c/p
Index.hr • Naslovnica

Sjećate li se Lamborginijevog izleta u terenske vode sa nesvakidašnjim modelom LM002? Iako je priča neslavno završila talijanska tvrtka je stekla nove poklonike, a neki čak pokušavaju oživjeti istu filozofiju.
Posljednji koji je skupio hrabrosti da se okuša u ovom području je Giuseppe Fornasari. Poput oca Gigija koji je tijekom 1950-tih vozio za Alfa Romeo i Maserati, sin nastavlja istim stopama. Granice automobilskog dizajna opet se ruše, RR 600 dolazi na scenu.

Treći model talijanske tvrtke Fornasari je luksuzni SUV koji izgledom uvelike podsjeća na sportske ikone. Ovaj put je riječ o američkom proizvodu, legendarnoj Corvetti, kojom se Giuseppe zarazio još u mladim danima. Uostalom, Fornasari je u posao krenuo upravo s Vettama uvozeći ih iz SAD-a za preradu u natjecateljske bolide.
Priču od dizajnu završit ćemo podatkom da se model oslanja na američku legendu. Puno zanimljiviji podaci vežu se uz mehaniku koji jasno pokazuju kako RR 600 nije samo igračka za bogate. Okvir vozila čine cijevi od Cr-Mo čelika, ovjes je specijalno razvijan, a ne "posuđen".

Što se motora tiče, vozilo pokreće Chevroletov uradak. 6.0 V8 razvija 610 KS i 748 Nm, dovoljno da "talijansko čudo" pojuri do 100 km/h za svega 3,8 sekundi i kao od šale postigne limitiranih 280 km/h.
Pogon je na sve kotače (visco spojka), dok je mjenjač šest-stupanjski ručni s potpisom BorgWarner-a. Naravno, kupcu se nudi i GM-ova četiri-stupanjska automatika.

Jedna od tajni izuzetnih performansi je minimizirana masa. Primjenom karoserijskih elemanta od kompozita, odnosno plastike ojačane kevlarskim vlaknima, masa vozila je svedena na svega 1.700 kg.

I za kraj riječ dvije o otvorenim mogućnostima za potencijalne kuce. Individualnost se u Italiji cijeni, pa tako Fornasari nudi dvije izvedbe prednjeg kraja vozila, naplatke promjera od 16 do 23 inča, kao i mogućnost uređenja interijera prema vlastitim željama.