05-06-2020, 12:09:06

Autor Tema: Kablovi za svijećice - Twin Spark  (Posjeta: 6192 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #40 u: 03-04-2012, 14:08:11 »
Sused trebali si pitati jel uz to dolazi i nešto za "potrošit" na sat vremena, dok u isto vrijeme netko drugi ugrađuje te kablove u Alfu.  :funny: :funny: :smijeh
 

Offline Tomek146

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 207
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 Sw 2.4jtdm 20v
    • Sveti Ivan Zelina
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #41 u: 03-04-2012, 14:15:09 »
Hehe da  :funny: A valjda i s tim kablovima dolazi u paketu i puni rezervar goriva : :smijeh  :batin
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #42 u: 30-08-2014, 21:46:39 »

Kako ispitati ispravnost bobine ???

Radi se o 1.8 ts 98god
« Zadnja izmjena: 30-08-2014, 21:51:54 od a.m.alfa »
 

Offline mrnice24

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 658
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1,8 Ts & Alfa Romeo 159 2,4JTDm
    • Dubrovnik
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #43 u: 12-01-2015, 17:04:20 »
Kako ispitati ispravnost bobine ???

Radi se o 1.8 ts 98god
Ja svoje ispitao tako sto sam skidao jednu po jednu i provjeravao da li ima bjeloga praha to je znak da probija negdje ( baca struju) il ti drugi način skini lim od bobina oslobodi ih i po noći upali motor i jednu po jednu prati i malo je lijevo desno dal se gdje vidi da baca iskru :)
Alfisti Dubrovnik
Alfa 156 & Alfa 146
ex: xr3i escort 1986 & taunus 1971
 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 608
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #44 u: 14-08-2018, 10:37:16 »
Kako ispitati ispravnost bobine ???

Radi se o 1.8 ts 98god

Možeš ispitati s multimetrom primarni i sekudarni otpor bobine.
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #45 u: 16-08-2018, 14:48:15 »
Možeš ispitati s multimetrom primarni i sekudarni otpor bobine.

Bravo antonio al vec sam odavno na taj nacin ispitao. To me zanimala. Imao sam ih nekoliko komada pa sam lose pobacao a dobre ostavio.
 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 608
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #46 u: 17-08-2018, 07:23:28 »
Bravo antonio al vec sam odavno na taj nacin ispitao. To me zanimala. Imao sam ih nekoliko komada pa sam lose pobacao a dobre ostavio.

Tek sam sad primjetio da je tvoj post iz 2014  :song:
No dobro nikad nije kasno za savjet  :craz
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1796
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #47 u: 07-02-2019, 13:53:40 »
Koliki treba biti primarni i sekundarni otpor na bobinama na TS-u ?  :mah:
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #48 u: 07-02-2019, 18:09:40 »
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=38480

Evo saljem link da malo procitas.
U glavnom treba ti multimetar i bobina.
Uljucis multimetar i prebacis na ome te mujeris primarni i sekundarni izlaz pa ona bobina koja odstupa od ostalih tri il dvije ta ne valja.  Isto mozes i zamjenit strane spajanja dobijes drugacija ocitovanja
Dakle bobinu skines dole i mjeris je bez da je ukljucena na instalaciju od motora. Tamo di je onaj dek od instalacije to ne diras niti te briga kakvi su naponi.
Bitni su omi za primarnu i sekundarnu iskru. Ak ti pise da sva tri na sekundarnom imaju od 3 do 7 oma to je ok.
Ak na primarnom imaju recimo 14 to je ok i ispravne su. AKo jedna od njih ima 25 a ove tri 14 znas da ta koja odstupa nevalja. U glavnom ove brojke su primjer ne sjecam se koliko oma imaju jer sam to davno radio. Al se nadam da si me skuzio. Na polovnim je tesko na sve 4 dobit ista mjeranja no moraju biti recimo od 13 do 16 ak je 24.70 recimo znas da je za smece
« Zadnja izmjena: 07-02-2019, 18:25:28 od Ivanov »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: M.P.

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1796
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #49 u: 07-02-2019, 19:02:19 »
Uspio sve istestirat, hvala na tip-u oko multimetra i na linku, sad ima sve smisla. Sve daju iste vrijednosti ( oko 0.4ohm primarni i oko 16 sekundarni ), po logici stvari rekao bi da su sve u redu  :mah:
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #50 u: 07-02-2019, 19:20:10 »
Mora da si picajzla ko ja pa ces od 8 bobina pronaci  4 sa najslicnijim vrijednostima haha. Inace hladno na toplo ak te zeza auto :D nije problem u razvodu. Al znam di je. Senzor radilice( ugasi se auto cim se ugrije), senzor temperature( trokira jer misli da je hladan a vruc je ili ugrijan a ubiti si ga taman upalio,odnosno ovisi u kojem momentu je riknuo senzor tu temp je zabiljezio i jbg ak je zabiljezio zadnju vrijednost da je 90 kad ga upalis on ce davat premalo goriva, isto je u obrnutom. AKo se pokvario dok je hladan on kad se ugrije treba manje goriva a daje vise jer misli da je hladan) , lambda senzor isto moze biti uzrok( krivo ocitava smjesu i temperaturu) Mogao bi i o njoj al mi se neda heh. Inace svaki senzor ima svoje zasto i kako heh. Oni sve informacije salju naponom i ecu se prilagodava po osnovi vrijednosti pojedinog senzora izrazeno u voltazi. Lajickim mehanicarima je to preko diagnostike izrazeno u kilogramima, pritisku ili protoku. Pravom elektronicaru ili nekom tko chipa motore to su gluposti jer njega zanimaju naponi map senzora a ne pritisak jer taj isti pritisak nije tocan kao sto je napon. A map senzor ocitava napon i svaka diagnostika ne govori iste vrijednosti jer nisu jos toliko precizne u pretvaranju napona u pritisak ili kg ili litru il sta god :da: Multimetar je zakon i tocka. Pravi majstor mjeri sa njim ostali ne znaju pa koriste diagnostiku.
« Zadnja izmjena: 07-02-2019, 19:24:22 od Ivanov »
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1796
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: Kablovi za svijećice - Twin Spark
« Odgovori #51 u: 07-02-2019, 19:30:09 »
Ma ne zeza ništa hladno/toplo ( iako je nekoć ), nego sam pitao jel ima veze mjerit otpore bobina kod vrućeg odnosno hladnog auta.  :crazy:

Inače, jest, picajzla sam teška, ko i pola foruma, pa nije rijetkost da tražim probleme di ih i nema  :D