Ideja o SMF na JTD/JTDm nije dobra... Samo DMF će raditi posao zaštite ostatka transmisije (naročito diferencijala i menjača) i omogućiti transfer obrtnog momenta bez većeg proklizavanja na lameli.
Reparacija... Zamajac, na žalost, ne može da se "otvori" bez sečenja, a onda to podrazumeva i ponovno spajanje, na kraju procedure, što verovatno poremeti "geometriju" repariranog zamajca.
Ako se zamene opruge i još neki dotrajali elementi (koji?) i ako je masa i raspored tih novougrađenih delova isti kao i fabrički ugrađenih, onda nema problema. To je, međutim, malo verovatno.
Možda to može da se sredi novim balansiranjem (zato na zamajcu postoje rupe sa "čudnim" rasporedom). Međutim, sve ovo, čak i ako je preduzeto, ne vredi, ako je rezultat neodgovarajući (vibracije u leru, podrhtavanje...), jer mali poremećaj (ekscentritet) sa tako velikim brojem obrtaja i obrtnim momentom ne može lako da se kompenzuje.
Ako je reparacija skupa i sa neizvesnim ishodom, jasno je da se ušteda ne isplati...