20-11-2019, 14:32:31

Autor Tema: 2.4 jtd Snaga  (Posjeta: 15501 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #20 u: 04-05-2009, 14:27:42 »
jeli to onaj vakumski ventil???
2.4 136 ks nema taj ventil...
vjerojatno se dogodilo nešto poput ovog...možda ne u tolkom obliku:


CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #21 u: 04-05-2009, 14:38:20 »
Ma ni iz bliza.Kako misliš nema te vakum pumpe? Meni ima. Ali i Turbina otvorena i bila ko nova. Geometrija radi ko sat. Ali možda aktuator odnosno ta vakum pumpa jednostavno šteka.
Ima još nešto a to ćemo provjerit sutra. A to je: Kad sam stavio novi MAF trebalo je resetirat komp. pa sad radi na nekom pričuvnom modu,
ali to je tek pretpostavka pa kad to sutra vidim znat ću bolje. Mislim ne pravim se pametan nego tako mi je rečeno. Javit ću kad saznam.
« Zadnja izmjena: 04-05-2009, 14:42:49 od CLASS »
 

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #22 u: 04-05-2009, 17:00:47 »
ako misliš na ovo kaj je zaokruženo na slici,ventil za regulaciju rada promjenjive geometrije (ili ti tako zvani wast gate ventil samo ova turbina nema wast gate)onda je to drugo...na 136 ks varijanti motora radi na tlak a ne na podtlak ili ti vakum dok na 140,150,175,200,210 ks varijanti radi na vakum + ima još elektroventil vakuma preko kojeg ECU određuje kolko vakuma ide na njega i sa tim regulira tlak turba ovisno u uvjetima rada motora...136 ks nema taj el. ventil i ja sam mislio da misliš na njega jer on zna zezat na autima koji ga imaju a simptomi znaju biti takvi kake si naveo

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #23 u: 04-05-2009, 22:39:02 »
E sad ipak nisam toliko upoznat sa svim tim oko turba,ali ja imam upravo to na slici. Dali to može zezat? Jesi na taj ventil mislio kad si rekao da
on zna zezat. Sorry ali malo sam to sve pomješao u glavi pa sad neznam više što je u pitanju.
« Zadnja izmjena: 04-05-2009, 22:48:11 od CLASS »
 

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #24 u: 05-05-2009, 07:00:22 »
E sad ipak nisam toliko upoznat sa svim tim oko turba,ali ja imam upravo to na slici. Dali to može zezat? Jesi na taj ventil mislio kad si rekao da
on zna zezat. Sorry ali malo sam to sve pomješao u glavi pa sad neznam više što je u pitanju.
teoretski može ali ja još nisam imo slučaj da on ode...nisam mislilo na njega nego na elektro ventil preko kojeg ECU pokreće wast gate ventil a kojeg verzija 2.4 136 ks nema

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #25 u: 05-05-2009, 07:01:06 »

Seb koji je najbolji lijek za ovo???? :?:
sve otvorit i očistit kao što ja i radim

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #26 u: 05-05-2009, 13:24:17 »
teoretski može ali ja još nisam imo slučaj da on ode...nisam mislilo na njega nego na elektro ventil preko kojeg ECU pokreće wast gate ventil a kojeg verzija 2.4 136 ks nema
Ok! Uglavnom još nisam bio na dijagnostici,pa kad to rješim ću javit. Hvala.
 

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #27 u: 05-05-2009, 18:01:15 »
Sta od tih ventila na turbini ima 1.9 jtd 115ks?

Ja imam slicne simptome,kad ga vozim neko vrijeme po gradu auto postane tromije,ne vuce maksimalno kako moze,onda ga isprzim na otvorenom putu ili vozim po gradu neko vrijeme u drugoj na 3000-3500 obrtaja i odcepim ga tako pa ponovo pocne da vuce kao lud,ko sto i treba.

Jel to do zaprljanosti unutar turbine ili do nekog od tih ventila?
 

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #28 u: 05-05-2009, 18:03:11 »
Sta od tih ventila na turbini ima 1.9 jtd 115ks?

Ja imam slicne simptome,kad ga vozim neko vrijeme po gradu auto postane tromije,ne vuce maksimalno kako moze,onda ga isprzim na otvorenom putu ili vozim po gradu neko vrijeme u drugoj na 3000-3500 obrtaja i odcepim ga tako pa ponovo pocne da vuce kao lud,ko sto i treba.

Jel to do zaprljanosti unutar turbine ili do nekog od tih ventila?
on ima oba...wast gate radi na vakum preko el. ventila ...zašto se tako ponaša neznam na pamet...možda ga EGR ventil zeza

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #29 u: 05-05-2009, 18:07:49 »
Zablombirao sam EGR ventil jos davno,MAF je nov. Ni meni nije jasno,ali eto trebam ga jednostavno isprziti malo svakih par dana i sve u redu bude.

Jel se mogu kako provjeriti ta dva ventila waste gate i elektro ventil? Ili jedino da se zamjene pa da se vidi kako ide? Ako bi mjenjao koji je bolje prvo da zamjenim?
 

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #30 u: 06-05-2009, 06:47:28 »
Zablombirao sam EGR ventil jos davno,MAF je nov. Ni meni nije jasno,ali eto trebam ga jednostavno isprziti malo svakih par dana i sve u redu bude.

Jel se mogu kako provjeriti ta dva ventila waste gate i elektro ventil? Ili jedino da se zamjene pa da se vidi kako ide? Ako bi mjenjao koji je bolje prvo da zamjenim?
može se vidjet na oko wast gate kak radi...dali ima full korak i kojom brzinom reagira...el. ventil treba jednostavno stavit drugi i probat

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #31 u: 14-06-2009, 00:37:25 »
takav problem sa gubitkom snage u nekim okretajima sam imao zbog MAP senzora gore na usisnoj grani.Nalazi se sa zadnje strane i učvršćen je s jednim vijkom,lagano se skine i očisti kontakt sprejom ili sprejom za čišćenje kočnica
 

Backbon3

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #32 u: 14-06-2009, 02:56:16 »
I ja sam isto imao stvar ko i sale67. Znači taj senzor je otišao. Meni se to vidjelo na dijagnostici kao "turbo/super charger boost sensor" greška. Auto je bio u pričuvnom modu i radio je u skladu s tim na minimumu snage. Čim je senzor promjenjen sve je bilo 100% ko i prije.
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #33 u: 14-06-2009, 08:33:43 »
takav problem sa gubitkom snage u nekim okretajima sam imao zbog MAP senzora gore na usisnoj grani.Nalazi se sa zadnje strane i učvršćen je s jednim vijkom,lagano se skine i očisti kontakt sprejom ili sprejom za čišćenje kočnica
jel može koja slika,ja to nevidim  :?:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #34 u: 14-06-2009, 22:57:27 »
Ja sam ga snimio gdje je. Probat ću ga sutra skinut i očistit da vidim dali se šta mjenja. No međutim već mi ide na živce jer nikako da odem na tu diagnostiku,te putovanja,te neki neodgodivi poslovi doma. Znam da je to moj problem ali..... Od kad sam stavio novi MAF taj auto je do 2000 mrtav a dalje je u redu. Sad me počelo zezat tako da se skoro svaki put kad zapalim makinu drugačije ponaša. Kao recimo više nije dobro od 2000 nego od 3000 tek počne čupat. Pa onda drugo paljenje opet ono iz prvog objašnjenja,pa recimo zna ga tooootalno zablesirat koji put u vožnji tako da imaš osjećaj da uopće ne stišćeš gas. Malo sam se danas razljutio i iskopčao MAF. Sad imam normalne snage na početku a dalje ono nikako ko da uopće ne postoji turbina i te šeme. Neznam lud sam a volio bi to nekako rješit. Ma i hoću samo da nađem malo više vremena. Ali ako netko zna nek malo ovo prokomentira čisto da mi bude srce na mjestu. Bojim se ako odem na servis da će me iznervirat njihovo ponašanje,kao: ma to ti je ovo,to ti je ono,pa mi ništa ne vidimo na kompjuteru,pa turbina,pa rezervna guma ti nije napumpana mislim katastrofa. A znam da oni to tako rješavaju odnosno ne rješavaju i ode kilometar kuna samo zato jer nemam poima zašto. Naj radije bi otišao jedan dan do Seba ali sam iz Rijeke pa ono, malo daleko ali ako budem morao hoću majke mi. Ovdje u Rijeci više nikomu nažalost nemogu vjerovati. Sorry što je ovo štivo dugačko ali sam morao.  :wal:
« Zadnja izmjena: 14-06-2009, 22:59:23 od CLASS »
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #35 u: 14-06-2009, 23:30:29 »

SLika ili ilustracija toga??? :?:
Nisam stručnjak ali mislim da je to ovo:
« Zadnja izmjena: 14-06-2009, 23:32:19 od CLASS »
 

Online Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15758
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #36 u: 15-06-2009, 06:51:41 »
Nisam stručnjak ali mislim da je to ovo:
to nije MAP senzor nego senzor tlaka goriva

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #37 u: 15-06-2009, 22:19:21 »
Nalazi se točno na sredini usisne grane i na njega ide konektor s 3 žice :da:

(Image removed from quote.)


:ok: nego jel to znači da nije uspjela trampa
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #38 u: 15-06-2009, 22:29:20 »
Nije da nije uspjela nego nisam bio doma a i čovjeku nije odgovaralo na kraju nedjelja....Dolazi u srijedu iako ne vjerujem da ću mjenjati :hap:
ma sad si je složio i nediraj ništa jer znaš kako će biti sa drugim:prvo ćeš krenuti sa remenjem pa ćeš završiti na lameli i korpi ...
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #39 u: 15-06-2009, 23:10:36 »
 :?: Sorry ljudi za one slike. Mislio sam da je to to. No to je dobro i da ja znam točno gdje je i kako izgleda. Kažem nisam stručnjak nego nisam ništa drugo našao na tom mjestu pa reko valjda je to to. Budala,ubuduće neću trčat pred rudo.   :pivo: