03-07-2020, 18:07:03

Autor Tema: 2.4 jtd Snaga  (Posjeta: 15699 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #100 u: 14-07-2009, 06:54:48 »
pošteno je od svakog mehaničara da ako je nešto radio i sa tim nije riješio problem da to ne naplati tako da ako Darko veli da je turbina onda nek kaže šta je,nek je i popravi a ak ne valja nek ne naplati nego nek traži dalje

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #101 u: 14-07-2009, 14:22:08 »
pošteno je od svakog mehaničara da ako je nešto radio i sa tim nije riješio problem da to ne naplati tako da ako Darko veli da je turbina onda nek kaže šta je,nek je i popravi a ak ne valja nek ne naplati nego nek traži dalje
Ma vjerovatno je čovjek ok,nego kako on nema vremena ja sam to malo htio ubrzat pa sam sam raskopao turbinu i vidjeli da je ok. Onu priču sam ispričao da dočaram kako se ne samo on nego masu njih ponaša. I nemože mi niko reć da to nije tako. Pa ljudi nemogu toliko čekat da mi se auto dovede u red onako kako mislim da treba. Eto zato ja nonstop zapitkujem i komentiram tako da neke stvari mogu i sam napravit. Možda je to teško shvatit ali sumljam jer se to mnogima od nas dešava.
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #102 u: 19-07-2009, 21:07:37 »
Hej Ketch danas sam konačno pogledao zadnja 3 broja mjerača protoka za 2,4jtd,a oni su 030.
Ti su sigurno pravi jer je kupljen u AC-u po kataloškom broju(bar se nadam).
Pozdrav. :mahm :mahm
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #103 u: 31-08-2009, 09:48:42 »
Evo neki dan sam rješio problem u AC-u prema preporuci Seba. Doduše da nemam tamo jednog poznanika nebi išlo ali eto poznanstva uvijek vrijede. Spojili na komp. i ustanovili da je MAF gecrk. Stavili drugog i sad je opet ok. Nisam platio ništa jer je ispalo da je reklamacija. Po meni bi i trebala bit reklamacija ali budući da sam prvog kupio kod njih ali sam ga sam ugradio reklamacija nebi vredila.
« Zadnja izmjena: 31-08-2009, 09:50:50 od CLASS »
 

Ketch

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #104 u: 10-09-2009, 20:49:48 »
Hej Ketch danas sam konačno pogledao zadnja 3 broja mjerača protoka za 2,4jtd,a oni su 030.
Ti su sigurno pravi jer je kupljen u AC-u po kataloškom broju(bar se nadam).
Pozdrav. :mahm :mahm

heh...

nije me bilo neko vrijeme...
ma najvaznije da auto ide dobro  :love3:, a koji je MAF stavio... :blabla

 

romeo26

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #105 u: 10-02-2010, 19:32:38 »
Dragi Alfisti!... i ja imam jedan problemcic s alfom 166 2.4jtd 100kw '98. Osim toga sto mi se cuje uljna pumpa vec duze vrijeme (a to je serijski dio opreme za ovaj motor  :hehe:) i kanim se da je zamijenim uskoro, ima jos nesto... kad motor postigne radnu temperaturu pri malo duzoj voznji, na nizbrdicama npr. pocinje blago da trza samo kad popustim gas ili kad ga drzim konstantno u jednim te istim (nizim) obrtajima, i cim dodam gas to prestaje... (nije meni problem da drzim gas :hehe:) ali bih ipak da rijesim to ako je neko imao slican problem ili zna sta je u pitanju? Inace moj auto je u vrlo dobrom stanju, ima bas puno snage i bobro je reprodukuje.. zadovoljstvo je voziti je.
 

romeo26

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #106 u: 10-02-2010, 22:24:41 »
To mi stvarno smeta mada se ne desava uvjek i zato jos nista nisam radio po tom pitanju. Unazad 20000km to se nije desavalo i nista se bitno nije promijenilo do tada pa da bude uzrok tome. Jbg volio bi da to rijesim...
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #107 u: 09-03-2010, 22:20:18 »
evo i mene poćela zezat od 1000 do 2000 rmp nikako da se digne a i zvuk motora je nekako čuda,, iza oblak crnog dima i onda povuće i sve 5 u 3 ide 12o na 5200 rmp vrti se bez problema sve do 5000 i nema dima i problema,, samo ovo na niskim obrtajima,, idem sutra tražit majstora a kod nas to jedino mogu rješit u boš (bosch) servisu "Dizel" jer ovi drugi mogu samo nagađatt,, ima i dijagnostiku pa ćemo vidjet šta kaže,, ako je doMafa sve super zovoem Saleta ako nije prodao svoj
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #108 u: 10-03-2010, 00:15:11 »
To su simptomi kao kad ode EGR pa ti na nižim obrtajima ostane otvoren i auto nema dosta zraka već mu dolazi to smeće do povrata plinova.Pregradi EGR i riješio si problem. :hello:
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #109 u: 10-03-2010, 16:47:17 »
 evo sam se danas narućio za petak u 08 na dijagnostiku pa ćemo vidjet šta kažu,, inaće su majstori OK imam u njih povjerenje,, malo sam gledao po usisnoj grani i tamo ima neki ventilić na koji je spojeno tanko crijevo a on na sebi ima nekakvu klapnu,, a to crijevo je bilo otkačeno,, stavio sam ga nazad ali ništa ne mjenja,, a kad sam sam zatvorio klapnu,, auto je promijenio zvuk a kad sam ga zatvorio skroz odmah se ugasioo  šta mu to dođe,, i gdje je taj ERG ventil,, dali je to ovo na usisnoj grani spojeno sa nekim debljim crijevom,, prema doljee
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #110 u: 10-03-2010, 20:16:21 »
mislim da sam rješio ovo prvo je bilo začađeno ludnica   a usisna grana zaštopana da je samo skoro prst mogao proći nije imala zraka zato se gušila,, sad će biti nadam se OK al sve jedno idem na dijagnostiku


 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #111 u: 11-03-2010, 13:40:54 »
a sta bi ovo moglo bit,znaci lagana uzbrdica krecem sa semafora u prvoj sve normalno a kad prebacim u drugu normalno on povuce do nekih 2300 okretaja i onda koda izgubi snagu pa odjednom opet povuce normalno,koda izmedu 2300 i 2500 okretaja gubi snagu. :?: i neki dan se ukljucujem na auto put isao sam nekih 100kmh i stisnem gas u 4 brzini i auto ful uspori na compu se upalilo nesto nisam ni stigao procitat vec se ugasilo prebacio u 3. i onda sve normalno  :?: e da radi se o 147 1.9. jtd 116ks
« Zadnja izmjena: 11-03-2010, 13:44:22 od Reno »
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15874
  • Karma: 1069
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #112 u: 11-03-2010, 14:17:01 »
...debimetar???...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #113 u: 11-03-2010, 19:23:33 »
kupio sam auto sa 160000 km i ovo mi je bio prvi kvar ako se tako može nazvat auto sam danas probao i ide kao raketa, na 16-ticama vrti u drugoj i trećoj pa sve do ............ vr.............
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #114 u: 11-03-2010, 22:26:40 »
...debimetar???...
a di stoji taj debimetar,jel komplicirano to promijenit i koliko kosta otprilike
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #115 u: 11-03-2010, 23:10:16 »
iza filtera zraka prema motoru tu mora biti ima konektor sa više žica i najvjerojatnije 2 tortorks šarafa
 

Offline Guro

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 460
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 159 1.9JTDm & 156 2.4JTD
    • Podgorica
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #116 u: 12-03-2010, 11:50:16 »
Ja imam pitanje a Alfa 166 DA....gledam ove slike sto si postavio, da li se neki od ovih djelova moze vidjeti nekom jednostavnom intervencijom??? znaci ako bih skinu neko crijevo ili slicno??? pitam jer bih isao na varijantu uradi sam :) ili makar provjeri sam :)
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #117 u: 12-03-2010, 19:51:31 »
nije ti to problem skinut nalazi se na usisnoj grani imaš par šarafića 13 i imbus 6 i 5, šelne od crijeva 10 minuta posla za rastavitit al puno za oćuistit, čak sam razmišljao da bih cijelu usisnu skinuo i opraoo
 

Offline Guro

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 460
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 159 1.9JTDm & 156 2.4JTD
    • Podgorica
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #118 u: 13-03-2010, 00:09:35 »
pa ja bih isao na varijantu da vidim prvo kako to sve izgleda...pa ako bude lose da skidam sve...mada meni auto sto se toga tice ide odlicno :) i redovno dolazi do 4000rpm..da ga ne ureknem za sad slusa perfektno....ali znam da je nafta kod nas losa i da to mora imai raznih posljedica...a i auto je presllo 200000, moralo se nesto nakupiti
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #119 u: 13-03-2010, 20:54:44 »
i moj je išao dobro al polako kao da je gubio na snazi, i onda se osjetilo da do 2000 rpm  ide teško a kasnije super, skinu crijevo sa intercolera na usisnu i pokušaj vidjet u nutra tu gdje imaš ovu klapnu, vakum koji je meni bio otkvačen,, gurni prst pa opiapj,, (izvižača)