17-11-2019, 15:03:45

Autor Tema: grande s...e,voda u motoru ili?  (Posjeta: 13357 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kristian 33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75- 1.8.87,alfa 75 2.0ts& 1.6,giulia super
    • savudrija(umag)
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #40 u: 23-11-2010, 20:08:02 »
skini svjecice pa onda vrti,a majoneza mu se nije mogla ni stvorit ispod cepa ulja kad auto nije ni vozio nakon sto je usao u vodu. :ok:
"obozavam alfe na frgazere"
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #41 u: 23-11-2010, 20:09:14 »
znaci to nije po tebi.ma da ne vjerujem ni da ce se radilica okrenut.popio je ocito puno vode na usis,bice tu jada.
« Zadnja izmjena: 23-11-2010, 20:11:42 od ivica »
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #42 u: 23-11-2010, 20:14:31 »
Motor mu ima 240tkm ako se ne varam i karike ni kad su potpuno nove   nemogu izdržat da ne propišaju u tim slučajevima a kud tek nakon   200+tkm....

Jasno svejdno nije lijepo ako ima emulzije na sipki znaci da je dosta vode popio.
nema smisla teortizirati nek digen kotac ubaci u petu i vrti kotac, ak se da okretat motor tim bolje ak ne lose.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline kristian 33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75- 1.8.87,alfa 75 2.0ts& 1.6,giulia super
    • savudrija(umag)
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #43 u: 23-11-2010, 20:26:37 »
evo isus ak mu je motor u kurcu prodaj mu taj iz tvoje qv.
"obozavam alfe na frgazere"
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #44 u: 23-11-2010, 21:08:59 »
pa valjda ce se sredit.e a mozda onaj turbak iz kupea.ako je moj  zaribo sta je isplativije,utuc 7-8 kkn u moga ili uzet recimo ovoga iz kupea od nasih provjerenih dobavljaca.ako slozim moga znas sta vozis i s makinom ne bi smjelo bit problema sljedecih 100-200 tkm.koliko su pouzdani ovi motori od nasih dobavljaca.mislim glupo je raspravljat jer jos nisam otvorio motor i ne znam sta je unutra ali po svim indikacijama je kaos.u tom slucaju sta je bolja radit,moj ili donator...
 :mah:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #45 u: 23-11-2010, 21:27:53 »
Dakle hidro udar najvjerovatnije (prijatelj isto uletio neki dan u neki plitki put na nekom jezeru po kojem inače ide ali taj put voda narasla i bla bla bla.
Povuče vodu na usis. Dakle voda je nestlačiva i eto ti savijenih klipnjača i raznih drugih čuda. Da ne duljim previše,ništa bez otvaranja i defektaže,a o tome kolika je šteta ne vrijedi ovako bez popisa svega što je uništeno. Svašta se tu moglo desit prijatelju. Jedino je glava motora najvjerovatnije ok. Stvarno mi je žao jer u ovoj bezkunici je to stvarno katasrofa.  :metak
Mislim da je slaganje bolje od polovnog motora jer kako si rekao znaš da je sve u redu i voziš se još barem 100-200 tk. Al eto ipak moraš sam skužit dal imaš u blizini nekoga tko bi ti to obavio kako treba i da su ti dostupni jeftiniji djelovi.
« Zadnja izmjena: 23-11-2010, 21:31:55 od CLASS »
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #46 u: 23-11-2010, 22:33:03 »
evo kako je jedan kolega opisao mogucnost udara na svojoj 1.8t 75ici. svaki put se nasmijem citatu.

Za te motore je smrt malo goriva na pritisku i visokim obrtajima, dolazi do detonacija i nok razdrma stubline a zaptivač puca na dve slabe tačke na 1. i 4. cilindru, ostaje oblak dima za tobom i mogućnost vodenog udara mada ventilčine su tolike da reka vode prolazi kroz njih, bukvalno mi je pišalo koliki je auspuh toliko vode ide i mašina i pored toga upali na dva cilindra. Neverovatan motor. Turbini normalno ne prija da izigrava vodenu pumpu...

 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #47 u: 23-11-2010, 23:04:06 »
pa ako je glava citava i to je nesto,ne trebaju novi ventili i sta sve ne.samo malo paste izbrusit dosjed i sve pocistit...a ljudi koja je cijena klipnjaca i da li se mora mjenjat klip tj.da li se moze ocekivat da je i on strado ili ne.
 

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1201
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #48 u: 23-11-2010, 23:11:28 »
Mozda je glupo, ali jesi li probao izvuci koju paru od osiguranja?
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #49 u: 23-11-2010, 23:17:14 »
nisam ali evo nesto se govoriako se proglasi elementarna nepogoda da bi nesto moglo bit od grada.iako sumnjam,a od osiguranja ne znam na koju foru izvuc ista.nemam kasko a obicno osiguranje ne pokriva ovakvu stetu.e sad mi padaju na pamet razne malverzacije tipa skinut karter i stavit polupano sve i nac partnera pa kemijat.hmmm.koliko bi se moglo izvuc za motor od osiguranja,neka iskustva.
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #50 u: 23-11-2010, 23:25:05 »
mali rezime.ajmo rec da se dogodio hidro udar,motor je zaribo ali glava nije stradala.da li je to realno?nadalje:motor se svakako otvara pa je obavezno vec i zbog km mjenjati temeljne i letece.klipnjaca je kaput,a shodno tome sto mogu ocekivati od radilice i klipa-da su prosli liso ili?karike nove.nova brtva glave a glavu samo sredit-dosjedi na ventilima.ako uzmemo u obzir da je stanje ovakvo koliko ce me izac popravak.znaci posto su ovi djelovi:
-leteci
-temeljni
radilica
-klipnjaca
-klip
-karike
-brtva glave
sto sam jos zaboravio napomenite me..
e da ,da me isus ne bi :sado: ,a da ja poslje ne bi opet vrlo brzo  :wal: uljna pumpa nova.
dajte cijene da znam sta me ceka.
koliko je vjerojatno da je nakon ovog udara glava ok? :mah:
 

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1201
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #51 u: 23-11-2010, 23:31:55 »
Bas mi je zao sto ti se to desilo, ali nekako razmisljam, zar ti nije ispaltivije naci negdje polovan motor i malo ga utegnuti i voziti kao ovaj stari. Meni se popravka cini puna komplikacija, jedino ako sam znas raditi dosta stvari ili imas nekog prijatelja mehanicara, ali placati majstore i pritom dijelove, meni je nekako previse. Ali ako hoces mogu ti ovde u BIH pogledati cijene pojedinih dijelova pa ti poslati busom ako budu jeftniji nego dole kod tebe.
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #52 u: 23-11-2010, 23:45:25 »
o da naravno.vidi koliko su gore djelovi pa javi.cim pocnu radovi javim ti se pa ako bude sto isplativo  :da:
 

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1201
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #53 u: 23-11-2010, 23:59:34 »
Samo javi sta ti treba, nije problem otici pitati. Bar to nista ne kosta :pusi :pusi :pusi
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2061
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #54 u: 24-11-2010, 01:10:37 »
mali rezime.ajmo rec da se dogodio hidro udar,motor je zaribo ali glava nije stradala.da li je to realno?nadalje:motor se svakako otvara pa je obavezno vec i zbog km mjenjati temeljne i letece.klipnjaca je kaput,a shodno tome sto mogu ocekivati od radilice i klipa-da su prosli liso ili?karike nove.nova brtva glave a glavu samo sredit-dosjedi na ventilima.ako uzmemo u obzir da je stanje ovakvo koliko ce me izac popravak.znaci posto su ovi djelovi:
-leteci
-temeljni
radilica
-klipnjaca
-klip
-karike
-brtva glave
sto sam jos zaboravio napomenite me..
e da ,da me isus ne bi :sado: ,a da ja poslje ne bi opet vrlo brzo  :wal: uljna pumpa nova.
dajte cijene da znam sta me ceka.
koliko je vjerojatno da je nakon ovog udara glava ok? :mah:

Uvijek možeš dat rastavit motor da se utvrdi stanje i cijena popravka, pa onda odlučiti oćeš li drugi motor ili slagat ovaj. Tako se u biti i radi. Al ako treba bušit blok i novi veći klipovi onda ti je to puno novca. Treba prvo otvorit i vidjet. Nemaš sta izgubit auto tako i tako ne vozi.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #55 u: 24-11-2010, 01:47:14 »
mali rezime.ajmo rec da se dogodio hidro udar,motor je zaribo ali glava nije stradala.da li je to realno?nadalje:motor se svakako otvara pa je obavezno vec i zbog km mjenjati temeljne i letece.klipnjaca je kaput,a shodno tome sto mogu ocekivati od radilice i klipa-da su prosli liso ili?karike nove.nova brtva glave a glavu samo sredit-dosjedi na ventilima.ako uzmemo u obzir da je stanje ovakvo koliko ce me izac popravak.znaci posto su ovi djelovi:
-leteci
-temeljni
radilica
-klipnjaca
-klip
-karike
-brtva glave
sto sam jos zaboravio napomenite me..
e da ,da me isus ne bi :sado: ,a da ja poslje ne bi opet vrlo brzo  :wal: uljna pumpa nova.
dajte cijene da znam sta me ceka.
koliko je vjerojatno da je nakon ovog udara glava ok? :mah:

bolje onda uzmeš moj motor na kojem je prije ca 10 000 sve stavljeno novo osim uljnje pumpe, nego se zezat sa slagenjem ovog svog.
i sve je predihtano, svaki semring je nov, karike, leteći, glavni, klipovi očišćeni, ventili ušlajfani itd.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #56 u: 24-11-2010, 02:50:50 »
koji je taj tvoj motor i koliko bi me to izaslo.svakako cu otvorit mog i vidjet kakvo je stanje,ali ispitujem i sve druge mogucnosti.
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #57 u: 24-11-2010, 15:19:27 »
prvo skini svijecice i probaj radilicu okretat kljucem nikako anlaserom,ako se dobro okrece i izbaci svu vodu van onda probaj paliti,a ako kad vrtis radilica blokira znaci da je savijena klipnjaca i da klip udara u radilicu. :da:
koji mi gedor treba mislim velicina da se pripremim
 

Offline kristian 33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75- 1.8.87,alfa 75 2.0ts& 1.6,giulia super
    • savudrija(umag)
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #58 u: 24-11-2010, 17:41:27 »
za radilicu se ne sijecam dobro cini mi se nisam siguran negdje od 22 - 27,a svijecice bi trebale bit 16 naravno kljuc za svijecice,od 8 dosta da skines sa svakog cilindra po jednu,a nevidim za sto bi radilica trebala stradati zbog vodenog udara,nit si ostao bez ulja,nit si ganjo auto da je mogao koji leteci odjebat,da je radilica potrosena od kilometraze to moze bit,a da je sad otisla u kurac u to cisto sumljam. evo sta bi ja promjenio na motoru,u slucaju da je savijena koja klipnjaca:garnitura brtvi(glave,kartera,semerinzi,itd...),( prekontrolirat cilindre ako nisu puno istroseni) karike, prekontrolirat radilicu ako nije potrosena leteci,aksijalni i glavni,klipnjaca jedna ili vise nove ce bit pun kurac skupe(nabavit najbolje iz drugog polovnog motora),glava brusenje i sredzivanje siceva ventila,obavezno prekontrolirat vodilice ventile da ti nebi poslije trosio ulje, ventile brusit, pumpa ulja, distribuciju remen,spaneri,itd.. ,prekontrolirat kvacilo kakvo je vec dok se vadi motor i to bi otprilike bilo to. isplativija varijanta ne zajebavati se s majstorima i dijelovima uzmes od isusa motor ak se pogodite za cijenu ako radis sam 2-3 dana i promjenis motor i vozi bez razrade bez ista. :ok:
"obozavam alfe na frgazere"
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: grande s...e,voda u motoru ili?
« Odgovori #59 u: 24-11-2010, 17:47:43 »
koji mi gedor treba mislim velicina da se pripremim

radilica je 19, svjecice su 16.

@kristian 33

ja sam ovaj svoj motor otvorio na 250 000 i radilica je bila savrsena. leteci su bili za promjenu, glavni ko novi.
Kockasti auto, najbolji auto.