23-10-2019, 08:10:31

Autor Tema: Podešavanje nagiba kotača / trapa / (špur)  (Posjeta: 55156 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15286
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #20 u: 10-08-2009, 00:24:09 »
Ma Isus vjerovatno si u pravu ali zašto onda masu njih ima iste ili slične probleme i nakon optike. Neznam,vjerujem da se to nebi smjelo dešavat ali zašto ti majstori ne naprave kako treba? Već se ježim od tih majstora ali nemoguće da su svi u banani.

Slažem se. Pričekajmo seb-a. Ili Alfu grobika ipak s eobn bavi gumama.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #21 u: 10-08-2009, 11:34:50 »
147,156,gt sve trošidu unutarnji rub prednjih guma,u nekim normalnim omjerima! Za imat sportskije ponašanje auta treba negdje platit!
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #22 u: 10-08-2009, 15:13:47 »
Pa recimo kod mene je omjer normalan čini mi se. Dakle ima više onih koji misle da je to ajmo reć normalno. Očekujem još mišljenja tako da budemo sto posto sigurni. Jer za par mjeseci ako budem stavljao nove gume i moram promjenit jedan krajnik pa da onoga na optici ne gnjavim previše.
 

Offline alfa 156 1.7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1330
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 156 1.8 T.S SP, Bravo t-jet 150
    • Krk, Rijeka
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #23 u: 10-08-2009, 17:02:01 »
alfe 156, pogotovo sa tvojim motorom moraju malo više trošit nutarnji rub, orig ti je nagib kotača do 0.8 stupnjeva u minus  :ok:
Vozim na plin
prema prirodi sam dobar i fin
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #24 u: 10-08-2009, 17:11:46 »
alfe 156, pogotovo sa tvojim motorom moraju malo više trošit nutarnji rub, orig ti je nagib kotača do 0.8 stupnjeva u minus  :ok:
:da:
može se i reč da su u toj klasi među vrlo rijetkim autima. Takav nagib je primjereniji onima sa slovom F...i,M....i,L...i!
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8258
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #25 u: 10-08-2009, 20:13:33 »
147,156,gt sve trošidu unutarnji rub prednjih guma,u nekim normalnim omjerima! Za imat sportskije ponašanje auta treba negdje platit!
potpisujem,
stani iza 147, 157 ili gt  i pogledaj i vdit ces kako stoje prednji kotaci, nagnuti su, zato i drzi cestu.  :da:
145-6 i 147, 156 nemaju nikakve veze jedna s drugom sta se tice ovjesa
pogledaj nagib  prednjih kotaca na slici od jedne i druge

n
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9200
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #26 u: 11-08-2009, 17:33:53 »
Upravo sam izmjerio dubinu šara na gumama šublerom na svojoj 156, pa ako može što pomoći:
vanjska strana 4,5 mm
unutrašnja strana 4,3 mm
nova guma je bila 7,5 mm
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #27 u: 11-08-2009, 17:42:58 »
 ćitam sve ovo i ispravite me ak griješim al ak se stave širje gume od originala i pri tome je unutarnji rub gume bliže centru auta onda je normalno da se i brže troši od  gume  standardne dimenzije... ak me razmete kaj oću reči..  :ok:
 

Offline alfa 156 1.7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1330
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 156 1.8 T.S SP, Bravo t-jet 150
    • Krk, Rijeka
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #28 u: 11-08-2009, 17:47:27 »
Upravo sam izmjerio dubinu šara na gumama šublerom na svojoj 156, pa ako može što pomoći:
vanjska strana 4,5 mm
unutrašnja strana 4,3 mm
nova guma je bila 7,5 mm

evo ja na svojoj 156 nakon 14500 km,
vanjska 4.4 mm
sredina 4.2 mm
nutarnja 3.7 mm
Vozim na plin
prema prirodi sam dobar i fin
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8258
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #29 u: 11-08-2009, 17:56:43 »
ćitam sve ovo i ispravite me ak griješim al ak se stave širje gume od originala i pri tome je unutarnji rub gume bliže centru auta onda je normalno da se i brže troši od  gume  standardne dimenzije... ak me razmete kaj oću reči..  :ok:

kuzim te  :da:
ne  mora znacit. meni su se brze trosile 16-ice nego 17-ice. isti model gume sa istim kodom brzine
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #30 u: 11-08-2009, 20:07:00 »
da ali ti je bliže unutrenjem rubu tj manji ET meni npr nutarnja strana gume je jedva 2 možda 3 mm od gornje vilice.. a kad stavim 15 imam više tj razliku u širini gume..
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #31 u: 12-08-2009, 11:23:27 »
Evo mojih izmjera:
DESNA     4,6 vani   3,1 unutra      /     2,6 unutra  5,2  vani  LIJEVA
Desna vanjska i unutarnja lijeva je pretpostavljam posljedica 6 krugova grobnika jer je poznato da se više troši desna a od lijeve unutarnji rub kao što mogu primjetiti na slici kako stoje gume u zavoju
 

Offline alfa 156 1.7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1330
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 156 1.8 T.S SP, Bravo t-jet 150
    • Krk, Rijeka
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #32 u: 12-08-2009, 16:42:54 »
Evo mojih izmjera:
DESNA     4,6 vani   3,1 unutra      /     2,6 unutra  5,2  vani  LIJEVA
Desna vanjska i unutarnja lijeva je pretpostavljam posljedica 6 krugova grobnika jer je poznato da se više troši desna a od lijeve unutarnji rub kao što mogu primjetiti na slici kako stoje gume u zavoju
to ti je prevelika razlika, max razlika je 1mm nutarnji i vanjski kraj
Vozim na plin
prema prirodi sam dobar i fin
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #33 u: 12-08-2009, 23:27:01 »
Slažem se da je prevelika razlika ali od kud ti to da je 1mm normalno? Šta je to po nekom priručniku ili si to sad nabrzinu izmislio? Svi smo mi skloni filozofirat ali daj ti neke čvrste dokaze da je to tako. Pazi ove moje mjere su poslje grobnika i to mi je logično ,ali i prije grobnika sam primjetio veliku razliku koliko sam ja to mogao primjetiti. Ne kažem da nisi u pravu ali svejedno mi to ne igra.
 

Online 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4945
  • Karma: 178
  • Spol: Muški
  • Fiat GP 1.4
    • ZAGREB
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #34 u: 12-08-2009, 23:33:21 »
Ma nema točno koja razlika mora biti . Zavisi o načinu vožnje  opterećenosti auta što se tiče težine itd.
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Drkastelan

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 20
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTD SW
    • Orebić (Poluotok Pelješac)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #35 u: 27-08-2009, 17:37:42 »
Ma imao sam ja 156 sad imam 159 uvijek je bio isti problem bez obzira na sve faktore (optika ,špur, vilice) gume se troše unutarnji rub do željeza .vozim većinom po pol Pelješcu  cesta nije autoput ima jako puno zavoja i volim stisnut gas ajde da vidim tu optiku koja može srediti kad malo jače stisneš gas po takvim cestama da se guma troši ravnomjerno ,filozofija je jedno a l u praksi je drugo i pitajte vlasnike mercedesa koji rub njima troši pozdrav s Pelješca BTW
 

AldinShpura

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #36 u: 27-09-2009, 17:14:23 »
ako trosi samo jednu gumu nije nagib kotaca ok
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #37 u: 27-09-2009, 20:38:36 »
ako trosi samo jednu gumu nije nagib kotaca ok
Pročitaj temu ispočetka.
 

Offline tipo 1.7d

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 346
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 325tds
    • D.Lapac
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #38 u: 27-09-2009, 21:26:12 »
probaj sam izmjeriti nagib kotača, stavi auto na ravno,  uzmi libelu i stavi je okomito kad kotača i izmjeri metrom na gornjoj strani gume razmak između libele i gume, ponovi na drugoj strani pa ćeš od prilike vidjeti je li nagib guma jednak
Kad si mjenjao vilice jesi li stavio orginalne ili zamjenske?
speed is a hazard addiction
drive diesel, be safe  :craz
 

AldinShpura

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podešavanje nagiba kotača (špur)
« Odgovori #39 u: 27-09-2009, 23:24:55 »
citam gore razne odgovore,da neispadne da pametujem,ali timovi strucnjaka se muce i to postizu da naprave ovjes kod svakog vozila da netrosi pneumatike a samo vozilo bude stabilno na cesti...znaci kao primjer navodim,kod svakog vozila koje sidje sa trake,gume se trose pravilno sve do onog trenutka kada se pocnu mjenjati djelovi i raditi spura na nekim tamo istrumentima ....za mene je spura nauka a ostali (bar u Bosni  :craz ) kazu  "samo mu ispravi tockove i nek ide"....da nekomplikujem....znaci kod ovog slucaja bi trebalo dovesti nagibe i spuru po fabrickim specifikacijama i problem rijesen (naravno da je kompletan trap-ovjes "utegnut")....ako treba poslat cu ti sve mjere vozila (spura nagib zatur raspone kotaca)....poz