03-06-2020, 23:37:58

Autor Tema: JTD zamašnjak  (Posjeta: 23483 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15860
  • Karma: 1067
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: 147 zamasnjak
« Odgovori #20 u: 03-04-2012, 15:44:49 »
obični zamašnjak, obična turbina :ok:

...nije istina, također je dvomaseni zamašnjak... :da:

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: 147 zamasnjak
« Odgovori #21 u: 03-04-2012, 16:14:51 »
...nije istina, također je dvomaseni zamašnjak... :da:

hm..onda sam negdje krivu informaciju dobio :ok:
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline Mata16

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1834
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 Mjet
    • Bjelovar
Odg: 147 zamasnjak
« Odgovori #22 u: 03-04-2012, 18:17:22 »
hvala na informaciji  :hap:
JTD
 

Offline Mihailo89

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 337
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    • Herceg-Novi
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #23 u: 11-11-2012, 21:22:28 »
Evo da podignem temu iz mrtvih :)
cini mi se da je meni zamajac pri kraju pa molim  ako je jos neko imao problem sa zamajcem da napise koji su simptomi bili,kod mene konkretno kada krecem auto se zatrese i ponekad se cuje skripa kao ono kada skripi remen al nije on nego je povezano sa kvacilom i najvaznije kada stisnem kuplung do kraja auto promjeni zvuk,cuje se kao neko metalno udaranje,brzine se i dalje saltaju normalno pa mi sada recite dal je problem u zamajcu ili u setu kvacila.
Unaprijed hvala :)
 

milos_gta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #24 u: 22-12-2012, 16:33:54 »
takodje problem sa zamajcem
lupa kad se auto pali
lupa kad se auto gasi
ima udare pri naglim promjebnama gasa i pri svakom saltanju /kao da imam sinter :) /
htio bih stavit fiksni zamajac od nekog TDa ali nisam jos siguran da se moze ugradit,ima li neko iskustva sa ovom modifikacijom....
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5398
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #25 u: 22-12-2012, 18:53:52 »
E isto to sam i ja gledo da napravim od 1.9td (tipo, 145, tempra i to) bi trebo pasat, isto tako i od td100 (bravo, brava, marea) ali je problem kaj je to kvacilo manjeg promjera i imislim da nece drzat 1.9 snagu, pogotovo jer imam u planu cipat auto i strah me to stavit gore da mi nepocne klizat i onda sam napravio govno. :D

postoji vani set sa fixnim zamajcem i lamela sa federima, cifra je ako se ne varam oko 1000€
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19893
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #26 u: 22-12-2012, 22:44:44 »
promjenio sam i zamašnjak...dobro da jesam.. ugrađen je novi, drugačiji,
lakši od starog.. auto sad letiiii... a uspio mi ga mehaničar rješit za
3300kn, tako da nije strašno kao što se činilo da će biti...
puno toga je izmjenjano na ovom VELIKOM servisu... sad je
gušt do bola vozit...

pozz

kakav zamašnjak i gdje si nabavio?
Nije bolest sve što boli
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5398
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #27 u: 22-12-2012, 22:51:03 »
a jel bi se dao taj dvomaseni rastavi pa promjenit opruge i lezajeve i nanovo sastavit..mislim ako ga mogu ovi reparirat sto nebi i mi mogli.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19893
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #28 u: 22-12-2012, 22:55:20 »
a jel bi se dao taj dvomaseni rastavi pa promjenit opruge i lezajeve i nanovo sastavit..mislim ako ga mogu ovi reparirat sto nebi i mi mogli.?

dobra ideja  :da:
Nije bolest sve što boli
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5398
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #29 u: 22-12-2012, 23:07:36 »
ili jednostavno izvadit sve mehanizme van iz njega dobro zavarit balansirat i bog veseli..
ove opcije bi me bilo strah jer bi ipak svo opterecenje bilo po zavarima i naprezanje u materijalu prilikom zavarivanja a 300-400Nm nije malo bas pri 3-4000 rpm kod nacipanog dizela.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 283
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • GT JTDm Q2
    • Novi Sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #30 u: 22-12-2012, 23:39:37 »
Ideja o SMF na JTD/JTDm nije dobra... Samo DMF će raditi posao zaštite ostatka transmisije (naročito diferencijala i menjača) i omogućiti transfer obrtnog momenta bez većeg proklizavanja na lameli.

Reparacija... Zamajac, na žalost, ne može da se "otvori" bez sečenja, a onda to podrazumeva i ponovno spajanje, na kraju procedure, što verovatno poremeti "geometriju" repariranog zamajca.

Ako se zamene opruge i još neki dotrajali elementi (koji?) i ako je masa i raspored tih novougrađenih delova isti kao i fabrički ugrađenih, onda nema problema. To je, međutim, malo verovatno.

Možda to može da se sredi novim balansiranjem (zato na zamajcu postoje rupe sa "čudnim" rasporedom). Međutim, sve ovo, čak i ako je preduzeto, ne vredi, ako je rezultat neodgovarajući (vibracije u leru, podrhtavanje...), jer mali poremećaj (ekscentritet) sa tako velikim brojem obrtaja i obrtnim momentom ne može lako da se kompenzuje.

Ako je reparacija skupa i sa neizvesnim ishodom, jasno je da se ušteda ne isplati...
« Zadnja izmjena: 22-12-2012, 23:41:43 od dusan147 »
Alfa je stil - ostalo je status
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5398
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #31 u: 22-12-2012, 23:45:15 »
razlika smf i dmf ti je u lameli sto smf ima lamelu sa oprugama a dmf ima lamelu bez opruga a opruge su u zamasnjaku i koje kad se s vrmenom shebu onda imas lokera das gas pustis gas auto se lomi a najvise getriba, jos kad ti dobi sredisnji lezaj lufta e onda iams belaj pa to lupa u pm.

u sustini je razlika izmedju smf i dmf jako mala po pitanju opterecenja jedino sto ce dmf progutat neke vibracije kod 4 cil dizela kad mu na 2000okretaja u 3 spucas gas dmf ce neki dio malo vise progutat nego smf i u leru bi kao trebo radit mirnije al razlike su minimalne ili neprimjetne u vw grupaciji.

stari td-i su odvrtili gro kilometara pa im se nisu raspale getribe a radili su gore nego jtd, pazili se minimalno ubijali maximalno.. sa otvorenim bosh pumpama i po 110 ks su isli sigurno i nisu se raspadale getribe ni diff. ni nista.

stoga po meni smf na jtd svakako moze jer ionako dmf kod ful gasa se stisne skoro do kraja a nakon 100000km je dmf vec za ukras vecinom.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

milos_gta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #32 u: 23-12-2012, 00:08:45 »
kako god ja sam vise za fiksni zamajac cak bi stavio i lamelu bez federa,imao bih veci prenos snage na tockove :D  a sto se tice ugradnje,imam druga mehanicara koi radi fiate alfe i lance tako da kod njega mogu da uporedim zazliku u tezini i velicini smf-a i dmf-a
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 283
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • GT JTDm Q2
    • Novi Sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #33 u: 23-12-2012, 00:15:13 »
"SMF + lamela bez opruga" i "DMF + lamela sa oprugama" prenose isti obrtni moment ako su iste mase.
Alfa je stil - ostalo je status
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5398
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #34 u: 23-12-2012, 00:23:15 »
http://www.gsracing.it/gsrcommerce/SchedaProdotto.aspx?IDProdotto=8112 set sa lamelom i jednomasenim zamasnjakom.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/155491-slipping-clutch-on-1-9-jtd-question-3.html tu su vam i slike seta nekog sa jednomasenim za 147 115hp

ugl. ima nacina samo treba skupit volje i para i izvagat..
ja cu definitivno ako se ispostavi da mi je zamasnjak totalno odseko ic na smf.
a ako je jos uvijek u oke onda cu samo lamelu obnovit i novi potisni lezaj.

i neki dmf imau lamele sa oprugama dok neki nemaju.. ali vecinom oni koji imaju imaju manje opruge i vise rubu lamele nego kod obicnih kvacila gdje su mahom sto blize srcu lamele i vece opruge da sto vise kretnje moze imat izmedu tarne obloge lamele i srca koje ide u getribu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

milos_gta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #35 u: 23-12-2012, 00:33:48 »
ok znam to ali kad startujes sa lamelom koja ima oruge neces imat kompletan prenos snage iz motora na menjac dok se oruge ne nategnu do kraja,naravno ovo sprecava udare na menjac ali se i po malo gubi :P
a sto se tice fiksne lamele prenos ide odmah ali i postoi sansa da nesto polomi....
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19893
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #36 u: 23-12-2012, 00:34:19 »
ma ja isto mislim da smf bi trebao biti ok na 1,9jtd pa da imaremap ne znam kakav
Nije bolest sve što boli
 

Online Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5398
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #37 u: 23-12-2012, 00:49:00 »
ja se vodim po tom ako su stari dizeli koji fkt rade ko traktori i tresu i udaraju izvrtili po x km onda ce i ovo.. tako da nevidim cemu strah.
jest da je fino dok je dmf nov i kad pustis gas a on upije ili naglo das gas pa upije ili krenes naglije bez udarca i sl.

al buraz to je dok je nov kasnije kad se orpuge razlohaju ode on u nepovrat i imas istu i goru stvar nego smf.

na 5+ cil nevidim ni svrhu dmf osim ublazivanja udara na getribu.. jer su vec i sami radi broja cilindra relativno mirni.. šestaci na dalje jos i vise.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 283
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • GT JTDm Q2
    • Novi Sad
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #38 u: 23-12-2012, 08:34:02 »
... sa lamelom koja ima oruge neces imat kompletan prenos snage... ... dok se oruge ne nategnu do kraja...
U pitanju su delići sekunde, ali ta činjenica i omogućava da se prenese čak veći momenat nego u "SMF+lamela bez opruga" slučaju, a o zaštiti transmisije i trajnosti svega da i ne govorimo...
Alfa je stil - ostalo je status
 

milos_gta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD zamašnjak
« Odgovori #39 u: 24-12-2012, 16:18:58 »
sve to zavisi od materijala i stanja lamele,a ove delice sto si pomenuo u datim trenucima resavaju pitanje pobjednika :)