07-07-2020, 20:35:04

Autor Tema: Alfe se kvare  (Posjeta: 11122 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

realtone

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #20 u: 27-07-2008, 16:09:15 »
i jos nesto ako volis alfu i svi ostali bez obzira koliko se kvarila i ako si  to bože neki alfista onda sto pises uopće!!!
volim ja njih ali mi je mje a i sestri svoje pun kufer.Razmisljam da si uzmem neki drugi auto da ga vozim i neku stariju alfu da ju volim
 

Offline 156zd

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 599
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.4 jtd-m 20v
    • zadar
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #21 u: 27-07-2008, 16:11:42 »
tebi je mehaničar uništia auto
jtd
 

realtone

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #22 u: 27-07-2008, 16:13:44 »
Pa i ja to mislim zato molim ako tko ima kakva iskustva sa njime neka kaze
 

Offline 156zd

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 599
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.4 jtd-m 20v
    • zadar
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #23 u: 27-07-2008, 16:16:58 »
 :henker:
jtd
 

Offline 156zd

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 599
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.4 jtd-m 20v
    • zadar
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #24 u: 27-07-2008, 16:20:30 »
ja sam iz zd.pazi ti auto odvedeš kod majstora da ga napravi a za pola godine opet isto;i jos vise trosi ulja !odovor ti je :MAJSTOR ŽELI DA SI TI STALNA MUŠTERIJA !tj. ti  :henker: :kosa: :wal: ,a majstor :pivo: :cigara:
jtd
 

Ana145

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #25 u: 27-07-2008, 17:02:48 »
 :ne2: :ne2: :ne2:
 

Offline robi v6

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 133
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 1,9JTD
    • Buzet
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #26 u: 27-07-2008, 17:22:47 »
Ja ne mogu ništa loše reći za alfe. Imao sam ih 4 i sve su me super služile. Sitnice koje suotišle nisu ni spomena vrijedne. Jedino na 145 1.6 ts sam mjenjao varijator 4-5 puta i to me je živciralo malo. Inače 145 i sada GTV servisiram kod Darka već godinama i jako sam zadovoljan. Bio sam u ovlaštenim servisima u Ljubljani, Kopru, Rijeci, Puli, Žminju i Zagrebu i  sve katastrofa. Od 1-5 ocjena maksimalno 2 a Darku čista 5-ica.
 

Offline velikimedo

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 914
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Giulietta2.0JTDMRossoDiavolo&Mito1,4BiancoElegante
    • Kutina
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #27 u: 27-07-2008, 17:33:42 »
Jel može broj od Darka, neću stić napravit servis do srijede, a onda idem opet na Krk pa da to kod njega obavim. Ako sam dobro shvatio :?: Dakro je u Rijeci?

Inače da se uključim u ovu temu o kvarovima: na mojoj 147 1,9 16V koja sad ima 100 000 do sad nije bilo kvarova vrijednih spomena. Prva stvar koju sam promjenio, a da ne spada u redovito održavanje je cilindar od kvačila i to onaj u kabini (cca 330 kn original dio i 200 kn majstoru za posao i ulje).
« Zadnja izmjena: 27-07-2008, 17:39:45 od velikimedo »
POWERED BY Diesel & Gasoline (again)
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #28 u: 27-07-2008, 18:49:24 »
Dakle ovako.Posjedujem alfu 145 1.6 ts.Dakle na 90000 km izgorio je ispusni ventil.Darko je promijenio i rekao da je sve sredeno.Nakon 10000 km opet ista stvar.Napominjem da auto od popravka trosi ulje jako,trosia je i prije alo ovo je strasno.Kako je moguce da izgori veitil opet u samo pola godine???????????????Prvi sam vlasnik i auto jako pazim.Nikad je nisam stisnuo na hladno,servis redovit.Htio bi da mi date malo vasa iskustva sa alfama.Ovoj mojoj stalno nesto.Ali od prvog dana.
Vidim da svi ovdje samo hvale svoje alfe a NITKO NE ZELI ECI KADA SE DESI NESTO VECE,ODNOSNO RIETKI KAZU I SVAKA IM CAST.Seka mi 147 1.6 ts 6 godina staru i 80000kmkoju je kupila novu.Na njoj nema sta nije mjenjano.Dakle:Cilindar kvacila dva puta.(popala pedala).Lezaj spojnicke dva puta.Isto je bio izgorio ventil na 60000.Ulja trosi cca litru na 2000.Pa neki board kompjuter,pa termostat.Ona sjenila za sunce stalno padaju.Ima jos toga neda ms pisati vise jer me kvata tuga.
Mislim da je ovo cisti dokaz onoga najbolja alfa-susjedova alfa


Što se tiče  Alfi ima anketa Kako ste zadovoljni sa svojom Alfom? koja kaže da je 90% vlasnika zadovoljno sa svojom Alfom. U pravilu je tako, ali u svakom pravilu postoje izuzeci.

Samo jedno pitanje: imaš li plin u Alfi?
 

realtone

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #29 u: 27-07-2008, 18:55:04 »
nemam plin
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #30 u: 27-07-2008, 19:03:51 »
Kada izgori ventil to upućuje na siromašnu smjesu. Moguće da je dizna (injektor) na tom cilindru malo začepljena i da daje manje goriva.
Kada je siromašna smjesa dolazi do situacije da su molekule goriva dosta udaljene jedna od druge i plamen se sporo širi. Kod većega opterećenja i siromašne smjese događa se da se ispušni ventil otvori, a smjesa još nije izgorila i onda klip gura plamenu smjesu kroz ventil i dolazi do velikog toplinskog naprezanja i izgaranja ventila.
Zna se to češće dogoditi na plinu, ali  i na benzinu ako nisu dizne ujednačene.
Opet pitanje: je li meštar provjeravao stanje injektora?
 

Offline robi v6

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 133
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 1,9JTD
    • Buzet
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #31 u: 27-07-2008, 19:44:43 »
Darko 098/800-209
 

realtone

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #32 u: 27-07-2008, 20:00:17 »
Kada izgori ventil to upućuje na siromašnu smjesu. Moguće da je dizna (injektor) na tom cilindru malo začepljena i da daje manje goriva.
Kada je siromašna smjesa dolazi do situacije da su molekule goriva dosta udaljene jedna od druge i plamen se sporo širi. Kod većega opterećenja i siromašne smjese događa se da se ispušni ventil otvori, a smjesa još nije izgorila i onda klip gura plamenu smjesu kroz ventil i dolazi do velikog toplinskog naprezanja i izgaranja ventila.
Zna se to češće dogoditi na plinu, ali  i na benzinu ako nisu dizne ujednačene.
Opet pitanje: je li meštar provjeravao stanje injektora?
Ne rekao je da im je to mana.Kao da sam je preopteretio.A gledaj ovo ista strvar na dva auta,a koliko vidim ima ih jos ovdje na forumu sa izgorenim ventilima i malo kilometara.Zasto je auto nakon tvaranja glave poceo trositi duplo vise ulja.Preko litru na 1000.Dimiti plavo i onda opet ventil??????????
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #33 u: 27-07-2008, 20:06:18 »
Dakle ovako.Posjedujem alfu 145 1.6 ts.Dakle na 90000 km izgorio je ispusni ventil.Darko je promijenio i rekao da je sve sredeno.Nakon 10000 km opet ista stvar.Napominjem da auto od popravka trosi ulje jako,trosia je i prije alo ovo je strasno.Kako je moguce da izgori veitil opet u samo pola godine???????????????Prvi sam vlasnik i auto jako pazim.Nikad je nisam stisnuo na hladno,servis redovit.Htio bi da mi date malo vasa iskustva sa alfama.Ovoj mojoj stalno nesto.Ali od prvog dana.
Vidim da svi ovdje samo hvale svoje alfe a NITKO NE ZELI ECI KADA SE DESI NESTO VECE,ODNOSNO RIETKI KAZU I SVAKA IM CAST.Seka mi 147 1.6 ts 6 godina staru i 80000kmkoju je kupila novu.Na njoj nema sta nije mjenjano.Dakle:Cilindar kvacila dva puta.(popala pedala).Lezaj spojnicke dva puta.Isto je bio izgorio ventil na 60000.Ulja trosi cca litru na 2000.Pa neki board kompjuter,pa termostat.Ona sjenila za sunce stalno padaju.Ima jos toga neda ms pisati vise jer me kvata tuga.
Mislim da je ovo cisti dokaz onoga najbolja alfa-susjedova alfa

Moguće nije dobar dosjed ventila na glavi, tada ventil obavezno gori. Treba vidjeti i vodilicu ventila da se od prvi puta nije neš pohabalo ili slično pa šteka ventil kod zatvaranja. Isto tako izmjeriti visinu opruge ventila kad se izvadi te pogledati štepslu. Pitaj meštra, nek se ne ljuti, da li je istisnuo štepslu kad je stavljao ventil. Zna se dogodit meštrima u brzini da je ne odzrače pa ostane visoko klipić štepsle i ventil ne zatvara kak treba. A ovo kaj troši ulje mogu bit gumice ventila. A moguće je samo ta gumica na tom ventilu koji je prvi put izgorio ako nije mijenjana. Možda je i ona izgorila, mislim ne doslovno, nego se zbog temperature ukruti i ne obavlja funkciju.





















…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #34 u: 27-07-2008, 20:09:42 »
Opet Pitanje: da li je izgorio drugi put na istom cilindru?
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4250
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #35 u: 27-07-2008, 20:27:11 »
Možda bi bolji naziv teme bio, Da li se Alfe kvare češće nego ostali auti...

E sad, prema mom mišljenju, auto ko auto, svaki se kvari pa tako i Alfe ali ništa kritično više nego ostali...

Možda je to izraženije kod nas zbog neznanja majstora (pogotovo mislim na komplicirane TS motore), ili možda zbog toga što svi vozimo polovnjake sa upitnom kilometražom i povjesti, neki možda zbilja nalete na kritične ili slabo održavane primjerke itd...


Recimo ja sa svojom Alfom nemam baš nikakvih problema niti kvarova, ali naravno ako tu ne ubrajam ono što ja smatram pod redovito održavnje (diskovi, pločice, vilice, seleni, remenje, španeri, kvačilo, akumulator, gume, razne brtve, ulja, filteri...)

realtone

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #36 u: 27-07-2008, 20:32:18 »
ne nego na istom cilindru
 

Offline borisri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1767
  • Karma: 262
  • Spol: Muški
    • Rijeka
    • Gt 3.2 V6 24v
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #37 u: 27-07-2008, 20:57:48 »
Dali je moguce da darko nije nesto dobro slozio,ako je tko iz rijeke ili okolice neka da iskustva na njime.
U tvom slucaju ne znam kako je slozio, pa necu ni komentirat, ali meni je odrzava savrseno...  :ok:  :ok:  I cijeloj ekipi kojoj radi alfe i fiate. Od njega i Dubravka nema vecih majstora za Alfe u Rijeci i sire...
@75zd  citat: odovor ti je :MAJSTOR ŽELI DA SI TI STALNA MUŠTERIJA !     .........  kod ove dvojice i jesmo svi musterije , ali iskljucivo nasom voljom 
nije ok pisat lose o covjeku kojeg ne poznas i za kojeg nemas apsolutno nikakvih informacija kakav je majstor.
 Ono, nije alfisticki   :ok:  :ok:

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #38 u: 27-07-2008, 21:22:51 »
ja darka znam jako dobro
znam ga godinama
servisirao mi je 145 i 147


nazalost kao i tebi meni je takoder izgorio ispusni ventil na 3 cilindru, darko je skinuo, promjenjen ventil, poslajfani svi ventili i glava te promjenjena brtva glave, naravno da je auto trosio ulje, iako je imao 80,000 km ( pricam o 147 )iako je on po meni dobro napravio posao ja vise nisam imao zivaca i prodao sam ju.
moras znati da darko ne radi strojnu obradu glave nego je skine posalje u TTM i oni je vrate njemu a on sastavi motor.
takoder kada izgori ispusni ventil, neminovno je da ce neki mikroskopski dijelic ventila opet uletit u cilindar, sto uzrokuje habanje, i potrosnju ulja....


darko je vrhunski majstor za alfe ali je cinjenica da je preopterecen poslom, uvijek ceka bar 5 auta s vecim kvarovima, stoga se i njemu mogla desiti pogreska! iako sumljam!

pitanje: koliko ti je para uzeo za sve to ?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfe se kvare
« Odgovori #39 u: 27-07-2008, 21:33:53 »
ne nego na istom cilindru

Nije to slučajno 2 puta na istome cilindru. Treba riješiti uzrok inače će opet. Provjeri dizne da li bacaju sve 4 jednako.