17-11-2019, 12:42:11

Autor Tema: Cilindar kvačila  (Posjeta: 37512 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16930
  • Karma: 494
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #20 u: 24-06-2011, 11:12:02 »
prva ti je voda, i koliko vidim jako ispod minimuma je  :)  dolij vode unutra što prije...

ova druga (žuti čep) je od kočnica  :da: 
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #21 u: 24-06-2011, 11:16:36 »
A u ovoj žutoj ima nešto pri dnu, ono šta je tamnije, jel to dovoljno?

U prvu posudicu ide obična voda ili?
 

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16930
  • Karma: 494
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #22 u: 24-06-2011, 11:22:02 »
pogledaj na posudi jel imaš oznaka na njoj... vidi se da je na samom dnu...

u prvu posudu stavi destiliranu vodu do oznake max...
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline oliver

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2421
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 156, Giulietta, Stelvio
    • Kraljevica
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #23 u: 24-06-2011, 11:22:52 »
A u ovoj žutoj ima nešto pri dnu, ono šta je tamnije, jel to dovoljno?

U prvu posudicu ide obična voda ili?

Rashladna tekućina ti je crveni paraflu a nizak nivo ulja kočionog sistema može biti posljedica curenja cilndra od kvačila
 

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16930
  • Karma: 494
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #24 u: 24-06-2011, 11:27:04 »
može stavit i antifriz taj paraflu, ali ako je sami koncentrat onda bi bilo dobro i pomiješati sa vodom a ne čisti sipat unutra, iako ima tekućine nešto...
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline Tomislav 1

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2498
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 147jtdm
    • Zadar
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #25 u: 24-06-2011, 12:02:25 »
Ne fali puno3-4 deca, netriba livat antifriz, može voda unutra.
E!
 

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16930
  • Karma: 494
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #26 u: 24-06-2011, 12:04:30 »
zato sam i rekao da stavi samo destiliranu vodu... neče biti ništa ni od obične ali ja uvijek stavljam destiliranu...

a je 3-4 dcl ali svejedno trebao bi malo više obratit pozornost na to... dosta to vode fali...
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline oliver

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2421
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 156, Giulietta, Stelvio
    • Kraljevica
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #27 u: 24-06-2011, 14:16:06 »
može stavit i antifriz taj paraflu, ali ako je sami koncentrat onda bi bilo dobro i pomiješati sa vodom a ne čisti sipat unutra, iako ima tekućine nešto...

JTD radi na cca 90 stupnjeva pa je zbog temperature vrelišta vode bolje doliti taj crveni paraflu da bi se moglo podignuti vrelište na otprilike 110 stunjeva.
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #28 u: 24-06-2011, 14:25:13 »
Na tom koncentratu koji on ima 3 deca vode ne znači isparavanje iz sistema, čak i da je sve obična destilirana voda nebi tako brzo isparila, jer sistem je zatvoren i pod pritiskom.

Slobodno može ulit 3 deca destilirane da ne kupuje antifriz bespotrebno, ima ga unutra dovoljno i za ključanje na večem vrelištu i za podmazivanje, pumpe, cijevi i ostalih djelova iznutra  :ok:

Što se tiče propadanja kuplunga, vidim da ti je na dnu ulje, kupi uk4 i dolij na max pa vidi kako funkcionira. Sumnjam da je nivo ulja toliko pao zbog recimo potrošenih pločica  :ok: i još mi nešto nije jasno, inače posude od kočnica imaju čep sa indikatorom, da nisi ti slikao od serva posudu?

SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16930
  • Karma: 494
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #29 u: 24-06-2011, 14:33:48 »
mislim da nije od serva jer ima i oznaku na čepu gore, a i piše tutela top 4 tako da po svemu sudeći bi trebalo biti za kočnice... a slika je mutna malo, zato sam mu i rekao da pogleda oznake malo na posudi, neupitno je da je količina stvarno mala trenutno unutra  :ok:
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3672
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #30 u: 24-06-2011, 14:37:54 »
isto je posuda za kocnice i kvacilo,samo sto navodno ima unutrasnju pregradu koja ne dozvoljava da ostanu kocnice bez ulja ukoliiko cilindar kvacila procuri. Nema indikatora na poklopcu,valjda je negdje unutra. servo posuda se vidi na slici,malo povise :craz
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #31 u: 24-06-2011, 14:42:46 »
Nije od serva, servo je do nje, ima volan na čepu nacrtan.
Sumnjan da je to do tekucine, rekli su mi u servisu prije 20ak dana da je kumplung tvrd i da bi moga otić...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #32 u: 24-06-2011, 16:16:24 »
Nije od serva, servo je do nje, ima volan na čepu nacrtan.
Sumnjan da je to do tekucine, rekli su mi u servisu prije 20ak dana da je kumplung tvrd i da bi moga otić...

Na prvoj slici je posuda od rashladne tekućine u koju slobodno uliješ ili destiliranu vodu ili crveni antifriz, nemoj ni slučajno mješati sa žutim ili zelenim jer nisu istog sastava

Na drugoj slici je posuda od kočnica a ujedno je to ulje i od kvačila, u njega treba dolijati kočiono ulje sa oznakom DOT 4, tak piše i na samom poklopcu, ulje možeš kupiti na bilo kojoj benzinskoj pumpi


Pogledaj ispod alfe u predjelu motora dali ima negdje masnih tragova ili čak mrlja na podu, ako ima sa lijeve strane - kod vozača, onda je moguće da pušta kuplung cilindrić

Koliko km ima uopće tvoja alfica da je gotovo kvačilo  :?: :?:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3672
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #33 u: 24-06-2011, 16:21:53 »
Nije od serva, servo je do nje, ima volan na čepu nacrtan.
Sumnjan da je to do tekucine, rekli su mi u servisu prije 20ak dana da je kumplung tvrd i da bi moga otić...


Iz mog skromnog teoretskog i prakticnog znanja, posto sam imao i jedne i druge probleme,nedavno sam mjenjao kvacilo, mislim da je problem u cilindrima kako su ti vec rekli. Meni je kvacilo bilo isto pod nogom nekad super,iako tvrdo, a nekad hvatalo od pola tek. To sam rijesio kod majstora promjenom gumica na cilindrima za sitne novce. Nakon mozda pola godine sam mjenjao kvacilo ali su bili potpuno drugaciji simptomi,pocelo je proklizavati pri jacem gasu. Da je do seta kvacila,imao bi mislim  jos gore probleme, mozda ne bi mogao nikako saltati. Meni mirise na cilindre.
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #34 u: 24-06-2011, 16:24:20 »
Iz mog skromnog teoretskog i prakticnog znanja, posto sam imao i jedne i druge probleme,nedavno sam mjenjao kvacilo, mislim da je problem u cilindrima kako su ti vec rekli. Meni je kvacilo bilo isto pod nogom nekad super,iako tvrdo, a nekad hvatalo od pola tek. To sam rijesio kod majstora promjenom gumica na cilindrima za sitne novce. Nakon mozda pola godine sam mjenjao kvacilo ali su bili potpuno drugaciji simptomi,pocelo je proklizavati pri jacem gasu. Da je do seta kvacila,imao bi mislim  jos gore probleme, mozda ne bi mogao nikako saltati. Meni mirise na cilindre.

Slažem se  :da: :da:

kad je kvačilo gotovo, lamela počinje proklizavati, papučica kvačila prima pri samom vrhu, a zna i podrhtavati, a može se čuti i zujanje potisnog ležaja aka druk ležaja  :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #35 u: 24-06-2011, 20:49:43 »
Ima 42500km.
Je, u pravu ste, falilo je tekucine, Viktor je doša i vidia (hvala Viktore) i dolili smo tekucinu i sada radi normalno. Vide se tragovi curenja pa cu u ponediljak u servis. Znači mogu se prominit te gumice a može biti i promjena cijelog cilindra, koliko se krecu cijene?

Meni su u Balinjere prije 20ak dana rekli da mi je kumplung tvrd a i gledali su na kanal jer se cuje zvuk prilikom saltanja iz prve u drugu pri niskim okretajima, ili u rikverc, pri odvajanju papućice, pa da je mozda i problem u zamašnjaku.. zvuk kao lagano piskutanje,ko neki feder... pa iman neki loši osjecaj da ce mi to bit sljedeci servis kao i kolegi dumporsu. Može li to biti i do toga potisnog ležaja (zvuk taj)?
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2901
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #36 u: 24-06-2011, 20:58:29 »
Ima 42500km.
Je, u pravu ste, falilo je tekucine, Viktor je doša i vidia (hvala Viktore) i dolili smo tekucinu i sada radi normalno. Vide se tragovi curenja pa cu u ponediljak u servis. Znači mogu se prominit te gumice a može biti i promjena cijelog cilindra, koliko se krecu cijene?

Meni su u Balinjere prije 20ak dana rekli da mi je kumplung tvrd a i gledali su na kanal jer se cuje zvuk prilikom saltanja iz prve u drugu pri niskim okretajima, ili u rikverc, pri odvajanju papućice, pa da je mozda i problem u zamašnjaku.. zvuk kao lagano piskutanje,ko neki feder... pa iman neki loši osjecaj da ce mi to bit sljedeci servis kao i kolegi dumporsu. Može li to biti i do toga potisnog ležaja (zvuk taj)?

kolega ili ti je auto jako ubijen ili ti kilometri nisu ispravni, mislim da je ovo drugo ipak, a možda oboje  :craz
uživam u vožnji
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3672
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #37 u: 24-06-2011, 21:23:50 »
citao sam ovdje da je neko mjenjao set na 60kkm,a prva ruka vlasnik,tako da je moguce da daje signale da je pri kraju. Ja sam od kupovine auta imao skripav zvuk u donjem dijelu hoda pedale, vjerovatno potisni,jasno cujan zvuk izvana. Ipak sam sa takvim zvukom presao 20kkm i na kraju proklizala lamela pa je ubacen novi set. E sad sta je kod tebe tacno, ne znam...
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #38 u: 24-06-2011, 21:34:57 »
kolega ili ti je auto jako ubijen ili ti kilometri nisu ispravni, mislim da je ovo drugo ipak, a možda oboje  :craz

Ma nije ubijen jer su ga gledali ljudi (vise ljudi) i prilikom kupovine i sada, koji se razume i rekli su da je auto po svemu kao nov. Tako da me to uopce nebrine kao ni kilometraza. Brine me samo da nebude skupi servis.
« Zadnja izmjena: 24-06-2011, 21:35:29 od luka05 »
 

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1025
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • ex. 156 2.4, 147 GTA & 147jtdm
    • Split
Odg: Cilindar kvačila
« Odgovori #39 u: 24-06-2011, 21:39:50 »
citao sam ovdje da je neko mjenjao set na 60kkm,a prva ruka vlasnik,tako da je moguce da daje signale da je pri kraju. Ja sam od kupovine auta imao skripav zvuk u donjem dijelu hoda pedale, vjerovatno potisni,jasno cujan zvuk izvana. Ipak sam sa takvim zvukom presao 20kkm i na kraju proklizala lamela pa je ubacen novi set. E sad sta je kod tebe tacno, ne znam...

Kakav ti je tocno bia zvuk i kad se tocno bia javlja?