08-07-2020, 00:55:10

Autor Tema: Kvar...velik ili ne???  (Posjeta: 1247 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

AR-156-TS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Kvar...velik ili ne???
« u: 23-12-2008, 17:06:17 »
ovako,pošto sam nov na forumu,oprostit cete mi ako sam temu otvorio na krivom mjestu,pa ćemo drugi put to popravit...
sada,objašnjenje...nisam veliki poznavatelj mehanike,znam osnovne stvari...ovako...auto mi se prilikom paljenja počme gušiti kada dodam gas,kao da ce se ugasiti,kada krenem,do 3tisuće okretaja je sve uredu,nakon toga auto gubi snagu,jako tesko dodje do 4tisuce okretaja,preko toga skoro nikako...zanima me neki vas savjet,ako je netko imao takvih problema prije,da mi reče da znam šta cu raditi,a auto mi nemoze na servis prije 2.1 zbog nadolazecih blagdana :saded:...hvala svima na odgovorima(ako ih bude)
 

Offline Narayan

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3412
  • Karma: 991
  • Spol: Muški
  • The One and Only
    • Zagreb
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #1 u: 23-12-2008, 17:14:12 »
Pogledaj ovo, možda imate isti problem Paljenje na hladno!!!!
Dok pametniji popuštaju, budale vladaju svijetom...
 

AR-156-TS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #2 u: 23-12-2008, 17:25:58 »
hvala na pomoći,al opet nije to kao u mene...moj kao da na 4tis ima blokadu,on hladan pali bez problema,ali neide povise 4,jednostavno blokira,usporava
 

Offline Keke

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1744
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • 33 1.3V -> 1.7 8V carb
    • Zagreb Centar
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #3 u: 24-12-2008, 20:25:15 »
u principu kada kod dodavanja gasa motor počne trokirat ili se gušiti, najcesce je stvar u pumpi goriva koja ne daje dovoljan tlak, ali i ne mora biti do nje, mozda je u elektronici stvar, ma 100 cuda moze biti...  bez iskusnog mehanicara nema dalje...
« Zadnja izmjena: 24-12-2008, 20:26:52 od Keke »
 

Offline kinggo

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1441
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • 147 2.0 TS
    • ZG Dumovec
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #4 u: 24-12-2008, 21:42:30 »
 :?: Nisam niti ja strucnjak, ali nema li pumpa konstantno isti tlak? Ako je pumpa, onda bi se stalno trebao jednako ponasati. Valjda.
... a htio sam crnu...
 

Backbon3

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #5 u: 24-12-2008, 22:04:36 »
Možda je i do senzora pomoću kojih računalo određuje količinu goriva koje ide u motor, za protok zraka itd.
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #6 u: 24-12-2008, 22:07:11 »
debimetar??
 

Offline vedran_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #7 u: 26-12-2008, 05:46:55 »
:?: Nisam niti ja strucnjak, ali nema li pumpa konstantno isti tlak? Ako je pumpa, onda bi se stalno trebao jednako ponasati. Valjda.

nema, tlak raste s okretajima, a na određenom tlaku se otvara ventil koji ograničava da tlak ne naraste preko određene mjere. Po sjećanju mislim da se radi o tlakovima cca 1-4 bar, ali nisam ziher, ali vjerojatno i nije isto na svim autima.
 

Offline Keke

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1744
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • 33 1.3V -> 1.7 8V carb
    • Zagreb Centar
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #8 u: 26-12-2008, 10:41:30 »
upravo to, ali ako je pumpa krepala, nece davati dovoljan tlak, na leru recimo radi normalno i kada stisnete gas tlak padne i motor se pocne gusit, pa do postizanja neke brzine treba jako dugo zato jer mozete trosit ogranicenu kolicinu goriva (onoliko koliko je pumpa u tom trenutku sposobna dati, ovisno o velicini kvara)

ja sam rekao da je ovo naj vjerovatnije, ali nemora biti, na novim autima s hrpom elektronike moze stvarno biti bilo šta, pa cak i debimetar kako su vec rekli...

Offline vedran_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #9 u: 26-12-2008, 14:02:17 »
nema, tlak raste s okretajima, a na određenom tlaku se otvara ventil koji ograničava da tlak ne naraste preko određene mjere. Po sjećanju mislim da se radi o tlakovima cca 1-4 bar, ali nisam ziher, ali vjerojatno i nije isto na svim autima.


e sorry društvo ja sam totalno zabrijao, mislio sam da je ovo ona tema sa uljnom pumpom :-) božić mi udario u glavu pa mi se sve pomješalo :-)


dakle kod ove pumpe tlak konstantom održava regulator pritiska, te može biti neispravan on ili pumpa. Najbolje spojiti manometar pa viditi što se događa.
 

AR-156-TS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #10 u: 26-12-2008, 21:05:08 »
upravo to, ali ako je pumpa krepala, nece davati dovoljan tlak, na leru recimo radi normalno i kada stisnete gas tlak padne i motor se pocne gusit, pa do postizanja neke brzine treba jako dugo zato jer mozete trosit ogranicenu kolicinu goriva (onoliko koliko je pumpa u tom trenutku sposobna dati, ovisno o velicini kvara)

ja sam rekao da je ovo naj vjerovatnije, ali nemora biti, na novim autima s hrpom elektronike moze stvarno biti bilo šta, pa cak i debimetar kako su vec rekli...

da,do postizanjna neke brzine treba jako dugo,prvom brzinom mogu do 5 tis okretaja,al dosta sporije,zatim svaku sljedecu brzinu moram mjenjati na cca 3tis okretaja,jer skoro i nevuče,kao da zapinje,lagano trza...ali na leru bez problema vrti do blokade...
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kvar...velik ili ne???
« Odgovori #11 u: 26-12-2008, 21:40:03 »
ja mislim debimetar, tako je bar meni bilo