17-11-2019, 17:46:07

Autor Tema: 145 sa karburatorima  (Posjeta: 1947 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
145 sa karburatorima
« u: 01-03-2010, 19:52:07 »
dakle dali netko zna dali je netko uspijo to napravit na 145 1,6 i ako je kakvi su dojmovi  :?: :?:
 

Offline Uzzy

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3902
  • Karma: 216
  • Spol: Muški
    • Solin
    • GTV
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #1 u: 01-03-2010, 21:58:29 »
Kolko san vidija na nezdravovoj 145-tici to je vrlo odlicna struja sa map senzorom,bolja od ikakvih carbova ili ti nedaj boze bosch-a
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #2 u: 01-03-2010, 22:33:29 »
Pošto ja planiram kad-tad na svoj 16V nakalemit karbove, puno sam o tome razmišljao i vrtio kojekakve kombinacije u glavi.

8V ima prednost, a to je da karbovi idu na glave plug-n-play, dok se za 16V moraju radit adapteri.
Za dovod goriva je najednostavnije postavit eksternu pumpu i po mogučnosti regulator tlaka goriva koji bi ujedno bio i razdjelnik za oba karba.
Postoji i šema da ostane orginalna visokotlačan pumpa, a onda ide regulator tlaka koji može odradit što treba, višestruko smanjiti tlak, a višak goriva vratiti u rezervar. Košta otprilike kao i eksterna pumpa.
Idući problem je paljenje. Na 145/6 su beskontaktna paljenja, bez razvodnika. Trebalo bi promjenit zadnji dekl motora i stavit onaj od npr. 33 koji ima mjesto za razvodnik. Mora se stavit i uljna pumpa sa 33 preko koje se pogoni razvodnik, jer kod 145/6 toga nema. Naravno, treba bobina i sve što ide uz to.
Počeo sam istraživat da li bi bilo moguče ostavit beskontaktno paljenje, iskoristit postojeće bobine, stavit stand alone modul paljenja i složit mapu.
To mi je palo na pamet, ali moram još istražit da li je uopće moguče...

Onda su tu dalje igre sa povratom uljnih para, slaganjem usisa i još mnogo sitnica koje treba složit...
Al da je moguče, moguče je sigurno!  :craz

Ja nažalost trenutno nemam ni vremena ni novaca za taj projekt i neću ni imat dok ne završim fax...
A do tad, 2 x Dellorto DRLA 40 čekaju u ormaru!  :ok:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #3 u: 01-03-2010, 22:43:07 »
Pošto ja planiram kad-tad na svoj 16V nakalemit karbove, puno sam o tome razmišljao i vrtio kojekakve kombinacije u glavi.

8V ima prednost, a to je da karbovi idu na glave plug-n-play, dok se za 16V moraju radit adapteri.
Za dovod goriva je najednostavnije postavit eksternu pumpu i po mogučnosti regulator tlaka goriva koji bi ujedno bio i razdjelnik za oba karba.
Postoji i šema da ostane orginalna visokotlačan pumpa, a onda ide regulator tlaka koji može odradit što treba, višestruko smanjiti tlak, a višak goriva vratiti u rezervar. Košta otprilike kao i eksterna pumpa.
Idući problem je paljenje. Na 145/6 su beskontaktna paljenja, bez razvodnika. Trebalo bi promjenit zadnji dekl motora i stavit onaj od npr. 33 koji ima mjesto za razvodnik. Mora se stavit i uljna pumpa sa 33 preko koje se pogoni razvodnik, jer kod 145/6 toga nema. Naravno, treba bobina i sve što ide uz to.
Počeo sam istraživat da li bi bilo moguče ostavit beskontaktno paljenje, iskoristit postojeće bobine, stavit stand alone modul paljenja i složit mapu.
To mi je palo na pamet, ali moram još istražit da li je uopće moguče...

Onda su tu dalje igre sa povratom uljnih para, slaganjem usisa i još mnogo sitnica koje treba složit...
Al da je moguče, moguče je sigurno!  :craz

Ja nažalost trenutno nemam ni vremena ni novaca za taj projekt i neću ni imat dok ne završim fax...
A do tad, 2 x Dellorto DRLA 40 čekaju u ormaru!  :ok:
mislim da nemoraš mjenjat zadnji dekl iz tog razloga što se iščupa čep za paljenjea da bi to ja izveo na svojoj bokserici moram staviti glave od starog motora 1,5 koje su flet ili ti ga ravne da bi digao stupanj kompresije mada nvidim razloga da sa ovim glavama nebi išlo mislim da je kolega redge nešto kemijao sa 1,7 16v sa karbosima neznam jeli uspio.mislim da bi auto bio puno brutalniji sa karbosima  :ok:
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #4 u: 01-03-2010, 22:50:40 »
Nisam gledao, ali da, vjerojatno se može čep izbit!  :ok:

Kolega Radge još uvijek radi na tome...  :da:



    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline sven

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 496
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Punto Sporting
    • ZG
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #5 u: 01-03-2010, 22:57:18 »
Moguće je, kako ne  O0






Il silenzio della notte è stato brutalmente disturbato dalla musica del mio Alfa Romeo...
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #6 u: 01-03-2010, 23:05:54 »
 :ok: :ok:

Čije?  :?:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline sven

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 496
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Punto Sporting
    • ZG
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #7 u: 01-03-2010, 23:19:15 »
Prodavala se prošle godine za neku siću. Bez obzira kaj je auto bio u totalnom rasulu, ova paklena kombinacija pod haubom radila je bez greške. Kolko se sjećam motor je bio 1.5, a zvuk - brutal, naravno :).
Il silenzio della notte è stato brutalmente disturbato dalla musica del mio Alfa Romeo...
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #8 u: 01-03-2010, 23:36:02 »



Kad vidim ovo, odmah dobijem volju za projekt!  :ling:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #9 u: 02-03-2010, 01:15:32 »
ja nebih nikada se upustao na tako nesto..veci bi mi gust bilo izbusit na 2.0 boxera  i(ili) zavidat turbacu :craz

mislim da je boxer jednom reko da se na 8V moze bez prevelikog kemijanja i straha izvuci 150 ks sa turbom...
« Zadnja izmjena: 02-03-2010, 01:16:47 od Milan »
 

Offline sven

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 496
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Punto Sporting
    • ZG
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #10 u: 02-03-2010, 12:16:47 »
- tko kaže da je ova 146 s karbovima išla nezna kako zapravo 146 IE ide :hehe:

A gdje sam ja to napisao kako ta 146 ide?? Rekao sam samo da je sve skupa funkcioniralo bez problema s paljenjem i radom motora.  :rolll:
I bez brige, znam kako ide 146 IE u sve 3 verzije. Ova sa karburatorima na 1.5 motoru definitivno ide bolje od 1.3 IE. A da je konverzija na carb. nepotrebno kompliciranje, to se slažem.
Il silenzio della notte è stato brutalmente disturbato dalla musica del mio Alfa Romeo...
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #11 u: 02-03-2010, 20:31:34 »
sve u svemu misliš da bi "tenk "išao loše sa karbosima,mogu samo reći da mi se to već dugo mota po glavi uz još neke dodatne kombinacije :craz
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: 145 sa karburatorima
« Odgovori #12 u: 02-03-2010, 21:36:57 »
znam da bi to bila dobra opcija tako ali postoji jedan problem nemam motor 1,7 a stari 1,5 bi se i dao nabaviti