17-11-2019, 15:02:44

Autor Tema: Cilindar kvačila  (Posjeta: 37513 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3672
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #40 u: 24-06-2011, 22:14:25 »
Kakav ti je tocno bia zvuk i kad se tocno bia javlja?
tesko za objasniti, kratak skripeci zvuk,metal od metal,lijepo se cuo kod ugasenog auta, samo u zadnjem dijelu hoda pedale,uvijek isto. Majstor rekao vjerovatno druk skripi,vozi dok ide. I zaista sam vozio,godinu i pol tako,dok nije pocelo proklizavati,i to samo u cetvrtoj ili petoj.
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #41 u: 25-06-2011, 07:34:09 »
Vidjelo se iz aviona da fali ulja u posudi. Stalo je 2 dcl u onu malu posudu koja je bila skoro prazna. Masno je crijevo od hidraulike kumpluga. Mogućeda je do crijeva, ali moguće i da cilindar pusta (treba provjeriti). Poslije nadolijevanja ulja trebalo je dvadesetak puta stisnuti pedalu i sistem se sam odzračio, sada je sve  :ok: , ali naravno da treba vidjeti gdje pusta i to riješiti.
Pedala kumpluga je mekša od moje, moja mekša nego kod Vele, a Vele vozi normalno. Što mekša pedala to je kumplug u boljem stanju.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Mirsad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • 156 2.0TS+LPG
    • Sarajevo
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #42 u: 25-06-2011, 08:45:16 »
Vidjelo se iz aviona da fali ulja u posudi. Stalo je 2 dcl u onu malu posudu koja je bila skoro prazna. Masno je crijevo od hidraulike kumpluga. Mogućeda je do crijeva, ali moguće i da cilindar pusta (treba provjeriti). Poslije nadolijevanja ulja trebalo je dvadesetak puta stisnuti pedalu i sistem se sam odzračio, sada je sve  :ok: , ali naravno da treba vidjeti gdje pusta i to riješiti.
Pedala kumpluga je mekša od moje, moja mekša nego kod Vele, a Vele vozi normalno. Što mekša pedala to je kumplug u boljem stanju.

Meni su prije 2 dana mjenjali set kvacila (valeo) i promjenili ulje u mjenjacu, pedala je ko puter prosto noga propadne nevjerovatno koja je razlika, a auto tako fino i glatko ide pravi ugodjaj za voziti QV
 

Offline Rossi46

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #43 u: 25-06-2011, 10:14:19 »
Ma nije ubijen jer su ga gledali ljudi (vise ljudi) i prilikom kupovine i sada, koji se razume i rekli su da je auto po svemu kao nov. Tako da me to uopce nebrine kao ni kilometraza. Brine me samo da nebude skupi servis.

sto se tice cijene, racunaj da ces odvojit par tisucica jer moraju skidat getribu da probijene cilindar, a kad to vec radis mijenjaj i lamelu a pod pedalom cilindar ti kosta 409 kuna u autocommerceu.
Ugradujem daljinska centralna, alarme i parking senzore!!!!
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #44 u: 25-06-2011, 10:19:22 »
Vlažno (od hidrauličkog ulja) je sa gornje strane getribe. Da je do cilindar u zvonu onda nebi vlažilo iznad getribe. Moguće da jecrijevo, ali treba vidjeti.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Rossi46

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #45 u: 25-06-2011, 12:36:08 »
Vlažno (od hidrauličkog ulja) je sa gornje strane getribe. Da je do cilindar u zvonu onda nebi vlažilo iznad getribe. Moguće da jecrijevo, ali treba vidjeti.

istina, da je cilindar u getribi curilo bi uz karter na pod, al nemora znacit, moze vuc zrak ko kod mene i nisam to jos rijesio jer nema se novcica. ak ti gubi ulje i kak velis da je nekaj malo na dnu posude onda toi natoci i parkiraj na asfaltu/ betonu da vidis fleku.

ili upotrijebi malo gimnastike i zavuci se pod papucicu od kuplunga pa vdi dal tam cilindar slini.
« Zadnja izmjena: 25-06-2011, 12:37:04 od Rossi46 »
Ugradujem daljinska centralna, alarme i parking senzore!!!!
 

Offline kiD

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 573
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 222 jtdmts
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #46 u: 25-06-2011, 12:43:53 »
Vidjelo se iz aviona da fali ulja u posudi. Stalo je 2 dcl u onu malu posudu koja je bila skoro prazna. Masno je crijevo od hidraulike kumpluga. Mogućeda je do crijeva, ali moguće i da cilindar pusta (treba provjeriti). Poslije nadolijevanja ulja trebalo je dvadesetak puta stisnuti pedalu i sistem se sam odzračio, sada je sve  :ok: , ali naravno da treba vidjeti gdje pusta i to riješiti.
Pedala kumpluga je mekša od moje, moja mekša nego kod Vele, a Vele vozi normalno. Što mekša pedala to je kumplug u boljem stanju.
kad si bija do njega jesi se sitija pogledat razinu ulja u motoru, posto mu svega fali, mozda i tog fali
"" Jebiga Alfa Romeo 222  ""
 

Offline -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9403
  • Karma: 192
  • Spol: Muški
  • Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #47 u: 26-06-2011, 23:58:49 »
meni se to desilo na bivšoj 156....na kraju sam zamijenio cilindar kuplunga ispod pedale, uzeo sam zamjenski za 250kn (original je bio oko 900kn)

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #48 u: 27-06-2011, 14:11:37 »
kad si bija do njega jesi se sitija pogledat razinu ulja u motoru, posto mu svega fali, mozda i tog fali

Ma ima na putnom komjuteru razina ulja. Moga san jedino još pogledat ulje za volan i razinu elektrolita u akumulatoru (ako nije suhi).
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #49 u: 28-06-2011, 23:59:42 »
tesko za objasniti, kratak skripeci zvuk,metal od metal,lijepo se cuo kod ugasenog auta, samo u zadnjem dijelu hoda pedale,uvijek isto. Majstor rekao vjerovatno druk skripi,vozi dok ide. I zaista sam vozio,godinu i pol tako,dok nije pocelo proklizavati,i to samo u cetvrtoj ili petoj.

Meni nije tako, vec prilikom kretanja samo.

meni se to desilo na bivšoj 156....na kraju sam zamijenio cilindar kuplunga ispod pedale, uzeo sam zamjenski za 250kn (original je bio oko 900kn)

Kad si ugradia zamjenski koliko kako se pokaza, jel bilo problema?


Danas san rješia, cilindar (onaj ispod akumulatora) je pušta, zamjenjen je (200kn+200kn ruke) i sad je pedala puno mekša. Samo odvaja sad 1cm niže nego prije. Rečeno mi je da će se stanje popravit nakon par dana kad se napumpa pedala a ako se ne popravi da će se prominit i ovaj drugi cilindar (ispod pedale). Onaj zvuk šta se javlja, je zvuk iz kumplunga, normalan zvuk, samo malo pojacan ali nista bitno, kad se bude mjenja set kumplunga taj zvuk ce se smanjit. Zamasnjak je u redu.
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #50 u: 06-07-2011, 21:37:38 »
Danas je promjenjen cili set kumplunga, valeo. Uglavnom, kumlung je moga izdržat još 15-ak tisuća km. Međutim, nije bia problem u kumplungu već u gornjem cilindru (ispod akumulatora) koji je stavljen zamjenski i od tada je kumplung bia mekši ali je teže šalta. Pošto je mehaničar mislia da je otiša možda i donji cilindar (ispod pedale) (zbog težeg šaltanja) on je isto promjenjen ali stanje se nije popravilo. Nakon toga je promjenjen cili set. I nakon toga se opet stanje nije baš popravilo osim šta je sve bilo novo  :craz. Tek onda je zamjenjen gornji cilindar, stavljen je orginalni umjesto zamjenskog koji je neki dan stavljen i bilo je sve u redu.  :?: :mad:
S obzirom da bi kumplung itako mora brzo prominit nije mi krivo zbog novog seta ali cilindar ispod pedale je zakurac promjenjen jer je bia dobar i sad iman dva cilindra, jedan montiran a drugi u portapaku  :)
Rezultat toga je da san dobia za sav rad ruke gratis.
Oću se veselit ili žalostit tome svemu vidit ćemo za koji dan kad mi se sve slegne ali eto sad je bar sve novo  :smijeh
 

Minketa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #51 u: 30-08-2011, 09:43:45 »
Izvin'te, molim vas, sto dizem post iz mrtvih... zanima me da li cilindar kuplunga (ovaj sto nije u kabini) moze da se skida bez skidanja menjaca?
 

Offline Marcus

  • Trade Count: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1199
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #52 u: 30-08-2011, 11:28:11 »
Izvin'te, molim vas, sto dizem post iz mrtvih... zanima me da li cilindar kuplunga (ovaj sto nije u kabini) moze da se skida bez skidanja menjaca?

ovisi koji tip imas na autu...ako je vanjski cilindar (na vrhu getribe) onda mozes, no ako je cilindar u sklopu potisnog lezaja, onda mora sve dole
Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/
 

Offline alfa16v

  • Trade Count: (+3)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 566
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • zaprešić
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #53 u: 30-08-2011, 17:17:39 »
ako imaš 156 1.9 jtd da se skidat bez skidanja getribe,sam mislim da se treba skinut akumulator i nosač,meni na 16 v mijenjeli prošli mjesec
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #54 u: 30-08-2011, 20:43:41 »
Danas je promjenjen cili set kumplunga, valeo. Uglavnom, kumlung je moga izdržat još 15-ak tisuća km. Međutim, nije bia problem u kumplungu već u gornjem cilindru (ispod akumulatora) koji je stavljen zamjenski i od tada je kumplung bia mekši ali je teže šalta. Pošto je mehaničar mislia da je otiša možda i donji cilindar (ispod pedale) (zbog težeg šaltanja) on je isto promjenjen ali stanje se nije popravilo. Nakon toga je promjenjen cili set. I nakon toga se opet stanje nije baš popravilo osim šta je sve bilo novo  :craz. Tek onda je zamjenjen gornji cilindar, stavljen je orginalni umjesto zamjenskog koji je neki dan stavljen i bilo je sve u redu.  :?: :mad:
S obzirom da bi kumplung itako mora brzo prominit nije mi krivo zbog novog seta ali cilindar ispod pedale je zakurac promjenjen jer je bia dobar i sad iman dva cilindra, jedan montiran a drugi u portapaku  :)
Rezultat toga je da san dobia za sav rad ruke gratis.
Oću se veselit ili žalostit tome svemu vidit ćemo za koji dan kad mi se sve slegne ali eto sad je bar sve novo  :smijeh

Trebao si promjeniti samo taj cilindar na getribi koji je propišao (zato si gubio ulje i ostao bez pedale).
Sve ostalo (kuplung set, gornji cilindar, drugi pomoćni cilindar) si radio badava.

Kvačilo na tim motorima inače nije super mekano, a zna biti tvrdo (pa čak i kritično tvrdo) obično jer šteka viljuška u piksama (malo podmazivanja riješava stvar).

Offline Felini81

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 247
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • AR 156 1,9 jtd SW
    • Bijeljina (BiH)
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #55 u: 01-09-2011, 21:42:35 »
Koje viljuske, kako podmazati i kod mene je tvrdo kvacilo pa me plasi dal mu nije vec dosao kraj i na koji nacin prepoznati da je vreme vec za menjenje seta kvacila
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3672
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #56 u: 01-09-2011, 22:00:38 »
meni je pocelo proklizavati u visim brzinama, 4. i 5, tad znas da je vrijeme za novo,krajnje. Uglavnom otvrdne dosta,i skripi potisni kad se pohaba,iz mog iskustva.
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline jonnygitara

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 120
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 sw 2.4 jtd
    • Rovinj
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #57 u: 09-12-2011, 20:08:29 »
Pozdrav ljudi,

ovako imam jedan prilično veliki problem.

Stavio sam komplet novo kvačilo na alfu, skupa sa pumpom papučice. neko vrijeme, točnije 5 dana radilo je savršeno, a onda opet nisam mogao mjenjat. Nazvao servis, pošto nisam bio u mogučnosti ić do njih i rekao da opet šteka. Na to su oni rekli da nema mu šta sad bit, da je sve novo i da bi ga možda trebalo odzraćit. napravio sam i to kod mehaničara i radio je normalno 1 dan i opet isto.

dali mi netko može pomoć šta da napravim, jer me već pomalo počelo živcirat.

Hvala unaprijed
 

Offline peabj

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 332
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
    • Bjelovar
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #58 u: 09-12-2011, 22:21:18 »
Bok ! Nazovi andriju barića u sisak , vjerojetno će ti on znati riješit problem, nešto slićno se desilo i meni pa mi je on riješio. Tel.098214006. Možeš mu slobodno reći da sam ga ja preporućio.  :da:
 

Offline jonnygitara

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 120
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 sw 2.4 jtd
    • Rovinj
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #59 u: 09-12-2011, 22:23:15 »
Bok ! Nazovi andriju barića u sisak , vjerojetno će ti on znati riješit problem, nešto slićno se desilo i meni pa mi je on riješio. Tel.098214006. Možeš mu slobodno reći da sam ga ja preporućio.  :da:

Hvala na odgovoru, al nije mi baš sisak usput jbga ;) koliko te to koštalo i u čemu je bio problem dali znaš?