15-01-2025, 17:55:25

Autor Tema: Problemi sa 166-icom  (Posjeta: 2325 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Problemi sa 166-icom
« u: 26-04-2007, 14:19:48 »
Auto: Alfa 166 2,4 JTD 100KW 2000g.

Kako je sve pocelo:
Prije 2 mjeseca sam isao na skijanje na Roglu, imal sam jos crticu dizela. Kad sam se spustal dolje ne da je bila na rezervi, neko nije pokazival ni 0.0 litri. Kako je to kod Alfe vise ili manje normalno... No dobro, stigel sam do benzinske, napunil tank upalil auto i parkiral 10m dalje i napravil pauzu (20min.) Poslije vise nije upalil. Posto nisam bil sam, smo uspjeli upalit na guranac.

Mjesec dana nije bilo problema. Vozio sam samo po gradu i to kratke relacije. Jedan vikend sam isao doma u HR i na pol puta u mariboru napravil pauzu, opet tak 20min. I opet nista, nece da pali. I to videl neki tip, koji isto voli i vozi alfu i dosel do mene! Malo popricali o alfi i gledali neke stvari, ali posto ni on ni ja nismo mehanicari, ajd mi upalit auto na guranac. Nakon 4 neuspjelih pokusaja, Alfa pali. Ja otisel u restoran oprati ruke i kad sam se vratil auto vise ne radi. Ugasil se sam od sebe. Odlicno, opet bum moral gurat auto... Sjednem u auto, okrenem kljuc i za cudo on upali. Ja nist, zatvoril vrata i put pod noge ili bolje receno pod alfu!
 Nakon toga imam vise manje uvijek probleme sa tim paljenjem. Kad je hladan u 99% slucajeva pali, veci je problem kad vozim jedno vrijeme i stanem negdje, recimo u ducanu. Kad se vratim nakon nekih 20min ili ak idem sa zenom za koji sat,  :kosa:, onda vecinom nece upalit. Moram cekat kojih pol sata ili duze da opet upali i onda mi se vecinom jednom ugasi i to vecinom usred voznje. Nakon toga vecinom odmah upali, samo jednom nije vise htel, tak da sam ga moral ostaviti na cesti!

Jednostavno imam osjecaj da ne dobiva gorivo, on vrti i vrti, ali nece da pali. Tek nakon kojih 30min..

Sad neznam kaj bi moglo biti? Zastopani filter goriva? Ili mozda grijaci (vec kojih par mjeseci kad upalim auto mi svjetli lampica za grijace, vjerojatno mi jedan ili dva grijaca ne rade.Ali prije zbog toga nisam imal probleme sa paljenjem),
Kak se moze provjerit koliko grijaca radi a kolko ne?

Jel moze imat veze kvaliteta benzina?

Hvala!

xrepe
 

Offline ErrAseR

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 169
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 1.9SW 03`
    • Zagreb
    • zeljeznice.net
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #1 u: 26-04-2007, 21:16:38 »
Auto: Alfa 166 2,4 JTD 100KW 2000g.

...cut....

Jel moze imat veze kvaliteta benzina?

Hvala!

xrepe

nije valjda da točiš benzin :)))
elektromobili idu u čistilište na ugradnju dizel motora....
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #2 u: 27-04-2007, 07:38:25 »
teško da se može znat samo ovak....puno je stvari na autu koji mogu proizvest takav simptom...najbolje je otići na tester jer elektronika pamti greške
 

Xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #3 u: 27-04-2007, 20:47:55 »
Fora je u tome da kad je hladan pali ko vurica a kad je na radnoj temperaturi onda imam problema. Bas mi se u voznji jucer "zgasil" vozil  koji 60km/h i ja stavim u trecu i probam ga upalim sa kuplungom nista, pa u drugu opet nista. Zaustavio se pokraj ceste i upalil je bez problema. Ko da mu je najednom nestalo DIZELA  :color:. NEznam, budem isel drugi tjedan u alfu..
 

Xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #4 u: 05-05-2007, 14:23:33 »
E sad sam se nekaj sjetil. Meni je pukel kljuc, odnosno onaj dio na "skakavcu" koji se okrece. Napravil sam rezervni kljuc, ali nazalost nije mi tip mogel "prepisat" moj cip sa originalnog kljuca na ovaj novi, tak da sad uvijek kad palim auto moram drzat onaj "stari" kljuc sa cipom pokraj brave da upali.

Jel moze bit da on nakon nekog vremena opet potrazuje kod i ako ga ne nadje (posto ovaj rezervni kljuc nema kod) da se jednostavno ugasi? Onda mu opet treba 10-20min da se mozda resetira, pa opet pali bez pol frke... :?:

Budem priljepil ovaj drugi kljuc na ovaj rezervni pa da vidim jel to ima veze, nemogu previse izgubit  :cigara:

 

demonHR

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #5 u: 23-05-2007, 14:54:47 »
Fora je u tome da kad je hladan pali ko vurica a kad je na radnoj temperaturi onda imam problema. Bas mi se u voznji jucer "zgasil" vozil  koji 60km/h i ja stavim u trecu i probam ga upalim sa kuplungom nista, pa u drugu opet nista. Zaustavio se pokraj ceste i upalil je bez problema. Ko da mu je najednom nestalo DIZELA  :color:. NEznam, budem isel drugi tjedan u alfu..

...senzor na radilici, mislim da je to senzor broja okretaja motora...to se desilo tipu koji je od mene kupio 156-icu (hladan OK,radna temp gasi se) i ja sam mu odmah rekao da je vjerojatno taj senzor otiso, kad ga je promijenio sve je u redu jos i dan danas
pozdrav
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #6 u: 23-05-2007, 15:32:27 »
meni je otišao senzor okretaja, i auto normalno radi, ali kad se zagrije na neku temperaturu sam se ugasi,
i dok se ne ohladi ne možeš ništa. kad se ohladi opet možeš paliti i voziti....
vjerovatno nije to kod tebe, ali kažem još jedan primjer.
 

Xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problemi sa 166-icom
« Odgovori #7 u: 23-05-2007, 23:01:32 »
je otisel je taj senzor, imate pravo!

Hvala