25-08-2019, 15:40:59

Autor Tema: Kupovina: Alfa GT  (Posjeta: 30043 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline abyssus

• Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Spol: Ženski
  • GT Q2
    • Samobor
Odg: Kupovina: Alfa GT
« Odgovori #340 u: 10-01-2019, 14:41:36 »
a onako, ako je stanje kako je rekao, onda mi nije žao dati te pare jer što god sam išla gledati od početka 9.mj. do sad, bilo je očajno.  naravno da ću probati spustiti na 4500-600, ali neću pretjerano plakati ako ostane 4950. ponuda je užasna, a uvoz je 2500 eura, tako da nemam neki izbor.

nisam neki stručnjak, tako da uvijek vodim nekoga sa sobom, ali generalno do sad nije došlo do tog da uopće taj iz pratnje provjeri stvari. najdalje što smo došli je dizanje pa sam probala uhvatiti kotač na 6-12 i 3-9, ne znam gdje je više plesalo  :tooth

problem mi je što u teoriji znam sve i svašta jer sam inženjer strojarstva pa bi bilo sramota da ne znam što je selen recimo, ali onda otvorim haubu i ne znam gdje ide antifriz (ne doslovno, da ne bi bilo zabune) jer se nikad nikom nije dalo odvojiti 15 minuta da mi pokaže osnovne stvari, a ja se ne usudim sama prpati  :roll:
« Zadnja izmjena: 10-01-2019, 14:42:44 od abyssus »

Online Puh

• Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • Spol: Muški
    • Crikvenica
« Odgovori #341 u: 10-01-2019, 15:09:36 »
Pitaj tu na forumu, saznati ćeš i previše :)

S GTjkom ti je lutrija. Vrhunski modeli sa pedigreom odlaze brzo ili su precijenjeni (kako kome). Prošle godine je prodana jedna za duplu cijenu od koje ti tražiš... puno je ulagano u nju, bila je u tip top stanju, ali je ipak novog vlasnika kroz par dana ostavila na cesti. Nikakva skrivena mana, već hebaj ga... star auto, desi se.

Budi spremna na sve. Ili uzmi najjeftiniju koju nađeš, rastaviš-uložiš-sastaviš. Pa bar znaš 100% na čemu si.
2004. modeli su bez DPFa, swirlova, cf3 motor. Ima sve svojih prednosti i mana ;)
« Zadnja izmjena: 10-01-2019, 15:11:11 od Puh »