18-10-2019, 02:32:38

Autor Tema: Čudnovati problemi  (Posjeta: 1474 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

MrVirus

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Čudnovati problemi
« u: 30-05-2007, 07:40:12 »
pozdrav.
145 1.6. boxer. akumulator pun, ključ u bravu i kontakt. čujem klik, ali ne vergla... tako nekoliko puta i odjednom brm, brm upali. vani nekakav sivi - plavi dim. majstor se kune da alternator puni akumulator, znači snage za pokretanje ima. ne pali se ventilator u leru kad mu se popne temperatura iznad 95 stupnjeva...  ne može se isčitati na kompu dijagnoza ( greška u komunikaciji)
gdje mu se nalazi komp? može li se nekako zblesirati da proradi ili je već zblesiran?  :wal:
 

Offline shadowfax

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 826
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDM 16V, MiTo 1.4 8v, 33 1.7 16v, 33 1.7
    • Gornje Međimurje
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #1 u: 30-05-2007, 07:52:36 »
najvjerojatnije ti šteka bendix na anlaseru... a što se tiče dima,, mislim da je već motor malo slabiji... :rolll:.. benzinac ne bi smio zdimiti kad se upali...
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
 

MrVirus

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #2 u: 30-05-2007, 08:01:50 »
najvjerojatnije ti šteka bendix na anlaseru... a što se tiče dima,, mislim da je već motor malo slabiji... :rolll:.. benzinac ne bi smio zdimiti kad se upali...
gle, najgore od svega toga je da je auto bio kod električara i kaže da je sa bendixom OK, a ja se sjećam kad sam imao Bravo da me je to nekaj slično zezalo. ali mi nije jasno zakaj nemre očitati na kompu podatke???
motor slabiji?
 

Offline shadowfax

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 826
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDM 16V, MiTo 1.4 8v, 33 1.7 16v, 33 1.7
    • Gornje Međimurje
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #3 u: 30-05-2007, 08:15:33 »
hmm, možda su četkice u anlaseru... teško je sad reć.. uglavnom mislim da je problem oko anlasera... a što se tiče motora,ne bi smio zdimit kad ga se upali... treba provjerit kompresiju,dizne..
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
 

dslavisa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #4 u: 30-05-2007, 08:31:07 »
Sta mu dodje bendix??  :?:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9198
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #5 u: 30-05-2007, 09:00:54 »
Imaš 2 potpuno nevezana problema.
Za paljenje mogu biti odgovorne četkice koje su pri kraju, pa počnu hvatati kako im se svidi. A može biti i neki problem u strujnom krugu od kontakt brave do alnasera. Da bi otklonio sumnju na problem u strujnom krugu tebaš pronaći žicu (onu tanku crvenu) koja ide do elektromagneta na alnaseru i spojiš je direktno na + od akumulatora. Kada dodirne + treba alnaser proraditi, ako ne proradi onda je 99% problem u istrošenim četkicama.

Onaj dim znači da motor troši ulje. Normalna potrošnja ulja je do 0.3 litre na 1000 km, ali se ne isplati otvarati motor ako je ispod 1 litre na 1000 km.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

MrVirus

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #6 u: 30-05-2007, 09:06:43 »
Imaš 2 potpuno nevezana problema.
Za paljenje mogu biti odgovorne četkice koje su pri kraju, pa počnu hvatati kako im se svidi. A može biti i neki problem u strujnom krugu od kontakt brave do alnasera. Da bi otklonio sumnju na problem u strujnom krugu tebaš pronaći žicu (onu tanku crvenu) koja ide do elektromagneta na alnaseru i spojiš je direktno na + od akumulatora. Kada dodirne + treba alnaser proraditi, ako ne proradi onda je 99% problem u istrošenim četkicama.

Onaj dim znači da motor troši ulje. Normalna potrošnja ulja je do 0.3 litre na 1000 km, ali se ne isplati otvarati motor ako je ispod 1 litre na 1000 km.
hvala ti, idem probati ovo sa anlaserom...
javim se..
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Čudnovati problemi
« Odgovori #7 u: 30-05-2007, 09:18:21 »
Pošto mu se ventilator ne pali, nemože ostavirt komunikaciju s ecu-om i auto neće palit ja bi rekao da je problem negdje u masi jer obično kad masa zahebava nemože ostvarit komunikaciju s ecu-om.

Kaj se tiče dima ako je siv onda je obično u pitanju gorivo jer boxer kad troši ulje dimi jako plavo a vezano za gorivo opet može biti struja što će reći ili dizne ne rade kako treba (struja) ili lambda ne radi ili je paljenje u banani. :da: :da:

Jednostavno odvezi auto k autoelektričaru nek si uzme mjerni instrument i polako nek pregleda i ispita žice oko anlasera i ecu-a :ok:

ECU se nalazi ispod tepiha suvozačevih nogu, pokucaj po podu i čuješ da je šuplje ispod, tamo je ECU a sve žice s njega ulaze u kabinu ispod kutije s filterom zraka :da: :da: