15-11-2019, 09:53:47

Autor Tema: 2.4 jtd Snaga  (Posjeta: 15497 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
2.4 jtd Snaga
« u: 17-04-2009, 13:34:13 »
Kratko! Do 2000 okretaja auto je ko mrtav. Prestrašno. Od 2-3 tisuče podivlja što je normalno, a od 3-4 tako tako.
Debimetar je novi. Inače promjenio sam ga nedavno jer je na stari bilo totalna katastrofa.
Možda je neko imao sličan problem? Ili ako netko nešto zna o tome. Kad krećem ,ako je uzbrdo stvarno katastrofa.
Dali može bit problem u aktuatoru za promjenjivu geometriju turbine? Pomoć.
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #1 u: 17-04-2009, 14:24:36 »
promjenjuva geometrija a još prije EGR ventil!
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #2 u: 17-04-2009, 16:06:52 »
promjenjuva geometrija a još prije EGR ventil!
Dali ima kakvih loših nuspojava za motor ako blindiram EGR ventil?
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #3 u: 17-04-2009, 20:13:04 »
Dali ima kakvih loših nuspojava za motor ako blindiram EGR ventil?
nema,samo ga začepi i ako je on auto ko nov! :ok:
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #4 u: 17-04-2009, 20:15:09 »
A dal se taj EGR da očistiti te ona cijev koja se spaja na njega, dal se i ona začepi tokom vremena od vožnje pa treba i nju očistiti ili  :?: :?: :?: :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #5 u: 17-04-2009, 20:17:04 »
A dal se taj EGR da očistiti te ona cijev koja se spaja na njega, dal se i ona začepi tokom vremena od vožnje pa treba i nju očistiti ili  :?: :?: :?: :ok:
ventil ti blokira čađa i onda ostane u jednom položaju...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #6 u: 17-04-2009, 20:26:53 »
ventil ti blokira čađa i onda ostane u jednom položaju...

A dal se on da onda izvaditi te očistiti ili se baš mora blokirati ili se pak mora kupiti novi ako se ovaj originalni nemože očistiti  :?:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #7 u: 17-04-2009, 20:31:46 »
A dal se on da onda izvaditi te očistiti ili se baš mora blokirati ili se pak mora kupiti novi ako se ovaj originalni nemože očistiti  :?:
zablokira i onda valjda izgori namotaji na elektromagnetu,ili se baš elektromagnet razbije bez da se čađom blokira. Nov je nekih 1400 kn pa se lakše stavi komad željezne pločice. To vrije sve do euro 3 motora, kod E4 mora se kupit novog inače centrala daje grešku!
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #8 u: 17-04-2009, 20:52:55 »
zablokira i onda valjda izgori namotaji na elektromagnetu,ili se baš elektromagnet razbije bez da se čađom blokira. Nov je nekih 1400 kn pa se lakše stavi komad željezne pločice. To vrije sve do euro 3 motora, kod E4 mora se kupit novog inače centrala daje grešku!
to se i meni dešavalo,pokazivalo mi je grešku motora. ja sam svog kupio novog,a navodno se da očistiti ako ga nije jako začađilo...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #9 u: 17-04-2009, 21:01:25 »
to se i meni dešavalo,pokazivalo mi je grešku motora. ja sam svog kupio novog,a navodno se da očistiti ako ga nije jako začađilo...

a zbog čega se začađi tj od čega, nepravilnog rada mašine, lošeg goriva, neredovitog servisiranja i nemjenjanja filtera zraka i goriva  :?: :?: :?:

:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #10 u: 17-04-2009, 21:05:02 »
a zbog čega se začađi tj od čega, nepravilnog rada mašine, lošeg goriva, neredovitog servisiranja i nemjenjanja filtera zraka i goriva  :?: :?: :?:


ispušni plinovi koje ispusti motor prolaze kroz taj ventil još jednom radi te eco norme,a zbog čega... nebih ti baš znao točno reći..
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #11 u: 17-04-2009, 21:17:01 »
ispušni plinovi koje ispusti motor prolaze kroz taj ventil još jednom radi te eco norme,a zbog čega... nebih ti baš znao točno reći..
ti plinovi prolaze kroz egr baš u trenutku puštanja gasa,u tom se trenutku desi višak nafte u cilindrima=više čađe u ispuhu a tad se egr otvara,dok kroz ostali dio cijevi ispuha prolaze plinovi i na največim brzinama uspiju se održavati čistima,dok je egr i njena cijev uvijek maksimalno začađena.
Neznam ako sam uspio nešto objasnit?!?  moje mišljenje

....s tim da na to sigurno utječe stil vožnje i kvaliteta goriva in primis!
 

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #12 u: 17-04-2009, 21:18:25 »
ti plinovi prolaze kroz egr baš u trenutku puštanja gasa,u tom se trenutku desi višak nafte u cilindrima=više čađe u ispuhu a tad se egr otvara,dok kroz ostali dio cijevi ispuha prolaze plinovi i na največim brzinama uspiju se održavati čistima,dok je egr i njena cijev uvijek maksimalno začađena.
Neznam ako sam uspio nešto objasnit?!?  moje mišljenje

....s tim da na to sigurno utječe stil vožnje i kvaliteta goriva in primis!
:ok:
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #13 u: 17-04-2009, 22:18:47 »
Ok ljudi o EGR-u dovoljno i jasno, a dali je moguće i dali se dešava da aktuator promjenjive geometrije šteka. Mislim na onaj komad što regulira pomicanje krilaca promjenjive
geometrije u turbini. Neznam dali ako ga eliminiram na način da ga trenitno začepim i začepim ulaz u turbinu dali ću moći ustanoviti da je eventualno on u pitanju
i kako se zapravo motor ponaša kad sa njega (eliminira).
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15754
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #14 u: 18-04-2009, 08:20:36 »
ispušni plinovi koje ispusti motor prolaze kroz taj ventil još jednom radi te eco norme,a zbog čega... nebih ti baš znao točno reći..
vračanjem ispušnih plinova u usis kako bi ponovo sagorjeli s smjesom goriva i zraka i tako sagorjeli prolazeći kroz kat uvelike se smanjuje postotaak NOx-a štenog plina za ozon

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15754
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #15 u: 18-04-2009, 08:21:35 »
Ok ljudi o EGR-u dovoljno i jasno, a dali je moguće i dali se dešava da aktuator promjenjive geometrije šteka. Mislim na onaj komad što regulira pomicanje krilaca promjenjive
geometrije u turbini. Neznam dali ako ga eliminiram na način da ga trenitno začepim i začepim ulaz u turbinu dali ću moći ustanoviti da je eventualno on u pitanju
i kako se zapravo motor ponaša kad sa njega (eliminira).
moguče je i možeš isprobat samo da staviš novog i vidiš kak auto ide...

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #16 u: 18-04-2009, 21:29:59 »
moguče je i možeš isprobat samo da staviš novog i vidiš kak auto ide...
Hvala Seb moraću na taj način. Samo da te pitam kako se inače ponaša motor u vožnji kad je aktuator banana?
 

CLASS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #17 u: 03-05-2009, 23:07:40 »
Blindirao sam EGR i nema promjene.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15754
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #18 u: 04-05-2009, 07:24:11 »
Blindirao sam EGR i nema promjene.
vjerojatno je zaštekala promjenjiva geometrija turba

Offline I V A N

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 320
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • 156 SW
    • Vrbovsko
Odg: 2.4 jtd Snaga
« Odgovori #19 u: 04-05-2009, 10:46:59 »
vjerojatno je zaštekala promjenjiva geometrija turba
jeli to onaj vakumski ventil???