14-10-2019, 05:51:26

Autor Tema: Podmazivanje je bitno; ulje  (Posjeta: 133695 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #20 u: 29-11-2006, 20:41:54 »
Dal je možda ko probao ubacit CPL ( Ceramic Power Liquid) u ulje.
Razmišljo sam o tome već par puta al me strah da ne bacim 600kn u vijetar, jednostavno mi zvuči pre dobro da bi bila istina!

Ako neko nije nikad čuo  tu mu je link http://www.cpl.hr/
Nemaj straha,nečeš bacit 600 kn (iz iskustva),vrijedi svaku kunu ali 600 je previše,mora bit di CPL za manje od 450 kn za tvoju kubikažu!
U ita. ja kupio za 2.4 (znači dvije doze) 75 eu sa sredstvom za ispiranje motora!
 

Mookie

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #21 u: 30-11-2006, 17:34:43 »
Dal je možda ko probao ubacit CPL ( Ceramic Power Liquid) u ulje.
Razmišljo sam o tome već par puta al me strah da ne bacim 600kn u vijetar, jednostavno mi zvuči pre dobro da bi bila istina!

Ako neko nije nikad čuo  tu mu je link http://www.cpl.hr/
Nemaj straha,nečeš bacit 600 kn (iz iskustva),vrijedi svaku kunu ali 600 je previše,mora bit di CPL za manje od 450 kn za tvoju kubikažu!
U ita. ja kupio za 2.4 (znači dvije doze) 75 eu sa sredstvom za ispiranje motora!

Pricaj kakva je razlika pa cu platit  :pivo:.I mene to ceka pa da znam.
 

Offline kemo146

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 110
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.6ie
    • Crikvenica
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #22 u: 30-11-2006, 19:35:24 »
Pričekat ću malo jer mi je ulje skoro novo, a koliko sam skužio sredstvo za čišćenje motora se dodaje ulju kad je već dobro crno, pa da si ne radim dupli trošak! :oo:
Puno buke nizašto
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4226
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #23 u: 01-12-2006, 06:27:20 »
Pričekat ću malo jer mi je ulje skoro novo, a koliko sam skužio sredstvo za čišćenje motora se dodaje ulju kad je već dobro crno, pa da si ne radim dupli trošak! :oo:


Ta keramika se i stavlja dok je ulje novo, kako bi bilo što dulje u motoru prije ponovnog mijenjanja ulja  :da:

A ta sredstva za ispiranje, hm, pa ako često mijenjaš ulje onda ja mislim da ti takvo što niti netreba, a neki čak kažu da ti čistači baš i nisu blagotvorni za gumice semeringe i sl...  :rolll:

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #24 u: 02-12-2006, 19:06:03 »
po mome toliko velike razlike nema u istoj Specifikaciji, oasim sto je mozda neka Charga na granici Tolerancije od druge. Razlog mome misljenju je taj jer postoje neki standardi od kojih se nemoze odstupati. Isto kao i svaki motor od alfe istog obujma nije isti i ima od motora do motora takodjer razlika. A mozda sam u krivom.
Ma neznam šta ti reč. Gle slažem se s tobom,nebi smilo bit neke rezlike,ali iz vlastitog iskustva (kao svoj mehaničar) uočio sam očite razlike od ulja do ulja istih specifikacija.

Nije Problem, to bi trebalo biti Teoretski. Ja dosad samo na Castrolu 10-60 i sad Mobil0-40, i kad Mobil potrosim opet na RS10-60 od Castrola.


voziš se dok ne potrošiš ulje :ok:

ne  :hap:, nisam mislio da ce tako ispasti. naletio sam na povoljnu cijenu tako da sam kupio odmah 50 Litara, tako da sam mislio na to kad potrosim da se vracam 10-60.  :hap: :hap:
 

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #25 u: 02-12-2006, 19:10:45 »
Dal je možda ko probao ubacit CPL ( Ceramic Power Liquid) u ulje.
Razmišljo sam o tome već par puta al me strah da ne bacim 600kn u vijetar, jednostavno mi zvuči pre dobro da bi bila istina!

Ako neko nije nikad čuo  tu mu je link http://www.cpl.hr/
Nemaj straha,nečeš bacit 600 kn (iz iskustva),vrijedi svaku kunu ali 600 je previše,mora bit di CPL za manje od 450 kn za tvoju kubikažu!
U ita. ja kupio za 2.4 (znači dvije doze) 75 eu sa sredstvom za ispiranje motora!
Irvine kake si imao promjene na Autu sa tim Caramickim Aditivom? Na kolko mijenjas Ulje na svom Dizelu, sa a nakon kolko bez Filtera?
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #26 u: 07-12-2006, 10:16:59 »
Dal je možda ko probao ubacit CPL ( Ceramic Power Liquid) u ulje.
Razmišljo sam o tome već par puta al me strah da ne bacim 600kn u vijetar, jednostavno mi zvuči pre dobro da bi bila istina!

Ako neko nije nikad čuo  tu mu je link http://www.cpl.hr/
Nemaj straha,nečeš bacit 600 kn (iz iskustva),vrijedi svaku kunu ali 600 je previše,mora bit di CPL za manje od 450 kn za tvoju kubikažu!
U ita. ja kupio za 2.4 (znači dvije doze) 75 eu sa sredstvom za ispiranje motora!
Irvine kake si imao promjene na Autu sa tim Caramickim Aditivom? Na kolko mijenjas Ulje na svom Dizelu, sa a nakon kolko bez Filtera?
Na alfi je razlika bila skoro neosjetna. Caka je u tome da na dobrim motorima nebude neke osjetne razlike jer je kompresija još odlična pa se nemože poboljšat,dok kad sam ga stavio u Themu sa 330 tkm motor se jednostavno preporodio,potrošnja ulja se smanjila na pola,dimljenje isto tako,pritisak ulja se je podigao za 0,5 bara,a osjetila se promjena zvuka motora,računajuči da je bio pred generalku napravio sam još 90 tkm i prodao a taj isti ide još dan danas. Dok na Alfi nakon 80 tkm motor vuče,ne dimi,pritisak ulja digne kao pred 3 godine,jednostavno kilometri prolaze a njegovo je habanje usporeno.

Ulje imam 0-40 mobil1,mijenjam kad dobro zacrni oko 20-25 tkm a filter dođe 30 kn pa mijenjam uvijek i njega,dok ulje ne nadoljevam nikad (jer ne treba) eventualno kupim 6 L a u nju ide 5,5 pa nadolijem one pola litra nakon 15-20 tkm.
 

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #27 u: 07-12-2006, 10:31:33 »
stavi ulje koje je crno kad ga ispustiš nakon 10.000tkm jer uz podmazivanje i čisti motor od raznih naslaga. Ulje ako nije crno kad ga ispustiš nepreporucujem.
preporuka mobil super S 10-40 semy sintetic interval 15.000 mjenjaš na 13.000
cijena oko 60kn/l provjereno ja zadovoljan na yugu  a vrti se do 8000 okr
istokaren zamajac 3.70kg i 2 grla 32
 mora valjati i na alfi.

kolko ja znam da svako ulje kad se ispusti je crno (neko manje, neko vise), jer nijedan motor nije tako perfektno napravljen da nema potrosnje materiala, a uz samu temperaturu sa vremenom pocrni. Jedino ako se mjenja svako toliko sto nije potrebno onda ostane svijetlo.
Kolko pocrni je sad upitno da je kod Benzinca manje nego na Dizelu u tome smo si vjerujem slozni. Talog  se stvara na svakom motoru isto kao i od ribanja metalla otpadaju metalne cestice koje Ulje transportira i Filtrira kroz filter da se na sljedecem hladjenju Klipa ne zapece. (nemogu se sjetiti kako se zove strucna rijec na HR mislim na ribanje)   :)))
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4226
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #28 u: 07-12-2006, 20:54:05 »
Ulje imam 0-40 mobil1,mijenjam kad dobro zacrni oko 20-25 tkm a filter dođe 30 kn pa mijenjam uvijek i njega,dok ulje ne nadoljevam nikad (jer ne treba) eventualno kupim 6 L a u nju ide 5,5 pa nadolijem one pola litra nakon 15-20 tkm.


OK, Dieseli sa direktim ubrizgavanjem (u ovom slučaju JTD) imaju bolje sagorijevanje od onih sa indirektnim ubrizgavanjem, pa u ulju završi manje čađe i sumpora i ono je dulje sposobno za podmazivanje , a sa full sintetskim uljem za Diesele (recimo to je Selenia WR, u tvom slučaju mobil1) čak i Fiat/Alfa kaže da je servisni interval 20k Km.

Ali ono što hoću reći je da većina savjesnih vozača na JTD motorima mijenja ulje na 10-15k Km, a izmjena filtera je u današnje vrijeme nezaobilazna stvar, tako da za tih parstotina kuna ne vrijedi tlačiti motor i sigurno bi mu češća izmjena ulja godila (neki kažu da ulje nemožeš nikad dovoljno često mijenjati)  :da:

Tako da me ova tvoja priča sa 25k Km i nadoljevanjem ulja kad zatreba  :crazy: :o000: malo podsjeća na talijane koji znaju zavrtiti i 50-ak K Km bez izmjene ulja, ili čak nesavjesne vozače kojima TS-i znaju ostati bez ulja pa zaribaju  :wal:

NHF, ali nadam se da 159 budeš malo više mazio  :rolll:

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #29 u: 07-12-2006, 20:59:20 »
nda,mazim tako loše aute da imam sa dvije lancie TD preko 1000000 km.
 

deni

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #30 u: 08-12-2006, 10:17:16 »
Ja u svoju alfu tocim Selenia 20k a auto mi ima 345000 km i nikad nisam imao problema. Istina je da mi malo previse trosi ulja ali sve u svemu sam jako zadovoljan i ne namjeravam eksperimentirat.
« Zadnja izmjena: 08-12-2006, 10:19:36 od deni »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9196
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #31 u: 25-12-2006, 16:59:40 »
U Alfu Selenia Racing, mijenjam na 5000 km, filter na 10000 km.
U Deltu TD Selenia Gold 10W40 polusintetičko  mijenjam na 5000 km, filter na 10000.

Pošto će tih 5000 km većini izgledati malo, evo pojašnjenje: Sa Alfom toliko pređem u godinu dana i ulje mijenjam zbog starosti (ulje s vremenom oksidira i gubi svojstva).
Delta ima tuning i ima crnoga dima dlaku više od tvorničkoga (prolazi eko test na tehničkome), vozi se više od 60% po gradu, a gas je do poda gdje god je moguće bilo da vozi žena ili ja. To se zovu otežani uvjeti rada.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #32 u: 21-03-2007, 17:08:46 »
Danas opet zamjenio ulje i filter. Stavio sam BP visco 5000 5w-40(dobio besplatno  :))) ).
Ujedno zamjenio gumicu koja je na karteru, di ona cijev za štangu za mjerenje ulja ide u karter. Malo je ulje suzilo pa sam odmah zamjenio i to.
Gumica je 15 kuna i još sam stavio onaj silikon za brtvljenje da to još bolje dihta.
« Zadnja izmjena: 21-03-2007, 17:09:25 od sokre »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #33 u: 25-05-2007, 22:31:14 »
Dakle dajte prijedloge, ovo mi je prvi dizel u životu a da je osobni pa da čujem vaša mišljenja, ulje mjenjam svakih 10 000 obavezno bez obzira na rok izmjene pa predložite, ja inače bacam oko na

1.Selenia TD (ili tak nekak)
2.Shell Helix+ Diesel
3.Total Quartz 7000 Diesel
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9196
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #34 u: 25-05-2007, 23:38:00 »
Usporedba po karakteristikama

1.Selenia TD 10W40 API CF
2.Shell Helix+ Diesel 5W40 API CF
3.Total Quartz 7000 Diesel 15W50 API CF

Ova ulja su različita po bazi, Shell je full sintetičko, a ostala 2 polusintetička. API specifikacije su im iste, ali viskozitet Totala je prilagođen više za ljetnje temperature.
Selenia ima još ulja koji ti odgovaraju:
Gold 10W40 API CF
Performer 5W40 API CF
WR 5W40 API CF

Performer i WR su full sintetička ulja sa istim karakteristikama kao i Shell Helix + Diesel, pa pogledaj cijene ova 3 ulja i onda izaberi najjeftinije među njima.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #35 u: 25-05-2007, 23:55:24 »
Kako to da nisi pogledao kaj Mobil ima u ponudi  :?:
Meni ni jedan auto nikad nije trosio Mobila-ddok druga ulja jesu  :da:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #36 u: 26-05-2007, 07:09:45 »
Hvala Viktore, onda znači Selenia ipak :ok:

2Enver ima mobil ali ima i cijene marsovske a ja često mjenjam ulje pa ne mora biti ni tako skupo jer prepolovim servise na pola uvijek :ok:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4226
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #37 u: 26-05-2007, 20:16:08 »
Ja bi ti preporučio Seleniu WR 5w40  :da:

I mijenjaj svakih 10.000 Km, za te pare nema boljeg ulja, a WR je rađen baš za JTD  :ok:


Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #38 u: 30-05-2007, 21:06:50 »
HM, našao naljepnicu na autu da u njega ide Selenia Turbo Diesel :da: :da:

Evo danas sam dobio cijene za svo remenje, naručio jesam, za koji dan stiže :ok: :ok:


-VKM 12174 -396,34 MPC      (ZATEZAČ)

-VKM22174 -168,36 MPC       (ROLA)

-FL-6PK1763 -141,00 MPC    (STAZNI REMEN SA KLIMOM)

-FL-40847X24 -169,99 MPC  (ZUPČASTI REMEN)
« Zadnja izmjena: 30-05-2007, 21:11:29 od Boxer »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9196
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #39 u: 30-05-2007, 21:12:37 »
Za ljeto O.K. ali za zimu je bolja opcija full sintetičko sa 5W40.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2