24-05-2024, 16:19:33

Autor Tema: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)  (Posjeta: 42899 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #330 u: 11-09-2017, 22:17:18 »
Sibnuo si poruku prije mene pa nisam vidio na vrijeme, lijepo si opisao, nisam bas kapirao ovo za pin i te zlijebove  :ok:
Svaka cast na trudu, znao sam da nesto ne kapiram u cijeloj toj prici  :D
« Zadnja izmjena: 11-09-2017, 22:21:04 od Tbird »
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2385
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #331 u: 11-09-2017, 22:25:46 »
Ručna na doboše i ovo je razlika strava. Ručna na doboše lovi ko luda dok ovdje ne. Iskreno i površina koju lovi doboš je veća. I mehanizam poluge kod doboša je jači prilikom potezanja ručne.
Druga stvar kod sistema kliješta je kad ti zapeče sajla u bužiru. Prilikom povlačenja ručne povlačiš kompletnu sajlu i bužir i tu nema kočenja i još kad zapeku klizači u kliještima rezultat kočenja je ravan nuli.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #332 u: 11-09-2017, 22:47:33 »
Jos jedno pitanje, kada kocis noznom, u kojem smjeru se rotira klipic unutar onog zazora koji mubdipustaju zlijebovi? Ako sam ja dobro shvatio, trebao bi u suoprotnome od kazaljke na satu (prema van) i time pratiti potrosenost plocica kada pravocrtni hod klipa dodje do kraja?!
Kolko sam ja skuzio, da rezimiramo ako sambdobro shvatio  :clap: primarna sila koja djeluje na pravocrtno gibanje klipica kolko hod osovine dopusta jeste pritisak ulja, i tek potom ako postoji zazor do hvatanja plocice (posto vise nemre pravocrtno radi ogranicenog hoda), se sila pritiska ulja sekundarno prenosi na kruzno odvrtanje klipica sve dok se ne kompenzirao zazor ili  pin na plocici blokira daljnje odvrtanje?!  :?

Testirao sam u praksi i bez pina na plocici kotaci nema sanse da blokiraju nakon krdo kocenja jer je zazor izmejdu klipa i plocice doslovno minimalan i dovoljno jest da se sva sila kocenja na plocicu prenosi iskljicivo po pravocrnom pravcu osovinice klipa (manji otpor). Da je zazor izmedju klipica i plocice drasticno veci, radi ogranicenog hoda osovinice, i da nema pina na plocici, klipic bi se nastavio dodatno odvrtati u kruznom smjeru, i kod svakog slijedeceg kocenja bi se uvijek odvrnuo za jos koji krug (kako si ti lijepo obkasnio jer nema povrata), dok na kraju ne bi blokirao kotac?! Kod mene je zazor sveden da minimum, tako da trenutno nema osnove/temelja za kruznim odvrtanjem kod kocenja.
Dalibor, jako si lijepo opisao, pa se toplo nadam se da sam dobro shvatio gradivo  :care 
Ako megdje grijesim, slobodno me ispravi :ok:
« Zadnja izmjena: 11-09-2017, 23:40:58 od Tbird »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #333 u: 12-09-2017, 00:07:25 »
Da se sad vratimo nazad na rucnu...i njenu korelaciju sa noznom :D
Hipotetski, da ja npr uvrnem rucno klipic malo vise u celjusti (recimo 180° nego jest sada), bez prethodnog diranja nozne, kolko god ja rucnu zatezao, ona nece hvatati nista jer mehanicka poluga rucne u kljestima nema toliki hod, a mehanicka sila ne djeluje na kruzno odvrtanje klipica. S druge strane, tek kad stisnem noznu, nozna k. ce veliki zazor izmedju klipa i plocice kompenzirati samo onoliko koliko pin na plocici dopusta da se klipic "odvrne", i u toj mjeri kolko klipic uspije uhvatiti plocicu ce i rucna hvatati, jer kruzno gibanje (odvrtanje) nema povratni mehanizam.
Ako rucna ne hvata niti onda, znaci da klipic treba rucno odvnuti za jos kojih 90°.
Mislim da sam shvatio  :Afraid:
Ja sam zajebao jer sam zlijeb klipica metnuo na taj nacin u pin plocice da se nije vise mogao odvrtati suprotno od kazaljke na satu kod noznog k, a samim time i kompenzirari zracnost sta je dalibor ranije objasnjavao  :wal: namjesto obrnuto, da sam ga stavio u poziciju da se kod kocenja klipic moze kretati po punoj osi koju mu dopusta sirina zlijeba.
I onda posto klipic nije mogao kompenzirati tu neku minimalnu zracnost, jeste za isto toliko bilo i slabije hvatanje rucne.  :wal: :wal: :wal:

 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #334 u: 16-10-2017, 18:57:50 »
Nabavio sam glavni kocioni od coupea 20vt,i ocu Vakum sa Lybre da uparim s njim. Nesto sam citao da su samo s vakumoom od Lybre ljudi dobijali bolju kocnicu,a kontam ako uparim i glavni kocioni s fijata da bi to trebali biti bomba.
Cuore Sportivo
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #335 u: 28-08-2018, 22:15:36 »
Da li je tko stavljao na zadnje diskove ABE d.plocice?
Moje su uzljebljene, novi diskovi i plocice, par tisuca km i krenula škripa ma zadnjem desnom kotacu, skinuo dole, zlijeb vanjske plocice (prema felgi) dupke ispunjen "naslagama", po diskovima istokarene crtice, povrsina plocica na nekim mjestima pri rubovima ima "napukline"  :dontno:
Ocistio, izbrusio smirglom, vratio nazad...bumo vidjeli dalje  :dontno:
 

Offline Zvonej

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 121
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Metković-Split
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #336 u: 05-09-2018, 21:23:58 »
Pozdrav, kontam napravit neki upgrade kocnica na 145 jtd. Jel ista bolje mogu stavit osim originala, msm s nekog drugog auta :thanks
Zaljubljenik, al bez love  :ar: QV
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #337 u: 05-09-2018, 22:06:58 »
Jedino 284 mm klješta i diskove sa 145QV naprijed
To ide na šaraf ili eventualno distancere napravit
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline gvija

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6248
  • Karma: 370
  • Spol: Muški
  • tristač
    • Zagreb - Medveščak
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #338 u: 05-09-2018, 22:09:44 »
treba rukavce s 1.8 ts-a ili  QV ili adaptere napraviti, a onda već može mali brembo gore :)
The Variator Gang
"Ich liebe dihtung."
 

Offline Prta

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3054
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • 155
    • Split
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #339 u: 06-09-2018, 00:19:30 »
Koliko ja znan za 284mm sa QV tribaju rukavci i letva volana sa QV, a za mali brembo (305mm) bez adaptera tribaju rukavci od cupea 2.0 20v turbo ili adapter.
Dream. Build. Drive.
 

Offline Zvonej

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 121
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Metković-Split
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #340 u: 06-09-2018, 08:34:48 »
Okej, znaci uz malo adaptacije sve od  QV  :thanks
Zaljubljenik, al bez love  :ar: QV
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4177
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #341 u: 06-09-2018, 09:00:38 »
možeš i lajtunge promijeniti - sigurno imaju godina i izgubili su svojstva ;)

taman ti je GB za HEL lajtunge u tijeku  :hap:
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #342 u: 06-09-2018, 18:48:41 »
Okej, znaci uz malo adaptacije sve od  QV  :thanks

Ako trebaš QV čeljusti, javi mi se
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #343 u: 16-09-2018, 22:53:29 »
Ima li ko iskustva sa promjenom vakuum aparata il popravkom istog? Cujem ga kako sisti,ne u kabini nego u motornom prostoru. Kocnica mi je tvrda. 145 2.0 16v 110kw
Cuore Sportivo
 

Offline Fiuman

  • Član Alfa Kluba 16
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 223
  • Karma: 45
  • Spol: Muški
    • Tuhtani
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #344 u: 23-09-2018, 11:13:04 »
Damir ti je to mjenjao na 145qv koju voze on i Seb
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #345 u: 30-05-2020, 19:50:17 »
Opet ja. :gay:
Zna li ko koja je razlika u prednjim kocionim klijestima 145-147? Msm da Qv 284mm i kod je 147 je to std velicina.
Jesu li veci klipovi? Bi li to bio upgread ? Jer 147/156 mnogo bolje koce od 145. Kao i Lancia Lybra.
Cuore Sportivo
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4177
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #346 u: 31-05-2020, 12:44:25 »
isti su diskovi, ne bi ništa profitirao...

po feelingu bolje koče...
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #347 u: 31-05-2020, 23:00:47 »
Msm na sama klijesta da li su jaca u 147?Da li daju vecu silu kocenju.Imao si qv nije neka bajna kocnica...
Cuore Sportivo
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4177
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #348 u: 01-06-2020, 08:26:50 »
ako i je klip veći npr 5mm, nećeš ništa profitirat a i pitanje je je li paše an glavčinu,

jedini upgrade su ti neka 4 klipa klješta naprijed
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5780
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #349 u: 01-06-2020, 09:18:06 »
Prije da ti je razlika u servo bubnju nego u čeljustima.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #350 u: 01-06-2020, 14:44:37 »
Ja sam skinuo sa 155 Super servo al on je isti kao kod mene ja msm mada je meni malo tvrdja pedala... :?
Da se zamjeni jednom.
Cuore Sportivo
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1696
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #351 u: 27-03-2021, 19:26:13 »
Zna li netko da li neka firma radi reparaciju regulatora kočenja?  :?
Kupio sam ovaj iz Engleske ali nakon par kilometara propustio je ulje, tako da mi samo reparacija sada igra....
https://www.totallyalfa.com/shop/rbrakes/46438169-brake/
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: 145/6,155 Kočnice (upgrade, reparacija, izmjena)
« Odgovori #352 u: 27-03-2021, 21:14:11 »
Možda da pitaš ove šta se bave reparaicjama čeljusti?  :what:
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: AriVatanen