02-03-2021, 06:26:54

Autor Tema: Injektori - Alfa 145/6 - 155  (Posjeta: 33531 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Hondo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 229
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6TS
    • Bjelovar
Odg: Injektori
« Odgovori #80 u: 21-09-2010, 15:42:14 »
OK  :ok:
ali potenciometar gasa nema veze sa ovim simptomima o kojima čovjek priča.
...i sve to dođe na svoje...
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #81 u: 21-09-2010, 15:43:09 »
Ima veze sa variranjem okretaja.  :craz
« Zadnja izmjena: 21-09-2010, 15:50:02 od Orbital »
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13197
  • Karma: 541
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #82 u: 21-09-2010, 19:04:08 »
Dobro reješenje za čišćenje injektora: Skineš injektore dolje, negdje ih učvrstiš, na akumulator spojiš dvije žice, uzmeš sprej za čišćenje karburatora sa cjevčicom.
Spojiš one žice sa akumulatora na jedan injektor, da se otvori i dobro ga našpricaš sa sprejom. Ponoviti postupak sa svakim injektorom.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #83 u: 21-09-2010, 21:17:01 »
ne to radit nikako :ne2:  ,pregrijat cete zavojnicu u injektorima i unistit ih,ako auto radi na 12v imajte na umu da je struja promjenjiva,injektori imaju radnu struju od 0.75 A i napajaju se preko centrale

po samoj debljini kabla za injektor od pola kvadrata mozes prepostavit da nesmije teci tako velika struja,jao otkud vam samo takve ideje :)

 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13197
  • Karma: 541
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #84 u: 21-09-2010, 21:19:24 »
Ok onda znači raditi sa smanjenim naponom, nisam ni mislio da ih se ostavi pod naponom neprekidno već samo dok se našprica sprej.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #85 u: 21-09-2010, 21:45:27 »
Ok onda znači raditi sa smanjenim naponom, nisam ni mislio da ih se ostavi pod naponom neprekidno već samo dok se našprica sprej.

 jao opet si u krivu,malo osnova elektrotehnike procitaj pa me ispravljaj  :)

nauci razliku između struje i napona  :mah:
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13197
  • Karma: 541
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #86 u: 21-09-2010, 22:04:54 »
 :ok: Moja greška, onda ćemo pokušati sa ispravljačem izlazni napon 12 V struja max 0,75 A.  :hap:
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #87 u: 21-09-2010, 23:41:55 »
:ok: Moja greška, onda ćemo pokušati sa ispravljačem izlazni napon 12 V struja max 0,75 A.  :hap:

hehe ajde drago mi je kad netko makar prihvati savjet,ono najbitnije ti je da su injektori visokoomski i rade na 16ohma mislim...

 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #88 u: 30-09-2010, 19:52:53 »
Dobro reješenje za čišćenje injektora: Skineš injektore dolje, negdje ih učvrstiš, na akumulator spojiš dvije žice, uzmeš sprej za čišćenje karburatora sa cjevčicom.
Spojiš one žice sa akumulatora na jedan injektor, da se otvori i dobro ga našpricaš sa sprejom. Ponoviti postupak sa svakim injektorom.
uzalud ti trud
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13197
  • Karma: 541
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #89 u: 30-09-2010, 23:18:36 »
Zašto  :?:
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #90 u: 01-10-2010, 09:23:33 »
Zašto  :?:
zato što injektori gube svoja svojstva na naćin da se u i na njihovim stjenkama/kanalima kroz njih taloži neka vrsta minerala koji ih zaštopava
vrlo rijetko da ćeš naći u injektorima masne naslage i ili pijesak iz goriva
tomu su i izmislili em kemiska ćišćenja te ćišćenja "rezonancom"- ultrazvučno
ali šta se dešava....
kada i ubaciš nekakvu kemiju dolazi do reakcije,... ta kemija proradi  a dali i odradi to je stvar od slućaja do slućaja u većini niš koristi
ultrazvučno - kako se injektori koriste i oni su podložni habanju - dolazi do širenja kanala ali tu opet isto tako dolazi do taloženja tkz.kamenca te kako se kanali troše kamenac nadomjestuje istrošenost.Godine idu sve klapa dok kamenac ne prevlada.Riješenje je ultrazvučno ćišćenje ali nitko ne može sa sigurnošću tvrditi učinak.
Naime ultrazvučnim ćišćenjem oćistiš injektor a dali je taj injektor  tj. njegovi kanali u tvorničkoj dimenziji (koja je apropo u mikronima) ostaje pitanje.Jer kao što sam rekao injektor se haba,umjesto habanja talože se naslage kad skineš te naslage proširio si kanale itd.
Normalno ja ne kažem da sa ultrazvučnim ćišćenjem nećemo ništa postići.Sve zavisi najviše od korištenog goriva (njegove kvalitete),starosti injektora.
Ova spika sa WD-om definitivno ne prolazi,dobro da se netko nije sijetio da potopi na 24h injektore u Cilit (ono sredstvo za skidanje kućnog vodenog kamenca).I spika spajanja na akumulator je zaista upitna jer mu puno znaći otpor struje.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Injektori
« Odgovori #91 u: 01-10-2010, 09:52:24 »
Zorane u krivu si.

metoda sa sprejom za ciscenje fergazer ili injector cleanerom funckionira.

No to je samo prirucno. Za prvu ruku.

Najbolje je jasno dati injekotre ocistiti no ako su samo malo zastopani dovoljno je uliti u rezrvar sredstvo za ciscenje injektora ( ja koristim flash lube injector cleaner) i propeljati se po Autocesti neko vrijeme kako bi se ucinkovitije ocistili.

Ja sam svoje injekotre na taj nacin ocistio na grobniku, kako se vozim na plin pogodni su stopanju, ulio sam 200kn benge ( tamo je nekih 9kn) i cca 20ml flashlubea i udri po gasu.

Cilit nema smisla jer jedna dio benzina ispari i ostabe odredjeni masni talog ugljikovodika.

Isto tako umakanje u cilit bez da injektor otvara nema smisla jer se nece ositi onaj dio koji treba vec samo mrezica.
Nakon toga su injekotri bili cisti nema vise trokiranja na hladno.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #92 u: 01-10-2010, 11:28:56 »
Đisus pa ne lamentiram ja da kemija ne pomaže to je samo prva pomoć i to upitnoga vijeka i učinka.
Šta to znaći malo zaštopani-ko to zna?-nemojmo lamentirati
Voziš na plin - znaći benzinski su u većini korištenja auta van funkcije pa kako i zašto onda malo malo koristiš kemiju?
Cilit je bio spomenut onako arhaično - hebote još će neko to i pokušati napraviti :rol:
Do kojeg stupnja smo u mogućnosti rastaviti injektor?Možeš ga skinuti i očistiti samo do mrežice:u principu na mrežici se može naći  one ultra fine prašine (ako se razumijemo a vjerujem da da jer si valjda vidio ako si barem 5 različitih automobila po tome pitanju riješavao).
Što je osnovni zadatak injektora?
je taj da u određenom trenutku (putem centrale i inih) pusti fini maltene plinoviti (doslovce magloviti) ili ti ga da rasprši gorivo po cilindru a u našem slućaju (kod svih benzinskih motora) u usisnu granu.Točno je zamišljeno kada,u kakvome obliku,količini se to treba napraviti.Kada usljed ultrazvučnog ćišćenja dođe do odstupanja (dakle usljed starosti i zamora materijala ultrazvuk je odnio ono što i nemora) mi više na injektoru nemamo sad ću bubati 2 mikrona otvor nego recimo 4 mikrona.dakle injektor više ne daje onakvu formaciju pod pritiskom nego "slap" i eto ti daljnjih problema.Utrošeno vrijeme i novac a rezultat?
opet kažem sve zavisi od stanja injektora ali on ako izgubi  svoje promjere nema mu spasa i ili prave funkcije.Ne može on špricati sam tak i bilo kak.
Dakle kad vas počnu hebati injektori prva pomoć vam je nekakva kemija,druga ultrazvučno i na kraju kupnja novih.Sve zavisi od starosti .U svakome slućaju ultrazvučno je jedino riješenje ali upitno.Možda će vam auto bolje raditi ali opet neće biti to to ili u vidu potrošnje ili nekakvih trzavica motora.Injektori su dobri ako koristiš vrhunska goriva,te nekih 50000km dalje su sve samo finese.Recimo podatak za čađare koje jako dime u 70 posto slućajeva je potrebno zamjeniti same injektore(dizne) goriva te više ne dime,nema popravka kod njih,dakle isto dolazimo i do zaključka za benzin zamjeniš i imaš em manju potrošnju,normalniju emisiju ispušnih plinova,mirniji rad.

PS trebali bi moderatori ove teme oko injektora objediniti u jednu temu te obrisati neke postove
« Zadnja izmjena: 01-10-2010, 11:31:13 od zoran »
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Injektori
« Odgovori #93 u: 01-10-2010, 11:40:31 »
i kad ocistis injekotre oni se opet zastopanju jako brzo kad vozis na plin.
Kemija je tu da sluzi kao prevencija kod autiju na plin a ince dobar injector cleaner moze fino pocisti naslage i otopiti ih.
Puno servisa kombinira ultrazvucno s kemijskim ciscenjem.

Dieselski su nesto drugo zbog puno vecih tlakova na kojima rade i puno finijih mlaznica.
benzisnki su u uspredbi s njima pretpotopna tehnologija.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline lord_eduard

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 417
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Jaguar XKR 4.2 v8 supercharger
    • Rijeka
Odg: Injektori
« Odgovori #94 u: 12-12-2010, 16:42:58 »
 :mah:
Gdje ima povoljno i kvalitetno čišćenje injektora u ri?

inače, auto zacukava i slabo vuče (na hladno pogotovo) do cca 3000 rpm...mijenjana lambda, bobine provjerit? brutalna potrošnja, penzičke gradske vožnje 12-13 l  :mad:
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7797
  • Karma: 268
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: Injektori
« Odgovori #95 u: 12-12-2010, 17:31:33 »
možda je MAF, kablovi, svjećice, motorić minimuma
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline neno4real

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 128
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
    • Zagreb
    • računala i mreže, servis, izrada programa i web stranica
Odg: Injektori
« Odgovori #96 u: 12-12-2010, 18:28:24 »
možda je MAF, kablovi, svjećice, motorić minimuma
svječice su bile kod mene (i jedna bobina) razlog takvom ponašanju - 1.4 ts. a sada se ponaša pristojno  :ok:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Albert Einstein US (German-born) physicist (1879 - 1955)
 

Offline lord_eduard

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 417
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Jaguar XKR 4.2 v8 supercharger
    • Rijeka
Odg: Injektori
« Odgovori #97 u: 12-12-2010, 18:53:27 »
koji su "simptomi" kad ne radi jedna bobina? ima kakve veze s temp motora?
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #98 u: 13-12-2010, 09:52:02 »
koji su "simptomi" kad ne radi jedna bobina? ima kakve veze s temp motora?
nema nikakve veze sa temp.motora
kada ne radi jedna bobina motor ti "trokira"- nema snage,čudan zvuk,teško povisuješ br.okretaja motora
MAF ćeš provijeriti odvajanjem konektora sa njega (tuda još prošvrljaj po temama i postovima koji sadrže rijeć MAF)
Kablove možeš provjeriti vizualno ali takva provjera baš i nije nešto garantno.U principu kablovi "nahebu" tamo di se naslanjaju na poklopac ventila (govorim za normalne redne motore) kako se usljed temperature rašire počnu "vibrirati po poklopcu/željezu i tokom vremena se izolacija izgubi te tu počnu probijati.
sviječice bi u svakome slučaju trebale biti one koje proizvođač preporučuje,sve ostalo ima produkt lošijih karakteristika iskoristivosti motora
motorić minimuma kad rikne - rikne nema mu pomoći,poveća ti se ler gas i to je to.Odspojiš ga sa konektora ali onda nemaš više apsolutno ler gasa nego ga moraš hvatati na papučici gasa da se motor ne zagasi.
 

Offline lord_eduard

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 417
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Jaguar XKR 4.2 v8 supercharger
    • Rijeka
Odg: Injektori
« Odgovori #99 u: 13-12-2010, 19:44:31 »
MAF sam probao, zamijenio ga sa drugim, niš se nije promijenilo. Lambdu sam promijenio, ide nešto bolje ali i dalje dosta zacukava kad je hladan.
Svjecice su original, ler je ok; kad ga se zaljulja mu malo oketaji variraju. Bo 
Bobine cu dat provjerit, samo me još zanima gdje u rijeci mogu ocisit injektore?