10-09-2024, 19:05:25

Autor Tema: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF  (Posjeta: 10016 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Toni23

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 309
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Šibenik
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #90 u: 08-10-2021, 06:08:45 »
Robi svaka čast


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1061
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #91 u: 08-10-2021, 06:11:09 »
Vrhunska tema a i alfa...samo naprid,zelim vam lipu budicnost
Ready To Race
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4209
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #92 u: 08-10-2021, 08:25:23 »
odlično, fino se gušta  :love:


a po pitanju potisnog ležaja, on se da pojačat da ne izleti  :mah:
 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 135
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #93 u: 09-01-2024, 21:18:15 »
Valjalo bi obrisat prašinu s teme. U međuvremenu se puno vozilo, imali smo i par havarija, unaprijedili neke stvari, izmislili novo kvačilo, svega je.
Mali teaser, više detalja uskoro...



 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: jakov, Toya

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5796
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #94 u: 09-01-2024, 23:17:59 »
Brane radio.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #95 u: 10-01-2024, 08:08:35 »
Čaršija bruji da ti i Robi idete na 24h le mansa mijenjati kvačila  :cofe2:

Samo meda  :Horse:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Busso

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 135
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #96 u: 19-03-2024, 22:48:22 »
Mali update nakon par godina:
Raspalo se još nekoliko kvačila, srećom bez štete na mjenjaču.
Kako smo zaključili da su nova serijska kvačila smeće, vozio sam neko vrijeme na starom original kvačilu koje sam skinuo kad sam stavljao 3.0. Aftermarket kvačila za v6 baš i nema, a i to što je u ponudi ima samo jaču lamelu, što mi nije slaba točka. Sramežljivo sam nazvao Braneta (Elmet) i izložio svoju viziju kvačila. U listopadu prošle godine je ta ideja sprovedena u djelo i montirana. Zadržali smo serijski feder, potisni ležaj, iskoristili jtd lamelu i od nule napravili korpu i ploču. Patent funkcionira, mekano je ko original, drži bez greške (uredno odradilo nekoliko stotina krugova na grobniku). Race feeling daje samo zvuk ducati suhog kvačila :tooth. Znalci znaju, mehaničari misle da je potisni na umoru a laici da će se alfa raspast.
Nakon par mjeseci se pedala počela sporo vraćati i kvačilo je klizalo na agresivnim šaltanjima. Sumnja je pala na cilindre kvačila, ali ispalo je da je problem u clutch damperu. Dubokoumnim razmišljanjem i logičkom raščlambom dođoh do ideje da upotrijebimo no brain no tumor metodu pa smo to smeće potpuno eliminirali i napravili cijev direkt iz glavnog do sekundarnog cilindra.



Sve funkcionira bez greške i uredno napadamo dalje.

Par fotki s nedjeljnog trackday-a...







Sljedeći je za mjesec dana, prođite nakon što obavite građanske dužnosti.


 

Offline Toya

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 844
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 BLU TANDER, GIULIA 2.2 JTD Q4
    • Senj / Zadar
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #97 u: 20-03-2024, 07:35:44 »
konačno neki update !  :batin  :tooth
alfica je sve bolja i bolja, krepat ma ne molat  :oldman: :drive:

Offline Toya

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 844
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 BLU TANDER, GIULIA 2.2 JTD Q4
    • Senj / Zadar
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #98 u: 08-04-2024, 07:31:33 »
Pripreme za rejsing sezonu




Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4209
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #99 u: 22-04-2024, 09:44:42 »
top posao :)

ja sam taj damper isto izbacio van sa svog JTD, nije mi klizalo ali puno direktnije kvačilo  :ok:
 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 135
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #100 u: 23-04-2024, 17:20:09 »
Odrađen još jedan trackday, alfetina radi bez greške.













Edit: dobio sam par upita u pm vezano za sljedeće trackdayeve. Prvi je u planu 12.05.



« Zadnja izmjena: 23-04-2024, 21:15:28 od Busso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Toya

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 135
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #101 u: 25-04-2024, 19:03:27 »
Danas mi iskočio memory od prije 2 godine. Vidim da moram editirat prethodni post gdje sam napisao da nije bilo štete na mjenjaču. Smetnuo sam s uma da nisam 2 godine pisao :Crazy

Grobnik trackday, vjerojatno prvi u 2022., jedan od prvih jakih krugova, testiranje 215 40 guma (Bacci Romano je preskup a niža guma je kraći diff za siromahe), ciljna ravnina između 200 i 210km/h, taman pred kočenje blokada u petoj, 7500rpm. Čujem jak udarac, stisnem kočnicu i kvačilo. Pedala kvačila je bila u podu, dim ulazi kroz ventilaciju, gt3rs na guzici, molim sve bogove da dijelovi alfe ne padaju po njemu...
Izlazim van u pijesak u dvojci, dižem haubu i dočeka me ovaj prizor:




Korpa se raznesla, razbila zvono, savila vilicu koja vuče potisni, sjebala elektropokretač, cijev vode od termostata do hladnjaka i svašta nešto. Imao sam alu zaštitu kartera pa gt3rs koji je bio iza nije dobio dijelove zvona u šajbu a ja sam još s vama i kamatari mi nisu za petama.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: jakov, Batina, Toya