Mali update nakon par godina:
Raspalo se još nekoliko kvačila, srećom bez štete na mjenjaču.
Kako smo zaključili da su nova serijska kvačila smeće, vozio sam neko vrijeme na starom original kvačilu koje sam skinuo kad sam stavljao 3.0. Aftermarket kvačila za v6 baš i nema, a i to što je u ponudi ima samo jaču lamelu, što mi nije slaba točka. Sramežljivo sam nazvao Braneta (Elmet) i izložio svoju viziju kvačila. U listopadu prošle godine je ta ideja sprovedena u djelo i montirana. Zadržali smo serijski feder, potisni ležaj, iskoristili jtd lamelu i od nule napravili korpu i ploču. Patent funkcionira, mekano je ko original, drži bez greške (uredno odradilo nekoliko stotina krugova na grobniku). Race feeling daje samo zvuk ducati suhog kvačila
. Znalci znaju, mehaničari misle da je potisni na umoru a laici da će se alfa raspast.
Nakon par mjeseci se pedala počela sporo vraćati i kvačilo je klizalo na agresivnim šaltanjima. Sumnja je pala na cilindre kvačila, ali ispalo je da je problem u clutch damperu. Dubokoumnim razmišljanjem i logičkom raščlambom dođoh do ideje da upotrijebimo no brain no tumor metodu pa smo to smeće potpuno eliminirali i napravili cijev direkt iz glavnog do sekundarnog cilindra.
Sve funkcionira bez greške i uredno napadamo dalje.
Par fotki s nedjeljnog trackday-a...
Sljedeći je za mjesec dana, prođite nakon što obavite građanske dužnosti.