05-06-2020, 10:58:50

Autor Tema: Mjet zamašnjaci i kvačilo  (Posjeta: 61625 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1038
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #20 u: 11-01-2011, 21:03:25 »
nema to veze sa kilometražom, nego s načinom vožnje, ako iz malih okretaja stalno stišćeš do poda u naglo ubrzanje najveći moment pokupi zamašnjak, u paketu sa vozačem koji jaši po kvačilu (ima ih puno) i ne pazi na auto to ti je to  :rolll:
meni je i ležaj dobio po tamburi, a lamela i korpa su ok  :rolll:, stvar je u tome da svi mjet motori imaju loš zamašnjak, samo ovisi ko kako vozi, ima dosta njih kojima je otišao zamašnjak, samo ga ako ima malo lufta ne mjenjaju, šute i to ti je to. Vidi malo po stranim forumima

Hm, lufta ima malo sigurno, ali mjenjat ga samo zato što ima lufta nema smisla, svi dizeli imaju lufta, ali kad počne
grebat mjenjat odmah, npr. na staroj 2.4 mi se raspao, ali je i odradio 260tkm, jednostavno se osjeti kako papučica
kuplunga počne sve više i više vibrirat
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #21 u: 11-01-2011, 23:29:29 »
kažem ti da stara 2.4 je imala drugačiji zamašnjak nego ova mjet, nažalost meni vibrira, pokazalo se kako 156 nije prilagođena za ovaj motor, cijeli se auto raspada, poluosovine nisu kako treba, vilice su iste na 1.6 i na našoj, zamašnjak nije u skladu s momentom ovog kamiona i tako dalje, ima još toga.
Jedino što zaista vrijedi na ovom auto to je mehaničko dio motora i kako čupa, te podvozje koje vrhunski drži cestu, ali je pretvrdo i škripi ko stara kolica.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4249
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #22 u: 12-01-2011, 12:06:36 »
kažem ti da stara 2.4 je imala drugačiji zamašnjak nego ova mjet, nažalost meni vibrira, pokazalo se kako 156 nije prilagođena za ovaj motor, cijeli se auto raspada, poluosovine nisu kako treba, vilice su iste na 1.6 i na našoj, zamašnjak nije u skladu s momentom ovog kamiona i tako dalje, ima još toga.
Jedino što zaista vrijedi na ovom auto to je mehaničko dio motora i kako čupa, te podvozje koje vrhunski drži cestu, ali je pretvrdo i škripi ko stara kolica.

Sve je to relativno:
- Frend na Bravu 1.9 150ks morao na podmazivanje poluosovina već na 60.000Kn.
- Forumašu na 2.4 M-JET sa 80.000Km se isto raspao potisni ležaj
- Taj zamašnjak može otići i na manje Km ako se auto puno gnjavi po gradu stani/kreni, cuka na gasu itd...

Što se tiče kvačila nemaš razloga pljuvat po Afli nego po OPEL-u jer imaš GM getribu.
Kod tih GM getriba je pomoćni cilindar u getribi u sklopu potisnog ležaja i normalno je da se javljaju problemi kad ta hidraulika propiški.
Kod FIAT getriba je pomoćni cilindar uglavnom vani, i lakše ga je promjenit kad propiški, ali one opet imaju problema i sa korozijom na viljuški i na osovini pa je kvačilo sve tvrđe i šteka. Majstori obično kažu da je to zbog poderane lamele, ali u principu svi problemi nestaju dobrim podmazivanjem, ali fora je da obično getriba mora dolje pa se onda mijenja i kvačilo.

Ako ti auto škripi i lupa i ima preko 100.000Km onda fino mijenjaj sve komplet na ovjesu, Taj auto ipak mora biti relativno udoban :da:
To ti je obično tako na autima uvezenim iz IT (Leasing, Rentacar), nitko prije nije ništa po njemu šarafao, prodaju ga čim je istekla garancija, ili čim se pojavi prvi veći kvar (uključujući sudar), i sad se tebi nakupilo da mijenjaš sve redom...

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #23 u: 12-01-2011, 14:01:23 »
ne pljujem ja po Alfi  :) već po ovom modelu koji zaista nije prilagođen ovom motoru, a sad jel getriba kriva a od GMa je to nemoj se ljutit ali nije moj problem, ona je na Alfi 156, ako je problem u njoj opet je to problem Alfe. To je kao da kažeš da je problem u TRW u a ne u Alfi ili u Boschu a ne u Alfi  :rolll:
Imaš ti potpuno pravo vezano uz razloge krepavanja, ali nema Alfe koju malo više vozaš, a da nešto ne lupa ili škripi na podvozju, pogotovo na ovim težim motorima, to je sigurno.
Nije da ja nju ne volim :love3:, govance malo talijansko već je činjenica, da ju moraš kupit novu (nije garanacija da će bit sve ok. imaš primjera na forumu) ili zaista miljardu puta provjerenu od najboljeg frenda itd.
Opet stvarno gledajući nije sigurno kakva će bit jer je ptanje kako se digao talijanu taj dan kad ju je skinuo s trake, takva će bit, a ne kakva bi trebala biti.
To je ono što ubija Alfe i talijansku ind.
Nekonzistentnost i nekakve lijeve kombinacije koje se onda prebijaju preko kupaca koj ne mogu naći dijelove po normalnim cijenama već moraju biti mađioničari da bi je održavali kada rikne bilo šta van očekivanog, kao npr. meni u zadnjih 6 mj.
Stara Alfa mi je bila zakon, pazio sam je i tako mi je i vraćala, ovu pazim više a izdala me više puta nego kakva prostitutka  :batin :batin
Ja ću nju na kraju sredit, ali će mi ići toliko na žvce da ću je morat prodat jer je neću moć gledat više, a niti vjerovat joj.
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5278
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #24 u: 12-01-2011, 20:31:40 »
ne pljujem ja po Alfi  :) već po ovom modelu koji zaista nije prilagođen ovom motoru, a sad jel getriba kriva a od GMa je to nemoj se ljutit ali nije moj problem, ona je na Alfi 156, ako je problem u njoj opet je to problem Alfe. To je kao da kažeš da je problem u TRW u a ne u Alfi ili u Boschu a ne u Alfi  :rolll:
Imaš ti potpuno pravo vezano uz razloge krepavanja, ali nema Alfe koju malo više vozaš, a da nešto ne lupa ili škripi na podvozju, pogotovo na ovim težim motorima, to je sigurno.
Nije da ja nju ne volim :love3:, govance malo talijansko već je činjenica, da ju moraš kupit novu (nije garanacija da će bit sve ok. imaš primjera na forumu) ili zaista miljardu puta provjerenu od najboljeg frenda itd.
Opet stvarno gledajući nije sigurno kakva će bit jer je ptanje kako se digao talijanu taj dan kad ju je skinuo s trake, takva će bit, a ne kakva bi trebala biti.
To je ono što ubija Alfe i talijansku ind.
Nekonzistentnost i nekakve lijeve kombinacije koje se onda prebijaju preko kupaca koj ne mogu naći dijelove po normalnim cijenama već moraju biti mađioničari da bi je održavali kada rikne bilo šta van očekivanog, kao npr. meni u zadnjih 6 mj.
Stara Alfa mi je bila zakon, pazio sam je i tako mi je i vraćala, ovu pazim više a izdala me više puta nego kakva prostitutka  :batin :batin
Ja ću nju na kraju sredit, ali će mi ići toliko na žvce da ću je morat prodat jer je neću moć gledat više, a niti vjerovat joj.
:hehe: :hehe: :hehe: :hehe:  nisi jedini sa probijanjem para iz šupljeg novčanika kaj se tiće održavanja 2.4 Mjet 156ice, ti su modeli bili dobri dok su imali 50hiljada na uricama i do 2godine starosti tj dok je bilo garancije, sve ostalo je SHIT, JAD i BIJEDA kaj se događa sa autom kad se vozi svaki dan po gradu i malo lošijim cestama.

Auto od 200 i kusur hiljada kuna kad je bilo novi nebi smio bit toliko loše kvalitete, nakon 3-4 godine eksplotacije, kod nekih i manje, mana ima dosta a najviše kaj se tiće samog prijenosa te ovjesa, raspadanje prednjeg ovjesa, raspadnje unutarnjih kinetičkih zglobova, raspadanje letve volana, zamor materijala zamašnjaka, razljetanje turbine i to sve prije prjeđenih 100tisuća je i više nego dokaz nekvalitete te nedovoljno ispitanih komponenti koje su ugrađene na alfe sa tak jakim mašinama.

Sve to je DOKAZ da ljudi zamrze alfe i zato ih svi i pljuju i blate i voze pasate, honde te njemački trojac  :puke: :puke: :puke:  nažalost istina živa, koliko su meni samo puta rekli da nisam normalan jer svako malo je auto na dizalici te neš popravljam, mjenjam, podmazivam, dotežem ili jednostavno mjenjam, dok se oni voze od servisa do servisa sa ne baš previše brige oko auta i problema nemaju skoro pa nikakvih, zamjena spona balansica ili kugle na donjoj vilici je najveće ulaganje u ovjes, sve ostalo nitko ne dira, dok se na 156ici, obavezno sve počne raspadat nakon 20-30tisuća.

Iznimke su vjerovatno samo oni modeli koje se ne taru po gradovima te lošim prigradskim cestama, to sam se i sam uvjerio, sa frendovom alfom 2.5 V6 i nakon 140tisuća, uglavnom provedenih na AC kroz cijelu Hrvatsku, nije još niti jednu komponetu ovjesa mjenjao niti se kaj rasklimalo.

Sljedeći auto po svemu sudeći, neće bit više alfa, sa naznakom NOVIJA alfa, jer su to sve škatulje sa rupom bez dna ako se žele normalno svaki dan vozit tj imat svaki mjesec barem 2000kn sa strane zbog crnih misli--kaj će novo crknut ili se raspast------  :wal: :wal: :wal: :wal:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #25 u: 12-01-2011, 21:34:43 »
I na kraju je valjda dobar i taj tvoj? Reka san ti da nije čudno da ima lufta no koliko?
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #26 u: 12-01-2011, 21:43:21 »
ma moj zamašnjak nije dobar, ruži vibrira ko veliki

Boxer i Stiv, dečki vidim da ima puno nakupljene ljutnje kao i kod mene, samo koje je riješenje  :?:
Kupit drugi auto, kada prodaš staru koja je bila starija, više km a bila je pouzdanija od ove šta sad???????????????????????
Srediću ovu, trebat će mi 10 000 kn i onda šta  :?: :?: :?:
Prodam je i onda šta, kupit 159 koja isto ima ovakvu getribu i kombinaciju svega  :?:
Ne znam sredit ću je sigurno  :da: i onda vozit dok ne skupim neku lovu pa ću vidjet koji auto kupit  :rolll:
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5278
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #27 u: 12-01-2011, 21:58:25 »
opet na staru dobru 145icu, jeftini dijelovi i održavanje, a gušt u vožnji je zadržan i dalje a to i je razlog zbog kojeg se voli alfa  :da: :da: :craz :drive: :drive:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5399
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #28 u: 12-01-2011, 22:21:26 »
prvo pitanje: koji k. mora imat dvomaseni zamasnjak i jel to nuzno da bez tog nemoze, kak su prije imali i jaci auti komad zeleza i sve je funkcioniralo dobro.. i jel se moze taj dvomaseni zamjenit dobrim starim komadom zeleza..

a sad komentar na ovo gore:
posto sam mlad vozac makar imam vec pun k. km iza sebe sa svim i svacim.. i posto obozavam sam srafit po autima i odrzavam sve svoje aute i od obitelji. no to nije bitno.. nakon kaj sam doma reko da si kupujem auto svi su rekli ajd bravo ti kupi si nkj. novijeg i bla bla bla. cak sam si razmisljo nis kaj, otiđem u italiju kupim si 156 1.9 16v redizajn i super.. međuvremenu se pojavila jedna 99g. ful oprema 2.4 jtd..  sastrane se nudilo par pasata 1.9 tdi i 2.0 naravno dojče je dobilo odma odhebojče i opet na alfi i nakon kaj sam par tjedna bio na netu od dolaska s posla do kasno u noc..

vratio se na pametne staze i reko dizel bas i ne volim makar obozavam onaj sut u ledja kod 1.9 td kad turbina zavrti.. i reko te pare koje bi dao za auto i upustat se u kredite masne radi auta kojeg mogu drugi dan slupat jer me neka budala napuca, kojem mi moze krepat komad elektronike koji dodje 500-600€ kojem kad nkj krepa tesko prodjem ispod 500€ a sredjivanje ovjesa me ispada isto oko 500€ u socijali sređivanje, a vozim se 90% po razrokanim cestama.. a niko mi ne garantira posao da cu imat za stalno ( i eto popusio posao prije neko vrijeme i sad radim tu i tamo nesto vise nista)

kupio si 145 1.6 boxer za 500€ evo ako bog da uzet cu jos jednu 1.4 za 500€
od jednog clana sa foruma kupit komplet renoviran motor za 300€ 1.7
kompletan ovjes a da je onak fino na fino slozen cak bi se usudio rec da mi i mortizeri u to ulaze je oko 500€
ak me neko slupa drugu sasiju kupim ili cak auto za 300€
i opet se vozim i ak ostanem bez para vozil bum dok ne krepa i nebum se tuko po glavi kaj sam dal 100000kn za auto koji gledam na dvoristu jer mi je krepal kondenzator od 10lipa u elektronici koju moram platit 1000 kn a nemam od kud.

mozda krivo razmisljam al opet imam abs, opet imam klimu, opet imam muziku, opet imam 4 kotaca, i opet ide ko i svaki drugi auto samo kaj se ima manje tog pokvarit.. doma su me skoro razapeli da koji k. nakon tipa 1.9td idem kupovat skoro pa isti auto.. al tipu sam turbinu platio 100€ i vozi i radi kak treba, a na nekom autu cu dat 100€ da mi ponisi gresku na kompu od krepalog senzora za kisu.?

i bil sam kratko u vw servisu i tam odlaze isto zamasnjaci.. odlaze i getribe.. i masa ljudi se tuce po glavi, necu zaboravit starijeg covijeka kupio golfa 5 2.0 tdi i krepala mu turbina i spigalo mu klipnjacu od ulja kaj povuklo..
i to se dero po radioni bio: koji sam ku**c prodao dvojku di sam godisnje davao 5000 kn skupa sa registracijom a tu dajem mjesecno 5000kn samo da bi mogo doc do servisa.!

mozda sam ja u krivom ili mrzim nove aute ili nemam brdo para, al meni je i dalje draze da kad nekaj krepa to kosta maximalno 200-300€ a ne da kad nekaj krepa kosta minimalno 200-300€

al sam ga sad nakenjo i ni sam neznam kaj sam htio rec, al uglavnom: radje kupit malo stariji auto sa jednostavnijom tehnikom i jeftinijim odrzavanjem nego novije cudo tehnike koje je skupo odrzavat...
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #29 u: 13-01-2011, 00:20:38 »
poanta štima  :ok:
ali meni treba auto koji mora mene odvest na put od 500x2 km a da nešto ne rikne i da kao što si sam rekao ne moram stalno popravljat nešto van redovnog i da to košta min 200eur
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4249
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #30 u: 13-01-2011, 09:02:20 »
ma moj zamašnjak nije dobar, ruži vibrira ko veliki

Boxer i Stiv, dečki vidim da ima puno nakupljene ljutnje kao i kod mene, samo koje je riješenje  :?:
Kupit drugi auto, kada prodaš staru koja je bila starija, više km a bila je pouzdanija od ove šta sad???????????????????????
Nema panike.
Eto naišao si na tipičan auto uvezen iz IT i sad trebaš to prežvakat.
Poluosovine si sredio, središ još taj cijeli komplet kvačila, središ kompletan ovjes, ako još nisi promjeniš remenje/španere i voziš mirno slijedećih 100.000Km.

Zato svi govore da je bolje kupiti auto od poznatog ili bar od nekoga tko ga je vozio par godina jer je vjerovatno riješio većinu problema, a ovi svi iz uvoza su taman zreli za kompletan remont.

Srediću ovu, trebat će mi 10 000 kn i onda šta  :?: :?: :?:
Prodam je i onda šta, kupit 159 koja isto ima ovakvu getribu i kombinaciju svega  :?:
Ne znam sredit ću je sigurno  :da: i onda vozit dok ne skupim neku lovu pa ću vidjet koji auto kupit  :rolll:
Sama 159 neće riješiti problem jer je to manje više ista stvar.
Ali kod slijedeće kupnje odluči ili više para za auto koji je održavan, ili manje para ali si svjestan što sve moraš popraviti.

Evo recimo oglas za 159, ima 115.000Km, a čovjek je napisao da je već promijenio kvačilo, zamašnjak, remenje..., znači ista priča kao za 156...
http://www.auti.hr/automobili/oglas-797455/

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3905
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #31 u: 13-01-2011, 09:14:52 »
Ceker, svaka čast, slažem se s tobom.

Btw, nisam pojma imal da i jtd-i imaju ta sranja od zamašnjaka, prvi put sam to videl prije koju godinu na spomenutoj Mazdi 6 kad je frend rekel da set kvačila se kupuje sa zamašnjakom i da dođe 15 000 kuna, Đizs.

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9230
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #32 u: 13-01-2011, 09:55:42 »
prvo pitanje: koji k. mora imat dvomaseni zamasnjak i jel to nuzno da bez tog nemoze, kak su prije imali i jaci auti komad zeleza i sve je funkcioniralo dobro.. i jel se moze taj dvomaseni zamjenit dobrim starim komadom zeleza..


Nije to bezveze nego bi getriba sa klasičnim zamašnjakom morala biti puno veća po dimenzijama (čak otprilike dvostruko teža), pa je osim cijene upitno da li ta veća getriba uopće može stati ispod poklopca zajedno sa motorom.
Stvar je u tome što se getribe proračunavaju na osnovu momenta motora i dinamičkog udara. Dinamički udar se uzima da ima vrijednost 4-5x veću od momenta motora. Klasični primjer dinamičkog udara je kad kotači prošlajfaju na ledu i onda se naglo dokopaju suhog asfalta. Tada ulogu ublaživača udara preuzima zamašnjak sa dvije mase i oprugama između tih masa.
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #33 u: 13-01-2011, 10:22:20 »
Nema panike.
Eto naišao si na tipičan auto uvezen iz IT i sad trebaš to prežvakat.
Poluosovine si sredio, središ još taj cijeli komplet kvačila, središ kompletan ovjes, ako još nisi promjeniš remenje/španere i voziš mirno slijedećih 100.000Km.

Zato svi govore da je bolje kupiti auto od poznatog ili bar od nekoga tko ga je vozio par godina jer je vjerovatno riješio većinu problema, a ovi svi iz uvoza su taman zreli za kompletan remont.
Sama 159 neće riješiti problem jer je to manje više ista stvar.
Ali kod slijedeće kupnje odluči ili više para za auto koji je održavan, ili manje para ali si svjestan što sve moraš popraviti.

Evo recimo oglas za 159, ima 115.000Km, a čovjek je napisao da je već promijenio kvačilo, zamašnjak, remenje..., znači ista priča kao za 156...
http://www.auti.hr/automobili/oglas-797455/
Promjenio sam španere na 100tkm sve uredno  :da:
Na autu je bio svaki dio originalan, tako i kvačilo i zamašnjak, strah me jedimo kada sve sredim od ovoga, kao što je Boxer rekao šta je iduće, da ne bi turbina ili remenica radilica ili nemam pojma što, ovjes nema lufta, samo kad je hladno i suho škripe vilice, ostalo je ok. Imam i nove amortizere u garaži, čekaju bolje dane  :hap:
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #34 u: 13-01-2011, 10:27:17 »
da ne oftopičarimo o drugim boljkama, moja tema je tu u galeriji http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=35791.280 pa možemo o drugim boljkama tamo
Ova neka ostane na zamašnjaku i kvačilu  :da: :ok:
« Zadnja izmjena: 13-01-2011, 10:27:52 od Alfa-Dodo »
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4249
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #35 u: 13-01-2011, 10:37:53 »
Promjenio sam španere na 100tkm sve uredno  :da:
Na autu je bio svaki dio originalan, tako i kvačilo i zamašnjak, strah me jedimo kada sve sredim od ovoga, kao što je Boxer rekao šta je iduće, da ne bi turbina ili remenica radilica ili nemam pojma što, ovjes nema lufta, samo kad je hladno i suho škripe vilice, ostalo je ok. Imam i nove amortizere u garaži, čekaju bolje dane  :hap:
Upravo tako sam i pretpostavio ovdje:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=49297.msg847771#msg847771

da ne oftopičarimo o drugim boljkama, moja tema je tu u galeriji http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=35791.280 pa možemo o drugim boljkama tamo
Ova neka ostane na zamašnjaku i kvačilu  :da: :ok:
Samo neznam šta ovo radi u grupi Tuning & Styling :hehe:

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #36 u: 13-01-2011, 10:45:14 »
ne znam nisam je ja stavio tu, ja sam pitao nešto o reparaciji zamašnjaka na drugoj temi pa je neki admin to premjestio ovamo  :craz
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9230
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #37 u: 13-01-2011, 11:08:28 »
Samo neznam šta ovo radi u grupi Tuning & Styling :hehe:

Vidi stvarno, još sam pisao u temi i nisam primjetio.

Premješteno  :ok:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9230
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #38 u: 13-01-2011, 11:15:43 »
Malo čitao od početka i iz postova netko neupućen može steći dojam da Alfa ništa ne valja  :o000:

Moja 156 SW 1.9 JTDm 16v uvezena iz Italije, vožena na lizing u Italiji, godište 2003. kupljena prije skoro 3 godine u meni tada nepoznatog trgovca za sada peri-deri ( 58.000 km kod mene), nikakvih problema da kucnem u drveni volan.
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2617
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: Mjet zamašnjaci i kvačilo
« Odgovori #39 u: 13-01-2011, 11:32:25 »
valeo zamajac 2450kn
valeo set kvacila 1950kn
eto vam cijena..to kad se pogleda i usporedi sa nekim vw il neznam cim..je stvarno ok cijena..da negovorim da je moguce jos i jeftinije proci..znaci sve novi djelovi nista polovnog naravno  :mah:

dvomaseni je stavljen s razlogom..a to je evo prije par postova i covjek objasnio..na tom momentu i ponekad divljanju proklizavanju kotaca on najvise pati..tj na udarima..i nije ni cudo sto ode ..jos on dobro i izdrzi  :hap:
Music : ON
World: OFF