Dakle, nedavno sam imao problema sa gorenjem osigurača kraj releja (crna kutija). Kasnije sam skužio da taj osigurač napaja pumpu, pa mi nije bilo jasno zašto gori i kad je auto na plinu. (pumpa ne bi trebala raditi). U servisu su mi rekli da ne mopgu nać kvar i da je sve okej sa pumpom. Kasnije sam skužio da iz tog osigurača ide napajanje i za plinsku instalaciju, bobine i pumpu. Spojio sam Voltmetar na pumpu i vidio da ona radi bez obzira što sam na plinu. (uredno napajanje 12V). Sad sam stavio jedan mali prekidač na "-" pumpe i spojio ga na Voltmetar. Kad upalim auto i prebacim na plin ja sa tim prekidačom isključim pumpu i eto već 300 Km nije izgorio onaj glavni osigurač.
Dakle pitanje poslije ovog podužeg posta je: DA LI PUMPI SMETA KAD JE JA ISKLJUČIM SA PREKIDAČOM POSLIJE KAD SE PREBACIM NA PLIN? Da li je moguće da mi problem radi onaj nekakvi Gumbić ispod vozačevog sjedala i ćemu on služi ?
Ljudi pardon na dužem postu, svala pomoć je dobrodošla
Edit naslova