18-09-2019, 17:52:37

Autor Tema: Boxer motori  (Posjeta: 65877 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #40 u: 09-12-2010, 15:37:01 »
jel se minjaju komplet dizne i senzori ili se stavaljva samo sa (tipa vems) na postojecu "infrastrukturu"
negdje sam vani uocio da je na 33 1.7 lik stavio od volva injektore.

ja sam stavio 310 ccm od lancie turbo...lakse je stavit veci injektor pa mu dati manje benzina nego iz manjeg izvlaciti benzin a sam time i grijes ga previse...

ovisi na koji auto mislis staviti struju..za boxera konkretno ne treba nista mijenjati...samo ga posteno nafilati benzom...meni na 3500okr daje 125% vise od standardne struje...to ti sve govori
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5154
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Boxer motori
« Odgovori #41 u: 09-12-2010, 19:45:11 »
svugdje citam je struja i dobava gorivom u banani, prvo sam mislio da su dizne komplet promasen slucaj (jer sam i sam vidio nekoliko koje cure) i cuo dosta ljudi da im auto trosi i trokira..

a onda kaj sam listao po stranim forumima sam vidio da je struja sama po sebi lose isprogramirana i u banani pa je i ona za otpis.

sad izravna pitanja:

mjenjam samo dizne (recimo sa onima iz lancie turbo) i programiranje orginal kompa, dali se dobija kaj.
stavljam sa instalaciju sa orignal diznama i senzorima, dali se dobija kaj (milsim znam da ce se dobit dosta ali dali je isplativo)
ili je najbolja opcija sa + druge dizne i popratno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #42 u: 09-12-2010, 20:06:29 »
Na original struju nemozes ni rasvjetu slozit a kud tek neke jace injektore
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5154
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Boxer motori
« Odgovori #43 u: 10-12-2010, 17:47:10 »
tak sam nkj i mislio..

za prvu ruku dva karbosa bi na 1.6 sjela ko budali samar znaci.. naravno ustelana karbosa..

čiča u engljeskoj nakalemio na 1.6 karbose ako se ne varam Dellorto 40 DHLA, i kolko sam skuzio (nemam bas sjajan tehnicki enleski), maknuo je injektore (ili ih je ostavio ali bez goriva ili nkj. pumpu je spustio ako se nevaram na 7v i nekaj skombiniro da mu karb ne preljeva, i kolko sam shvatio nije nista od elektronike makivao samo je sajle preračvao i samo potegnuo sajle, (ostavio je klapnu i senzor otvora. (nema usisne nego je nekaj zdrko) i kao da mu auto ima oko 130 ks . i da mu trosi otvorene 7l.
kolko shvatio ide ko 16v
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Boxer motori
« Odgovori #44 u: 10-12-2010, 17:58:08 »
DHLA su ležeći karbovi i nejdu na boxere...

Kolega bobi getriba tu sa foruma vozi 145 1.6 sa 2xDRLA 40.
Jako uspješna konverzija... Uvjerio sam se na svoje oči i uši kako auto lijepo radi!  :da:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5154
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Boxer motori
« Odgovori #45 u: 10-12-2010, 18:59:32 »
neznam koji ubiti jedino za njih znam zanm da su 40..  :funny:

a nemogu vise nac taj forum ili kaj to vec bilo jer to je bilo nekih 3str. par slikica i gro teksta kojeg sam prije 2g. desifrirao ko slova u vrticu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline oilcooled

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 8
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 146 1.6 i.e.
    • Požega
Odg: Boxer motori
« Odgovori #46 u: 20-01-2011, 18:28:03 »
Kao prvo odlična tema i sve pohvale Boxeru na informacijama koje su prezentirane tako da ih možemo razumjeti i mi koji s mehanikom baš i nismo "na ti". Pregledavajući strane oglasnike (mobile.de i sl.) primijetio sam da nema puno 145/6 boxerica koje su prešle više od 200 tkm (čast izuzecima) pa me zanima kolika je prosječna trajnost tih motora. Jasno je da je vrlo nezahvalno zaključivati generalno, jer se ne odnosimo svi prema svojim autima jednako, ali onako nekako kolike su prosječne kilometraže kolega s foruma prije nekakvih generalki, jer ipak pretpostavljam da su ovdje ljudi koji se prema svojim alfama odnose više majčinski a ne maćehinski... Konkretno, moja 146 1.6 boxerica će upravo ovih dana stići na 120 tkm (vlasnik sam od 61 tkm) i kroz taj period nisam imao većih kvarova (pumpa goriva, komplet kvačilo, hladnjak rashladne tekućine, akumulator, sajla desna mjenjača uz redovno održavanje). Znalo je biti nekakvih iritantnih sitnica, neke bi se riješile dotezanjem, neke podmazivanjem  :) ili čišćenjem a neke bi misteriozno nestale kao što su se i pojavile  :?:. Čitajući temu posebno mi je u oko upalo Boxerovo objašnjenje promjena koje su nastale Fiatovim ulaskom u Alfu vezanom uz boxer motore kao gotovo nevjerovatno (talijanska posla?). Boxer motor dobro poznajem još iz bobe 1200 koji sam kupio još 1999. i vozio (uz redovno štelanje karburatora) godinama i vjerujem da se još negdje vozi, pa mi je ovo za marku kao što je AR stvarno nevjerovatno. Eto, uglavnom bilo bi lijepo znati još više o ovim motorima i njihovoj trajnosti pa pozivam iskusnije da nam daju još materijala za uživanje!
...and the road becomes my bride...
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Boxer motori
« Odgovori #47 u: 20-01-2011, 18:37:17 »
beetle iz 1600ccm izvlači 50ak ks...a alfa više nego duplo....svatko može napraviti 1600ccm sa 50ks da traje skoro pa vječno...
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Boxer motori
« Odgovori #48 u: 20-01-2011, 19:10:34 »
Kao prvo odlična tema i sve pohvale Boxeru na informacijama koje su prezentirane tako da ih možemo razumjeti i mi koji s mehanikom baš i nismo "na ti". Pregledavajući strane oglasnike (mobile.de i sl.) primijetio sam da nema puno 145/6 boxerica koje su prešle više od 200 tkm (čast izuzecima) pa me zanima kolika je prosječna trajnost tih motora. Jasno je da je vrlo nezahvalno zaključivati generalno, jer se ne odnosimo svi prema svojim autima jednako, ali onako nekako kolike su prosječne kilometraže kolega s foruma prije nekakvih generalki, jer ipak pretpostavljam da su ovdje ljudi koji se prema svojim alfama odnose više majčinski a ne maćehinski... Konkretno, moja 146 1.6 boxerica će upravo ovih dana stići na 120 tkm (vlasnik sam od 61 tkm) i kroz taj period nisam imao većih kvarova (pumpa goriva, komplet kvačilo, hladnjak rashladne tekućine, akumulator, sajla desna mjenjača uz redovno održavanje). Znalo je biti nekakvih iritantnih sitnica, neke bi se riješile dotezanjem, neke podmazivanjem  :) ili čišćenjem a neke bi misteriozno nestale kao što su se i pojavile  :?:. Čitajući temu posebno mi je u oko upalo Boxerovo objašnjenje promjena koje su nastale Fiatovim ulaskom u Alfu vezanom uz boxer motore kao gotovo nevjerovatno (talijanska posla?). Boxer motor dobro poznajem još iz bobe 1200 koji sam kupio još 1999. i vozio (uz redovno štelanje karburatora) godinama i vjerujem da se još negdje vozi, pa mi je ovo za marku kao što je AR stvarno nevjerovatno. Eto, uglavnom bilo bi lijepo znati još više o ovim motorima i njihovoj trajnosti pa pozivam iskusnije da nam daju još materijala za uživanje!
po mome nekakvom iskustvu i kod rednog motora je 200 000 km mislim na benzinca već kilometraža na kojoj se lagano razmišlja o nekakvoj polugeneralci. Moraš uzet u obzir da su te aute svi gazili kad su ih kupili tako da je jako teško očekivat da motor bez otvaranja izvuče više od te kilometraže.
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline oilcooled

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 8
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 146 1.6 i.e.
    • Požega
Odg: Boxer motori
« Odgovori #49 u: 20-01-2011, 20:43:14 »
beetle iz 1600ccm izvlači 50ak ks...a alfa više nego duplo....svatko može napraviti 1600ccm sa 50ks da traje skoro pa vječno...
Ma slažem se to za bubu, to sam stavio samo primjera radi jer sam je vozio, inače je jasno da ta dva auta koncepcijski ni nikako drugačije nisu za usporedbu. U mom malom mistu hitna pomoć je godinama imala VW transportet T3 synchro - zrakom hlađen 2.0 boxer- u mirovinu je otišao 2009. g. sa cca 940 tkm, čak je bio u lokalnim novinama... eto čisto radi kurioziteta o boxer motorima... U servisu su mi, kad sam dovezao auto prvi puta na servis rekli za 145icu (1.3 box)  sa 280 tkm koja nikad nije bila otvarana (kupljena je i održavana kod njih), čovjek je radio negdje u Njemačkoj i redovno dolazio kući u Slavoniju pa je brzo nabrao kilometre... Negdje sam pročitao da je prednost boxer motora uz niže težište ta da brže postiže okretaje od rednog motora. Da li je to istina i ako je, zbog čega?
...and the road becomes my bride...
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Boxer motori
« Odgovori #50 u: 20-01-2011, 23:05:44 »


Gornja slika fino ilustrira razlike u težištima kod boxer i rednog motora...



Od svih auta što sam imao prilike voziti, boxer 16V definitivno ima najbrutalniji odziv na gas i najbrže nabire okretaje. Naravno, pričamo o serijskim autima...
Djelom je to zbog same konstrukcije boxer motora, a djelom zbog ITB-a (Individual Throttle Body).
ITB je meni ponekad problem u normalnoj laganoj vožnji... Gas je doslovno on ili off i jako ga je teško fino dozirat iz niskih okretaja i malih opterečenja, pa se desi da auto nacukava ako nisam dovoljno pažljiv.
Alfin V6 se također jako dobro razvrtava i bio sam ugodno iznenađen kako prima gas.

Sama konstrukcija boxer motora (upravo to nasuprotno kretanje klipova), manji kontra utezi na koljenastom vratilu (zbog prirodnog balansa boxer motora) = manja masa rotirajučih dijelova, oversquare dizajn (kratki hod, veći provrt), sve to omogućava dobar odziv na gas i bolje razvrtavanje boxer motora.
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #51 u: 20-02-2011, 19:58:41 »
...pa me zanima kolika je prosječna trajnost tih motora
Mogu dosta trajati ako ih voziš normala, konstrukcijski imaju puno manji omjer provrta i hoda od klasičnih rednih (posebno 1.7), a time i dosta manje brzine klipova na istim okretajima, samo problem je što su motori napravljeni sa "športskim štihom", okretaji im leže kao budali šamar pa ljudi rado koriste tu prednost.  :craz
(ne)sreća da se neki pametnjaković sjetio postaviti blokadu odmah na peaku jer inače bimo svi guštali na sedmici :hehe:
Alfini dvoventilski boxeri su stvarno mašina i pol, bez mane, tako da ako ga paziš trebao bi da traje ko dizlo.


Klipnjača iz starih motora je ova donja na slici a gornja ej iz IE motora, razlika u težini je nekih 4,2 grama :ok:
 
Šta IE ima lakše ojnice i klipove?

Gornja slika fino ilustrira razlike u težištima kod boxer i rednog motora...
Od svih auta što sam imao prilike voziti, boxer 16V definitivno ima najbrutalniji odziv na gas i najbrže nabire okretaje. Naravno, pričamo o serijskim autima...

Odlična ti je ova slika, živa istina. Od kad ga vozim, sa ubijenim amortizerima nisam se ni jednom usrao u zavoju, just ride on, još sa gewindama, you must love it  :pivo:
Pa ti vidi razliku u vožnji dizla od dve litre i onom getribčinom šta visi ispred muldi  :hap:
Kako misliš najbrutalniji odziv na gas?! Od svih auta šta sam ih vozio boxer8V ima najkilaviji odziv na gas, hebote to me dan danas izluđuje.
Tehnički, sa istim litrama, elektronikom i svime klip sa dugim hodom će puno brže stići sa 2 na 5kokr nego ovaj sa ful kratkim, tako da ti to baš ne stoji.
« Zadnja izmjena: 20-02-2011, 20:00:20 od Tbird »
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5154
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Boxer motori
« Odgovori #52 u: 20-02-2011, 20:06:02 »
mislio je na 16v. on je puno zivlji od 8v ali zato je 8v puno elasticniji tj. lakse se vozi u nizima dok 16v je dole krava a gore razjareni bik a 8v je kontra.. ubiti on je krava svigdi..  :craz
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Boxer motori
« Odgovori #53 u: 15-05-2011, 08:40:52 »
Kako misliš najbrutalniji odziv na gas?! Od svih auta šta sam ih vozio boxer8V ima najkilaviji odziv na gas, hebote to me dan danas izluđuje.
Tehnički, sa istim litrama, elektronikom i svime klip sa dugim hodom će puno brže stići sa 2 na 5kokr nego ovaj sa ful kratkim, tako da ti to baš ne stoji.

Tek sam sada ovo pročitao, pa da prokomentiram...
Oversquare motori vole okretaje... To dozvoljavaju manje srednje brzine klipova (od motora sa dužim hodom) i manje rotirajuće mase (zbog kraćih klipnjača i manjih kontra-utega na koljenastom vratilu).
Takvi motori se podešavaju da maksimalni moment i snagu ostvaruju na povišenom broju okretaja.

Iz vlastitog iskustva mogu reći da niti jedan benzinac kojeg sam vozio ne reagira na gas kao moj 16V boxer.
Bilo koja brzina prijenosa, ako sam iznad 2000 rpm, piknem gas, auto se propinje. Trenutni odziv na gas... Doslovno! Bez gušenja, bez trzanja...
A da ne pričam o leru... Naslonim nogu na papučicu gasa, motor poleti u okretaje!
I dalje tvrdim da ITB ima puno veze sa tim...

Ne znam točno kako je na 8V boxeru jer nisam imao puno prilike ga voziti.

Mogu samo reći da sam iz dana u dana sve više oduševljen sa svojim autom (koji je star 17 godina) i sa 16V boxerom...  :love:
Jedini moj problem sa tim motorom je konstantno curenje ulja na desnoj glavi motora, da li na brtvi poklopca bregastih vratila ili na radijalnim brtvama bregastih vratila, još moram otkriti...
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #54 u: 18-05-2011, 23:15:48 »

Iz vlastitog iskustva mogu reći da niti jedan benzinac kojeg sam vozio ne reagira na gas kao moj 16V boxer.
Bilo koja brzina prijenosa, ako sam iznad 2000 rpm, piknem gas, auto se propinje. Trenutni odziv na gas... Doslovno! Bez gušenja, bez trzanja...
A da ne pričam o leru... Naslonim nogu na papučicu gasa, motor poleti u okretaje!

Ne znam točno kako je na 8V boxeru jer nisam imao puno prilike ga voziti.

Mogu samo reći da sam iz dana u dana sve više oduševljen sa svojim autom (koji je star 17 godina) i sa 16V boxerom...  :love:

Blago tebi onda :hap:
Kad bi bila neka standalone instalacija, 1.7 8V i 200kg dole...orgazam, ne bi ju mijenjao ni za Scuderiu :love:
Dobro ajde, neka i stoje tih 200 krava samo da je to sve malo bolje urađeno...pa Alfe uz one stare Abarthe imaju najbolje dvoventilske glave, tako da je to sve skupa jedno veliko niš  :rolll:
Jedna autusina od Giuliette 1.4 (120ks) i skoro 1400kg pere za sekundu i pol dvije 8V, 16V boxere, 1.6 TS, za nevjerovati  :wal:
Da su metnuli turbo benzinu u školjku od 146 e to bi išlo kao nekada boxeri u 33-ojkama. Zamisli 2.0 atmosferski boxer u Giulietti, hahaa, pa naprala bi te baba u Daewoo Tico  :hehe: 
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #55 u: 28-07-2011, 20:24:01 »
Ne vide se vise slike s druge stranice gdje je prikazano kako je skidano čelo klipa...ima tko?
koliko duboko se moze skidati po sredini a koliko po rubu..imali kakvih mjerenja koliko je pala kompresija?
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #56 u: 28-07-2011, 23:19:56 »
Carb klipove možeš skinuti max 1,5mm jer su tanji...IE imaju više mesa ali skidat ih u svrhu pripreme za preradu na turbo nema smisla, preslabi su :da: :da: Nabavi urednu 1.3 radilicu i imaš 7,5-7.8 kompresiju :ok: 1.4 motora ima iz 145/6 vani sigurno :da:

imam savrsenu radilicu sa 72mm hodom...ali ovu 67.2mm bas nigdje nema...pa mi je ideja bila ili skidanje čela i udubljivanje glava,čak i međuploča na glavama al onda cu imati problema s rememenjem i zastitama pa mi je to otpalo
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: Boxer motori
« Odgovori #57 u: 29-07-2011, 14:02:35 »
imam savrsenu radilicu sa 72mm hodom...ali ovu 67.2mm bas nigdje nema...pa mi je ideja bila ili skidanje čela i udubljivanje glava,čak i međuploča na glavama al onda cu imati problema s rememenjem i zastitama pa mi je to otpalo
da si se Mile obratio na pravom mjestu možda bi je i našao :craz :craz
 

Offline Alfa Romeo 145

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Klanjec
Odg: Boxer motori
« Odgovori #58 u: 15-12-2011, 20:57:22 »
evo što radi turbo boxer u 145-ici  :love3:  da su barem ugrađivali to tvornički  :rolll:
Alfa Romeo 145 Boxer Turbo
« Zadnja izmjena: 16-12-2011, 21:45:59 od Alfa Romeo 145 »
EFI je dobar Weber ga prži a šta češ zna se tko je tu brži
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #59 u: 15-12-2011, 21:08:43 »
nema to veze sa boxerom,po zvuku mi se čini da je to twin shit :mah:

ovo je jedino što sam ja našao od videa no neznam kako su pospajali ovu tablu i dali im točno pokazuje

http://vaenko.snimka.bg/tuning/drigata-145-1-7-turbo-boxer.460044.16761347
« Zadnja izmjena: 15-12-2011, 21:18:46 od Milan »