17-11-2019, 15:20:54

Autor Tema: 2.4 jtd Snaga  (Posjeta: 15499 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
2.4 jtd Snaga
« u: 17-04-2009, 13:34:13 »
Kratko! Do 2000 okretaja auto je ko mrtav. Prestrašno. Od 2-3 tisuče podivlja što je normalno, a od 3-4 tako tako.
Debimetar je novi. Inače promjenio sam ga nedavno jer je na stari bilo totalna katastrofa.
Možda je neko imao sličan problem? Ili ako netko nešto zna o tome. Kad krećem ,ako je uzbrdo stvarno katastrofa.
Dali može bit problem u aktuatoru za promjenjivu geometriju turbine? Pomoć.
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #1 u: 17-04-2009, 14:24:36 »
promjenjuva geometrija a još prije EGR ventil!
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #2 u: 17-04-2009, 16:06:52 »
promjenjuva geometrija a još prije EGR ventil!
Dali ima kakvih loših nuspojava za motor ako blindiram EGR ventil?
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #3 u: 17-04-2009, 20:13:04 »
Dali ima kakvih loših nuspojava za motor ako blindiram EGR ventil?
nema,samo ga začepi i ako je on auto ko nov! :ok:
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #4 u: 17-04-2009, 20:15:09 »
A dal se taj EGR da očistiti te ona cijev koja se spaja na njega, dal se i ona začepi tokom vremena od vožnje pa treba i nju očistiti ili  :?: :?: :?: :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #5 u: 17-04-2009, 20:17:04 »
A dal se taj EGR da očistiti te ona cijev koja se spaja na njega, dal se i ona začepi tokom vremena od vožnje pa treba i nju očistiti ili  :?: :?: :?: :ok:
ventil ti blokira čađa i onda ostane u jednom položaju...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #6 u: 17-04-2009, 20:26:53 »
ventil ti blokira čađa i onda ostane u jednom položaju...

A dal se on da onda izvaditi te očistiti ili se baš mora blokirati ili se pak mora kupiti novi ako se ovaj originalni nemože očistiti  :?:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #7 u: 17-04-2009, 20:31:46 »
A dal se on da onda izvaditi te očistiti ili se baš mora blokirati ili se pak mora kupiti novi ako se ovaj originalni nemože očistiti  :?:
zablokira i onda valjda izgori namotaji na elektromagnetu,ili se baš elektromagnet razbije bez da se čađom blokira. Nov je nekih 1400 kn pa se lakše stavi komad željezne pločice. To vrije sve do euro 3 motora, kod E4 mora se kupit novog inače centrala daje grešku!
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #8 u: 17-04-2009, 20:52:55 »
zablokira i onda valjda izgori namotaji na elektromagnetu,ili se baš elektromagnet razbije bez da se čađom blokira. Nov je nekih 1400 kn pa se lakše stavi komad željezne pločice. To vrije sve do euro 3 motora, kod E4 mora se kupit novog inače centrala daje grešku!
to se i meni dešavalo,pokazivalo mi je grešku motora. ja sam svog kupio novog,a navodno se da očistiti ako ga nije jako začađilo...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #9 u: 17-04-2009, 21:01:25 »
to se i meni dešavalo,pokazivalo mi je grešku motora. ja sam svog kupio novog,a navodno se da očistiti ako ga nije jako začađilo...

a zbog čega se začađi tj od čega, nepravilnog rada mašine, lošeg goriva, neredovitog servisiranja i nemjenjanja filtera zraka i goriva  :?: :?: :?:

:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #10 u: 17-04-2009, 21:05:02 »
a zbog čega se začađi tj od čega, nepravilnog rada mašine, lošeg goriva, neredovitog servisiranja i nemjenjanja filtera zraka i goriva  :?: :?: :?:


ispušni plinovi koje ispusti motor prolaze kroz taj ventil još jednom radi te eco norme,a zbog čega... nebih ti baš znao točno reći..
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #11 u: 17-04-2009, 21:17:01 »
ispušni plinovi koje ispusti motor prolaze kroz taj ventil još jednom radi te eco norme,a zbog čega... nebih ti baš znao točno reći..
ti plinovi prolaze kroz egr baš u trenutku puštanja gasa,u tom se trenutku desi višak nafte u cilindrima=više čađe u ispuhu a tad se egr otvara,dok kroz ostali dio cijevi ispuha prolaze plinovi i na največim brzinama uspiju se održavati čistima,dok je egr i njena cijev uvijek maksimalno začađena.
Neznam ako sam uspio nešto objasnit?!?  moje mišljenje

....s tim da na to sigurno utječe stil vožnje i kvaliteta goriva in primis!
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #12 u: 17-04-2009, 21:18:25 »
ti plinovi prolaze kroz egr baš u trenutku puštanja gasa,u tom se trenutku desi višak nafte u cilindrima=više čađe u ispuhu a tad se egr otvara,dok kroz ostali dio cijevi ispuha prolaze plinovi i na največim brzinama uspiju se održavati čistima,dok je egr i njena cijev uvijek maksimalno začađena.
Neznam ako sam uspio nešto objasnit?!?  moje mišljenje

....s tim da na to sigurno utječe stil vožnje i kvaliteta goriva in primis!
:ok:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #13 u: 17-04-2009, 22:18:47 »
Ok ljudi o EGR-u dovoljno i jasno, a dali je moguće i dali se dešava da aktuator promjenjive geometrije šteka. Mislim na onaj komad što regulira pomicanje krilaca promjenjive
geometrije u turbini. Neznam dali ako ga eliminiram na način da ga trenitno začepim i začepim ulaz u turbinu dali ću moći ustanoviti da je eventualno on u pitanju
i kako se zapravo motor ponaša kad sa njega (eliminira).
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #14 u: 18-04-2009, 08:20:36 »
ispušni plinovi koje ispusti motor prolaze kroz taj ventil još jednom radi te eco norme,a zbog čega... nebih ti baš znao točno reći..
vračanjem ispušnih plinova u usis kako bi ponovo sagorjeli s smjesom goriva i zraka i tako sagorjeli prolazeći kroz kat uvelike se smanjuje postotaak NOx-a štenog plina za ozon

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #15 u: 18-04-2009, 08:21:35 »
Ok ljudi o EGR-u dovoljno i jasno, a dali je moguće i dali se dešava da aktuator promjenjive geometrije šteka. Mislim na onaj komad što regulira pomicanje krilaca promjenjive
geometrije u turbini. Neznam dali ako ga eliminiram na način da ga trenitno začepim i začepim ulaz u turbinu dali ću moći ustanoviti da je eventualno on u pitanju
i kako se zapravo motor ponaša kad sa njega (eliminira).
moguče je i možeš isprobat samo da staviš novog i vidiš kak auto ide...

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #16 u: 18-04-2009, 21:29:59 »
moguče je i možeš isprobat samo da staviš novog i vidiš kak auto ide...
Hvala Seb moraću na taj način. Samo da te pitam kako se inače ponaša motor u vožnji kad je aktuator banana?
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #17 u: 03-05-2009, 23:07:40 »
Blindirao sam EGR i nema promjene.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #18 u: 04-05-2009, 07:24:11 »
Blindirao sam EGR i nema promjene.
vjerojatno je zaštekala promjenjiva geometrija turba

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #19 u: 04-05-2009, 10:46:59 »
vjerojatno je zaštekala promjenjiva geometrija turba
jeli to onaj vakumski ventil???
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #20 u: 04-05-2009, 14:27:42 »
jeli to onaj vakumski ventil???
2.4 136 ks nema taj ventil...
vjerojatno se dogodilo nešto poput ovog...možda ne u tolkom obliku:


CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #21 u: 04-05-2009, 14:38:20 »
Ma ni iz bliza.Kako misliš nema te vakum pumpe? Meni ima. Ali i Turbina otvorena i bila ko nova. Geometrija radi ko sat. Ali možda aktuator odnosno ta vakum pumpa jednostavno šteka.
Ima još nešto a to ćemo provjerit sutra. A to je: Kad sam stavio novi MAF trebalo je resetirat komp. pa sad radi na nekom pričuvnom modu,
ali to je tek pretpostavka pa kad to sutra vidim znat ću bolje. Mislim ne pravim se pametan nego tako mi je rečeno. Javit ću kad saznam.
« Zadnja izmjena: 04-05-2009, 14:42:49 od CLASS »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #22 u: 04-05-2009, 17:00:47 »
ako misliš na ovo kaj je zaokruženo na slici,ventil za regulaciju rada promjenjive geometrije (ili ti tako zvani wast gate ventil samo ova turbina nema wast gate)onda je to drugo...na 136 ks varijanti motora radi na tlak a ne na podtlak ili ti vakum dok na 140,150,175,200,210 ks varijanti radi na vakum + ima još elektroventil vakuma preko kojeg ECU određuje kolko vakuma ide na njega i sa tim regulira tlak turba ovisno u uvjetima rada motora...136 ks nema taj el. ventil i ja sam mislio da misliš na njega jer on zna zezat na autima koji ga imaju a simptomi znaju biti takvi kake si naveo

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #23 u: 04-05-2009, 22:39:02 »
E sad ipak nisam toliko upoznat sa svim tim oko turba,ali ja imam upravo to na slici. Dali to može zezat? Jesi na taj ventil mislio kad si rekao da
on zna zezat. Sorry ali malo sam to sve pomješao u glavi pa sad neznam više što je u pitanju.
« Zadnja izmjena: 04-05-2009, 22:48:11 od CLASS »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #24 u: 05-05-2009, 07:00:22 »
E sad ipak nisam toliko upoznat sa svim tim oko turba,ali ja imam upravo to na slici. Dali to može zezat? Jesi na taj ventil mislio kad si rekao da
on zna zezat. Sorry ali malo sam to sve pomješao u glavi pa sad neznam više što je u pitanju.
teoretski može ali ja još nisam imo slučaj da on ode...nisam mislilo na njega nego na elektro ventil preko kojeg ECU pokreće wast gate ventil a kojeg verzija 2.4 136 ks nema

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #25 u: 05-05-2009, 07:01:06 »

Seb koji je najbolji lijek za ovo???? :?:
sve otvorit i očistit kao što ja i radim

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #26 u: 05-05-2009, 13:24:17 »
teoretski može ali ja još nisam imo slučaj da on ode...nisam mislilo na njega nego na elektro ventil preko kojeg ECU pokreće wast gate ventil a kojeg verzija 2.4 136 ks nema
Ok! Uglavnom još nisam bio na dijagnostici,pa kad to rješim ću javit. Hvala.
 

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #27 u: 05-05-2009, 18:01:15 »
Sta od tih ventila na turbini ima 1.9 jtd 115ks?

Ja imam slicne simptome,kad ga vozim neko vrijeme po gradu auto postane tromije,ne vuce maksimalno kako moze,onda ga isprzim na otvorenom putu ili vozim po gradu neko vrijeme u drugoj na 3000-3500 obrtaja i odcepim ga tako pa ponovo pocne da vuce kao lud,ko sto i treba.

Jel to do zaprljanosti unutar turbine ili do nekog od tih ventila?
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #28 u: 05-05-2009, 18:03:11 »
Sta od tih ventila na turbini ima 1.9 jtd 115ks?

Ja imam slicne simptome,kad ga vozim neko vrijeme po gradu auto postane tromije,ne vuce maksimalno kako moze,onda ga isprzim na otvorenom putu ili vozim po gradu neko vrijeme u drugoj na 3000-3500 obrtaja i odcepim ga tako pa ponovo pocne da vuce kao lud,ko sto i treba.

Jel to do zaprljanosti unutar turbine ili do nekog od tih ventila?
on ima oba...wast gate radi na vakum preko el. ventila ...zašto se tako ponaša neznam na pamet...možda ga EGR ventil zeza

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #29 u: 05-05-2009, 18:07:49 »
Zablombirao sam EGR ventil jos davno,MAF je nov. Ni meni nije jasno,ali eto trebam ga jednostavno isprziti malo svakih par dana i sve u redu bude.

Jel se mogu kako provjeriti ta dva ventila waste gate i elektro ventil? Ili jedino da se zamjene pa da se vidi kako ide? Ako bi mjenjao koji je bolje prvo da zamjenim?
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #30 u: 06-05-2009, 06:47:28 »
Zablombirao sam EGR ventil jos davno,MAF je nov. Ni meni nije jasno,ali eto trebam ga jednostavno isprziti malo svakih par dana i sve u redu bude.

Jel se mogu kako provjeriti ta dva ventila waste gate i elektro ventil? Ili jedino da se zamjene pa da se vidi kako ide? Ako bi mjenjao koji je bolje prvo da zamjenim?
može se vidjet na oko wast gate kak radi...dali ima full korak i kojom brzinom reagira...el. ventil treba jednostavno stavit drugi i probat

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #31 u: 14-06-2009, 00:37:25 »
takav problem sa gubitkom snage u nekim okretajima sam imao zbog MAP senzora gore na usisnoj grani.Nalazi se sa zadnje strane i učvršćen je s jednim vijkom,lagano se skine i očisti kontakt sprejom ili sprejom za čišćenje kočnica
 

Backbon3

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #32 u: 14-06-2009, 02:56:16 »
I ja sam isto imao stvar ko i sale67. Znači taj senzor je otišao. Meni se to vidjelo na dijagnostici kao "turbo/super charger boost sensor" greška. Auto je bio u pričuvnom modu i radio je u skladu s tim na minimumu snage. Čim je senzor promjenjen sve je bilo 100% ko i prije.
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #33 u: 14-06-2009, 08:33:43 »
takav problem sa gubitkom snage u nekim okretajima sam imao zbog MAP senzora gore na usisnoj grani.Nalazi se sa zadnje strane i učvršćen je s jednim vijkom,lagano se skine i očisti kontakt sprejom ili sprejom za čišćenje kočnica
jel može koja slika,ja to nevidim  :?:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #34 u: 14-06-2009, 22:57:27 »
Ja sam ga snimio gdje je. Probat ću ga sutra skinut i očistit da vidim dali se šta mjenja. No međutim već mi ide na živce jer nikako da odem na tu diagnostiku,te putovanja,te neki neodgodivi poslovi doma. Znam da je to moj problem ali..... Od kad sam stavio novi MAF taj auto je do 2000 mrtav a dalje je u redu. Sad me počelo zezat tako da se skoro svaki put kad zapalim makinu drugačije ponaša. Kao recimo više nije dobro od 2000 nego od 3000 tek počne čupat. Pa onda drugo paljenje opet ono iz prvog objašnjenja,pa recimo zna ga tooootalno zablesirat koji put u vožnji tako da imaš osjećaj da uopće ne stišćeš gas. Malo sam se danas razljutio i iskopčao MAF. Sad imam normalne snage na početku a dalje ono nikako ko da uopće ne postoji turbina i te šeme. Neznam lud sam a volio bi to nekako rješit. Ma i hoću samo da nađem malo više vremena. Ali ako netko zna nek malo ovo prokomentira čisto da mi bude srce na mjestu. Bojim se ako odem na servis da će me iznervirat njihovo ponašanje,kao: ma to ti je ovo,to ti je ono,pa mi ništa ne vidimo na kompjuteru,pa turbina,pa rezervna guma ti nije napumpana mislim katastrofa. A znam da oni to tako rješavaju odnosno ne rješavaju i ode kilometar kuna samo zato jer nemam poima zašto. Naj radije bi otišao jedan dan do Seba ali sam iz Rijeke pa ono, malo daleko ali ako budem morao hoću majke mi. Ovdje u Rijeci više nikomu nažalost nemogu vjerovati. Sorry što je ovo štivo dugačko ali sam morao.  :wal:
« Zadnja izmjena: 14-06-2009, 22:59:23 od CLASS »
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #35 u: 14-06-2009, 23:30:29 »

SLika ili ilustracija toga??? :?:
Nisam stručnjak ali mislim da je to ovo:
« Zadnja izmjena: 14-06-2009, 23:32:19 od CLASS »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #36 u: 15-06-2009, 06:51:41 »
Nisam stručnjak ali mislim da je to ovo:
to nije MAP senzor nego senzor tlaka goriva

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #37 u: 15-06-2009, 22:19:21 »
Nalazi se točno na sredini usisne grane i na njega ide konektor s 3 žice :da:

(Image removed from quote.)


:ok: nego jel to znači da nije uspjela trampa
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #38 u: 15-06-2009, 22:29:20 »
Nije da nije uspjela nego nisam bio doma a i čovjeku nije odgovaralo na kraju nedjelja....Dolazi u srijedu iako ne vjerujem da ću mjenjati :hap:
ma sad si je složio i nediraj ništa jer znaš kako će biti sa drugim:prvo ćeš krenuti sa remenjem pa ćeš završiti na lameli i korpi ...
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #39 u: 15-06-2009, 23:10:36 »
 :?: Sorry ljudi za one slike. Mislio sam da je to to. No to je dobro i da ja znam točno gdje je i kako izgleda. Kažem nisam stručnjak nego nisam ništa drugo našao na tom mjestu pa reko valjda je to to. Budala,ubuduće neću trčat pred rudo.   :pivo:
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #40 u: 15-06-2009, 23:15:24 »
:?: Sorry ljudi za one slike. Mislio sam da je to to. No to je dobro i da ja znam točno gdje je i kako izgleda. Kažem nisam stručnjak nego nisam ništa drugo našao na tom mjestu pa reko valjda je to to. Budala,ubuduće neću trčat pred rudo.   :pivo:
ma nema problema,očistićemo i to.Ugovorio sam za četvrtak i petak,pa ti se javim.POZDRAV    Dali si riješio svoj problem?
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #41 u: 16-06-2009, 09:55:16 »
 :ok:
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #42 u: 21-06-2009, 22:52:09 »
 da ne otvaram novu temu a radi se o istom autu (barem)

2,4 jtd 2001 .g. t.j. 140 ks
 sve super ali se kod ubrzanja kada se dolazi do 3000 obrtaja osjeti da auto lagano zastane suvozaču skoro i neprimjetno ali se osjeti na gasu da kao malo zastane i onda nastavi dalje ubrzavati bez ikakvih problema
 

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #43 u: 22-06-2009, 14:37:30 »
to sam bas i ja pitao... moze biti EGR ili elektroventil,ta dva su najcesca a mogu i ostali senzori i ventili (:hehe: ima ih podosta). Na mojoj Alfi je mjenjan protokomjer zraka i zapusen EGR i toga vishe nema vec pola godine (trznuo je mozda 2 puta od tada sve ukupno),a na ocevoj Alfi smo zapusili EGR prije neki dan pa cemo sad vidjeti,imam utisak da radi mirnije od tada. Ta Alfa je bas trzala u drugoj izmedju 2 i 3 hiljada obrtaja i to najcesce kad se ide uzbrdo. Ja sam je sad probavao uz jedan lucni most ovdje u NS i sad ne trza,a po Fruskoj Gori jos je nismo provozali.
« Zadnja izmjena: 22-06-2009, 14:39:23 od DjomlaN »
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #44 u: 22-06-2009, 21:10:34 »
I ja sam svoj MAP senzor skinuo. Katastrofa. Ovaj gore na slici je beba kakav je moj bio. Doslovno zaštopan. Očistio ,vratio nazad i sad imam problem. Ona brizgaljka crvena se upalila i sad motor radi valjda na nekom pričuvnom modu,uglavnom uopče neide. E sad dali se kod čišćenja moglo desit nešto s njime ili jednostavno treba resetirat grešku,neznam. Ko bi mi to znao reć?
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #45 u: 22-06-2009, 21:33:41 »
Treba samo resetirati grešku.S čišćenjem se nije ništa moglo pokvariti.Pogledaj da li si dobro vratio džekić senzora,a možda ti je na njemu ostalo i malo ostataka spreja pa ti je registrirao grešku,ali mislim da se zbog ovog senzora pali žuta lampica sa znakom motora.
Ova crvena se pali isključivo zbog greške ubrizgavanja,možda si slučajno otpojio neki džekić sa pumpe ili filtera goriva.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #46 u: 22-06-2009, 22:33:22 »
Ma nije,dvaput sam provjeravao. I njega sam isključio pa probao,i snjim i svakako. Nemam poima. Valjda treba samo resetirat grešku. Vidit ću sutra kod mehe.
 

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #47 u: 23-06-2009, 00:38:44 »
Gresku mozes resetovati i tako sto ces otpojiti klemu na akumulatoru i vratiti je opet. Ne moras prikljucivati na dijagnostiku. To sam negdje procitao na netu.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #48 u: 23-06-2009, 07:57:24 »
Znam i to sam napravio ali me ne sluša.
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #49 u: 23-06-2009, 08:01:18 »
Ja sam to čistio 30-tak puta i nikad mi se to nije dogodilo na marei2,4jtd,a kad sam jednom na alfi to radio i zaboravio vratiti džekić upalila mi se žuta lampica sa znakom motora.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #50 u: 23-06-2009, 13:00:25 »
E sad neznam dali sam ga mgao oštetit jer sam malo čačkao u onu rupicu unutra sa tankom licnom jer je i ona bila zaštopana. Ja sam i probao iskopčat i ništa mi se nije upalilo. I kad MAF senzor isključim isto mi se ništa ne upali.
Ma ima nekih naznaka da mi je centralina u banani. Neznam vidit ću.
« Zadnja izmjena: 23-06-2009, 13:02:42 od CLASS »
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #51 u: 23-06-2009, 13:53:14 »
JAvi šta je bilo,ja nikad nisam čačkao tu rupicu nego sam ga samo našpricao sprejom i ispirio kompresorom,ali ova dizna ti se pali samo kad nešto sa ubrizgavanjem nije u redu.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #52 u: 23-06-2009, 14:46:24 »
Idem u 4 i pol kod mehe pa ću javit što je bilo.  :mah:
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #53 u: 23-06-2009, 16:30:20 »
 :drive:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #54 u: 23-06-2009, 22:38:20 »
Ovi mehaničari su za  :sado: Kažem mu ma daj mi samo spoji na komp tu makinu i ako odmah pokaže da je Map u banani dobro,ako ne neću te zaje... A on kao ima puno posla i neće to stić danas jer ima još dva auta za rješit. Ha ha,kaže ma treba mi barem pola sata da to ustanovim a vidiš nemam vremena. Skužio ja njega i njegovu šprehu,i počnem ti ja snjim neku temu ovo ono i raspriča se on. Dajem miša na panj da je u tom razgovoru prošlo tih famoznih pola sata. Nisam mu ništa htio govorit u vezi toga da se čovjek ne uvredi,ali zamisli,dok smo razgovarali bez veze pa mogao je odmah to napravit i gotovo. nego svi oni idu sistemom rekla kazala,pa nije to samo tako,pa treba ovo,pa treba ono,ma mislim ja sam u sebi pa daj se primi posla a ne blebetanja. Uglavnom je većina tih kvazi starih majstora takva. Vrlo su rijetki oni pravi istinski majstori koji umjesto srca imaju motor. Uglavnom ništa danas nisam napravio,sutra nemogu imam neki dernek od jutro,preksutra je blagdan,i ljudi moji tako to dogod se neposvađam sam sa sobom i odem kupit novi MAP i gotovo. Gotovo sam siguran da sam ga čačkajuči po njemu onesposobio. No dobro vidit ćemo rezultat kroz par dana. Uh!!!
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #55 u: 23-06-2009, 22:51:01 »
Ma nisi ti ništa sj....,,, kažem ti za tu stvarčicu ti se pali žuta lampica,jer taj MAP mjeri pritisak u usisnoj grani a pošto je tebi auto otišo" u self mod zbog nečeg drugog,bitnijeg(crvena lampica)ovu grešku ti ni ne javlja.Da si barem bliže riješili bi to na brzinu.
Javljj novosti i ne živciraj se--puno.
Pozdrav iz OS
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #56 u: 23-06-2009, 23:04:48 »
Neznam kako tvoj auto ima ali na mojoj kontrolnoj tabli niti nema tog znaka motora. Jer se svi znakovi vide i bez da svjetle ali takvog nisam primjetio. Možda je na mojem 1998 ta brizgaljka za sve slučajeve kad centralina prijavi neku frku,kužiš. Jedan mi je rekao da sam kad sam čačkao licnom unutra možda oštetio navodno neki kristal koji po principu piezo-električnog efekta odrađuje potreban posao. E SAD KO JE TU u pravu i ko nije još uvjek neznam samo znam da me sad i fićo može ribnut a meni su ruke vezane.  :sad:
 

DjomlaN

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #57 u: 24-06-2009, 00:09:05 »
Brate na tvom mjestu ja bih kupio sve sto mislim da treba da se mjenja (a kontam da taj MAP nije skup) i sam ga zamjenio. Isto tako i elektroventil od turba,protokomjer zraka i sta god jos moze da pravi problem,ako nije MAP. To u slucaju ako bas nemas dobrog i odgovornog majstora u tvom kraju.
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #58 u: 24-06-2009, 10:47:38 »
MOguće da nemaš tu lampicu,ne znam ,moja je 2004-to pa mi se zbog tog MAP sr... palila žuta sa znakom motora.To možeš kupiuti polovno ako je novi skup.
Čujemo se.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #59 u: 25-06-2009, 18:25:54 »
Je je ma sve u redu nego sad su blagdani pa subota, nedjelja,svi nešto spajaju tako da je prva prilika za nešto poduzet tek u ponedjeljak,kužite. Znam da ću ja to rješit već nekako ali do ponedjeljka utorka moram vozit ko da imam 20 konja a ne 136. No dobro ipak smo to malo prokomentirali. Svakako javim čim dovedem stvar u normalu tako da se zna.  :ok:  :pivo:
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #60 u: 26-06-2009, 15:10:54 »
Hebeni praznici.I meni uvjek tako nešto rike ili pred praznike ili u subotu popodne pa se uvjek živciram dan dva duže . :mad: :mad: :mad:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #61 u: 27-06-2009, 15:51:37 »
To još i nebi bilo tako strašno kad bi ja rješio stvar u ponedjeljak,nego garantiram sam sebi da toko neće ići. Ako se naručim u AC,oni će mi reć dođi za 15 dana jer imamo posla preko glave. Ma neznam,bolje mi je da smirim živce,popijem pivu i pričekam priliku. Šta drugo? Ma i sam bi to rješio,ali kupi ovo,kupi ono,i to bi bila malo skuplja varijanta,kad neznaš točno što je.
 

Ketch

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #62 u: 27-06-2009, 18:07:32 »
i ja imam slicnih problema s avojom 156icom 2,4jtd, '99.

slabo vuce a poslije 3000o/min jos slabije...

spojio ga lik negdje, kod Ozlja (Karlovac), na dijagnostiku i veli izbriso neke greske, al kvar je, veli, u mjeracu protoka zraka i sad je to nekih 750kn plus ruke...
ne znam jel me valja ili je to zbilja ili ce sad biti jos stosta...
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #63 u: 27-06-2009, 19:15:34 »
Imam ti ja mjerač protoka zraka za taj auto (novi).
Ja ga kupio za svoj auto u Zg i sve laćo i OK dok mjerač nije stigao,nije za moj auto(2,4 M-jet) nego za običan 2,4jtd.
Probao sam ga staviti na auto ,ali mi je bio preslab,pa je odmah išao dole.
Ja ga platih 850kn :mad: :mad:,ali ako budeš htio prodajem ga za 500kn.To je samo uložak bez onog kućišta koje imaš,a to zamjeniš i sam za 10 min.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #64 u: 27-06-2009, 23:25:18 »
Ako je kao što kažeš Ima logike. Moje preporuke su:
Uzmi od kolege ovaj uložak MAF za tih 500 kn ako je original,to se da provjerit jer on ima na sebi oznake i nemožeš fulat ako se brojevi slažu . Ima na tržištu i nekih zamjenskih ali to ni u ludilu ne kupuj,ne valjaju. S njim se dogovori ako ne valja vraćaj nazad. Neznam ljudi moji kako drugačije jer niko nema te love za bacanje,pomognimo jedan drugomu. Inače ovo je dobra prilika ako je MAF nov jer  ja sam svojega u AC-u platio 1200 kn.
I još jednu stvar,ako ćeš uzeti od saleta MAF ne plaćaj majstora nego ,ako neznaš sam nađi nekog prijatelja da ti to zamjeni jer kao što sale govori to ti je 10 min. posla. Ma neka je i sat vremena ali ti ostane u đepu računajući sve skupa možda i 500-tinjak kuna što stari moj nije za bacit. Pa rađe tu razliku pojedi popi.
« Zadnja izmjena: 27-06-2009, 23:31:27 od CLASS »
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #65 u: 28-06-2009, 11:00:35 »
I ja sam svoj drugi Maf u AC platio 1200kn i to reparirani.
Ovaj što ga prodajem je BOSCH a oznaka ispod je  F OOC 2G2 044.Ovaj zadnji broj je oznaka ,,snage,,i ako je na tvom taj broj i manji ovaj će ti mjerač štimati ,a ukoliko je veći (kod moje alfe je 063),onda ti neće ići,ali mislim da je kod motora sa 100-tinjak kw taj broj 036 ili tako nešto pa mislim da će ti ovaj štimati.
Ako auto ne bude išao kako treba zbog njega ti mi to vratiš a ja tebi vratim lovu i svi smo si opet dobri,a kad se budemo vidjeli na nekom susretu onda ćemo :pivo: :pivo: :pivo: :pivo:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #66 u: 28-06-2009, 11:05:44 »
 :clap:  :clap:  :clap:  :clap:  :clap: To je to.
 

Ketch

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #67 u: 28-06-2009, 11:50:21 »
Ako auto ne bude išao kako treba zbog njega ti mi to vratiš a ja tebi vratim lovu i svi smo si opet dobri,a kad se budemo vidjeli na nekom susretu onda ćemo :pivo: :pivo: :pivo: :pivo:

slazem se!

mozes poslati postom...

ostalo na pp!
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #68 u: 28-06-2009, 15:54:03 »
Ok sad smo rješili tebe. A dali je nekom ostao viška MAP? Sutra ću dobit cijene novoga ali ako netko ima u pričuvi  zašto ne.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #69 u: 01-07-2009, 00:23:45 »
Imam par stvari za reć. Senzor pritiska u usisnoj grani se ne zove MAP. Malo sam se čudio jer sam čovjeku skoro naručio krivu stvar. MAP je isto što i MAF. Engleska skračenica je MAF a Talijanska MAP. Uglavnom to je dakle mjerač protoka zraka svima nama dobro znan. E sad nisam uspio saznati skračenicu od ovog što mjeri pritisak ali uglavnom se ne zove nikako od gore navedenih. Ok to smo rješili. danas se razp..io i otišao u AC u Rijeci,kupio novi senzor i gotovo. Prije toga sam bio kod mojeg mehe i ustanovio da sam ga sam uništio. Kad sam čačkao licnom unutra,probio sam mu membranu koja naravno reagira na pritisak i tako nekako funkcionira (da ne ulazim u detalje). Upravo sam to osjetio pod prstima kad sam čačkao po njemu. Uglavnom kad sam stavio novoga nestala je crvena lampica (brizgaljka), sjednem raspičim po gasu i ostanem iznenađen. Raketa. Šta raketa,dvije rakete. Dosta priče to je to.Eto sad se vozim i smješak mi je od uha do uha kad stisnem gas.  :craz  :craz  :craz  :craz
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #70 u: 01-07-2009, 11:35:17 »
Rekoh ti odmah da je u tome stvar.
Super da je riješen problem.
 :hello: :hello: :hello:
 

Ketch

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #71 u: 03-07-2009, 13:23:39 »
I ja sam svoj drugi Maf u AC platio 1200kn i to reparirani.
Ovaj što ga prodajem je BOSCH a oznaka ispod je  F OOC 2G2 044.Ovaj zadnji broj je oznaka ,,snage,,i ako je na tvom taj broj i manji ovaj će ti mjerač štimati ,a ukoliko je veći (kod moje alfe je 063),onda ti neće ići,ali mislim da je kod motora sa 100-tinjak kw taj broj 036 ili tako nešto pa mislim da će ti ovaj štimati.
Ako auto ne bude išao kako treba zbog njega ti mi to vratiš a ja tebi vratim lovu i svi smo si opet dobri,a kad se budemo vidjeli na nekom susretu onda ćemo :pivo: :pivo: :pivo: :pivo:

sory sale,,,  :redf:

uletio neki lik sa dijagnostikom i cackao i narucio...760kn BOSCH (zadnja 3 broja 019) (tokic ima po 740kn-rabat preko veze)
aj, reko, posto ima dijagnostiku pa da ne placam posebno (mislec da mi nece racunati dijagnostiku)

jucer odem k njemu i lik za pol sata to raskopa i stavi novi kad ono RADI!
auto cupa ko lood

al cijena...1000kn! :o000:

zadnjim snagam izustih "a popust za kesh?" - ma tak nekej ne postoji kod njega!

sve to, naravno, bez racuna

 :sado:
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #72 u: 03-07-2009, 13:32:04 »
Imam par stvari za reć. Senzor pritiska u usisnoj grani se ne zove MAP. Malo sam se čudio jer sam čovjeku skoro naručio krivu stvar. MAP je isto što i MAF. Engleska skračenica je MAF a Talijanska MAP.

MAP je senzor pritiska u usinoj grani, a MAF je mjerac protoka zraka, i obje su engleske kratice. neki auti imaju samo jedno ili drugo a neki imaju oboje.

talijani su preglupi da bi izmislili takvu napravu.
 

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #73 u: 03-07-2009, 13:39:11 »
MAP - Manifold Air Pressure

MAF - Mass Air Flow

Evo, znam i ja nekaj... :mah:
 

Offline gwrg

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 481
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 2,4jtd sp
    • Široki Brijeg
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #74 u: 03-07-2009, 14:16:00 »
Imam par stvari za reć. Senzor pritiska u usisnoj grani se ne zove MAP. Malo sam se čudio jer sam čovjeku skoro naručio krivu stvar. MAP je isto što i MAF. Engleska skračenica je MAF a Talijanska MAP. Uglavnom to je dakle mjerač protoka zraka svima nama dobro znan. E sad nisam uspio saznati skračenicu od ovog što mjeri pritisak ali uglavnom se ne zove nikako od gore navedenih. Ok to smo rješili. danas se razp..io i otišao u AC u Rijeci,kupio novi senzor i gotovo. Prije toga sam bio kod mojeg mehe i ustanovio da sam ga sam uništio. Kad sam čačkao licnom unutra,probio sam mu membranu koja naravno reagira na pritisak i tako nekako funkcionira (da ne ulazim u detalje). Upravo sam to osjetio pod prstima kad sam čačkao po njemu. Uglavnom kad sam stavio novoga nestala je crvena lampica (brizgaljka), sjednem raspičim po gasu i ostanem iznenađen. Raketa. Šta raketa,dvije rakete. Dosta priče to je to.Eto sad se vozim i smješak mi je od uha do uha kad stisnem gas.  :craz  :craz  :craz  :craz

a pali li ti se sada kad si u višim okretajima ikada, meni se upali ponekad u visokim okretajima, i kad prešaltam manju onda nestane lampice
don`t worry, be happy :)
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #75 u: 03-07-2009, 14:26:22 »
MAP - Manifold Air Pressure

MAF - Mass Air Flow

Evo, znam i ja nekaj... :mah:

mali ispravak, manifild absolute pressure
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #76 u: 03-07-2009, 19:53:08 »
Ma ništa Ketch,kod mene je već par mjeseci i zaboravio sam da ga imam.Sad sam ga bar dao na forum pa ću ga prodati,jedino što si ti mogao uštedjeti 500 kn.
 :mah: :mah: :mah:
 

Pramuk

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #77 u: 04-07-2009, 17:16:51 »
Imam par stvari za reć. Senzor pritiska u usisnoj grani se ne zove MAP. Malo sam se čudio jer sam čovjeku skoro naručio krivu stvar. MAP je isto što i MAF. Engleska skračenica je MAF a Talijanska MAP. Uglavnom to je dakle mjerač protoka zraka svima nama dobro znan. E sad nisam uspio saznati skračenicu od ovog što mjeri pritisak ali uglavnom se ne zove nikako od gore navedenih. Ok to smo rješili. danas se razp..io i otišao u AC u Rijeci,kupio novi senzor i gotovo. Prije toga sam bio kod mojeg mehe i ustanovio da sam ga sam uništio. Kad sam čačkao licnom unutra,probio sam mu membranu koja naravno reagira na pritisak i tako nekako funkcionira (da ne ulazim u detalje). Upravo sam to osjetio pod prstima kad sam čačkao po njemu. Uglavnom kad sam stavio novoga nestala je crvena lampica (brizgaljka), sjednem raspičim po gasu i ostanem iznenađen. Raketa. Šta raketa,dvije rakete. Dosta priče to je to.Eto sad se vozim i smješak mi je od uha do uha kad stisnem gas.  :craz  :craz  :craz  :craz

majstore?? moze pitanjce? kolko si platio taj senzor?? il ako ima neko takav da probam zamjenit.. imam osjecaj da mi alfica nevuce bas najbolje poslje 3000  :craz
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #78 u: 04-07-2009, 17:54:03 »
Mene je koštao 850kn+poštarina,ali njie za moj auto.Ja ga prodajem za 500kn.Tamo gore sam već napisao Boschovu oznaku.Ketch je u svom autu imao zadnja 3 broja 019,a to je mjerač od 1.9,a za 2,4 su ta tri broja veća.
Ako si zainteresiran nazovi me na 0993508856 ili mi se javi na mail,pa ćemo se već nešto dogovoriti da ne daješ lovu ako to nije to.
 

Ketch

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #79 u: 05-07-2009, 17:08:24 »
...Ketch je u svom autu imao zadnja 3 broja 019,a to je mjerač od 1.9,a za 2,4 su ta tri broja veća.

aaaaaaaaa!!! :o000:

nadam se da nisi u pravu!

jbte!
gledah na vlastite oci ovaj koji je izvadjen ( :?: nisam gledal ovaj novi koji je stavio)...
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #80 u: 05-07-2009, 17:24:16 »
Za koji dan idem do frenda pa ću pogledati koji je broj mjerača u Marei(2.4jtd).
Kupih ga u Fiatu po kataloškom broju i taj broj je sigurno odgovarajući."Neću" napisati da me u ono vrijeme koštao 2800kn i to sa nekim popustom.Sve upisano u knjižicu troškova.
 :?: :?: :?:
 

Pramuk

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #81 u: 05-07-2009, 17:36:07 »
Mene je koštao 850kn+poštarina,ali njie za moj auto.Ja ga prodajem za 500kn.Tamo gore sam već napisao Boschovu oznaku.Ketch je u svom autu imao zadnja 3 broja 019,a to je mjerač od 1.9,a za 2,4 su ta tri broja veća.
Ako si zainteresiran nazovi me na 0993508856 ili mi se javi na mail,pa ćemo se već nešto dogovoriti da ne daješ lovu ako to nije to.

ok ;) moze jer i ja sam svog cistio al bi probo stavit drugi pa opalit po gasu  :drive:
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #82 u: 05-07-2009, 17:44:45 »
Čujemo se pa ćemo već nešto iskemijati.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #83 u: 11-07-2009, 23:29:51 »
majstore?? moze pitanjce? kolko si platio taj senzor?? il ako ima neko takav da probam zamjenit.. imam osjecaj da mi alfica nevuce bas najbolje poslje 3000  :craz
Sad ne kužim što ti zapravo treba. Ja sam promjenio taj famozni MAP iliti senzor pritiska zraka koji se nalazi na usisnoj grani. U AC-u u Rijeci  600 kn sa malo popusta,mislim 10%. Dakle ne MAF, iliti senzor protoka zraka koji se nalazi odmah poslije filtera zraka. Ja sam recimo imao problem poslije 3000 okretaja. A sad s novim je u redu. No međutim to je sad vrlo teško reći koji ti ne valja odnosno ne radi kako treba.
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #84 u: 11-07-2009, 23:42:45 »
E i još jedna stvar mislim da je vrlo bitna jer je kod mene to tako išlo. Nakon 6 krugova na grobniku tijekom zadnjeg službenog susreta auto ide cca 20% bolje i lakše razvija snagu. Uglavnom se osjeti. Nebi čovjek vjerovao. Inače ju ne štedim ali nemožeš u normalnim uvjetima na cesti postić ono što se može u par žestokih krugova po pisti. Tko je probao zna o čemu pričam. Ne trudite se previše u cestovnoj vožnji jer može biti opasno ali praktički je vrlo malo mjesta gdje barem 30-ak kilometara konstantno možeš rastezat svoju alfu ali ono da se sve praši. Grobnik druge godine i to je pravi ljek.  :clap:
 

Pramuk

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #85 u: 12-07-2009, 21:30:44 »
E i još jedna stvar mislim da je vrlo bitna jer je kod mene to tako išlo. Nakon 6 krugova na grobniku tijekom zadnjeg službenog susreta auto ide cca 20% bolje i lakše razvija snagu. Uglavnom se osjeti. Nebi čovjek vjerovao. Inače ju ne štedim ali nemožeš u normalnim uvjetima na cesti postić ono što se može u par žestokih krugova po pisti. Tko je probao zna o čemu pričam. Ne trudite se previše u cestovnoj vožnji jer može biti opasno ali praktički je vrlo malo mjesta gdje barem 30-ak kilometara konstantno možeš rastezat svoju alfu ali ono da se sve praši. Grobnik druge godine i to je pravi ljek.  :clap:

heeheheh  :hehe: bas sam u porecu pa cu svratit kad se budem vracao za zagreb ;)  :funny: a budem vidio.. prvo cu gore ovaj probat na usisnoj grani, a poslje taj dole.. ako to nerijesim vec sa grobnikom  :)
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #86 u: 12-07-2009, 21:47:01 »
Lud ko bik. Zašto? Danas upalim auto,on se nešto zablesira i počne natresat i ugasi se. Ma neznam zašto ali ko da nisam dosta zavrtio pa je kao uplio ali ne dosta pa ga je počelo trest i ugasi se. To me ne brine jer se to znalo događat. Ali me brine sad to što mi auto ide kao kad isključim MAF.  :metak Mijenjao sam ga pred 4 mjeseca 1200 kn. Ko je tu lud? Pa šta ću svaka 4 mjeseca mijenjat MAF. Kupio ga u AC-u. Čuo sam da oni prodaju reparirane. Ma neznam više. Pa nije valjda da ću opet morat kupovat taj senzor? A što je najbolje,od početka sumljam u njega jer mi je sa njim do 2200 okretaja auto bio poprilično trom. Nakon 2200 stvarno dobro ali do toga katastrofa. E sad je dobro na malim okretajima ali nema više onog šuta od 2200 pa nadalje.  :metak  :metak
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #87 u: 13-07-2009, 10:50:03 »
Ako me nećeš shebati ja ću ti poslati svoj novi.Ti ga probaj i ako je to u pitanju ti mi pošalji 500kn,a ako nije pošalji mi nazad mjerač protoka i svi sretni i zadovoljni.
Pozdrav iz Osijeka.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #88 u: 13-07-2009, 10:54:38 »
jednostavnije je da ode u AC i nek mu prekontrliraju dio koji su mu prodali...i onako je garancija 2 godine

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #89 u: 13-07-2009, 12:02:01 »
Da garancija pretpostavljam samo ako ga oni ugrade i te šeme. Ja sam ga kupio kod njih na rezervnim djelovima ali sam ga promjenio sam. Neznam možda bi i mogao otić na servis ali čisto sumljam.
« Zadnja izmjena: 13-07-2009, 12:09:40 od CLASS »
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #90 u: 13-07-2009, 12:08:49 »
Ako me nećeš shebati ja ću ti poslati svoj novi.Ti ga probaj i ako je to u pitanju ti mi pošalji 500kn,a ako nije pošalji mi nazad mjerač protoka i svi sretni i zadovoljni.
Pozdrav iz Osijeka.
Nije upitno ali daj malo pričekaj da vidim još neke stvari. Gotovo sam siguran da je on u pitanju,ali prije nego stavim drugoga moram zakrpat ono blesavo kućište filtera jer mi se odvojio gornji poklopac i sve pleše i zrak ulazi tuda umjesto kroz filter pa postoji mogućnost da je i to uzrok kratkog vijeka MAF-a. Valjda malo grublje čestice prolaze pa ga unište a da ne pričam o turbini u koju isto možda ulaze sve te grublje čestice. Najprije krpanje kućišta a onda sve drugo. Hvala na ponudi ali čut ćemo se kad to napravim. Sad imam posla preko glave na drugim poljima ali uskoro ću to sredit.  :ok:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #91 u: 13-07-2009, 12:17:14 »
Seb dao si mi ideju. Imam tamo nekog poznanika pa ću probat nešto iskemijat ako bude išlo. A dali je moguće da radi tog kućišta filtera što je slomljeno se desi da MAF traje tako kratko? I dali je moguće da je taj MAF u početku bio u banani jer kako rekoh do 2000 tisuće se jako jako teško dizao a onda ko da mu je neko vritnjak opalio? Inače mislim da oni prodaju reparirane MAF-ove. Pročitaj i dio gornjeg posta.
« Zadnja izmjena: 13-07-2009, 12:24:14 od CLASS »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #92 u: 13-07-2009, 17:13:19 »
ha baš za 2000 km i nebi reko no nikad se nezna...meni je na Puntu JTD-u sa lošim sportskim fileterom rikno za 10t km a sad za 2t :rolll:
reparirani dio je ko i novi a neki reparirani i jesu novi samo se prodaju pod tim nazivom (strikno debimetar mislim da je novi)
nemora bit da te zeza debimetar...jebate pa daj nekom 200-300 kn nek ti nađe kvar i bok...ne vjerujem da je takav problem da če sad potrošit neznam kolko vremena i uzet te neznam kolko

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #93 u: 13-07-2009, 21:16:13 »
ha baš za 2000 km i nebi reko no nikad se nezna...meni je na Puntu JTD-u sa lošim sportskim fileterom rikno za 10t km a sad za 2t :rolll:
reparirani dio je ko i novi a neki reparirani i jesu novi samo se prodaju pod tim nazivom (strikno debimetar mislim da je novi)
nemora bit da te zeza debimetar...jebate pa daj nekom 200-300 kn nek ti nađe kvar i bok...ne vjerujem da je takav problem da če sad potrošit neznam kolko vremena i uzet te neznam kolko

To bi i ja ali kome brate svi filizofiraju,nemaju vremena,i hiljadu drugih izgovora. Najrađe bi kod tebe koliko košta da košta samo da se već jedanput napravi. Dobro nešto ću izmislit. Ok hvala. Znam da sam već dosadan sa time ali što ću,kad niko neće moram se sam nekako izvadit sa ovim.
 

Offline Dooks

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1733
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • Astra J 1.7CDTI
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #94 u: 13-07-2009, 21:36:51 »
Jesi se probao čuti sa Darkom?  :?:
Video: Odabrao Đelo Hadžiselimović. Preveo Saša Kolka. Tekst čitao Miljenko Kokot
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #95 u: 13-07-2009, 22:15:13 »
Jesi se probao čuti sa Darkom?  :?:
Je. Kad sam mu rekao da mi auto ide slabo. On kaže: ma da to ti je turbina jer kao probao je stavit neki drugi MAF i dobio je nešto malo snage više. Dobro mislim ja u sebi onda znači bez obzira što je po njegovom turbina slaba ali ipak sa drugim MAF-om je nešto bolje. Zaključim ja: OK za turbinu sad nemam lovu pa idem barem uzet novi MAF pa da barem malo dignem snagu dok ne rješim turbinu. E to je taj MAF iz AC-a i kad sam ga stavio imam šta vidit. Auto leti. Da ne kažem da sam ga doslovno 4 mjeseca čekao da mi rješi propuštanje ulja negdje oko pumpe. Kaže ma tebi se čuje lanac od pumpe ulja i sigurno se sve to unutra skršilo i zato pušta. Ok kažem ja daj naruči tu pumpu i rješi mi to. Prošlo 4 mjeseca a on nema vremena. Dobro ja kažem prodaj mi pumpu jer sam našao nekog majstora da mi to rješi. Uzmem ja od njega pumpu,taj drugi mi to rješi i kaže. Čovječe pa tvoja stara pumpa je ok. Nije se čula pumpa nego ležaj od alternatora. Dobro ali ipak je trebalo sve skidat jer je puštalo na brtvi od uljnog kulera. kažem ništa,sad kad je sve dole stavi tu novu pumpu. Uglavnom sad sve 5 samo što sam riknuo 2500 nepotrenih kuna zbog njegove odokativne procjene. A da ne spominjem da sam i turbinu skidao i na kraju se uvjerili da je dobra. Ma ja znam da on zna ali brate mili ja sam godinu dana kod njega i uspio mi je rješit samo prednji trap. neznam dali moram pričat dalje?
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #96 u: 13-07-2009, 22:19:51 »
Nije upitno ali daj malo pričekaj da vidim još neke stvari. Gotovo sam siguran da je on u pitanju,ali prije nego stavim drugoga moram zakrpat ono blesavo kućište filtera jer mi se odvojio gornji poklopac i sve pleše i zrak ulazi tuda umjesto kroz filter pa postoji mogućnost da je i to uzrok kratkog vijeka MAF-a. Valjda malo grublje čestice prolaze pa ga unište a da ne pričam o turbini u koju isto možda ulaze sve te grublje čestice. Najprije krpanje kućišta a onda sve drugo. Hvala na ponudi ali čut ćemo se kad to napravim. Sad imam posla preko glave na drugim poljima ali uskoro ću to sredit.  :ok:
jaako pripazi na krpanje te kutije,znam tipa koji je to probao kemijat i pokušavao zaljepiti nekakve  plastike da to drže,pa po ljetu kad se to dobro sve ugrijalo i popustilo i odletilo pravo u turbinu.Jako jako pazi kako ćeš to izvesti :da:
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #97 u: 13-07-2009, 22:38:48 »
I ja znam jednog :wal: :) :)
:hehe: :smijeh
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #98 u: 13-07-2009, 22:58:01 »
Samo se smij, mojem turbu nije bilo ništa, samo smo izvadili smeće van i skinuli rastopljenu plastiku s lopatica i gas dalje :ok: :) :)
:ne: smijem se tvojoj opasci,ničemu drugom a i drago mi je što je sve bilo OK.Imao si ludu sreću jer prijatelju je pokidalo krilca i morao je mjenjati turbinu. :ok:
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 654
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #99 u: 13-07-2009, 23:08:29 »
Ma sve jasno :ok: :) :)  Trtaktor ko traktor, nekad turbo preživi nemoguće i onda te sredi glupost poput remenice.....zato ubuduće dizel samo u Labinprogres Super Special kojeg imam doma u garaži za vrt :love: :love:

Za sve ostalo tu je benzin :hap: :) :)
ja malo pomalo stječem dojam da nas ne jebe dizel-benzin već fiat-alfa-lancia :wal:ja se sa ženom samo svađam zbog auta  jer stalnom nekog k.... šarafam po njima,a ona pizdi i već ju kaže sramota komšija a nekako nedam si priznati da je vjerojatno u pravu...
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #100 u: 14-07-2009, 06:54:48 »
pošteno je od svakog mehaničara da ako je nešto radio i sa tim nije riješio problem da to ne naplati tako da ako Darko veli da je turbina onda nek kaže šta je,nek je i popravi a ak ne valja nek ne naplati nego nek traži dalje

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #101 u: 14-07-2009, 14:22:08 »
pošteno je od svakog mehaničara da ako je nešto radio i sa tim nije riješio problem da to ne naplati tako da ako Darko veli da je turbina onda nek kaže šta je,nek je i popravi a ak ne valja nek ne naplati nego nek traži dalje
Ma vjerovatno je čovjek ok,nego kako on nema vremena ja sam to malo htio ubrzat pa sam sam raskopao turbinu i vidjeli da je ok. Onu priču sam ispričao da dočaram kako se ne samo on nego masu njih ponaša. I nemože mi niko reć da to nije tako. Pa ljudi nemogu toliko čekat da mi se auto dovede u red onako kako mislim da treba. Eto zato ja nonstop zapitkujem i komentiram tako da neke stvari mogu i sam napravit. Možda je to teško shvatit ali sumljam jer se to mnogima od nas dešava.
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #102 u: 19-07-2009, 21:07:37 »
Hej Ketch danas sam konačno pogledao zadnja 3 broja mjerača protoka za 2,4jtd,a oni su 030.
Ti su sigurno pravi jer je kupljen u AC-u po kataloškom broju(bar se nadam).
Pozdrav. :mahm :mahm
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #103 u: 31-08-2009, 09:48:42 »
Evo neki dan sam rješio problem u AC-u prema preporuci Seba. Doduše da nemam tamo jednog poznanika nebi išlo ali eto poznanstva uvijek vrijede. Spojili na komp. i ustanovili da je MAF gecrk. Stavili drugog i sad je opet ok. Nisam platio ništa jer je ispalo da je reklamacija. Po meni bi i trebala bit reklamacija ali budući da sam prvog kupio kod njih ali sam ga sam ugradio reklamacija nebi vredila.
« Zadnja izmjena: 31-08-2009, 09:50:50 od CLASS »
 

Ketch

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #104 u: 10-09-2009, 20:49:48 »
Hej Ketch danas sam konačno pogledao zadnja 3 broja mjerača protoka za 2,4jtd,a oni su 030.
Ti su sigurno pravi jer je kupljen u AC-u po kataloškom broju(bar se nadam).
Pozdrav. :mahm :mahm

heh...

nije me bilo neko vrijeme...
ma najvaznije da auto ide dobro  :love3:, a koji je MAF stavio... :blabla

 

romeo26

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #105 u: 10-02-2010, 19:32:38 »
Dragi Alfisti!... i ja imam jedan problemcic s alfom 166 2.4jtd 100kw '98. Osim toga sto mi se cuje uljna pumpa vec duze vrijeme (a to je serijski dio opreme za ovaj motor  :hehe:) i kanim se da je zamijenim uskoro, ima jos nesto... kad motor postigne radnu temperaturu pri malo duzoj voznji, na nizbrdicama npr. pocinje blago da trza samo kad popustim gas ili kad ga drzim konstantno u jednim te istim (nizim) obrtajima, i cim dodam gas to prestaje... (nije meni problem da drzim gas :hehe:) ali bih ipak da rijesim to ako je neko imao slican problem ili zna sta je u pitanju? Inace moj auto je u vrlo dobrom stanju, ima bas puno snage i bobro je reprodukuje.. zadovoljstvo je voziti je.
 

romeo26

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #106 u: 10-02-2010, 22:24:41 »
To mi stvarno smeta mada se ne desava uvjek i zato jos nista nisam radio po tom pitanju. Unazad 20000km to se nije desavalo i nista se bitno nije promijenilo do tada pa da bude uzrok tome. Jbg volio bi da to rijesim...
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #107 u: 09-03-2010, 22:20:18 »
evo i mene poćela zezat od 1000 do 2000 rmp nikako da se digne a i zvuk motora je nekako čuda,, iza oblak crnog dima i onda povuće i sve 5 u 3 ide 12o na 5200 rmp vrti se bez problema sve do 5000 i nema dima i problema,, samo ovo na niskim obrtajima,, idem sutra tražit majstora a kod nas to jedino mogu rješit u boš (bosch) servisu "Dizel" jer ovi drugi mogu samo nagađatt,, ima i dijagnostiku pa ćemo vidjet šta kaže,, ako je doMafa sve super zovoem Saleta ako nije prodao svoj
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #108 u: 10-03-2010, 00:15:11 »
To su simptomi kao kad ode EGR pa ti na nižim obrtajima ostane otvoren i auto nema dosta zraka već mu dolazi to smeće do povrata plinova.Pregradi EGR i riješio si problem. :hello:
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #109 u: 10-03-2010, 16:47:17 »
 evo sam se danas narućio za petak u 08 na dijagnostiku pa ćemo vidjet šta kažu,, inaće su majstori OK imam u njih povjerenje,, malo sam gledao po usisnoj grani i tamo ima neki ventilić na koji je spojeno tanko crijevo a on na sebi ima nekakvu klapnu,, a to crijevo je bilo otkačeno,, stavio sam ga nazad ali ništa ne mjenja,, a kad sam sam zatvorio klapnu,, auto je promijenio zvuk a kad sam ga zatvorio skroz odmah se ugasioo  šta mu to dođe,, i gdje je taj ERG ventil,, dali je to ovo na usisnoj grani spojeno sa nekim debljim crijevom,, prema doljee
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #110 u: 10-03-2010, 20:16:21 »
mislim da sam rješio ovo prvo je bilo začađeno ludnica   a usisna grana zaštopana da je samo skoro prst mogao proći nije imala zraka zato se gušila,, sad će biti nadam se OK al sve jedno idem na dijagnostiku


 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #111 u: 11-03-2010, 13:40:54 »
a sta bi ovo moglo bit,znaci lagana uzbrdica krecem sa semafora u prvoj sve normalno a kad prebacim u drugu normalno on povuce do nekih 2300 okretaja i onda koda izgubi snagu pa odjednom opet povuce normalno,koda izmedu 2300 i 2500 okretaja gubi snagu. :?: i neki dan se ukljucujem na auto put isao sam nekih 100kmh i stisnem gas u 4 brzini i auto ful uspori na compu se upalilo nesto nisam ni stigao procitat vec se ugasilo prebacio u 3. i onda sve normalno  :?: e da radi se o 147 1.9. jtd 116ks
« Zadnja izmjena: 11-03-2010, 13:44:22 od Reno »
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15806
  • Karma: 1063
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #112 u: 11-03-2010, 14:17:01 »
...debimetar???...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #113 u: 11-03-2010, 19:23:33 »
kupio sam auto sa 160000 km i ovo mi je bio prvi kvar ako se tako može nazvat auto sam danas probao i ide kao raketa, na 16-ticama vrti u drugoj i trećoj pa sve do ............ vr.............
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #114 u: 11-03-2010, 22:26:40 »
...debimetar???...
a di stoji taj debimetar,jel komplicirano to promijenit i koliko kosta otprilike
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #115 u: 11-03-2010, 23:10:16 »
iza filtera zraka prema motoru tu mora biti ima konektor sa više žica i najvjerojatnije 2 tortorks šarafa
 

Offline Guro

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 460
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 159 1.9JTDm & 156 2.4JTD
    • Podgorica
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #116 u: 12-03-2010, 11:50:16 »
Ja imam pitanje a Alfa 166 DA....gledam ove slike sto si postavio, da li se neki od ovih djelova moze vidjeti nekom jednostavnom intervencijom??? znaci ako bih skinu neko crijevo ili slicno??? pitam jer bih isao na varijantu uradi sam :) ili makar provjeri sam :)
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #117 u: 12-03-2010, 19:51:31 »
nije ti to problem skinut nalazi se na usisnoj grani imaš par šarafića 13 i imbus 6 i 5, šelne od crijeva 10 minuta posla za rastavitit al puno za oćuistit, čak sam razmišljao da bih cijelu usisnu skinuo i opraoo
 

Offline Guro

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 460
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 159 1.9JTDm & 156 2.4JTD
    • Podgorica
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #118 u: 13-03-2010, 00:09:35 »
pa ja bih isao na varijantu da vidim prvo kako to sve izgleda...pa ako bude lose da skidam sve...mada meni auto sto se toga tice ide odlicno :) i redovno dolazi do 4000rpm..da ga ne ureknem za sad slusa perfektno....ali znam da je nafta kod nas losa i da to mora imai raznih posljedica...a i auto je presllo 200000, moralo se nesto nakupiti
 

ALFA 166 DA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #119 u: 13-03-2010, 20:54:44 »
i moj je išao dobro al polako kao da je gubio na snazi, i onda se osjetilo da do 2000 rpm  ide teško a kasnije super, skinu crijevo sa intercolera na usisnu i pokušaj vidjet u nutra tu gdje imaš ovu klapnu, vakum koji je meni bio otkvačen,, gurni prst pa opiapj,, (izvižača)
 

Offline Guro

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 460
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 159 1.9JTDm & 156 2.4JTD
    • Podgorica
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #120 u: 13-03-2010, 22:19:01 »
ova moja posle 2-2500rpm cupa ko luda...ali uospte nije startna anko ej drzim bilo kojom brzinom na 1500rpm ....nema druge nego malo da isprovjeravam sve