20-06-2019, 09:59:22

Autor Tema: 145 1.4 mutant koji koji je uklet  (Posjeta: 5277 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
145 1.4 mutant koji koji je uklet
« u: 08-02-2011, 19:32:34 »
ovak ovih dana prebrikao masinu 1.4 van 1.7 unutra.
prvo sam zaboravio kak su isli kablovi svjecia i onda je pametni frend to iso na pamet ide neide i na karaju nikak uspijet. upali ili radi na 2 cilindra ili opce nece upalit.. dobro, dodjem doma s posla nadjem na forumu sliku pokopcam upalim al opet auto dela ko traktor i lera nema ni pod razno.
posaljem pm fiumanu (isto i za bobine) i pitam za fazu.. jer prvo sam ustelo fazu kak treba na 1.7 onda mi dodje frend (koji je kakti mehanicar) i tumaci mi da on ima bregaste jedna gore jedna dole (oznake) i da mu auto ide kak treba i dela (kaj i je)
i dobro ja ufazim tak i vrtim na kljuc jedno 5 krugova vidim nist ne zapinje reko dobro idemo probat isti kurac. vratim kak bilo opet vrtim opet isti kurac. i na kraju dovedem T gore u centar i bregaste su imale oznake dole, skinem remenje i premaknem oznake gore i opet vrtim na ruke par krugova i sve oke i upalim i opet isti kruac.  i ja sad vise neznam kak da vidim dal sam dobro ufazil al napominjem oznke su sve 100%
kablove sam pospajao kak su pospajani na slici na netu (mislim da je od radge-a) 1.4 ili 1.7 u 1.4 struji.

i sad sam vise jadan. i skuzil sam u jednom svom tom vremenu da kad ga upalim da prvih par sekundi cak ima lepi ler i onda pocne radit na cudne brojeve cilindara i ljuljat i kad mu dam gas puca koda ga zaljeva sa benzinom i kad izvadim svjecice van ispadnu bijele na vrhovima kaj znaci da je siromasna smjesa..

jel netko zna kaj ga moze jebat tolko jer sam jadan vise.
ventili nisu mogli najebat nit bilo kaj drugo jer auto je sve skupa radil 1 minutu. i to ga vecinom palim i da vidim i odma ugasim ak nevalja..
prije bilo kojeg diranja faze sam valjda napravio 4-5 krugova radilice da vidim dal se tuku ventili
« Zadnja izmjena: 28-02-2011, 00:16:22 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #1 u: 08-02-2011, 20:07:55 »
nazvao drugog frenda sa 33 1.5 neregana sluzi mu za ic u ducan i ostale pizdarije no nebitno. usisna dole i poklopci remenja i idemo gledat kak je kod njega faza tak bude i kod mene valjda bum skuzil kaj i kak moram napravit. i idem stavit drugi filter goriva taman do negdi 12 bum ponorel i pem spat. i plakat kak me unistava.. na kraju bum del gore fergazere ili vems.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #2 u: 08-02-2011, 20:09:16 »
imaš drugu bobinu da probaš  :?: koja struja je gore  :?:
 

Offline nikola bozic

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1141
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #3 u: 08-02-2011, 20:11:37 »
Ako je struja i kompjuter od 1.4 onda 1.7 nemoze raditi kako treba.Nadji 1.7 struju i to je to.
Alfa 75 3.0 V6 America - siva, Alfa 75 3.0 V6 America - crna, Alfa Gtv 6 2.5 V6 - crna,
Alfa Milano 2.5 V6 Automatic - srebrna, Alfa 33 1.3 Sport Wagon Mk. 2 - mat crvena
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #4 u: 08-02-2011, 20:18:45 »
na forumu vidio jedno 2 kaj rade, a hrpa krvavih senzora moraju to uracunat da radi.
pa nisam stavio unutra litru veci motor. samo ima 350ccm vise. tolko neki posteni injektori drukaju.

najvise me sad hebe ta faza jer sam si vise jadan oko toga.. od tak jednostavne i prosto lagane teorije sam se zgubil kaj sam radili i kaj nisam i kak sam kaj napravil.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #5 u: 08-02-2011, 21:03:32 »
na forumu vidio jedno 2 kaj rade, a hrpa krvavih senzora moraju to uracunat da radi.
pa nisam stavio unutra litru veci motor. samo ima 350ccm vise. tolko neki posteni injektori drukaju.

najvise me sad hebe ta faza jer sam si vise jadan oko toga.. od tak jednostavne i prosto lagane teorije sam se zgubil kaj sam radili i kaj nisam i kak sam kaj napravil.

injektori drukaju toliko u minuti tako da ti ta usporedba nema nikakve veze. ako vozis na 1.4 struju onda ecu mislii da treba dat goriva za 1.4 a ne 1.7 i u tom je stvar jedino.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #6 u: 08-02-2011, 22:24:23 »
ovo sam reko figurativno i iz zajebancije za injektor..

i sad sam stavio drugi filter goriva i isti rac.
motor je 1001% u fazi gledo sam 365x puta obje strane su u fazi. zamasnjak u centru bregaste gore sve je kak treba.

al mi nije jasno. dam kontakt. upalim auto auto radi cc-a 5 sekudni lijepo mirno i onda se pocne spustat i radit na dva cilindra pa mu dam gas pa spucava i tak u nedogled na kraju se ugasi ak pustim nisam to isprobavao duze od 10-20 sekundi jer me trta da ne ubije motor.

imam doma jos jednu 1.6 boxericu pa cu iz nje prebacit struju ak nist drugo na ovu i onda vidit.. ona nebu garant nist skuzila.

ventili nisu dobili po piksi jer nisu imali kad i nebi onda radila to kratko vrijeme na leru kak treba. cak i prima gas kak treba i onda se izgubi.
ima snage mozes krenut bez beda skoro pa bez gasa se da krenut.

al ak necu nist rijesit uskoro mjerim kompresiju pa da vidimo kakva je i dal je koji ventil dobil po piksi..

dize mi tlak i sve mi vise zao kaj sam skinul carb deklo dole.. bar bi mogo probat dal je do struje ili do motora.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #7 u: 08-02-2011, 22:42:07 »
Milan sa foruma ti ima 1.7 centralu,on je sebi MS slozio

Sta je 16v ili 8v ?
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Offline nikola bozic

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1141
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #8 u: 08-02-2011, 22:52:49 »
Na 1.7 su drugacije bregaste i klipovi i ne poklapaju se sa parametrima od 1.4 centrale.Pocni od faze i od originalne 1.7 struje.
Alfa 75 3.0 V6 America - siva, Alfa 75 3.0 V6 America - crna, Alfa Gtv 6 2.5 V6 - crna,
Alfa Milano 2.5 V6 Automatic - srebrna, Alfa 33 1.3 Sport Wagon Mk. 2 - mat crvena
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2378
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #9 u: 08-02-2011, 22:55:25 »
Jel taj motor iz 33? 8v ili 16v?
Jesi prebacio svoj zamašnjak?
« Zadnja izmjena: 08-02-2011, 22:59:40 od amon »
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #10 u: 08-02-2011, 23:02:42 »
najobicniji 1.7 8v iz 33. cak nema ni rupe za nosac serva na bloku  :metak i to moram jos radit.

glave su iste na svim 8v boxerima (ie) barem se tako prica.
na bregastima nema apsolutno nikakvih senzora i svi senzori osim jednog (mislim da mjeri temp vode) su od 1.4 prebaceni na ovu masinu.

imam injektore druge. imam komplet drugu struju od 1.6 boxera. magneti mareli. (obje su magneti mareli)
stvar je u tom kaj je 1.4 radil na leru ko beba. ovaj ni to nece.

koje su razlike u struji od 1.6 i 1.4 box.
tj. u samom ozicenju, znam da je drugaciji konektor map-a i bobine (1.4 ima dvije bobine) 1.6 ima jednu bobinu, 1.6 ima map odvojen od grane i ide 3 pinski konektor redni. a 1.4 ima map u granu uspanat i isto tri pinski konektor al neki okrugli.
jedina razlika mi se vidi u senzoru radilice. na 1.6 mi dijeluje vece. i mislim da je konektor drugaciji
i da
1.6 ima 1 ventil za regulaciju tlaka goriva dok 1.4 ima dva i jedan je spojen sa usisnom granom.
dizne iste na oba.
oba imaju granu usisnu spojenu sa centralinom.
oba imaju iste senzore sve..

imam jednu 1.6 boxericu rastavljenu doma.
i ovu 1.4 box.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2378
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #11 u: 08-02-2011, 23:15:06 »
Ako si prebacio goli motor mora sve raditi . Ako je motor ispravan.
Sva struja i senzori moraju ostati od tvoje. Obavezno i tvoj zamašnjak i senzor radilice. Također usis i trotlovi. Remenica radilice isto.
Druga stvar je da nema šanse da motor ufažen jedna oznaka gore jedna dolje radi normalno, tj da ne smaže ventile.
I na kraju izmjeri kompresiju.
Gdje si nabavio motor, od poznatog nekog ili? Da ti nije uvaljen motor sa već pomotanim ventilima.
« Zadnja izmjena: 08-02-2011, 23:18:21 od amon »
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #12 u: 08-02-2011, 23:31:48 »
Ako si prebacio goli motor mora sve raditi . Ako je motor ispravan.
Sva struja i senzori moraju ostati od tvoje. Obavezno i tvoj zamašnjak i senzor radilice. Također usis i trotlovi. Remenica radilice isto.
Druga stvar je da nema šanse da motor ufažen jedna oznaka gore jedna dolje radi normalno, tj da ne smaže ventile.
I na kraju izmjeri kompresiju.
Gdje si nabavio motor, od poznatog nekog ili? Da ti nije uvaljen motor sa već pomotanim ventilima.
motor je tu sa foruma i vjerujem covijeku da je motor ispravan.

nemoguce da je pomotalo ventile jer sam na ruku izvrito valljda 5 krugova prije nego je sa tom ludom šemom pusteno u pogon tj. sa njom je prvo i paljen motor kak i pise gore..

thortlovi ili tijela di idu dizne su od 1.6 poradi veceg promjera jer ce i ic usisna 1.6 jer je deblja.
sa 1.4 thortlova je sve prebaceno osim jednog senzora koji je maltene isti izvana na oba nisam ga dirao.. zamasnjak je sa 1.6 gore jer je na 1.6 bio u banani.. ali vjerujem da su oba ista.
senzor radilice 1.4
lambda, map, senzor temp. zraka, kompletna klapna sa ler. motoricem i svim je od 1.4. anlaser, alternator sve je od 1.4

pa nije valjda da je zamasnjak kriv za sve to.

napominjem da sam vrtio sve na ruku prije nego sam montirao u auto i anlaser je sve vrtio (a u kurcu je zescem jedva vrti masinu sa svjecicama gore..

zanci ajmo od pocetka:
sve utrpano u auto masina i sva struja sve pokopcano ulijano ulje skinute svjecice dan kontakt sve se lampice pogasile osim airbaga i akumulatora i ulja. auto verglam ulje se gasi verglam 3x po 10 sec da se ulje raspodijeli po motoru.
vracam svjecke i probam palit. anlaser jedva vrti reko ko mu hebe mamu nisam ni dobro spojil kablove i odustajem i odo na posao.
zove frend mehanicar da ak hocu moze on probat to pospajat i sve sredit. reko ak hoces daj..
nakon 2h me zove da nema sanse da auto radi normalno stalno se buni.
isprobao je valjda 10 kombinacija kablova, veli da nije auto nijednom radio duze od par sekudni. i da su ga palili na guranje jer je analser u kurcu.

oke, dodjem doma spojim kablove kak treba auto pali al opet nedela kak trba. vracam sve u fazu auto pali radi na leru fino reko super nakon par sekundi opet po starom.. ugasim upalim opet radi u leru i opet nakon par sekudni po starom..

i u tom leru dok radi ne radi ono 101% neg 95% recimo  :craz al dela fino.

i promjenil sam filter goriva okreto bregaste i inine materine faza je sad T u sredini, bregste tocno na sredini onih rupa na limovima. 

i auto u leru krene kak oces skoro bez gasa maltene.

ako ima ko kakvu ideju nek vice..

od jada cu ic kupit obicni manometar i ic mjerit kompresiju kolka je jer sam vec jadan. al eto dok su jos bile tak gore dole bregaste na sva 4 cilindra mi prst baci u pm dok verglam..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2378
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #13 u: 09-02-2011, 00:02:08 »
To je onda ok, motor je u redu ostaje ti samo struja.
Šta se tiče zamašnjaka ne mora biti da je on. Treba ih usporediti.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline RoadRunner

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7736
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33x2,33-Q4,145box16v,156-1.8ts
    • Vukovar
    • VUHARD
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #14 u: 09-02-2011, 08:04:37 »
U više navrata ubacivao 1.8 mjesto 1.3 ili 1.4 i sve radi OK ,neide baš full snagom ,ali radi jako lijepo i ta kombinacija prolazi ekotest ko od šđale.. ,ako se vrati nazad kako je i bilo ,nešto si očito negdje fulao....
Taj motor je radio ki zvrk ,savršenstvo ,još ga je Boxer dodatno sredio i mora biti da valja ,ali sad ,aj ga znat.....
Jesi postapajo sve vakume ,MAP i ostalo?
« Zadnja izmjena: 09-02-2011, 08:06:29 od RoadRunner »
Boxer forever...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #15 u: 09-02-2011, 10:44:34 »
ovo mi smrdi da ostaje bez goriva.. jer par sekundi radi odlicno i onda belaj..
evo sad idem probat usporedit brojeve od zamasnjka i promjenit dizne..
jel moguce da pumpa goriva izgubi tlak.? al na 1.4 je radila normalno.

svi vakumi sve spojeno, svi konektori sve spojeno..

jel tesko prebacit komplet 1.6 struju na 1.4.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #16 u: 09-02-2011, 10:55:03 »
sad sam gledo po epru i uopce ne postoji za 145 ovaj zamasnjak kaj sam skinuo sa 1.4 broj je: 60576537 i na izgled je drugaciji nego onaj kaj sam stavio (nema rupica oko slova T )
sad cu ic probat prebrojit zube kolko ima od slova T do onog otvora pa cu ih prebrojit i tu, mozda je to drugacije. pa ga zato kolje.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #17 u: 09-02-2011, 11:29:24 »
evo skinuo sve 4 svjecke i crne ko ugljen..
znaci zaljeva ga gorivom.. eto jos samo da otkrijem zasto i bit ce super.. mozda mi govori da hoce turbinu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #18 u: 09-02-2011, 11:46:56 »
izbrojio zube na zamasnjaku svi su jednaki isti broj prije i poslije T.
idem sad promjenit injektore..
zakaj talijani moraju imat tak pametnu struju.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #19 u: 09-02-2011, 11:58:41 »
rupice koje imaš na zamašnjaku su samo balansiranje istoga
može biti da ti nevalja regulator pritiska goriva
ili pumpa goriva...

probaj odspojiti map senzor
pa češ vidjeti ima li razlike
isto tako probaj i lambdu odspojiti
zamajci su isti na 1.3/4 i 1.6 motoru

ja sam ubacio u moju 145 1.7
bez ikakvih mjenjanja ikakve elektronike
i auto pali na zub
i radi ok...
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #20 u: 09-02-2011, 12:37:35 »
normalno radio imo ler kak treba, primo gas (kolko je mogo radi bregastih) smjesa na sva 4 bila oke. tj. bile su malo tamnije na 1 i 3 cilindru jer tam su bregaste bile sa podizacima mrtve skroz imalo je svega par mm lifta. dok je na 2 bila savrsena skoro smjesa tam je bil dobar sistem i na 4 je bilo kak tak..

al auto nije trokiral, spucaval ni nist tome slicno, evo sad sam stavio druge injektore gore od 1.6 koji su kakti ispravni (testirani u auto silviu prije jos pol godine valjda) i stavio sam i zadnji senzor od 1.4 na 1.6 thortlove i idem ga sad upalit.
ak nebude ni sad radil kak treba vidjet cu kaj mogu probat promjenit od senzora. ak nemam kaj idem probat 1.6 struju trpat gore. ak ni to nece ic idu glave dole i druge gore.. ak ni onda nebu kak treba onda ide vems ili fergazeri.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #21 u: 09-02-2011, 12:44:10 »
evo upalim kuju, radila je punih 15 sekundi i vec sav sretan i onda pocne opet zaljevanje..!
i dam ga spucava na sve strane.

jel moguce da regulatori tlaka goriva seru sve to.. al sve je spojeno evo i maknuo sam filter zraka da vidim dal ce bez njega radit ipak ima vise zraka.. i opet isto.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #22 u: 09-02-2011, 12:48:29 »
evo upalim kuju, radila je punih 15 sekundi i vec sav sretan i onda pocne opet zaljevanje..!
i dam ga spucava na sve strane.

jel moguce da regulatori tlaka goriva seru sve to.. al sve je spojeno evo i maknuo sam filter zraka da vidim dal ce bez njega radit ipak ima vise zraka.. i opet isto.

ako nema dovoljan pritisak goriva moguće je sve
mislim da bi boxerica morala imati 2,8 bara
a može biti da ti puca i od lambde...
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #23 u: 09-02-2011, 13:01:53 »
al ovo mi nije jasno sad.
kako sam mjenjao dizne svo gorivo iz railova je iscurilo znaci bili su prazni, dam 2x kontakt da puma odradri, palim auto nista (sad vergla ko velki) i palim ponovo autoupali ler na 1500 spusti odma na 1100 drzi nekih 10-15 sekundi skacem od srece.. i opet pocne..
ali jucer tokom veceri su svjecke bile bijele bijele. a sad izvadim crne ko ugljen..
i auto puca kao kad ga zaljeva.

i ako odstoji par minuta 10-15 opet upali na par skekundi radi kak treba. i opet po starom.

ovo mi sve govori da nekaj nevalja sa tlakom goriva odnosno da je prevelik.. ne premali jer da je premali bile bi opet bijele i gusio bi se na gas. a ovaj spucava na gas.

otpojim lambdu isto.
otpojim senzor temp. zraka isto.

da je lambda mislim da bi ga po defultu bacio lambdu na 1. bogata smjesa al auto netrokira. pogotovo sad je 1.7 a prije je bio 1.35 motor.
iszto tako i sa senzorom usisanog zraka (temp)
kad sam ih otpojio na 1.4 radilo ko beba.

jedino kaj mi pada na um je hebeni regulator goriva. tj. dva regulatora.
pumpa nema nist sa tim, onda daje kolko daje.. nemre davat previse jer bi onda i na 1.4 bilo previse.
vakum crijevo je cijelo nije spucano puhal sam u njega i nist.



Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2378
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #24 u: 09-02-2011, 17:03:01 »
A da probaš sa svojim injektorima od 1.4  :?:
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #25 u: 09-02-2011, 20:31:48 »
A da probaš sa svojim injektorima od 1.4  :?:

sa njima sam i prvo palio ali u nadi da su krivi stavim od 1.6 i isti k. a isti su svi.

a imeni smrdi sutra se nadam da cu se nac sa kockom pa da kupim druge i da to rijesim..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #26 u: 09-02-2011, 22:32:57 »
ja sam za vikend mjenjao injektore i na prvom pumpanju benzina je upalila bez problema.....trebao bi auto raditi i sa 1.4 strujom bez ikakvih problema al naravno nece imati 113ks nego puno manje...ako ne rjesis problem imam ja boshcovu centralu nekodiranu od 1.7  :mah:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #27 u: 09-02-2011, 23:48:23 »
imam komplet doma 1.6 pa lako prebacim bravu i centralu..

mislim da nebi trebalo bit razlike između 1.4 struje i 1.6 struje u 1.7 motoru.. ako ce priprema smjese bit dobra (kolko je to moguce sa ovom šit strujom) bi trebalo ic normalno.

ugl. sam da upali i da radi kak treba a poslje ce ionako ic vems kad se skupi para..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #28 u: 10-02-2011, 11:10:25 »
dodjem van dam kontakt upalim radi ponovo pol minute i samo strokira i pukne i ugasi se.
upalim radi 10 sekundi i manje i opet isto
i tak mogu 33x

otpojim povrat goriva i spojim crijevo u kanister i gledam kak curi, i necuri isto i nakon par sekundi pocne onak varirat jace pa slabije jace pa slabije i na kraju se ugasi auto.. ak mu povucem vakum na spricu onda se auto ugasi.. ak otpojim vakum sa usisne i ostaivm ga slobodnog radi isto ko da i nije spojen..

idem stavit nove svjecice gore i kasnije cu ic po nove kablove al nema teorije da je do kablova jer zakaj bi se onda ugasil i strokiral
i dalje su crne svjecice.

i sad sam stavil nove svjece idalje isti šit.
« Zadnja izmjena: 10-02-2011, 11:35:41 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline nikola bozic

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1141
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #29 u: 10-02-2011, 12:43:30 »
Spoji manometar na dobavnu cijev goriva i na rail i neka povrat bude normalno spojen u rezervar i upali auto i vidi kakav ti je tlak goriva.
Alfa 75 3.0 V6 America - siva, Alfa 75 3.0 V6 America - crna, Alfa Gtv 6 2.5 V6 - crna,
Alfa Milano 2.5 V6 Automatic - srebrna, Alfa 33 1.3 Sport Wagon Mk. 2 - mat crvena
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #30 u: 10-02-2011, 13:10:22 »
mislio sam to jucer al mi je manometar odapeo i sad moram trazit novi, mislim da ce posluzit onaj iz zeljezare za pedesetak kuna do 10 bara.
ionako nece fulat toliko da se ne vidi okvirno.

sad sam rastavio glave na 1.4 masini koja je bila u autu i niti jedna bregasta nema brijeg veci od 36mm a variraju od 34 do 36. koliko znam mora bit 39 i brusena je bregasta jer je drugaciji kut otvaranja tj. manje su otvoreni.. znaci sa strujom je bilo sve oke.
ako ce tlak goriva bit oke. vracam 1.4 masinu unutra sa novim bregastima i podizacima i ako ce radit kak treba skidam glave sa 1.7 dole i da vidim dal je sve oke.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #31 u: 10-02-2011, 13:14:51 »
mislio sam to jucer al mi je manometar odapeo i sad moram trazit novi, mislim da ce posluzit onaj iz zeljezare za pedesetak kuna do 10 bara.
ionako nece fulat toliko da se ne vidi okvirno.

sad sam rastavio glave na 1.4 masini koja je bila u autu i niti jedna bregasta nema brijeg veci od 36mm a variraju od 34 do 36. koliko znam mora bit 39 i brusena je bregasta jer je drugaciji kut otvaranja tj. manje su otvoreni.. znaci sa strujom je bilo sve oke.
ako ce tlak goriva bit oke. vracam 1.4 masinu unutra sa novim bregastima i podizacima i ako ce radit kak treba skidam glave sa 1.7 dole i da vidim dal je sve oke.

bregaste su inače nešto preko 37 mm
ne više...
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #32 u: 10-02-2011, 13:39:21 »
Bregaste su 37,1 visine samo jedna je bila 36.6 ako se ne varam i glave su 100% ok, bile su kod Očića koji mi ih je vratio bez da je išta radio na njima  jer nije bilo potrebe, bile su uređene nekih niti 10tkm prije nego sam ja uzeo taj motor. Ja sam promjenio gumice ventila, ispolirao ventile i nazad sve sastavio. Garantirano nije do glava i nema veze s njima. Provjeri si MAP senzor, ventil za povrat goriva, tlak goriva, lambdu, senzor temerature usisanog zraka i sve vakuume

Prije nego bez veze izvadiš motor stavi auto na nekakvu dijagnostiku i vidi što se događa. :da:


ma nisam ni rekao da nkj. nije uredu sa njima od vase strane, probao sam drugi senzor temp usisanog zraka, danas se nadam da cu se nac sa kockom da uzmem regulator pritiska goriva, lambdu sam iskopcao i radi isto, vakume sam sve selnom pritegnuo i ak mi kaj bilo sumnjivo sam zamjenil i sipak.. al nije mi jasno da preko noci se shebe sve..

sumnjam da bi ga lambda tolko ubijala..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #33 u: 10-02-2011, 13:59:58 »
mase sam sve od motora smirglo i dotezo i gledo..
ma znam za to, i na tipu me struja ubijala u zdrav mozak kad mi se na -5 spuste prozori i upale brisaci a nemres gasit i dic osim izvadit osigurace..

i na forumu sam listao i nasao gro prbolema i niko nasao uzrok nego redom stavljali fergazere..

kod mene nema niko u okolici diagnostiku.. da znam otpore di koji kolko mora bit odma idem mjerit.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #34 u: 11-02-2011, 13:15:37 »
mase sam sve od motora smirglo i dotezo i gledo..
ma znam za to, i na tipu me struja ubijala u zdrav mozak kad mi se na -5 spuste prozori i upale brisaci a nemres gasit i dic osim izvadit osigurace..

i na forumu sam listao i nasao gro prbolema i niko nasao uzrok nego redom stavljali fergazere..

kod mene nema niko u okolici diagnostiku.. da znam otpore di koji kolko mora bit odma idem mjerit.

jesi li uspio rješiti problem?
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #35 u: 11-02-2011, 13:19:45 »
ma sipak.. moram rail promjenit i danas sam imo manji pozar u motornomprostoru  :henker: tak da mi je manometar zgorel.. dobro kaj nije nist drugo.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #36 u: 11-02-2011, 21:31:31 »
u kratkom periodu mjerenja talk je bil 1.8 bara.. sad to bas nije relevantno jer je to bilo svega par sekundi al na konakt nije islo vise od 1bar.
prva sumnja da pumpa rokavela.. i to mislim svojom krivicom jer sam ju hebal sa otpojenim povratom goriva a mislim da se sa njime hladi.! u rezervaru ima sigurno 5l goriva al zlu netrebalo ulijat cemo jos 5l. i stavit drugu pumpu goriva.

novine:

nove svjece ngk, novi kablovi neki pro spark, novi regulator goriva, svi vakumi dotegnuti selnom..
sutra ujutro idem na benzinsku ulijat jos 5l goriva, i ako nece ni onda upalit ide druga pumpa unutra (jer ova sad nekako cudno radi, tj. kao da preljeva gorivo samo nema onaj zvuk kao da je pod tlakom)

ugl. sutra sam cijeli dan u tom fucking autu, ak nece upalit i radit normlano ide 1.6 struja unutra.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #37 u: 12-02-2011, 12:00:46 »
alfa 145 1.4l boxer (1.7l boxer engine inside) evo mozda prek videa bolje docaram gust koji pruza ova alfa.. ovo kaj na kraju teze okrene je do malo slabijeg anlasera i do tog kaj sam lose klemu pricvrstil.

nove svjecice: ngk BP6ES
novi kablovi: pro spark
dizne: 1.6 box (sad cu ic pogledat kakve su svjece sigurno su crne pa cu ic probat stavit gore 1.4 dizne)
regulator tlaka goriva je drugi od 1.4 box kupljen sa foruma.
pumpa goriva je ostala ista moram izvadit iz crvene pa vidjet, makar sumnjam
u fazi je 100%

na 2500 sa malo gasa radi ko singerica.

u međuvremenu mi se raspal srednji lonac.
i naprijed je progorila brtva kod 1 cilindra.

tu i tamo kad se da gas bljuhne crni dim na usis WTF.?? to mi se cini da ventil ne dihta usisni.
ovo je sad cudo kaj je radila na leru tak dugo al prethodno sam ju maltertiral od 1000-2000 na leru da se ugrije.

i ler je miran al cujem kak dela krivo..

jel netko mozda moze rec kaj bi moglo bit ili da jednostavno probam stavit 1.6 centralu ili sam ubio ventile poslusajuci druge..
dali su krivo spojeni kablovi mogli napravit belaj.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #38 u: 12-02-2011, 12:12:07 »
da znam za letece, sigrno to neradim iz gusta i srece jer mi se lijepo cuje, da to je od brtve ispuha koja je progorila vjerojatno, i od mucenja motora na leru.. i tak radi stalno.. vise uopce nemm ideje kaj napravit, zvao sam nekolicinu lokalnih "majstora" niko nema dijagnostiku za alfu tj. imaju al vele da im se neda ic s tim okolo i da im se puno puta nece spojit.

ovak napamet prije cu nabavit fergazere i postelat ih nego kaj cu tu rijesit problem.. ili ce to prije ubit motor, jer ovo neizgleda nimalo lose.

s razvodom, novo remenje, natezaci, obje bregaste gore i slovo T u sredini provjeravano 33x i u fazi je posto me pol sela izjebalo sa tom fazom kak treba ic prekopiral sam ju sa starog 1.4 i sa 33 od frenda..(znam da zvuci glupo al i je glupo)
 


Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #39 u: 12-02-2011, 12:20:23 »
na 100% je u fazi..

smjesa je u k. definitivno a paljenje neznam kak bi moglo bit u banani ali moguce da je i ono.. al svi cilindri rade samo nerade kak bi trebali.

sad cu postat slike svjecica..

izolator je lagano crn dok je nogica bijelkasta.?
nekuzim kak moze bit tak al ajde.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #40 u: 12-02-2011, 12:29:25 »



to je sa prvog cilindra i sve su takve, znam da je losija slika sl slikano je mobilnim..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #41 u: 12-02-2011, 12:37:30 »
mislim da imas problema sa strujom...si gledao dok verglas dali ti je iskra uvucena ili baca van,tj jaka :?:
onda odmah mozes eliminirati masu...jer slaba iskra je znak slabe mase ako vec imas nove kablove
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #42 u: 12-02-2011, 13:23:16 »
iskra je ko amerika.. plava velka.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #43 u: 12-02-2011, 14:23:59 »
evo i drugu pumpu stavio i druge dizne i opet isto, vise necu nist drkat, slozim 1.4 vracam nutra ak ce radit on super odo na tehnicki pa dok ne vidim kaj jebe sa tim 1.7 nece ic van..

ak nece radit ni 1.4 onda cu prebacivat komplet struju sa 1.6 jer mi je lakse izvadit i stavit 1.4 nego svu struju mjenjat.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline nikola bozic

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1141
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #44 u: 12-02-2011, 16:30:56 »
Jesi li dobro poslozio kablove,dali znas kako se broje cilindri na boxer motoru?Prvi cilindar je na jednoj strani,drugi cilindar je na drugoj strani i tako dalje.
« Zadnja izmjena: 12-02-2011, 16:32:52 od nikola bozic »
Alfa 75 3.0 V6 America - siva, Alfa 75 3.0 V6 America - crna, Alfa Gtv 6 2.5 V6 - crna,
Alfa Milano 2.5 V6 Automatic - srebrna, Alfa 33 1.3 Sport Wagon Mk. 2 - mat crvena
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #45 u: 12-02-2011, 17:38:01 »
lakse je slozit struju mislim ...daj mi dva sata i zamjenim ti struje... vidi nemoj odmah provlacit novu struju vec ovu 1.6 samo spojis dok je jos vani i probas upalit auto...trebas samo malo zice za spojit plus,minus,pumpu(bijeli konektor kod centrale) i kontakt bravu(narančasta žica pokraj akumulatora sa suvozaceve strane konektor) i auto pali,steta ja bih ti to spojio fali mi cackanja po strujama :craz

ako je GM onda mora da je do struje  :wal:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #46 u: 12-02-2011, 18:02:19 »
kompletna struja na autu je magneti mareli si senzori i pizdarije..
mrzim struju i nevolim ju cackat.. tak da mi je lakse promjenit masinu i eliminirat ju nego ic drkat struju.. makar cu vidjet.. ako necu prije jos karbose roknut gore za probu.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2378
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #47 u: 12-02-2011, 18:31:18 »
Reci mi da li si je probao paliti kad si okrenuo fazu?
(Jednu oznaku gore, jednu dolje)
Sorry kaj te to opet pitam, ali nikako mi nije jasno kako si uspio odvrtit par krugova tako a da ti nije nigdje zapelo, tj da nije došlo do dodira ventila i klipa.  :?:

Bez ljutnje.  :mah:  :pivo:
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15281
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #48 u: 12-02-2011, 19:20:35 »
zmjerim mu ja kompresiju sam nek veli di je pa to resimo.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #49 u: 12-02-2011, 19:43:24 »
isus javim ti se..

ma fazu sam ja stavio jednu gore jednu dole i vrtil na ruke par krugova tu vecer prije neg sam ubacil motor.. al sam si premisljo dal da ju tak palim ili ne.. naravno kak sam iso radit međusmjenu motor je sjel unutra i tak je stalo, zove sused da ak hocu da mi pospaja kable i proba upalit reko ajd ak ti se da napravi, valjda zna nekog boga.. i za nekih 1h me zove da kak idu kabli svjeciica reko neznam probaj nac negdi ili nekog nazvat ili bum ja naso na internetu navecer.. dobro budem ja to resil veli on nemas brige.. i nakon jedno 2h oko 5 popodne me zove da nikak nemre dobit da auto dela kak treba, da svi cilindri delaju al ne dobro trokira puca i lallala.. i dobro pitam pa kaj si delo i kak veli, nije htel anlasat pa sam ga gural po cesti i spajal kable dok nije upalil  :wal:
reko oke.. nisi trebal al fala, bum ja videl..
dojdem doma spojim kable kak treba, auto upali na zub spuca i amen
opet i opet isto
denem fazu kak treba bit valjda upali na zub dela malo spuca i amen
i od onda tak ide do sad.. danas sam ga prvi put odlucil upalit i ugrijat i reko mozda jednostavno ga muce senzori teperature ili neceg pa kad se ugrije bude oke (cito negdi da znalo 16v mucit i zaljevat) i naravno upalim digne 1500 spusti na 1100 pocne trokirat dam gasa malo na 1500-2000 pustim i tak maltretiram zagrije se pusitm dela na leru tu i tam se zalti ili ugasi upalim radi
dam gas reko mozda ima nekaj vanzemaljskog u masini pa bu hitilo na auspuh (tolko sam bil jadan) to je onda kad sam snimal bilo.
i sipak..

jedino ak nije jos ovaj drkal po fazi nkj pa je stuko ventile..
to sam si sam kriv..

al evo na 1.4 je upalil na -15 i delal na leru ko singerica, akumualtor je jos bil slabiji i sve i upalil je i delal kak treba.. nit je dimil crno (nedimi ni sad crno barem nisam primetil, jednom je htiil malo crnog dima, veicnom na usis bljuhne crni dim al to je zaljevanje i kasno paljenje po mom..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #50 u: 12-02-2011, 19:58:29 »
ak gledas video
na 2500 rpm sa zerom gas dela ko singerica

hladan nakon cijele noci upalis ujutro digne ler na 1500 spusti na 1100 dela par sekundi i zblesira se

meni se po glavi vrti jedna opcija jos, a to je da je ventil jedan ili vise usisnih dobilo po picki i da lagano nabija u usis i da to blesira map.. jer kod visokih ono kaj sam ga par put zavrtel primi "fino" gas. neznam kak bi to opisal al blizu normalnog rada. al nisam mogo nist skuzit kad sam 2x dal gas jer nije mi do ubijanja masine..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #51 u: 12-02-2011, 20:07:54 »
tak i meni djeluje jer zanm da je map osetljiv pun k. na to a i centrala... a to se bas i nebu vidlo na kompresiji mislim.. jer to je manja stvar mi izgleda.. jer da je vece jeblo bi ga i kod paljenja mislim... i culo bi se. (valjda)
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #52 u: 12-02-2011, 21:37:57 »
 ovako, dal bi auto isao bolje sa 1.6 strujom nego sa 1.4 strujom..
zanemarimo getribu i tanju usisnu i sve, nego samo struja: centrala i senzori.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #53 u: 12-02-2011, 22:09:59 »
a u piksu marmelade... onda cu prebacit komplet 1.6 struju na 1.4
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #54 u: 19-02-2011, 12:29:35 »
da malo dosađujem u svojoj temi..
1.7 izvađen i otvoren.. glave u roku 1h ispuste vise od 70% goriva iz kompresione komore (nalijem benzin do vrha i nakon sat vremena jos malo ima samo) usporedbe radi glava od 1.6 nakon cijele noci ima istu kolicinu goriva (izuzev isparavanja mozda se 1mm spusti.)
ugl. ventili se nisu susnuli i sve bilo uredu..

ubacen 1.4 upalil na zub, i radi ko singerica, stavljene bregaste iz 1.7 jel su bile losije malo i hidro podizaci iz 1.7
u 1.7 idu orginal 1.7ie glave jer su gore od 1.2 glave.. i idu bregaste od radgea koje su odlicne niti jedan briejg nije manji od 37 tj. vecina je veca..

tokom dana cu dovrsit ovaj 1.4 i sljedi test ride pa cemo vidjet kakva je smjesa i kak auto radi i ide..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2378
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #55 u: 19-02-2011, 13:16:44 »
Znači da ih je dodirnulo ipak. Oni na oko nisu savijeni ali kad ih staviš u tokarski vidit ćeš da bacaju.
Probaj ih samo ušlajfat pa ćeš vidit da neće jednu stranu uopće dirat šlajfpasta.

 :mah: :pivo:
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi.
« Odgovori #56 u: 19-02-2011, 14:33:33 »
nisu dobili, sve je pregledano i ravni su svih 8.
jednostavno su lose uređeni bili makar sumnjam da je i to uzrok loseg rada..
i klipovi su svi pregledani i sve je 1/1
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #57 u: 19-02-2011, 17:32:39 »
evo sve slozim i radi i vozi i napravim oko 1km i reko idem se okrenut pa u dvoriste i ugasi se i svijetli kod kljuca i ubrzgavanje..
i 365x dam kontakt i opet isto svjetli
i to me ujutro zafrkavalo isto svi konakti spojeni do kraja i sve.!

provjeril dole osigurace citavi, vergla auto normalno, stisnem dole onaj za gorivo i opet isto..! probam drugi kljuc opet isto.. sad sam ga otpojio od struje pa da mozda zaboravi na to.
jel netko zna kaj bi mu moglo bit i od ceg.? kad ga gledam opce znam da je citac na bravici.. al jel ima jos kaj..
« Zadnja izmjena: 19-02-2011, 17:34:45 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #58 u: 19-02-2011, 21:29:11 »
code se zna paliti kad je slab napon
meni jedna 145 nije htjela upaliti a verglala je bez beda jer je napon akumulatora bio slab - stavio drugi akumulator i na pol zuba upalila
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #59 u: 19-02-2011, 22:16:23 »
imam tri scenarija.

riknulo jer sam ju palil prek kablova (neda mi se stalno stavljat i vadit akumulator kad sam motore mjenjal)
riknulo jer je radila bez akumulatora par sekundi
resetiralo se jer sam imal i drugi kljuc od druge 145 (1.6 box one imaju to isto 1.4 i 1.6) pa ulovilo drugi kod i zgubilo se sve.

nemam master kljuc i nemam onu karticu da bar imam karticu sad bi ju upalil na ono govno sa gasom.. kad blinka.

ostavio bez struje 2h i sad dodjem spojim akumulator i jos jedan od traktora prek kablova i nista..
to je sve ujutro pocelo pali se code lampica i nece se ugasit, ocu ga upalit ova se ne gasi, dam kontakt ponovo i sve oke..

jel mogu stavit suplji kljuc (bez koda) u bravu a ovaj citac koda i ecu spojit normalno i stavit drugi kljuc na onaj citac.

mislio sam ako ne uspijem ovo zgovnit da radi da prebacim onu zutu kutijicu (citac) i ecu od 1.6 pa samo da vidim dal ce radit i kak..
posto kad se da kontakt ovaj citac salje neke kljucu a kljuc mu vrati kod i to amerika.. planirao sam prikopcat komp od 1.6 i taj šit od 1.6 i zaljepit kljuc od 1.6 na taj citac i dat konakt sa praznim kljucem kojeg imam doma od 1.4.

ak niste kaj skuzili pisite jer ni ja nisam skuzil kaj sam napisal
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #60 u: 22-02-2011, 16:53:53 »
komplet struja motora prebacena sa 1.6 gm-ova na ovu 1.4 koja je bila magneti mareli..
kod lampica se ugasi odmah, privremeno je kljuc zaljepljen za antenu i antena stavljena ispod plastika dok necu otic prekopirat taj kod na kljuceve od zelene alfe i onda ce bit amerika..

jedini problem je pokrenut pumpu benzina jer nece radit.. na 1.6 normalno islo a mislim da je stvar u instalacijama u autu jer kolko sam skuzio po shemama imaju drugacije izvore napajanja no to su vec lakse brige.
jos moram prebacit bobinu i senzor radilice i lambda sondu.
lambdu cu neki drugi dan i prvo cu ju probat ispitat dal je ispravna da ne stavljam pokvarenu bzvz.

inace za prebacivanje ima dva dana posla.. i nadam se da ce sve radit kak treba jer ak nece, onda se idem objesit s tim strujama..  :sado:
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #61 u: 22-02-2011, 20:21:19 »
 :ok: odlicno  :mah:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #62 u: 22-02-2011, 22:20:41 »
jos sam bio poslije promjenio taj senzor od zamasnjaka i bobinu to pokopcal sve i odustal od pumpe.. i evo sad sam nekih 2h kombinirao po  shemama nasao potencijalne tocke problema sutra ujutno multimetar u ruke mamu u auto i nek daje kontkat da vidim di ima kaj treba a di nema kaj treba.. pa cemo malo jos spajati i opaljenje onda...

ja neznam kom je lakse prebacivat struju iz auta u auto al meni je lakse 3x promjenit motor nego ovo prebacit.

a u proljece me ceka:
klima iz 1.6 vađenje i stavljanje u ovu
grijanje retrovizora i el. podesavanje retrovizora
otvaranje bunkera na tipku
retrovizori na struju, a nesto me i muci centralno pa cemo i to provjerit malo.
straznji brisac neradi pa i to provjerit (na 1.6 radi)


i hvala milanu kaj mi je poslao sve moguce sheme valjda kaj ima jer bez njih bi se mogo slikat, sve pase na konektor kak bi se reklo al dosta tog ima drugacije poslozeno i rijeseno pa se moraju rasporedi mjenjat i par zica povlacit al nadam se da cu uspijet dobit struju za pumpu i injektore.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #63 u: 23-02-2011, 14:03:20 »
hebo te struja, na relyu pumpe goriva i injektora imam + sa akumulatora, imam + sa bravice kad dam konaktat i imam + SA CENTRALE, jel netko zna zakaj ta mutava gm centrala daje + na reley a treba dat minus
reley od ecu-a radi normalno sve kak treba dam kontkat spoji + sa acc na + za bobinu i za ecu-u masa mu je negdi ko zna di al je ima.
a ovaj mutavi ecu salje + od 12v na reley a kolko znam treba bit minus jer ak je plus sa bravice 12v onda mora poslat masu da se reley ukopca. ili sam ja skrenul totaln.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline bumbar 156

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.9 jtd SW AR Sprint
    • Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #64 u: 23-02-2011, 14:19:09 »
hebo te struja, na relyu pumpe goriva i injektora imam + sa akumulatora, imam + sa bravice kad dam konaktat i imam + SA CENTRALE, jel netko zna zakaj ta mutava gm centrala daje + na reley a treba dat minus
reley od ecu-a radi normalno sve kak treba dam kontkat spoji + sa acc na + za bobinu i za ecu-u masa mu je negdi ko zna di al je ima.
a ovaj mutavi ecu salje + od 12v na reley a kolko znam treba bit minus jer ak je plus sa bravice 12v onda mora poslat masu da se reley ukopca. ili sam ja skrenul totaln.
...ako i nisi budeš.........stvarno imaš volje i živaca, svaka ti čast
...rakije, rakije amo, jer utjehe nema u vodi...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #65 u: 23-02-2011, 15:02:37 »
raskopal 5 releya i ispravni.
spojim minus na zicu iz ecu-a i nebaca + ipak ali na svim releyima se prebaciva plus sa stopice na stopicu (aktivacijske) ali kd spojim drugu na masu on se normalno upali i sve 5.

zatim minus na zicu iz ecu-a + na akumulator dam kontakt 12v pise i stoji tak dok ne maknem kontakt. isto sam napravil dole kod ecu-a znaci da je u njem greda negdi

i mjeril sam amperazu stavim na valjda mililili ampere i nist ne pokaze.. jel moguce da baca samo 12v al da to nemre ukljucit reley. probal sam sve i zica sa ecu pa na masu
zica sa ecu pa na plus nikak nist nešljivi pet posto. kad spojim +12 na zicu kaj ide sa releya koja bi trebala bit +12v normalno pumpa vrti i releyi rade, jedino ecu nije bas voljan poslat pravu zapovijed za pumpu goriva i dizne.

znaci: struju +12 sa kontakt bravice dobiva
struju ili ti masu sa ecu-a dobiva al premalo

sad me muci jedino jedna stvar.
on ima 6 zica od mase

bile su po tri spojene na jednu stopicu, ja sam spojil tri na jednu zicu pomocu one klemice i tu zicu na masu i takve dvije zice i sve je spojeno dobro. ja sad nekuzim kaj ga tu moze mucit.

napon na akumualtoru je 13v uredno.
glavni reley radi uredno. vec sam mislio spojit sa glavnog releya na ovaj da vidim dal ce radit. al ak nedaje impuls za rely goriva kam ce davat jos za dizne.
dole je sve postekano kak treba. na kutiji ecu nije bilo mase u 1.6 pa nisam ni sad stavljal.
jedine mase kaj su bile su bile spojene dole i to sam spojil.

u ciejloj struji nisam spojil onaj mali selenoid za benzinske pare i nisam spojil konektor od diagnostike..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.7) nikako neradi>ponovo 1.4 kod kljuca muci.
« Odgovori #66 u: 23-02-2011, 15:39:46 »
mase provucene na novo, sipak i dalje, vratim na grubo staru struju pumpa vrti uredno..
jedine dodirne tocke 1.4 i 1.6 struje je konekotor kaj daje struju sa bravice i ide redom 12v 9v masa. i konekotr u kabini kod kojeg se spaja code i pumpa.
nije mi jasno zakaj nepali reley progleti, navecer idem spojit zicu koja bi trebala bit 12v na akumulator drito i idem verglat ak ce radit kak treba auto spojil bum prekidac u kabinu i palil i gasil bum pumpu i ko mu šljivi sve po redu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #67 u: 23-02-2011, 19:22:53 »
razliciti su releji moras paziti koje stavljas..pumpa benzina ima svoj posebni relej,pogledaj kod utora za relej koliko ima kontakta i takav relej mu stavis ako si ih slucajno pobrko
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 svi problemi na jednom mjestu.
« Odgovori #68 u: 23-02-2011, 20:06:04 »
isti releyi koji su bili tamo, cak sam stavio reley od 1.4 oba ali svi su 5 pinski relei nit jedan nije 4 pina. al to je isto jer ovako i onako taj 5 pinski rele ima spojenu izlaznu nogicu sa srednjom izlaznom nogicom..

sutra sve vadim van i stavljam u 1.6 i ak ce tam pumpa vrtit onda cu doslovno prebacit sve kaj ima sa 1.6 na 1.4 al do sad nisam nasao nit jednu razliku koju nisam ispravio.

cod ocitava
glavni reley radi.
na kontakt daje masu van ali ne dovoljno. on uspostavi konakt al preslabo valjda i na kraju ga nit ne gasi a nakon 10 sec max mora ugasit.
« Zadnja izmjena: 05-03-2011, 20:17:21 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #69 u: 24-02-2011, 13:38:13 »
dosta mi je, idem u vrapce odfurat obje centrale nek ih istestiraju a ja odo u ludaru.!!

vratim struju od 1.6 na 1.6 auto i nevrti pumpu.. a znam da kad sam bil izvadil masinu da sam dal kontakt i da ju je vrtilo.

i sad vratim 1.4 struju u 1.4 i vrti ju al naravno da kod ne cita
pa dodje mi da ih zapalim sve. sad idem zvat u vrapcu nekaj mi dal frend broj da slazu centrale i skidaju kodove idem ih zvat do kad rade i nek mi obje pogledaju i vele koju mogu jeftinije slozit jer sam lud ko siba vise i dost mi je te struje ak budu i oni filozofirali sve ide u pm na kvadrat i gore bum del fergazere od kultivatora da se mogu vozit.!  :mad: :mad: :mad:
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #70 u: 24-02-2011, 14:12:11 »
nemojte me vabit na takve grijehe jer bum ih fakat zaljepil gore jos..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #71 u: 26-02-2011, 16:51:38 »
u sava promet stime.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #72 u: 26-02-2011, 20:48:37 »
ma masinu od golfa keca dizla i nema probljem sa struja..  :mad:
nabavio drugu struju od 1.6 gm i stavim na ozicenje (svaku zicu sam isipitival al svaku zicu) i nedela opet pumpa. i sad gledam onak ftw.? i skuzim da su konektori skroooz drugaciji po bojama.. tj. zice i odem tam po to ozicenje stavim gore i opet nist i tam sam svaku zicu ispital zicu po zicu i jedino kaj mogu rec da opet nedela.!
al sad sam se zainatil sam sebi da nebu dobil mira prije neg bu prodalal na tu talijansku mutavu struju tj. GM pametnu el. instalaciju.! :wal:
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #73 u: 26-02-2011, 21:17:41 »
a da jednostavno napravis prekidac i sam si palis pumpu benzina...ako ne ide ne ide al ako se moze zaobici ajmo ća  :ok:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #74 u: 27-02-2011, 14:48:05 »
i sad kak mi je pun k. svega uzmem stari akumulator i idem verglat auto jedva vrti kad ono pukne par puta i pustim kontakt a iza cujem onaj dragi zvuk zzzzzzz
dam kontakt nista opet, verglam pustim opet zzz
što bi znacilo da ecu salje signal ipak ali samo kad pokupi signal da se vrti radilica. tj. onda posalje pravi signal.
al dobro stavil sam si acc na punjac pa cemo vidjet kaj ce rec. ak upali hebo sammu sve po redu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #75 u: 27-02-2011, 16:12:58 »
jebo mu pas majku da mu jebo upali i preskoci zupcasti i ode u kurac.!
prokleta bila do vraga i natrag.!
a sve bilo dobro nekuzim kak je preskocil, zakaj.? i saznao odgovor na to pitanje, kako sam ispustio vodu iz kilera a auto je cijelo vrijeme u sjeni to se smrzlo i nije se otopilo, kako nisam palio auto od kad sam ispustio vodu na remenu i radilici je bilo leda i dok sam verglo je vjerojatno radilica okrenula preko zuba jer nije uhvatila zub radi remena.
i to ne zub dva neg 4-5 zuba.!
neko je proklel tu alfu skupa samnom
« Zadnja izmjena: 27-02-2011, 22:05:38 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #76 u: 27-02-2011, 17:42:55 »
i sad budi normalan, evo stavim u fazu upali skoro na zub i dela, naravno na dva i pol cilindra.. doslo mi je da mu stavim ciglu na gas i da ju tak ostavim da se sama kazni.!
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #77 u: 27-02-2011, 23:34:55 »
tak je meni preskocio V6 za 3 zuba jer se smrzla voda na remenu. na 4tom se lupaju ventili. usro sam se ziv, radila je ko traktor.

jbg bad luck.

 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 (1.6 gm struja) nepali reley pumpe goriva.
« Odgovori #78 u: 28-02-2011, 00:04:04 »
sreca kaj imam doma glava i ventila pa cu ro sredit brzo bar se nadam.. jer kak je kenulo na kraju ce mi prolupat radilica i okrenut lleteci i onda ce fkt bit motor u smece...

ovo kaj sam sad upalil sam primjetil neki plavicasti dim kojeg prije niej bilo pa cemo i to malo providjet od ceg je..

mah.

meni je tocno 6 zuba preskocila, a mislim da na radilici ni ne drzi puno vise zuba..

nit nemam pojma kad je preskocil ni nista nego danas verglam i par put rokne na usis reko ftw, verglam jos malo upali dela na dva cilindra iugasi se, i idem prevntivno izvadit svjecice van i izverglat reko tjedan dana ga mucim mozda ih zalilao 4 i 2 mokri 1 i 3 suhi idem zverlgat i cujem kak ih broji
onak lijepo svako malo
tup
tup
tup
i mrak na oci
vrti radilicu oznaka gore 1 i 3 u fazi gledam 4 i 2 a ova na stranu..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #79 u: 04-03-2011, 23:12:06 »
jucer skinuo glavu spigalo dva usisna ventila stavil sam sva 4 druga na toj strani jucer sa grubom uslajfo danas sa finom i eto nakon 3h benzina ima isto u komori tak da je sutra montaza jedino ak se nekaj promjeni ili mi upadnu neke 37 bregaste da ih stavim unutra a ove 35 da izbacim.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #80 u: 05-03-2011, 20:21:27 »
evo i dalje ne pokrece rely pumpe sa ovom 1.6 strujom al barem pali, sad na prvo paljenje je bilo dima i magle i pucanja i svega al nakon par minuta se sve stabiliziralo vise manje, radi nemirno dosta sa ovom 1.6 strujom i svijetli mu lampica ubrizgavanja, naravno nije spojena ni lambda sonda pa dio toga pripisujem njoj..
ne nabija kompresiju u vodu to mi je bilo bitno.. i nedimi plavo vise kolko sam vidio sad navecer ni u blokadi ni u abgasu ni u leru.. vidjet cemo kad rijesim ovo kak radi vjerojatno cu nabavit neku 1.4 dobru pa nju staviti gore i s njom to privest kraju jer mi se cini da ce sa 1.6 uvijek bit sa previse goriva na tom 1351ccm boxer motoru :craz
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #81 u: 06-03-2011, 18:11:11 »
centralu, citac koda i kod kljuc pozeljno da ima master kljuc..u utorak cu znat dal cu imat ili ne jer ima stricek za 300 kn samo kaj nisam ziher dal ce mi doc. ak nece javim se vama pa se dogovorimo odmah uz bregaste da to rijesimo. odjednom..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #82 u: 06-03-2011, 18:27:21 »
ak ima skinut kod onda treba samo centrala...
u slucaju da ima kod onda treba citac koda i kod kljuc..

to se vidi kad se da kontakt dal svijetli lampica koda ili ne. ak svjeli onda ga hebi.. ak ne onda ga nit nema.. naravno ak auto pali, najbolje probat.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #83 u: 15-03-2011, 23:37:31 »
evo od boxera preuzeo centralu danas to pobacao gore probno paljenej i alaa.. prvo se malo zaletaval na leru bi nebi amo tamo i na kraju ko singerica.. uveo u kabinu struju oko motora provukao sve kud treba ic i onda sam morao frendu ic slozit skuter jer mu krerpal tokom zime i dok sam mu to rijesil vec je bilo 8 navecer i nisam vise imao volje nista radit..
sutra mjenjam ulje i filter, pošrafim nosac letve volana, pokopcam sve konektore i stavim osigurace, spojim centralu u kabini i sve spofixiram, stavim akumulator i test voznja ak ce sve radit kak treba za vikend se ubacuju dobre bregaste i cijela bljzga ide kraju

najveci problem mi je sad siber. i za njeg cu otvorit novu temu jer mi bas nije jasan i dodje mi da ga zaljepim.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #84 u: 17-03-2011, 13:44:27 »
evo danas napravio pocasnih 10 km.
nema kaj, pali i ide  :craz
1.4 je unutra ovih dana budem hitil bregaste 37 unutra razmisljam si dal da zvadim motor van ili ne.?

neda mi se glave skidat radi tog dole a nisam jos uspio zvadit bregaste bez skidanja kucista bregastih dole.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline BlekStena

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 263
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 145 - 1.4 boxer
    • Sisak
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #85 u: 17-03-2011, 19:57:38 »
ja bi savjetovao da nista ne diras sad kad radi.bezveze si se namucio u cijeloj toj priči,da bi na kraju opet završio na 1.4

mani se kemijanja  :hap:
........ ......kad narastem bit ću QV
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #86 u: 17-03-2011, 21:28:50 »
bregaste sigurno idu 37, a 1.7 kad ce bit gotov il ce pod stakleno zvono ili ce u auto neki sigurno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Online Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 12611
  • Karma: 515
  • Spol: Muški
  • 156 JTD + 33 Boxer
    • Koprivnica
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #87 u: 17-03-2011, 21:31:54 »
Tebi zbilja nije dosadno u životu.  :hap:  Baš ti je vesela i poučna tema.  :craz  Samo napred.  :ok:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5067
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145 1.4 mutant koji koji je uklet
« Odgovori #88 u: 17-03-2011, 21:41:03 »
sve me strah da ce mi postat dosadno jer posla sve manje, ovo malo kaj zaradim na tu i tam kojem servisu i generalki kakvog skutera i motora nije nit za gorivo pokrit.. a i izgleda da bude bila nogalo na poslu..

al uz alfu nema dosade, ak vidi da ti je dosadno odma nkj. krepa..

jedna anegdota vezana uz ovog mutanta:
kak je to sve islo skupa redom:
prvo izvadim ovaj 1.4 jer su mu bregaste u banani bile i ide unutra 1.7 i kak on nikako nije radil stavio sam bregaste iz 1.7 koje su bile 35mm i vracen je 1.4 i sve super i onda krepa struja.. i onda sam slozio auto na 1.6 struju i onda je preskocil remen.. i onda sam rekao kad ga slozim na orginal 1.4 struju i sredim glavu otpasce mu kotaci valjda. i kak sam to napravio drugo jutro prazna prednja guma kod suvozaca.. naravno nebi bilo to sve kad nebi jucer kak je padala kisa upalim auto stisnem kocnicu svjetle zmigavci, upalim poziciju opet sviejtle zmigavci.. danas ujutro upalim auto vozim malo dodjem doma slini ulje na bregastoj (rijesio sam ovo sa zmigavcima).. nikad dosadno. sad cu stavit te bregaste i sve napravit auto ce valjda umrijet od tuge jer mu je sve ispravno..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.