17-01-2025, 12:17:49

Autor Tema: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS  (Posjeta: 1973 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
pošto razmišljam svog Punta prodat i uzet 145 ili Bravo me zanima koje su slabe točke na 145 icii.
Ukrattko sve na što se treb aobratiti posebna pažnja.
Ovjes:
Karoserija
Motor,
elektirka
getriba
kuplung

ukratko sve.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

CezAR145

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #1 u: 16-08-2007, 07:41:46 »
pozdrav. i imaš sličnih tema na ovom i starom forumu, no ipak ja sam primjetio par stvari koje nisam gledao kad sam kupovao svoju. prvo mi smeta mjenjač tj sinhroni. kod normalne vožnje sve super ali nagla šaltanja u višu ili nižu događa se krcc (1.u 2., 3.u 2.). gledaj da auto fino vuče kroz cijeli opseg okretaja, da ne vuče u neku stranu u vožnji.za elektriku neznam reći jer nemam problema, ovjes isto. pogledaj varijator faze ,posljedica neispravnog  je dizelski  zvuk kod paljenja i u radu. škripanje u unutrašnjosti rješavam/ću rješiti sa silikonom u spreju i fiberglasom. to je to kaj sam ja primjetio na svojoj. za limariju pogledaj gumice oko vrata, šajbi da nema znakova naknadnog lakiranja, spojeve haube. motor bi trebao biti suh kad ga gledaš odozdo na dizalici.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #2 u: 16-08-2007, 12:47:19 »
kakvi su amortizeri jer znam da su na Puntu očajni ( trajnost), znam da je 145 na podvozju od tipa rađena a i on je imao problema s amortizerima, seleni?
Jel ima nekih mjesta gdje voli hrđati?
Kockasti auto, najbolji auto.
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #3 u: 18-08-2007, 00:10:11 »
moja 145 1.6 boxer iz 1995. nema ni trunčicu hrđe, apsolutno nigdje.
Nedavno mi je prdnuo srednji lonac na auspuhu, pa sam vidla da je i zadnji lonac (originalni) imao mrvicu hrđe na sebi...
A prednje vilice (skupa sa selenima) su im "boljka" obzirom na naše bajne ceste.
No, zamjenska (talijanska) u tokiću košta oko 280 kuna komad, tako da to ni nije prestrašno.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #4 u: 18-08-2007, 02:02:41 »
pocincana je tako da sa hrdom neces imati problema....
platforma je od tipa ali ovjes nije kao ni njegove postavke tako da se to nemoze usporediti...
obavezno provjeriti: varijator faze (zvuk) debimetar, motoric minimuma, letvu volana kao i djelove koji se kod brze voznje pojacano trose...kocnice, geometrija ovjesa itd...
ukratko odvesti auto kod seb-a u bertol automobili, Velika mlaka i to je sve...

P.S. kupi 145 TS 99 ili 00 t,j moju! Slikice u galeriji....  :)))
 

Offline Aki

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1828
  • Karma: 128
  • Spol: Muški
  • 156 V6 ,Dedra Integrale
    • split
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #5 u: 18-08-2007, 12:35:21 »


   dobro ti je reka,alfica je bombon :ok:
idemo...
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #6 u: 18-08-2007, 21:08:54 »
E to je ono kaj me zanimalo znam da je tipo platforma la neznam kaj su sve preuzeli s njega.

hrđa uvije ima neka slaba točka, Punto je pocinčan pa voli na podvozju nabaciti hrđu.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline St-alfa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 152
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Citroen C4 gold edition
    • ST
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #7 u: 27-08-2007, 14:47:30 »
odes na otvorenu cestu načuljiš oba uha  i senzore pa ces vidit...sta se tice varijatora odlazi svakih 40-60000 km takao da to otprilike mozes vidit iako se ne bude cuo dizelski zvuk  jer nije garancija da ti ne moze sutra otici pogledaj koliko je presao sta se toga tice.ako budes mjenjao remenje (sto u pravilu i treba kod uzimanja polovnih auta) najbolje ti je i varijator rijesiti jer se to obicno skupa mijenja a on je negdi oko 1100kn.svjecice se mijenjaju 110000-130000 km prijedenih tako opet baci oko na predenu kilometrazu sve drugop imas mehanicara pa ce ti sve lipo objasniti .sve drugo  :ok: sretno sa izborom!!! :mah:
"Dođu tako vremena, kada pamet zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati!"
 

Offline tool75

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2062
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #8 u: 27-08-2007, 22:30:59 »
 :mah:
« Zadnja izmjena: 04-11-2013, 12:43:47 od INTCP »
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #9 u: 28-08-2007, 09:57:17 »
vilice za boxericu nisu iste kao za tipa.
 

Offline tool75

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2062
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: koje su slabe točke 145 s 1.4 boxera i 1.4 i 1.6 TS
« Odgovori #10 u: 29-09-2007, 08:48:53 »
Nije baš ništa isto  na šaraf, neka sinica ima u mjeri i tako, al ovjes je razvijen iz tipovog i kad ih gledaš od ispod na oko su identični.