i stavit drugu pumpu goriva.

novine:

nove svjece ngk, novi kablovi neki pro spark, novi regulator goriva, svi vakumi dotegnuti selnom..
sutra ujutro idem na benzinsku ulijat jos 5l goriva, i ako nece ni onda upalit ide druga pumpa unutra (jer ova sad nekako cudno radi, tj. kao da preljeva gorivo samo nema onaj zvuk kao da je pod tlakom)

ugl. sutra sam cijeli dan u tom fucking autu, ak nece upalit i radit normlano ide 1.6 struja unutra.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #37 u: 12-02-2011, 12:00:46 »
alfa 145 1.4l boxer (1.7l boxer engine inside) evo mozda prek videa bolje docaram gust koji pruza ova alfa.. ovo kaj na kraju teze okrene je do malo slabijeg anlasera i do tog kaj sam lose klemu pricvrstil.

nove svjecice: ngk BP6ES
novi kablovi: pro spark
dizne: 1.6 box (sad cu ic pogledat kakve su svjece sigurno su crne pa cu ic probat stavit gore 1.4 dizne)
regulator tlaka goriva je drugi od 1.4 box kupljen sa foruma.
pumpa goriva je ostala ista moram izvadit iz crvene pa vidjet, makar sumnjam
u fazi je 100%

na 2500 sa malo gasa radi ko singerica.

u međuvremenu mi se raspal srednji lonac.
i naprijed je progorila brtva kod 1 cilindra.

tu i tamo kad se da gas bljuhne crni dim na usis WTF.?? to mi se cini da ventil ne dihta usisni.
ovo je sad cudo kaj je radila na leru tak dugo al prethodno sam ju maltertiral od 1000-2000 na leru da se ugrije.

i ler je miran al cujem kak dela krivo..

jel netko mozda moze rec kaj bi moglo bit ili da jednostavno probam stavit 1.6 centralu ili sam ubio ventile poslusajuci druge..
dali su krivo spojeni kablovi mogli napravit belaj.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #38 u: 12-02-2011, 12:12:07 »
da znam za letece, sigrno to neradim iz gusta i srece jer mi se lijepo cuje, da to je od brtve ispuha koja je progorila vjerojatno, i od mucenja motora na leru.. i tak radi stalno.. vise uopce nemm ideje kaj napravit, zvao sam nekolicinu lokalnih "majstora" niko nema dijagnostiku za alfu tj. imaju al vele da im se neda ic s tim okolo i da im se puno puta nece spojit.

ovak napamet prije cu nabavit fergazere i postelat ih nego kaj cu tu rijesit problem.. ili ce to prije ubit motor, jer ovo neizgleda nimalo lose.

s razvodom, novo remenje, natezaci, obje bregaste gore i slovo T u sredini provjeravano 33x i u fazi je posto me pol sela izjebalo sa tom fazom kak treba ic prekopiral sam ju sa starog 1.4 i sa 33 od frenda..(znam da zvuci glupo al i je glupo)
 


Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #39 u: 12-02-2011, 12:20:23 »
na 100% je u fazi..

smjesa je u k. definitivno a paljenje neznam kak bi moglo bit u banani ali moguce da je i ono.. al svi cilindri rade samo nerade kak bi trebali.

sad cu postat slike svjecica..

izolator je lagano crn dok je nogica bijelkasta.?
nekuzim kak moze bit tak al ajde.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.