25-08-2019, 20:11:45

Autor Tema: Nosač Motora  (Posjeta: 23216 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline jurica.sinkovic

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 75
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #40 u: 27-05-2014, 20:17:19 »
febi bi trebao rjesiti


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #41 u: 27-05-2014, 23:07:00 »
Ako stavis taj Febi daj javi ovdje kakav je..malo trazim tko radi orig ali nemogu nist pronac. Imam doma dva orig sa zigom i oznakama na jednom A280, drugom A236 ali na osnovi toga nemogu nista naci.
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+90)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #42 u: 27-05-2014, 23:19:00 »
febi bi trebao rjesiti


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ako imaš problema sa Akronom imat ćeš i sa Febijem,
Febi za Talijane i općenito za ništa osim Nijemaca ne proizvodi ništa nego samo pakira tuđu robu,
lako moguće da unutra dobiješ taj isti Akron ili pak još nešto gore a naravno skuplje jer je u Febi kutiji.
Imao sam takav slučaj sa Passatom TDI,čovjek zamijenio sve nosače uzeo Febi i auto mu tresao ko lud,
skinuo sve,kupio neke druge,opet ista stvar.
Na kraju uzeo original i sve ok.
Nebi bilo čudno da barem za 10 istih pasata nisam prodao razno razne nosače/marke i nitko nije imao problema osim njega.Koji je zapravo bio problem nikad se neće znat..
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #43 u: 06-06-2014, 12:40:36 »
http://www.alfa-service.com/index.php/cat/c590_1-9-JTD-16V.html

Ovo je najpovoljnija ponuda za nosace sto sam pronasao. Ima i drugih stvari po dobrim cijenama.
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #44 u: 21-06-2014, 20:08:15 »
Zelim da podjelim svoje iskustvo ovdje mozda nekome pomogne ako ima probleme sa vibracijama kao sto sam ja imao na 156 1.9 110kw od kupnje sve do nedavno. Od samog pocetka imao sam vibracije na volanu, sitne vibracije na sjedalu i nesto grublji rad motora koji se osjetio samo u autu na leru, osluskujuci motor izvana radi perfektno. Ako bi malo podigao okretaje na leru sve se donekle umirilo. Vibracije su se jos osjetile i na desnom blatobranu. U medjuvremenu sam promjenio set kvacila i zamasnjak, sve novo valeo, komletnu distribuciju remena, spanera i sve sto ide..promjenilo se nije bas nista. Zamjenio sam gornji nosac kod remena sa novim akron nosacem i bez pomaka na bolje, a stari orig je bio skroz ispucan da se raspao. Onda sam mjenjao zadnji iza getribe isto stavio akron i tad je postalo jos gore, auto je cijeli skakao kod kretanja, zacukavao kod davanja i oduzimanja gasa u voznji..morao sam vratiti stari orig opet na auto. Sumnjao sam i na injektore ali korekcije su mi uredu.

Nakon svega odlucio sam uzeti orig nosace, gornji kog remena, donji kod remena i zadnji iza getribe, prednji lijevi kod getribe jedino nisam uzimao on je ujedno i najskuplji jer mi djeluje dobar. Prvo sam promjenio donji kod remena i probao upali auto, vibracije su se smanjile na pola i nestale su vibracije koje su se osjetile na desnom blatobranu. Promjenom ostala dva nosaca auto je upalio kao benzinac bez tresnje, vibracija, zvuk motora i osjecaj u kabini na leru je kao da sam u drugom autu, kao da nije moj auto. Zatim je sljedila probna voznja, sve je potpuno drugacije nema zacukavanja, motor i karoserija su sad jedna cjelina a voznja ugodna, nestao je grubi naprezujci zvuk. Znaci nosaci su bili problem svega navedenog, nikakav zamasnjak, lamela, remenice, injektori...bar u mojem slucaju, i samo original, nikakvi zamjenski jer mogu samo pogorsat situaciju.
 :drive:

 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #45 u: 22-06-2014, 08:36:14 »
jesi imao i vibracije kod ubrzavanja ?
 

Offline jurica.sinkovic

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 75
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #46 u: 22-06-2014, 10:56:48 »
tocno!! samo original. di si kupio koja lova


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #47 u: 22-06-2014, 11:39:33 »
jesi imao i vibracije kod ubrzavanja ?
Imao sam i kod ubrzanja, osjecao se grubi rad i buka u kabini, kao da nema izolacije motora, tako nekako..sad je tiho i necujno. Mislim da je za to bio krivac donji nosac kod remena koji je prenosio vibracije na blatobran.
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #48 u: 22-06-2014, 11:49:30 »
tocno!! samo original. di si kupio koja lova


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cijene su iste kod svih ovlastenih, ja sam uzimao u vz. prikratki.
Gornji kod remena 746kn
Donji kod remena 732kn
Zadnji iza getribe 720kn
Donji kod getribe (nisam mjenjao) 1190kn
Sve cijene su sa 10% rabata
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #49 u: 22-06-2014, 12:22:54 »
Imao sam i kod ubrzanja, osjecao se grubi rad i buka u kabini, kao da nema izolacije motora, tako nekako..sad je tiho i necujno. Mislim da je za to bio krivac donji nosac kod remena koji je prenosio vibracije na blatobran.

jer meni se pojavljuju samo kod ubrzanja, budem ga pregledao
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2170
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #50 u: 22-06-2014, 13:35:07 »
Cijene su iste kod svih ovlastenih, ja sam uzimao u vz. prikratki.
Gornji kod remena 746kn
Donji kod remena 732kn
Zadnji iza getribe 720kn
Donji kod getribe (nisam mjenjao) 1190kn
Sve cijene su sa 10% rabata

Bome dobra cifra  ::)

Kod mene samo kad se pali auto zna zatrest. Moze bit do nosaca?
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4226
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #51 u: 25-06-2014, 19:55:14 »
Zelim da podjelim svoje iskustvo ovdje mozda nekome pomogne ako ima probleme sa vibracijama kao sto sam ja imao na 156 1.9 110kw od kupnje sve do nedavno. Od samog pocetka imao sam vibracije na volanu, sitne vibracije na sjedalu i nesto grublji rad motora koji se osjetio samo u autu na leru, osluskujuci motor izvana radi perfektno. Ako bi malo podigao okretaje na leru sve se donekle umirilo. Vibracije su se jos osjetile i na desnom blatobranu. U medjuvremenu sam promjenio set kvacila i zamasnjak, sve novo valeo, komletnu distribuciju remena, spanera i sve sto ide..promjenilo se nije bas nista. Zamjenio sam gornji nosac kod remena sa novim akron nosacem i bez pomaka na bolje, a stari orig je bio skroz ispucan da se raspao. Onda sam mjenjao zadnji iza getribe isto stavio akron i tad je postalo jos gore, auto je cijeli skakao kod kretanja, zacukavao kod davanja i oduzimanja gasa u voznji..morao sam vratiti stari orig opet na auto. Sumnjao sam i na injektore ali korekcije su mi uredu.

Nakon svega odlucio sam uzeti orig nosace, gornji kog remena, donji kod remena i zadnji iza getribe, prednji lijevi kod getribe jedino nisam uzimao on je ujedno i najskuplji jer mi djeluje dobar. Prvo sam promjenio donji kod remena i probao upali auto, vibracije su se smanjile na pola i nestale su vibracije koje su se osjetile na desnom blatobranu. Promjenom ostala dva nosaca auto je upalio kao benzinac bez tresnje, vibracija, zvuk motora i osjecaj u kabini na leru je kao da sam u drugom autu, kao da nije moj auto. Zatim je sljedila probna voznja, sve je potpuno drugacije nema zacukavanja, motor i karoserija su sad jedna cjelina a voznja ugodna, nestao je grubi naprezujci zvuk. Znaci nosaci su bili problem svega navedenog, nikakav zamasnjak, lamela, remenice, injektori...bar u mojem slucaju, i samo original, nikakvi zamjenski jer mogu samo pogorsat situaciju.
 :drive:

Ti AKRON-ovi nosači i nisu tako loši (a MALOspa grupa radi i neke stvari koje su prva ugradnja za FIAT/Lancia/AlfaRomeo), ali definitivno osjetljiva stvar (ako su pretvrdi nevalja, ako su premekani nevalja).

Najgore je kad se s godinama nabere više faktora koji uzrokuju vibracije (a na Multijet-u ih zbilja može biti dosta), pa se rješava redom (injektori, zamajac, remenica radilice, remenica alternatora, nosači motora) dok se ne napipa uzrok.

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4226
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #52 u: 25-06-2014, 19:59:29 »
Cijene su iste kod svih ovlastenih, ja sam uzimao u vz. prikratki.
Gornji kod remena 746kn
Donji kod remena 732kn
Zadnji iza getribe 720kn
Donji kod getribe (nisam mjenjao) 1190kn
Sve cijene su sa 10% rabata

Moglo se to nabaviti i nešto povoljnije, ali cijene originalnih jesu paprene.

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #53 u: 25-06-2014, 20:12:17 »
Cijene su zaista paprene za nosace, za malo gume i metala..ali tako je sa svime, na proizvodnu cijenu ide 400% marze i onda dolazimo do prodajne cijene.  ::)


 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2192
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #54 u: 26-06-2014, 09:37:14 »
Cijene su zaista paprene za nosace, za malo gume i metala..ali tako je sa svime, na proizvodnu cijenu ide 400% marze i onda dolazimo do prodajne cijene.  ::)
Jedva cekam da i tu kao i u informatici neki ludi webshoper sroka cijene na nabavne. jer na autodijelovima je marza debelo previsoka.
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #55 u: 26-06-2014, 11:33:04 »
Marze su prevelike, proizvodnja djelova nije skup proces, zna se kolika je satnica i koliko treba vremena da bi se neki dio proizveo. Buduci da radim u firmi strojne obrade i imam uvid kako se formira cijena nekog djela za primjer cu uzeti jedan obican vijak kartera na kojem se ispusta ulje, nama u firmi sa bi se pokrili i skoro duplo zaradili cijena za taj vijak iznosi 24kn, ali mi nemozemo direktno sa njim na trziste jer takva je politika poslovanja. Isti taj vijak se u servisima prodaje po 110kn.
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
 

Offline kAcA

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 643
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • GT - Cuore Sportivo
    • Sarajevo
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #57 u: 14-09-2014, 12:47:32 »
Kakvog su kvaliteta ti?

sent from nexus4

 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2192
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: Nosač Motora
« Odgovori #59 u: 20-09-2014, 21:52:22 »
cekam da dodu, jer im jedan nosac bio za 8v a kod mene 16v. pa su me zvali radi broja sasije da vide sta je tocno da ne posalju krivo. znat cu drugi vikend dal je dobro