13-07-2020, 10:10:55

Autor Tema: JTD zamašnjak  (Posjeta: 24109 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5452
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #40 u: 24-12-2012, 18:02:01 »
cisto sumnjam da ce neko vozit trke sa jtd pa da ce mu ta tisucinka pravit razliku.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline gt

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 101
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 147 blacksmoke
    • Zagreb
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #41 u: 25-12-2012, 12:52:22 »
C/P sa jednog fpruma iz 2010/11

Ahoj svima!  :cheers: Evo da se i ja malo ubacim, a iza Nove ću i malo više pisati o ovom, odnosno što LUK i SACHS govore o tim dvomasenim zamašnjacima, ali isto tako i zašto Valeo i dalje radi isključivo jednomaseni model.

Naime, svima je poznato da je praksa do sada bila jednomaseni zamašnjak i uredno se prelazilo i po pola miliona kilometara a da se možda mijenjao samo set kvačila, a zamašnjak je trajao i trajao i t d...
No danas gledam da je to sa dvomasenim zamašnjakom, na VAG koncernu pogotovo, veliki problem. Ali da se ne brinete i Mazda ima takav isti problem na svojim dizelašicama, ali i Opel, PSA i Renault isto tako i kada me ljudi traže ponudu za sve to u kompletu, kada čuju cijenu, onda pitaju ima li što jeftinije, no mnogi me pitaju da li ima/postoji varijanta jednomasenog zamašnjaka, jer bi radije stavili takav, u koji imaju povjerenja iz prethodnih iskustava, pa za modele kod kojih postoji varijanta jednomasenih zamašnjaka (koje radi Valeo) 99% ih se odlučuje za tu varijantu. Pa iako se osjeti razlika u radu između ova dva modela/sistema, kažu da su zadovoljniji, no kako je to ionako još uvijek sve dosta friško i još nitko od njihi nije napravio 50tkm, prerano je govoriti o svim simptomima i mogućim problemima.

Ali kako sam vidio i kod samih majstora, pa čak i kod ovlaštenih, svi radije preporučaju taj Valeov jednomaseni, jer koliko god je to taj model, on je ipak rađen prema specifikacijama tih motora i prilagođen za takav rad. S druge strane, lakši je i bolje podnosi više okretaje i rađe se vrti. A i ona bitna razlika je lameli, jer na lameli koja dolazi na dvomaseni zamašnjak uglavnom nema one opruge na sebi, već je sistem opruga ugrađen u zamašnjak.

Isto tako kad govorimo o jednomasenim zamašnjacima iliti nekim sport izvedbama (jer za ovaj redovni asoriman niti LUK, a niti SACHS ne rade jednomasene zamašnjake prema niti jednom redovnom katalogu) to isto se mora razlučiti, jer sportski setovi kvačila su totalno nešto drugo i nije baš za svakodnevnu uporabu, nego za ganjanje i trke, tako da i na to treba obratiti pažnju.

Ja osobno nisam pobornik niti jednog, niti drugog modela, ali jednostavnom gledam što se događa okolo i ravnam se prema svojim kupcima, ali mehaničarima, a s druge strane, ja sam najviše za ono što je original ugrađivano, no isto sam i za to ako taj original ne valja (a to nije samo na jednom tipu auta), onda definitivno to treba mijenjati, jer kad pogledamo u VAG koncernu da se nalaze i LUK i SACHS u prvim ugradnjama (jer kao LUK je prvi smislio taj princip dvomasenog zamašnjaka) očito su u koncernu htjeli jednoga zamjeniti drugim, kao bit će bolje, no bez obzira na to koji od njih je u prvoj ugradnji, očito su problemi i sa jednim i drugim, a koštaju previše novaca da bi se to često mijenjalo.
A i da se razumijemo, ima dosta i kemičara koji stavljaju sve i svašta izvan ovih redovnih firmi (SACHS, LUK, VALEO), pa se opet rade razne kombinacije, a naravno, da bi se ušparala koja kuna i to je razumljivo, no na kraju to opet dođe skuplje.

Pa da evo pokušam rezimirati sve skupa:
Neću reći i ne mogu to izjaviti da je jednomaseni zamašnjak (to govorim isključivo o Valeu, niti jedan drugi ne dolazi u obzir) bolji u odnosu na dvomaseni, ali praksa (moja prodajna) pokazuje da sve više ljudi i mehaničara traži baš taj set, em što je jeftiniji, ali svi oni govore da se pokazao kao dobar odabir i da nema nekih značajnih razlika i osjetnih problema.
S druge strane, oni koji kupuju dvomasene, isto tako nemaju nekih problema, ali su u nekom strahu da im to opet brzo ne "prosvira" kao što im je to bio slučaj sa prethodnim, odnosno, ako su imali LUK u prvoj ugradnji, onda su se odlučivali za SACHS, a oni koji su imali SACHS, oni su pak htjeli probati LUK....

Na žalost, tako možemo u nedogled, pa iako bih najradije predložio da se o tome svemu očituje neki ovlašteni servis, ali poznata je priča da svi oni navijaju za dvomaseni, jer je i znatno skuplji i njima ide više novaca, a opet s druge strane, kad dolazi do problema i reklamacija, te čak i prijetnji tužbom i novinama, te kad sve ide iz njihovog džepa, onda je jednomaseni odličan i da rješava sve probleme, te da čak i garantiraju za njega....

I na kraju svega, pazite gdje kupujete robu, jer ima na tržištu lažnjaka, pa čak i rabljenih/repariranih dijelova, a prodaju se kao pod nove...

vozim sve i svašta na različite načine
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19905
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #42 u: 25-12-2012, 13:25:07 »
C/P sa jednog fpruma iz 2010/11

Ahoj svima!  :cheers: Evo da se i ja malo ubacim, a iza Nove ću i malo više pisati o ovom, odnosno što LUK i SACHS govore o tim dvomasenim zamašnjacima, ali isto tako i zašto Valeo i dalje radi isključivo jednomaseni model.

Naime, svima je poznato da je praksa do sada bila jednomaseni zamašnjak i uredno se prelazilo i po pola miliona kilometara a da se možda mijenjao samo set kvačila, a zamašnjak je trajao i trajao i t d...
No danas gledam da je to sa dvomasenim zamašnjakom, na VAG koncernu pogotovo, veliki problem. Ali da se ne brinete i Mazda ima takav isti problem na svojim dizelašicama, ali i Opel, PSA i Renault isto tako i kada me ljudi traže ponudu za sve to u kompletu, kada čuju cijenu, onda pitaju ima li što jeftinije, no mnogi me pitaju da li ima/postoji varijanta jednomasenog zamašnjaka, jer bi radije stavili takav, u koji imaju povjerenja iz prethodnih iskustava, pa za modele kod kojih postoji varijanta jednomasenih zamašnjaka (koje radi Valeo) 99% ih se odlučuje za tu varijantu. Pa iako se osjeti razlika u radu između ova dva modela/sistema, kažu da su zadovoljniji, no kako je to ionako još uvijek sve dosta friško i još nitko od njihi nije napravio 50tkm, prerano je govoriti o svim simptomima i mogućim problemima.

Ali kako sam vidio i kod samih majstora, pa čak i kod ovlaštenih, svi radije preporučaju taj Valeov jednomaseni, jer koliko god je to taj model, on je ipak rađen prema specifikacijama tih motora i prilagođen za takav rad. S druge strane, lakši je i bolje podnosi više okretaje i rađe se vrti. A i ona bitna razlika je lameli, jer na lameli koja dolazi na dvomaseni zamašnjak uglavnom nema one opruge na sebi, već je sistem opruga ugrađen u zamašnjak.

Isto tako kad govorimo o jednomasenim zamašnjacima iliti nekim sport izvedbama (jer za ovaj redovni asoriman niti LUK, a niti SACHS ne rade jednomasene zamašnjake prema niti jednom redovnom katalogu) to isto se mora razlučiti, jer sportski setovi kvačila su totalno nešto drugo i nije baš za svakodnevnu uporabu, nego za ganjanje i trke, tako da i na to treba obratiti pažnju.

Ja osobno nisam pobornik niti jednog, niti drugog modela, ali jednostavnom gledam što se događa okolo i ravnam se prema svojim kupcima, ali mehaničarima, a s druge strane, ja sam najviše za ono što je original ugrađivano, no isto sam i za to ako taj original ne valja (a to nije samo na jednom tipu auta), onda definitivno to treba mijenjati, jer kad pogledamo u VAG koncernu da se nalaze i LUK i SACHS u prvim ugradnjama (jer kao LUK je prvi smislio taj princip dvomasenog zamašnjaka) očito su u koncernu htjeli jednoga zamjeniti drugim, kao bit će bolje, no bez obzira na to koji od njih je u prvoj ugradnji, očito su problemi i sa jednim i drugim, a koštaju previše novaca da bi se to često mijenjalo.
A i da se razumijemo, ima dosta i kemičara koji stavljaju sve i svašta izvan ovih redovnih firmi (SACHS, LUK, VALEO), pa se opet rade razne kombinacije, a naravno, da bi se ušparala koja kuna i to je razumljivo, no na kraju to opet dođe skuplje.

Pa da evo pokušam rezimirati sve skupa:
Neću reći i ne mogu to izjaviti da je jednomaseni zamašnjak (to govorim isključivo o Valeu, niti jedan drugi ne dolazi u obzir) bolji u odnosu na dvomaseni, ali praksa (moja prodajna) pokazuje da sve više ljudi i mehaničara traži baš taj set, em što je jeftiniji, ali svi oni govore da se pokazao kao dobar odabir i da nema nekih značajnih razlika i osjetnih problema.
S druge strane, oni koji kupuju dvomasene, isto tako nemaju nekih problema, ali su u nekom strahu da im to opet brzo ne "prosvira" kao što im je to bio slučaj sa prethodnim, odnosno, ako su imali LUK u prvoj ugradnji, onda su se odlučivali za SACHS, a oni koji su imali SACHS, oni su pak htjeli probati LUK....

Na žalost, tako možemo u nedogled, pa iako bih najradije predložio da se o tome svemu očituje neki ovlašteni servis, ali poznata je priča da svi oni navijaju za dvomaseni, jer je i znatno skuplji i njima ide više novaca, a opet s druge strane, kad dolazi do problema i reklamacija, te čak i prijetnji tužbom i novinama, te kad sve ide iz njihovog džepa, onda je jednomaseni odličan i da rješava sve probleme, te da čak i garantiraju za njega....

I na kraju svega, pazite gdje kupujete robu, jer ima na tržištu lažnjaka, pa čak i rabljenih/repariranih dijelova, a prodaju se kao pod nove...


ja sam čuo istu stvar od dečka koji radi kod Porche Jankomir na servisu VW vozila, jedno maseni je super zamjena i jednostavno nema nekih nuspojava samo što servis to neće priznati  :da:
Nije bolest sve što boli
 

Online clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2677
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #43 u: 25-12-2012, 13:53:57 »
Znaci na kraju svega,umjesto npr.dvomasenog na 147 jtd 115 ks moze ici jednomaseni od Valea?
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19905
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #44 u: 25-12-2012, 14:00:26 »
Znaci na kraju svega,umjesto npr.dvomasenog na 147 jtd 115 ks moze ici jednomaseni od Valea?

da ako postoji kit ali u većini slučajeva ne postoji kod alfe za VW skoro sve ima  :wal:
Nije bolest sve što boli
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 283
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • GT JTDm Q2
    • Novi Sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #45 u: 25-12-2012, 18:43:24 »
Alfa je stil - ostalo je status
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15879
  • Karma: 1069
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline MikiMM

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #47 u: 05-02-2013, 16:25:06 »
Pozdrav alfisti. :mah:

Zna li ko dali odgovara plivajući zamajac sa 147 1.9 JTD na 166 2.4 JTD?
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15879
  • Karma: 1069
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #48 u: 05-02-2013, 19:39:59 »
...odgovara... :da:

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline MikiMM

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #49 u: 06-02-2013, 09:37:06 »
hvala Mareo
 

Offline Zagorac20

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 33
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Klanjec(hrvatsko zagorje-blizu Kumrovca)
Odg: 147 zamasnjak
« Odgovori #50 u: 18-02-2013, 17:18:16 »
A jel bi se umjesto dvomasenog na 115 jtd mogao staviti obični od 105 jtd koji je u Bravu ili od td100?
Auto je kao žena,ako nije tvoj ne diraj ga!
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15879
  • Karma: 1069
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: 147 zamasnjak
« Odgovori #51 u: 18-02-2013, 18:17:14 »
...fiat bravo jtd 105ks također ima dvomaseni zamašnjak...Valeo 836017...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline Sasa80

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 107
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #52 u: 28-02-2013, 23:48:01 »
Pitanje...

U zadnje vrijeme mi se čuje neko struganje kad stisnem kuplung. Dakle, auto ne trese, ne proklizava, sve je ok, ali kad stisnem kuplung čuje se struganje. Najviše dolazi do izražaja dok čekam na semaforu, nije bitno jesam li u prvoj ili i leru...

I da, čini mi se da se jače čuje dok je auto hladan...

Jel imao netko ovakve tegobe?
 

Offline pejo

  • Trade Count: (+8)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 531
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
    • n.sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #53 u: 28-02-2013, 23:52:39 »
to je druk lager ili ležaj koji stoji na korpi 99%
svemir i ljudska glupost su beskonačni,s tim da za ovo prvo nisam siguran...
 

Offline Sasa80

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 107
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #54 u: 01-03-2013, 00:30:17 »
Moze se mijenjat samo taj dio ili...?

Radi se o AR 166 FL...
 

Offline pejo

  • Trade Count: (+8)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 531
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
    • n.sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #55 u: 01-03-2013, 22:29:45 »
naravno,može al treba neki baš baš majstor da ga skine.kod nas su oko 50tak evra..
svemir i ljudska glupost su beskonačni,s tim da za ovo prvo nisam siguran...
 

Offline Sasa80

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 107
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #56 u: 02-03-2013, 14:04:06 »
Pejo, hvala na odgovoru, a reci mi jel misliš da je to najbolje odmah mijenjati, odnosno jel može nastat još veća šteta ako se vozim još par tjedana ovako??
 

Offline pejo

  • Trade Count: (+8)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 531
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
    • n.sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #57 u: 02-03-2013, 20:35:34 »
neće ti se ništa desiti,možeš slobodno da voziš al nemoj ga natezati i naglo puštati kvačilo.nemaš brige.šta sam viđao sve to tvoje je ništa.
 :ok:
svemir i ljudska glupost su beskonačni,s tim da za ovo prvo nisam siguran...
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15856
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #58 u: 27-02-2014, 14:13:31 »
...eto dragi Alfisiti pazite na te zamajace zbog ovakih i sličinih posljedica

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #59 u: 27-02-2014, 14:35:45 »
1.9 ili 2.4  :?:
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755