13-07-2020, 08:55:11

Autor Tema: JTD zamašnjak  (Posjeta: 24107 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19905
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #80 u: 28-02-2014, 07:30:33 »
a danko onda objasni ove stare dizele koji su se tresli na semaforu i imali po 3000cm2 pa se nisu raspale radilice , nemoj samo reć da ove nove  imaju okretni moment koji to zahtjeva jer ko ča Dorian (fiatuno) veli nemaju ga veče mašine a ne te kosilice naše

nemam pojma ali ne bih htio biti prvi koji bude probao pa imao problem, eto iskreno, ne znam kako je na 156 ali na 159 nitko još ništa nije kemijao pa ne bih ja baš bio prvi

uostalom ne znam niti sa čega paše jednomaseni na moju M32 getribu i to onda zahtjeva i drugu korpu i lamelu

jednomaseni je klasični zamašnjak koji se baci s 11kata nebodera razbije pločnik ti ga izvučeš iz rupe i montiraš nazad na auto  :hap:
zašto  bi trpio mjenjač :?: pa nema dualmass hod od 5 cm  pa da tolko ublaži trzaj naspram običnog , ublaži al ne tolko da to znači da se sa običnim mjenjač raspadne za 50 000km

to mi je jasno


nemate pojma o cemu pricate

kamioni sa tisuce konja i momenta imajuj jednomaseni zamasnjak i nikad im se ne raspadne nista

osnove fizike koje sile utjecu na zamasnjaku i bit ce vam jasnije

ok, koje utječu jer ne znam nego se pokušavam voditi nekom logikom  :ok:
Nije bolest sve što boli
 

Online Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3930
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #81 u: 28-02-2014, 08:25:04 »
Vele da su getribe "slabije" posebno ove nove male sa 3 osovine u sebi.
E onda taj zamašnjak štiti te getribe. Samo ja nikak nemrem skužiti kaj onda taj zamašnjak proguta u sebe Nm?

Jer daleko je veća rotacijska masa tog dvomasenog u odnosu na jednomaseni pa po toj logici daleko više trpi ležaj radilice na dvomasenom kad se vrti.
Jel zna tko koliko ima kila na otprilike istom motoru iste snage i Nm dvomaseni u odnosu na jednomaseni?
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9392
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #82 u: 28-02-2014, 10:03:17 »
nemate pojma o cemu pricate

kamioni sa tisuce konja i momenta imajuj jednomaseni zamasnjak i nikad im se ne raspadne nista

osnove fizike koje sile utjecu na zamasnjaku i bit ce vam jasnije
Da doktore  :mahm
Varijator sekta
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19905
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #83 u: 28-02-2014, 12:59:31 »
Vele da su getribe "slabije" posebno ove nove male sa 3 osovine u sebi.
E onda taj zamašnjak štiti te getribe. Samo ja nikak nemrem skužiti kaj onda taj zamašnjak proguta u sebe Nm?

Jer daleko je veća rotacijska masa tog dvomasenog u odnosu na jednomaseni pa po toj logici daleko više trpi ležaj radilice na dvomasenom kad se vrti.
Jel zna tko koliko ima kila na otprilike istom motoru iste snage i Nm dvomaseni u odnosu na jednomaseni?

nisam ja siguran što ali znam da je nešto slabije  :?:
Nije bolest sve što boli
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9586
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Kad ode dvomaseni zamajac...
« Odgovori #84 u: 28-02-2014, 14:28:00 »
jednomaseni je klasični zamašnjak koji se baci s 11kata nebodera razbije pločnik ti ga izvučeš iz rupe i montiraš nazad na auto  :hap:
zašto  bi trpio mjenjač :?: pa nema dualmass hod od 5 cm  pa da tolko ublaži trzaj naspram običnog , ublaži al ne tolko da to znači da se sa običnim mjenjač raspadne za 50 000km

 :hehe: :ok:

Meni se čini da je dualmass samo još jedan višak nepotrebno kompliciranih dodatnih dijelova na autu ... :craz
Možda na leru ima manje vibracija ... sumnjam da ima još neku pametnu funkciju osim što je skup i što rikava.
« Zadnja izmjena: 28-02-2014, 14:28:48 od GTzadar »
.... sempre gilles ....
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3016
  • Karma: 179
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #85 u: 28-02-2014, 15:16:17 »
Bez ikakvog razmišljanja bi na 1.9 m-Jet srtavio jednomaseni zamašnjak + stage 2/3 lamelu s pripadajučom korpom  :ok:

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5934
  • Karma: 205
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Zagorje - Krapina - Začretje
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #86 u: 28-02-2014, 15:23:31 »
Po mojoj logici, dvomaseni zamašnjak ima fuknciju jedino kod promjene okretaja. Primjerice, kad u vožnji recimo u trećoj brzini na 3000 okretaja pustimo naglo gas, onda dvomaseni zamašnjak na sebe primi određeni dio sile i tako ublaži taj "udar".
Na ler gasu, po mojoj logici, nema nekakav utjecaj na rad motora jer se vrti konstantnom brzinom...
 

Offline kAcA

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 643
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • GT - Cuore Sportivo
    • Sarajevo
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #87 u: 28-02-2014, 15:53:33 »
Sa kojeg auta-motora-mjenjača odgovara fiksni zamajac na JTDm 1.9 16V 150ks?
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3016
  • Karma: 179
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #88 u: 28-02-2014, 15:59:39 »
Sa kojeg auta-motora-mjenjača odgovara fiksni zamajac na JTDm 1.9 16V 150ks?

Alfa T.S. i fiat 20vT, oba uz izmjene sitne na tokarskom stroju, naravno govorimo oalfinom mjenjaču 6 brzina u 156 Gt 147, nepaše ovo na 159

Offline kAcA

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 643
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • GT - Cuore Sportivo
    • Sarajevo
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #89 u: 28-02-2014, 16:05:11 »
Alfa T.S. i fiat 20vT, oba uz izmjene sitne na tokarskom stroju, naravno govorimo oalfinom mjenjaču 6 brzina u 156 Gt 147, nepaše ovo na 159
Bilo koji TS motor? U tom slučaju se samo zamajac stavlja a set i ostalo ostaje isto?
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5934
  • Karma: 205
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Zagorje - Krapina - Začretje
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #90 u: 28-02-2014, 16:07:08 »
Nemožeš staviti obični zamašnjak i lamelu sa dvomasenog zamašnjaka jer ta lamela na sebi nema opruga za amortizaciju. Ako stavljaš jednomaseni zamašnjak (bez opruga) onda moraš staviti lamelu koja ima opruge na sebi
 

Offline kAcA

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 643
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • GT - Cuore Sportivo
    • Sarajevo
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #91 u: 28-02-2014, 16:13:18 »
Pa zato i pitam šta sve treba. Sa kojeg auta i motora bi onda išao set kvačila ili npr sve ide sa TS motora?
Da li ima negdje neko uputstvo isl. odnosno šta se i kako treba prepravit i koje izmjene na tokarskom stroju
« Zadnja izmjena: 28-02-2014, 16:14:03 od kAcA »
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1624
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #92 u: 28-02-2014, 16:36:09 »
Pa zato i pitam šta sve treba. Sa kojeg auta i motora bi onda išao set kvačila ili npr sve ide sa TS motora?
Da li ima negdje neko uputstvo isl. odnosno šta se i kako treba prepravit i koje izmjene na tokarskom stroju

imas vec gotov taj set dodje nesto manje od 300 eura NOV
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5934
  • Karma: 205
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Zagorje - Krapina - Začretje
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #93 u: 28-02-2014, 16:49:52 »
Ako misliš na onaj set što je Mareo naručio, mislim da s njim ide dvomaseni zamašnjak, jer kolko sam vidio na stranici, lamela na sebi nema opruga. Ako misliš na nešto drugom daj nekakav link  :ok:
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1624
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #94 u: 28-02-2014, 17:18:21 »
Ako misliš na onaj set što je Mareo naručio, mislim da s njim ide dvomaseni zamašnjak, jer kolko sam vidio na stranici, lamela na sebi nema opruga. Ako misliš na nešto drugom daj nekakav link  :ok:

ne ne, nego set sa fiksnim zamajcem :) sve vec gotovo

http://www.pik.ba/profil/astad
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19905
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #95 u: 28-02-2014, 18:46:12 »
za 159 neam nitko ništa niti zna se od čega paše na tu glupu m32 opel getribu
Nije bolest sve što boli
 

Offline IvanGT

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5490
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD
    • Zaprešić
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #96 u: 28-02-2014, 19:42:09 »
za 159 neam nitko ništa niti zna se od čega paše na tu glupu m32 opel getribu

Možda od opela cdti (insignia), ima gro stvari u njemačkoj..pa čak i takve stvari sam viđao po netu..
probaj potražit...isto kako ti je špera uletila, možda će i ovo...
 

Offline kAcA

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 643
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • GT - Cuore Sportivo
    • Sarajevo
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #97 u: 28-02-2014, 19:44:48 »
ne ne, nego set sa fiksnim zamajcem :) sve vec gotovo

http://www.pik.ba/profil/astad

Ja ne vidim na ovom profilu nista slicno tome? Daj mi direktan link molim te ili objasni jel oni rade ili?

Sent from Nexus4
« Zadnja izmjena: 28-02-2014, 19:47:33 od kAcA »
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9586
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #98 u: 28-02-2014, 20:25:11 »
Po mojoj logici, dvomaseni zamašnjak ima fuknciju jedino kod promjene okretaja. Primjerice, kad u vožnji recimo u trećoj brzini na 3000 okretaja pustimo naglo gas, onda dvomaseni zamašnjak na sebe primi određeni dio sile i tako ublaži taj "udar".
Na ler gasu, po mojoj logici, nema nekakav utjecaj na rad motora jer se vrti konstantnom brzinom...

 :da: .. šalija sam se prije da je višak dijelova...sigurno da ima funkciju ublažavanja kod promjena brzina i etc.

Zato je tako lipo uglađen i miran za dizel auto, jbg sve ima svoju cijenu.
Iako me uvik strah da ce se to rasut pa ga ja šaltam sa međugasom i štedim od naglog kretanja, stiskanja na malim okretajima i etc....a vidicemo do kad će držati. :hap:
.... sempre gilles ....
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #99 u: 28-02-2014, 20:33:41 »
Bilo koji TS motor? U tom slučaju se samo zamajac stavlja a set i ostalo ostaje isto?
korpu i lamelu od gta upasana na zamasnjak od ts
.....................