26-07-2017, 17:35:47

Autor Tema: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm  (Posjeta: 25182 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline hrsss30

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • strmec samoborski
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #400 u: 26-01-2017, 14:27:20 »
Evo me od majstora, treba primijenit senzor pritiska goriva koji kosta faking 1100 kn   :rol: , ponistio mi gresku i pojavila se odmah nakon toga ponovo, no isti taj dan se sama ugasila i vise se ne pali. Sumnjam da uopce nije kvar senzora vec neka zicica ili nesto da zajebava. Neznam koliko ima veze filter nafte s tim? i dali uopce ima veze?! btw koji filter stavljate? Jel ja sam posumnjo ne to dok je svijetlila te sam ga otiso zamijenit. Filtronov je bio 320 kn pa sam stavio neki poljski za 70 kn (isti je bio na autu) . Odmah nakon zamijene greska je nestala( slucajnost??? ) ali nakon dva dana se pali ponovno (to je bilo prije posjeta majstoru) . E sad veli mi ovaj kad sam kupovo filter kao sve su to filteri ali neki su za veci pritisak neki za manji bla bla.. Pa dali je je moguce da taj kineski filter stvara problem? Jel bas je cudno da se nakon zamijene greska ponistila. I da... jel moze tko reci di se senzor tocno nalazi ?
čisto sumnjam da je do filtera, ni ja nisam kupovao neki bjesni uzeo sam fram kod auto kreše 100 kn pa valja, a koliki ti pritisak pokazuje na tom senzoru, da te možda pumpa ne hebe jer i meni je tak slićno bilo ali moja je puštala na spoju poklopca na pumpi.
tvoja bar pali na minusu moja ni da mrdne bez start spreja  :lol
 

Offline L0n4c

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20V
    • Kutina
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #401 u: 26-01-2017, 14:50:55 »
Nisam mjerio pritisak bila guzva neka , samo ga je spojio na dijag. i reko mi da je uzrok greske senzor pritiska. Ujutro na -16 na otvorenom cijelu noc pali kao mina na zub, s tim da mi blicaju grijaci . Dali je osigurac ili grijac nez... s vremennom sam na vi pa ne stignem nist skoro,, jos jbn termostat nisam zamijenio od 11 mjeseca, a mrtav je tot,, na 55 memoze dic. Sad sam se narucio da sve izmjenjam i mir. Samo mi je cudno to sa senzorom svejedno, nemoze 1 dan svijetlit pa 10 dana radit normalno,,, imam fobiju od te lampice greske motora...
 

Offline gixer

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 137
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Sisak
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #402 u: 27-01-2017, 12:54:42 »
Ja zamijenio filter i evo već tri dana se ne pali. Ali kad sam odvrtao onaj senzor na dnu filtera, gumica je bila puknuta. E sad, da li je već bila puknuta ili sam je potrgao pri odvrtanju, to ne znam. Ali ako je bila puknuta, moguće je da je tuda vukao zrak. Nadam se da sa ovim postom nisam urekao . :)
 

Offline L0n4c

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20V
    • Kutina
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #403 u: 27-01-2017, 14:52:16 »
Pa neznam vise ni sam. Negdje sam cito da je par ljudi i mjenjalo pa se greska i dalje palila. Jbt pa neda mi se pljunut 1000 kn sa dio koji je mozda ispravan. Idem danas opet tam da mi izmjeri tlak i da pregleda sve zicice. Javim sta se otkrilo ak se otkrije. btw di stoji senzor?
 

Offline gixer

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 137
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Sisak
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #404 u: 27-01-2017, 18:28:35 »
Probaj snimit log ako imaš neku dijagnostiku. Ajd si pogledaj da ti negdje stvarno ne vuče zrak, možda na crijevima pumpe u rezervoaru, ono mi isto nekako kilavo izgleda. Možda se ti o-rinzi u brzim spojnicama, na ovoj hladnoći  stvrdnu pa ne dihtaju kako treba.
 

Offline VTEC

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 248
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 JTD
    • Zagreb
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #405 u: 07-02-2017, 11:27:14 »
Pozdrav!
Molim ako neko zna da mi odgovori dali je posuda servo ulja u 156-ici 2.4jtd da silva (unut.redizajn) ista kao u 147-ici 1.9 jtd?
Moja je pukla kod sarafa pa bi ju zamijenio.
 

Offline gixer

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 137
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Sisak
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #406 u: 08-02-2017, 15:38:44 »
Ako ti nešto znači, GT i 2,4 su iste. Onda pretpostavljam da je i od 147.
Pardon, sad sam vidio da je unutarnji redizajn. Ovo moje ti vrijedi za 2,4 20V 2003.-
« Zadnja izmjena: 08-02-2017, 15:42:41 od gixer »
 

Offline L0n4c

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20V
    • Kutina
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #407 u: 15-02-2017, 15:35:32 »
Nisam mjerio pritisak bila guzva neka , samo ga je spojio na dijag. i reko mi da je uzrok greske senzor pritiska. Ujutro na -16 na otvorenom cijelu noc pali kao mina na zub, s tim da mi blicaju grijaci . Dali je osigurac ili grijac nez... s vremennom sam na vi pa ne stignem nist skoro,, jos jbn termostat nisam zamijenio od 11 mjeseca, a mrtav je tot,, na 55 memoze dic. Sad sam se narucio da sve izmjenjam i mir. Samo mi je cudno to sa senzorom svejedno, nemoze 1 dan svijetlit pa 10 dana radit normalno,,, imam fobiju od te lampice greske motora...
Uglavnom samo da javim. Greska se jos jednom upalila sa starim filterom (70 kn ) no ista se ugasila nakon 2 paljenja, sad zamijenjen termostat, 2 grijaca i stavljen novi filter nafte ( neznam vise koji ugl, cijena je bila 250 kn ) Greska se vise ne pali i auto bolje poteze cak. Stari filter koji sam mijenjo je bio 200 km gore samo ali je bio jbc onaj jeftinjara ziva. Tako ako mozda netko im problema jos s tim mozda bi trebao stavit bolji filter, posto mi je ovaj sto prodaje rekao da je najveca razlika u ta dva filtera sto je jedan za nizi pritisak  a drugi za vislji. Sad dali je to bilo do greske ili ne vrijeme ce pokazat .
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 142
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Alfa 156 stara 20 godina
« Odgovori #408 u: 16-02-2017, 10:46:11 »
Nabavio sam Alfu 156 2.4 JTD 100 KW 1997. Riješio sam je preko neke kompenzacije pa se sad mislim da li da je zadržim ili da je prodam.

Auto ima očuvanu limariju, podvozje dobro, ne klapa ništa. A što je u motoru i okolo, tek trebam vidjeti.

Zanima me kakav je inače ovaj model auta s ovim motorom? Naravno, sve ovisi i o stanju i održavanju, nego me zanima općenito što mogu očekivati od ovog modela i ovog godišta. Smatrate li da će to biti bunar bez dna?
 

Offline Bartol

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 122
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD 16v
    • Đakovo
Odg: Alfa 156 stara 20 godina
« Odgovori #409 u: 16-02-2017, 16:11:29 »
Promjeni ulje i filtere (ja bih i zupcasti i sve sto ide), prevali 5.000 km i znat ces sam.
« Zadnja izmjena: 16-02-2017, 16:12:15 od Bartol »
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7111
  • Karma: 238
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Alfa 156 stara 20 godina
« Odgovori #410 u: 16-02-2017, 18:38:49 »
ima najlošiju turbinu od svih JTD motora i često odlazi a polovnih dobrih nema...i to je  to otprilike od večih mana
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5883
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfa 156 stara 20 godina
« Odgovori #411 u: 16-02-2017, 19:44:30 »
ima najlošiju turbinu od svih JTD motora i često odlazi a polovnih dobrih nema...i to je  to otprilike od večih mana
Sta pricas ti? Kolko si ih rastavio?.. Taj turbo po pitanju izdrzljivosti nadjebe gt seriju triput...je malo zastario pa samim time i spool je losiji al je robusna i ima jake komponente
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline kovar

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1080
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2,4 JTD
    • Raša-Istra
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #412 u: 16-02-2017, 21:37:50 »
Ti motori su imali problema sa uljnom pumpom-lancem na njom. Provjeri si pritisak ulja,promjena zvuka motora toplo/hladno

Poslano sa mog C6603 koristeći Tapatalk

 

Offline L0n4c

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20V
    • Kutina
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #413 u: 19-02-2017, 18:43:14 »
Ekipa, koji bi bili prvi simptomi za zamijenu vilica_ cuje mi se onako glok glok kad preko neke vece neravnine predjem, nista ne trese u voznji niti vuce, samo tal glok, i da na brzinama 160-200 kod jaceg kocenja dosta tesko koci imam osjeca i onak lupka, jel moguce da su diskovi u banani ili je samo u pitanju abs,, iako sumnjam da je abs, diskovi mi izgledaju ok jos i plocice takodjer... Danas to osjetio poprilicnije nego inace kod spanjanja sa bmw 740 d , nevjerojatan je ovaj 2.4 20 v... tek na 180 je odmako mozda metar dva...
 

Offline Cro-Alfa

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1379
  • Karma: 52
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #414 u: 19-02-2017, 19:07:41 »
Ekipa, koji bi bili prvi simptomi za zamijenu vilica_ cuje mi se onako glok glok kad preko neke vece neravnine predjem, nista ne trese u voznji niti vuce, samo tal glok, i da na brzinama 160-200 kod jaceg kocenja dosta tesko koci imam osjeca i onak lupka, jel moguce da su diskovi u banani ili je samo u pitanju abs,, iako sumnjam da je abs, diskovi mi izgledaju ok jos i plocice takodjer... Danas to osjetio poprilicnije nego inace kod spanjanja sa bmw 740 d , nevjerojatan je ovaj 2.4 20 v... tek na 180 je odmako mozda metar dva...
:) :) ne igraj se mladicu :D
sta reci...u mehanicara da baci oko na diskove a po tome glok još nisu za smece...
 

Offline theman.e4

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 12
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.4JTDm 20v
    • Pićan
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #415 u: 20-02-2017, 13:07:54 »
Pozdrav.
U skorije vrijeme me čeka zamjena seta kvačila i zamašnjaka na 156 2.4 JTDm 20V. U jednoj trgovini u kojoj sam pitao za to mi je rečeno da je set kvačila (LUK ili sachs) cca 2300kn a zamašnjak LUK čak 6500kn. Onda sam se okrenuo talijanskom ebayu ali ni tamo nije previše ponuda. Za 1.9 8v 16v i 2.4 10v ima brdo ponuda, dok sam za 2.4 20v uspio naći tek par njih i sve se vrte oko 650e komplet(set kvačila i zamašnjak). Zanima me vi koji ste to uradili, gdje ste to kupili i koliko ste platili jer mi se bar ova ponuda koju sam dobio čini puno preskupo. Ovo sa ebaya mi je još i normalna cijena ali svejedno me zanima da li ima gdje jeftinije.  :crazy:
 

Offline goran86

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1124
  • Karma: 17
    • Zabok
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #416 u: 20-02-2017, 13:27:17 »
1.9 i 2.4 nemaju veze s vezom sta se tice zamajaca...
Za 2.4 samo Luk ide...

350e je tvornicki reparirani koji u vise slucajeva koje znam nije trajao preko godinu dana.

Puna cijena Luka je oko 9000kn sa rabatom oko 5500..
Moj frend ti ga moze nabavit za 500e nabavio je meni i jos par frendova  znaci novi zapakirani
 

Offline SS

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (+12)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2116
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #417 u: 20-02-2017, 14:59:35 »
Ima covjek novi prodaje na e bay luk za cca 350 eu


A za 650 eu ima komplet sve LUK
( potisni, korpa, lamela i zamasnjak)
« Zadnja izmjena: 20-02-2017, 15:07:42 od SS »
Nakon prve ide druga...
 

Offline theman.e4

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 12
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.4JTDm 20v
    • Pićan
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #418 u: 20-02-2017, 15:38:05 »
1.9 i 2.4 nemaju veze s vezom sta se tice zamajaca...
Za 2.4 samo Luk ide...

350e je tvornicki reparirani koji u vise slucajeva koje znam nije trajao preko godinu dana.

Puna cijena Luka je oko 9000kn sa rabatom oko 5500..
Moj frend ti ga moze nabavit za 500e nabavio je meni i jos par frendova  znaci novi zapakirani

Znam da nemaju veze jedan s drugim, htio sam reći da za svakog posebno (1.9 8v, 1.9 16v, 2.4 10v) imaš ponude dok za 2.4 20v ima jako malo. Krivo sam se izrazio.
Hmm, 500e plus još nekih 250e za set kvačila, to je opet 750e. A ovaj na talijanskom ebayu prodava sve za 650e, samo da li je moguće da on prodaje reparirani zamašnjak? Moram vidjeti sa njime definitivno.

Ima covjek novi prodaje na e bay luk za cca 350 eu


A za 650 eu ima komplet sve LUK
( potisni, korpa, lamela i zamasnjak)

To je vjerojatno taj što sam ja gledao. Daj mi link ako možeš da vidim da li je to to.



 

Offline SS

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (+12)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2116
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Pitanja vezana za Alfu 156 2.4 JTD / JTDm
« Odgovori #419 u: 20-02-2017, 16:24:40 »
Nemaa, prodanooo! Evo sad bas gledao po watch listi... al prati , bude toga s vremena na vrijeme. Ima za 400 eu ricambi originali. Traze nadoplatu 60eu i kasnije vrate kada posaljea svoj stari


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nakon prve ide druga...