03-06-2020, 23:07:03

Autor Tema: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito  (Posjeta: 28203 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dugixy1

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 963
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 jtdm 16v
    • Zagreb
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #40 u: 10-08-2012, 00:38:04 »


Danas sam se ćuo sa Sebom on kaže da točim ono što me ide.


ulje mjenjam zato što imam ponekad problem ako pri visokim okretajima startam,znaći prva ide u crveno,gume cvile,
okretaji max i prilikom prebacivanja u drugu ne uđe lagano već zagrebe.
to se dešava isključivo iz prve u drugu  i samo extreman start a tako jako rijetko i startam.
al opet me smeta. vjerovatno uljem ne bih ništa promjenio ali prošao sam 70000 pa nek se promjeni.
inaće drugih problema sa mjenjačem nemam. u sve druge brzine ulazi normalno, i u drugu ako vozim brzo
ali bez maximuma iz prve, nekad i prođe da ne zagrebe.da sad netko kupuje auto to nebi primjetio jer nije tipičan kvar. kupio sam liquvi moli aditiv za getribu, gear protect.nisam još stavio.
malo mi je glupo rastavljat getribu,mjenjač zbog te stvari. ajde da se to dešava kad normalno ili brzo vozim ali ne.
Nisam pametan od kud krenuti i dal uopče dirati. Seb kaže da nije nije još na mom auto rastavljao mjenjač i da nije imao oštečen sinhron pa da najbolje pričekam da on to vidi.
inače mjenjač ne trese,ništa ne cuka,ne lupa,u leru mjenjam bez problema,sve brzine se normalno mjenjaju osim što je malo tvrđi al takav je od prvog dana.
 auto radi odlično.

Pričekaču da se Seb vrati, ako netko ima savjet,iskustvo neka slobodno napiše!
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #41 u: 10-08-2012, 07:39:38 »

Danas sam se ćuo sa Sebom on kaže da točim ono što me ide.


ulje mjenjam zato što imam ponekad problem ako pri visokim okretajima startam,znaći prva ide u crveno,gume cvile,
okretaji max i prilikom prebacivanja u drugu ne uđe lagano već zagrebe.
to se dešava isključivo iz prve u drugu  i samo extreman start a tako jako rijetko i startam.
al opet me smeta. vjerovatno uljem ne bih ništa promjenio ali prošao sam 70000 pa nek se promjeni.
inaće drugih problema sa mjenjačem nemam. u sve druge brzine ulazi normalno, i u drugu ako vozim brzo
ali bez maximuma iz prve, nekad i prođe da ne zagrebe.da sad netko kupuje auto to nebi primjetio jer nije tipičan kvar. kupio sam liquvi moli aditiv za getribu, gear protect.nisam još stavio.
malo mi je glupo rastavljat getribu,mjenjač zbog te stvari. ajde da se to dešava kad normalno ili brzo vozim ali ne.
Nisam pametan od kud krenuti i dal uopče dirati. Seb kaže da nije nije još na mom auto rastavljao mjenjač i da nije imao oštečen sinhron pa da najbolje pričekam da on to vidi.
inače mjenjač ne trese,ništa ne cuka,ne lupa,u leru mjenjam bez problema,sve brzine se normalno mjenjaju osim što je malo tvrđi al takav je od prvog dana.
 auto radi odlično.

Pričekaču da se Seb vrati, ako netko ima savjet,iskustvo neka slobodno napiše!

Sinhron prve na drugu.....nema tu mudrosti. Da te podsjetim da je to dizel auto a ne F458, tako da tu furku sa tjeranjem dizela u crveno, škripom guma i ostalim, fakat ne kontam........
A Castrol TAF X je kvalitetniji od tutele isto kao što je i svaki Castrol Edge kvalitetniji od svake selenije. Liqvi Moli je odlično i ulje i mazivo, imaju odlične proizvode sa odličnim aditivima. Kvalitetniji i od selenije i od tutele - provjereno. Ako je sinhron više oštećen, mijenjanje ulja to neće poprapraviti - ublažiti možda, popraviti u cijelosti JOK
« Zadnja izmjena: 10-08-2012, 07:42:18 od Tare071 »
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Offline dugixy1

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 963
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 jtdm 16v
    • Zagreb
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #42 u: 10-08-2012, 13:10:25 »
@ Tare071

ma potpuno si u pravu, ja uopće nemam tu "furku" sa crvenim,
imam ali isključivo kad je auto već u drugoj,ako se ganjam uvijek počinje nakon druge i nemam problema sa izmjenama u bilo kojim okretajima, zato me smeta ta 1-2 ali to i jesu opčenito najzeznutije brzine i najčešće stradavaju.

ovi mi se dogodilo prije 3 dana, mjerili smo ubrzanje 0-100 prvi puta i od 4 puta 3 puta je zakrčilo.
znaći auto naturiran,ćim krenem već je prva u crvenom i brzo puštanje kuplunga zakrći ako ga držim dulje gubim moment,uzlazna linija postaje nepravilna,stvara se rupa.
getriba je opelova,one jesu tvrđe već same po sebi.
 
kod mene je gore power box već 3 god, po ljeti i ljepšim vremenima postavim ga na najače,
kad sam ga kupio mislio sam da sam sjeo u drugi auto,ubrzanja su se osjetila strašno,pogotovo tu di je 159 150 konja slabija,u nižim brzinama. možda mu je ovo preveliko opterečenje,ubrzanje (snaga) između 1 i 2 brzine. ugasiću ga pa probati da vidim bez power boxa, em na boxu imam podešavanja,pojačat smanjit  i mogu promjenit mapu.

inače u svemu se slažem sa tobom :ok:, ovo je doslovno prvi puta da sam tako testirao na autu.tako se ne vozi.

Liqvi Moli - pa za njega čujem samo najbolje, sa kime got pričao,em sve što sam probao od njega pokazalo mi se odlično, čak bi najrađe sve od njega stavio u auto. jučer sam pričao sa dečkom Honda forum, potpuno se slaže  za Liqvi Moli , ima 3 Honde i od kad koristi sve od Liqvi Moli ne zna za probleme, onih koje je i imao nestali su.Na forumu svi koji su probali jako zadovoljni...zato sam kupio taj dodatak.
i sad dali da otvaram getribu i da se gleda taj sinhron, posao je dosta zahtjevan, ne znam kolko bi me izašlo  i dali je do njega, ili da probam sa Liqvi Moli za getribu.  bez tog ludog starta auto radi odlično u svim prijenosima
ja bih volio da je kao 3-4 ,ni neznam da sam prebacio,kao u putar.

Ljep Pozz
« Zadnja izmjena: 10-08-2012, 13:13:12 od dugixy1 »
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #43 u: 10-08-2012, 13:37:19 »
@ Tare071

ma potpuno si u pravu, ja uopće nemam tu "furku" sa crvenim,
imam ali isključivo kad je auto već u drugoj,ako se ganjam uvijek počinje nakon druge i nemam problema sa izmjenama u bilo kojim okretajima, zato me smeta ta 1-2 ali to i jesu opčenito najzeznutije brzine i najčešće stradavaju.

ovi mi se dogodilo prije 3 dana, mjerili smo ubrzanje 0-100 prvi puta i od 4 puta 3 puta je zakrčilo.
znaći auto naturiran,ćim krenem već je prva u crvenom i brzo puštanje kuplunga zakrći ako ga držim dulje gubim moment,uzlazna linija postaje nepravilna,stvara se rupa.
getriba je opelova,one jesu tvrđe već same po sebi.
 
kod mene je gore power box već 3 god, po ljeti i ljepšim vremenima postavim ga na najače,
kad sam ga kupio mislio sam da sam sjeo u drugi auto,ubrzanja su se osjetila strašno,pogotovo tu di je 159 150 konja slabija,u nižim brzinama. možda mu je ovo preveliko opterečenje,ubrzanje (snaga) između 1 i 2 brzine. ugasiću ga pa probati da vidim bez power boxa, em na boxu imam podešavanja,pojačat smanjit  i mogu promjenit mapu.

inače u svemu se slažem sa tobom :ok:, ovo je doslovno prvi puta da sam tako testirao na autu.tako se ne vozi.

Liqvi Moli - pa za njega čujem samo najbolje, sa kime got pričao,em sve što sam probao od njega pokazalo mi se odlično, čak bi najrađe sve od njega stavio u auto. jučer sam pričao sa dečkom Honda forum, potpuno se slaže  za Liqvi Moli , ima 3 Honde i od kad koristi sve od Liqvi Moli ne zna za probleme, onih koje je i imao nestali su.Na forumu svi koji su probali jako zadovoljni...zato sam kupio taj dodatak.
i sad dali da otvaram getribu i da se gleda taj sinhron, posao je dosta zahtjevan, ne znam kolko bi me izašlo  i dali je do njega, ili da probam sa Liqvi Moli za getribu.  bez tog ludog starta auto radi odlično u svim prijenosima
ja bih volio da je kao 3-4 ,ni neznam da sam prebacio,kao u putar.

Ljep Pozz

Promijeni ulje u mjenjaču jer ti je to najjeftiniji zahvat, sve drugo je višestruko skuplje. Vidi kako će ti se ponašati. Sa LM ne možeš pogriješiti, odlična ulja i maziva . Opelovi mjenjači su inače dobri i dosta mogu trpit.  :ok:
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Offline dugixy1

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 963
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 jtdm 16v
    • Zagreb
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #44 u: 10-08-2012, 13:58:17 »
Promijeni ulje u mjenjaču jer ti je to najjeftiniji zahvat, sve drugo je višestruko skuplje. Vidi kako će ti se ponašati. Sa LM ne možeš pogriješiti, odlična ulja i maziva . Opelovi mjenjači su inače dobri i dosta mogu trpit.  :ok:

ok prijatelju , hvala na savjetima :thanks

Tako će vjerovatno i biti, daću samo Sebu da proba pošto me pitao da li se mogu strpiti dok se vrati i vidi osobno.
i staviću LM jer tom proizvodu vjerujem. da idem sad prodavat auto svako tko proba nebi vido mane, auto održavam više nego redovito. em i ovako mogu brzo startati a trke baš ne vozim.U biti "čačkam mečku".

Pozz :mah:
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #45 u: 10-08-2012, 14:05:38 »
ok prijatelju , hvala na savjetima :thanks

Tako će vjerovatno i biti, daću samo Sebu da proba pošto me pitao da li se mogu strpiti dok se vrati i vidi osobno.
i staviću LM jer tom proizvodu vjerujem. da idem sad prodavat auto svako tko proba nebi vido mane, auto održavam više nego redovito. em i ovako mogu brzo startati a trke baš ne vozim.U biti "čačkam mečku".

Pozz :mah:

Dizel je to mašina sa finim obrtnim momentom, trpi tu i mjenjač i set kvačila fino.......tako da je donekle i razumljivo da se sinhron malo pojede, još ako neko nije dovoljno pritiskao kvačilo prilikom izmjene....to onda ode.
Promjeni ulje definitivno...ja sa castrol taf x osjetim razliku u šaltanju, pogotovo kad je auto hladno
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Pantelija018

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #46 u: 30-05-2013, 18:13:52 »
Koje ulje , koja gradacija , i koliko treba u manuelni menjac , alfa159 , 1.9jtd 16v , 2009'???
 

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3780
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #47 u: 02-08-2013, 00:15:43 »
Nisi valjda kupio powerbox iz njemacke??? Samo ne to !! Vadi to van i ako hoces snagu strpi se i radi kako treba ! I ja sam ih zvao al nakon razgovira mi je bilo jasno da to nije to. Al ajd ko kako hoce. Inace mjenhava ulja Getribe svakih 30000 km. Ja cu sad na ljeto nakon 35000. Trebo bi pogledat na Autodata tocno al mislim da je tu negdje.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

 

Offline alfist@

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 312
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 166 2.4 JTD FL / 159 1.9 JTS 160ks Full
    • Beograd/Zadar
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #48 u: 02-08-2013, 03:09:40 »
Nadam se da gasis ASR kad startas , inace ce ti napuknuti zvono menjaca ( getriba ) ,  ja sam tako polomio menjac na 166, jak obrtni momenat kod dizela + ASR koji to sve regulise bas preko menjaca, i samim tim menjac trpi veliko opterecenje.

Hvala bogu sad vozim benzinca, i on nema veliki obrtni momenat, tako da kad god ga uteram u crveno i naglo dajem gas, nemam bojaznosti da bilo koji mehanicki sklop trpi, a ubrzanje je na kraju isto.   :mah:
 

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3780
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #49 u: 05-08-2013, 01:35:44 »
Koje ulje , koja gradacija , i koliko treba u manuelni menjac , alfa159 , 1.9jtd 16v , 2009'???

mislim da ide oko 2,5 litre unutra a koja gradacija odi do seba :)

@ Dugi, nek ti seb promjeni ulje i ako jos bude probaj sa aditivom mozda pomogne ko sto je nekima navodno, zajebat neces nista ;)
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #50 u: 05-08-2013, 09:30:24 »
ja sad kak sam slago getribu  na 159 sam mjenjo ulje 3x u dva mjeseca, lol
 

Offline pikica69

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #51 u: 30-08-2013, 10:58:54 »
RAdi se o fl modelu 2.4 175 ks , pa me zanima na koliko se mjenja ulje u mjenjacu i dali je potrebno i koje se koristi kod izmejene istog ,te koliko ga je količinski potrebno
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
« Odgovori #52 u: 26-01-2015, 19:55:14 »
Ide 2 l,mora bit GL 5,75w80 ili 75w-90 svejedno.
jel se vidi vijak za ulijevanje od gore ili treba skinut aku.ili nesto drugo?

Ne mora biti GL-5. Meni je po Owners Manualu GL-4 jer 2005 je to tada bio standard!

Ispravak netočnog navoda  :clap:

Neki čak kažu da je GL-5 presklisko za ove "starije" sinhrone pa da se malo teže mijenja
s tim uljem, da je bolje staviti GL-4 ako je tako bilo specificirano kada je auto napravljen.

BTW meni na jednom  mjestu piše GL-4 na drugom GL-5 tak da....  :hap:
Nakon prve ide druga...
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
« Odgovori #53 u: 29-01-2015, 14:00:34 »
Ne mora biti GL-5. Meni je po Owners Manualu GL-4 jer 2005 je to tada bio standard!

Ispravak netočnog navoda  :clap:

Neki čak kažu da je GL-5 presklisko za ove "starije" sinhrone pa da se malo teže mijenja
s tim uljem, da je bolje staviti GL-4 ako je tako bilo specificirano kada je auto napravljen.

BTW meni na jednom  mjestu piše GL-4 na drugom GL-5 tak da....  :hap:

meni piše
TUTELA CAR MATRYX što je u biti SAE 75W-85, API GL4.
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
« Odgovori #54 u: 29-01-2015, 18:01:51 »
meni piše
TUTELA CAR MATRYX što je u biti SAE 75W-85, API GL4.

Da... meni u papirima koji su iz vremena auta piše jedno... GL4
a sada kada gledam novije dokumente tipa pdf il e learn i  slično daje GL5

Al uvijek je taj viskozitet 75w85
Nakon prve ide druga...
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 12989
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Giulietta 2.0 + 33 Boxer
    • Koprivnica
 

Offline power

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 6
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • zadar
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #56 u: 24-03-2015, 01:13:42 »
Pozdrav, radi se o Alfi 147 1.9jtd, kada je auto leden malo teze se saltaju brzine, ne krči nista, samo malo teze se salta dok se ne ugrije. Da li se radi o ulju u mjenjaču i koje su posljedice ako je ulje staro?
 

Online mote kariola

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1248
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • GT
    • Labin
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #57 u: 24-03-2015, 07:36:19 »
Znaš li koje ulje imaš 'nutra , 75w90 ?

Prebaci na 75w80 i nemaš problema.
 

Offline Bero

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2196
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #58 u: 24-03-2015, 08:12:35 »
Ne znam baš, pošto im je nominalna viskoznost na hladno ista (75w)
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Online mote kariola

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1248
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • GT
    • Labin
Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
« Odgovori #59 u: 24-03-2015, 08:27:18 »
Ja sam negdje u 11mj/14 stavio 75-90 (piše u specifikacijama) i nakon toga se šaltalo kao na Tomi Vinkoviću. Fora je da ta specifikacija važi samo za Tutelu koju možeš kupiti samo u Alfa/Fiat servisima i skupa je ko vrag. Nakon toga sam stavio Total 75-80 i nikakvih problema odonda, šalta se kao na novom autu i akd ga upališ u 5 ujutro na -5C.