Ako si prebacio goli motor mora sve raditi . Ako je motor ispravan.
Sva struja i senzori moraju ostati od tvoje. Obavezno i tvoj zamašnjak i senzor radilice. Također usis i trotlovi. Remenica radilice isto.
Druga stvar je da nema šanse da motor ufažen jedna oznaka gore jedna dolje radi normalno, tj da ne smaže ventile.
I na kraju izmjeri kompresiju.
Gdje si nabavio motor, od poznatog nekog ili? Da ti nije uvaljen motor sa već pomotanim ventilima.
motor je tu sa foruma i vjerujem covijeku da je motor ispravan.
nemoguce da je pomotalo ventile jer sam na ruku izvrito valljda 5 krugova prije nego je sa tom ludom šemom pusteno u pogon tj. sa njom je prvo i paljen motor kak i pise gore..
thortlovi ili tijela di idu dizne su od 1.6 poradi veceg promjera jer ce i ic usisna 1.6 jer je deblja.
sa 1.4 thortlova je sve prebaceno osim jednog senzora koji je maltene isti izvana na oba nisam ga dirao.. zamasnjak je sa 1.6 gore jer je na 1.6 bio u banani.. ali vjerujem da su oba ista.
senzor radilice 1.4
lambda, map, senzor temp. zraka, kompletna klapna sa ler. motoricem i svim je od 1.4. anlaser, alternator sve je od 1.4
pa nije valjda da je zamasnjak kriv za sve to.
napominjem da sam vrtio sve na ruku prije nego sam montirao u auto i anlaser je sve vrtio (a u kurcu je zescem jedva vrti masinu sa svjecicama gore..
zanci ajmo od pocetka:
sve utrpano u auto masina i sva struja sve pokopcano ulijano ulje skinute svjecice dan kontakt sve se lampice pogasile osim airbaga i akumulatora i ulja. auto verglam ulje se gasi verglam 3x po 10 sec da se ulje raspodijeli po motoru.
vracam svjecke i probam palit. anlaser jedva vrti reko ko mu hebe mamu nisam ni dobro spojil kablove i odustajem i odo na posao.
zove frend mehanicar da ak hocu moze on probat to pospajat i sve sredit. reko ak hoces daj..
nakon 2h me zove da nema sanse da auto radi normalno stalno se buni.
isprobao je valjda 10 kombinacija kablova, veli da nije auto nijednom radio duze od par sekudni. i da su ga palili na guranje jer je analser u kurcu.
oke, dodjem doma spojim kablove kak treba auto pali al opet nedela kak trba. vracam sve u fazu auto pali radi na leru fino reko super nakon par sekundi opet po starom.. ugasim upalim opet radi u leru i opet nakon par sekudni po starom..
i u tom leru dok radi ne radi ono 101% neg 95% recimo
al dela fino.
i promjenil sam filter goriva okreto bregaste i inine materine faza je sad T u sredini, bregste tocno na sredini onih rupa na limovima.
i auto u leru krene kak oces skoro bez gasa maltene.
ako ima ko kakvu ideju nek vice..
od jada cu ic kupit obicni manometar i ic mjerit kompresiju kolka je jer sam vec jadan. al eto dok su jos bile tak gore dole bregaste na sva 4 cilindra mi prst baci u pm dok verglam..