03-12-2021, 02:35:47

Autor Tema: kako ispitati ispravnost mjeraca mase protoka zraka?  (Posjeta: 18290 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15999
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: kako ispitati ispravnost mjeraca mase protoka zraka?
« Odgovori #20 u: 30-11-2010, 17:16:04 »
Čuju mjesec dana se nisam vozio u tom autu i sam si mi rekao kako auto ide prva liga,a ja sam samo potvrdio tvoju priču-da ide auto bolje Seb,a kad sam ti ja rekao Seb stisni taj gas da osjetiš kako auto štuca,natjeraj ga preko 3000 okretaja da on ubrza kako treba ti govoris ma ne trebas ga stiskati to je star auto,ovo je sad prva liga....gle ušutio sam platio ti dijelove i popravak i iz toga razloga sam se i zaputio drugom majstru jer s tobom nisam bio zadovoljan(pruzio ti ruku kao da sam prezadovoljan a u stvari u sebi sam gorio,ali ti si Seb i imao sam preveliko postovanje prema tebi da bi ti išta prigovarao jer si ti rekao da je auto sad prva liga)istina auspuh je bio prepravljan i sve sto si mi ti rekao i Barić je to ponovio i nije mi htio dirati auto dok to nisam rjesio sto sam odmah istoga trena uklonio na autu.Tvoj mjerač sam ti vratio skinutog sa moga auta jer kad mi je Barić stavio novu cjevčicu auto je radio i isao prva liga i sa mojim i sa tvojim mjeračem iz tog razloga sam ti ga vratio jer si mi ga bespotrebno mjenjao na autu(ponavljam da je problem bio u cjevčici)i naravno da sam ti vratio tvoj mjerač-nemoj me sad tu blatit da sam ti uvalio neki drugi,ja da sam prevarant i đubre nebi ti od mene lipe dobio bez obzira na ishod popravka,držim se onoga da netreba zatvarati vrata nikome nikada,jer sve se vraća sve se plaća zato sam se s tobom fino i ljudski pajdaski pozdravio nakon svega na kraju i naravno sve svoje račune ti uredno platio(neću sad i o tome a ti se prisjeti motornoga ulja),je otvarao si haubu ne bi li pronaso razlog za nepovrat novaca,osim toga prijatelju pa ne bi mi ti vratio novac a da ti ja dajem drugi dio pa nisi ti budala osim toga proslo je svega 3-4 sata kad sam ti ga vratio,turbinu je od mene upravo Barić i otkupio jer je turbina potpuno ispravna,spremao sam ju baciti i sva sreća ponudio sam ju na prodaju,čovjek pregledao i uredno mi ju platio,i dan danas se vozi na jednoj Alfi!!!!!Motor je lupao prijatelju kad sam ga preuzimao od tebe,jer sam upravo od tebe samo se preselio 45 km dalje u Sisak,majstoru Bariću(možda je u tih 45 km prolupao)SEB:nisam baš imao volju opče radit ga ali si reko ajmo složit to što ne valja.Pajdo ako nisi htio radit mi auto trebao si mi to reći a ne ok nebrini rješit cemo sve,ostavi mi auto javim ti za par dana o čemu se radi i koji su troškovi(naravno da me zanimao račun)Kaj se klime tiče,pajdo nije vrijedno spomena tih 300-400 kn eto već sam zaboravio koliko je uopće i bilo,ali sad moram još nešto reći a to je da si me počasti sa osiguračem nekim od klime koji si mi promjenio i nisi mi ga htio naplatit(on je bio pregoren i bez njega se kompresor nije mogao pokrenuti???)gle klima je radila cca 45 min,prestala je raditi u mjestu Buševac cca 15 km od tebe,a u tvome dvorištu je se i dimilo pa si mi dao navedeno objašnjenje o ulju iz letve.
Istina je prijatelju da sam kupio kantu(neiskustvo o 166 v6 turbo)privukla me cijena od 4000 eur,pa me sad auto kostalo 8000 eur,sva sreća pa nisam bio limitiran financijama jer bih inače bankrotirao poput nekih sa foruma,ali ne zalim ni jedne kune jer je auto stvarno avion i da mi opet rikne opet bi je popravljao i sad kad je sve 5 sad ulazem u šminkeraj....samo nek se troši(sad tražim čelične felge za zimu)ali je sad stvarno 166 v6 turbo,trebam još taj mjerač rješiti....
Eto Seb sve ovo što smo jedan drugome ispisali u našim postovima obojica smo znali,a sad eto zna i ostatak foruma i šta je tu je,ti "pogriješio",ja platio,život ide dalje.
jebote, skroz sam propustio ovaj post  :o000:

ja sam reko da da mi je glupo tražit po autu zašto bi auto mogo imat još simptome koje navodiš dok ne riješiš auspuh...e da pa je bilo i spomena da su i svječice stare da bi bilo i njih poželjno promjenit...auto nije išo 100% ko nov ali za stanje koje je išo je ok i reko sam da ga ne stišće kak si ga stisko jer tako neće ići dugo kao što i nije a ponavljam opet da motor nije lupo dok je auto bio kod mene
to što sam ja Seb ne znači da sam Bog ili No1 kak ti veliš...ja sam običan čovjek kao i svaki  drugi pa tako mogu i pogriješit samo što neki teško priznaju svoju grešku ali je ne...neču reči da mi lako pada ali još uvjek je manja šteta nego da neko priča okolo o omeni kao što ti radiš
mjerač si ti meni vratio moj jer sam ga ja označio ali kažem da na tvom autu nije bio mjerač koji je bio kad auto dopeljo kod mene...barem nije bilo one oznake
što se tiče te cjevčice...ajd malo se raspitaj čemu ona služ i kako radi taj sustav...kažem ti opet...ona kad nije spojena turbo puni prejako,auto ide bolje (do jedne mjere),mora prijavit grešku za prejaki tlak turba i palit lampicu ubrizgavanja...ništa se od toga nije događalo
što se tiče klime...nisi li bio reko da ti je najbolji majstor za klime u HR u Požegi defektiro da ti je otišao kompresor???pa kad si pitao mog radnika Gorana za mišljene čovjek ti ljepo objasnio postupak šta i kak treba napravit da vidimo

electroboy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: kako ispitati ispravnost mjeraca mase protoka zraka?
« Odgovori #21 u: 30-11-2010, 21:31:13 »
seb imam pitanje iako ovo nije tvoja rubrika ali se tiče MAF-a, jučer sam otkrio da imam krivi maf u alfi 166 turbo, naime ja sam naručio maf sa ser brojem 0280217531 što je za 3.0 V6 i tako se već vozam nekih 4000 km i osim slabog primanja gasa na hladno nisam ništa drugo primjetio, čak mi ni alfadiag nije grešku prijavljivao.
Pitanje je, da li moram mijenjat komplet MAF- ili samo kupit senzor 0280218036 za 166 turbo i prišarafit ga u postojeće kućište ili sve nanova jer novi je 2000 kuna?  :000: :000: :000:
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15999
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: kako ispitati ispravnost mjeraca mase protoka zraka?
« Odgovori #22 u: 01-12-2010, 06:52:58 »
seb imam pitanje iako ovo nije tvoja rubrika ali se tiče MAF-a, jučer sam otkrio da imam krivi maf u alfi 166 turbo, naime ja sam naručio maf sa ser brojem 0280217531 što je za 3.0 V6 i tako se već vozam nekih 4000 km i osim slabog primanja gasa na hladno nisam ništa drugo primjetio, čak mi ni alfadiag nije grešku prijavljivao.
Pitanje je, da li moram mijenjat komplet MAF- ili samo kupit senzor 0280218036 za 166 turbo i prišarafit ga u postojeće kućište ili sve nanova jer novi je 2000 kuna?  :000: :000: :000:
promjeri kučišta su isti tako da je dovoljan samo senzor

Offline sk007

  • Trade Count: (-1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 136
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • zagreb,pozega
Odg: kako ispitati ispravnost mjeraca mase protoka zraka?
« Odgovori #23 u: 01-12-2010, 14:00:51 »
promjeri kučišta su isti tako da je dovoljan samo senzor
kod bingule u zg novi za v6 turbo bosch 1450kn
007