21-09-2023, 14:24:21

Autor Tema: Tvrdo kvačilo  (Posjeta: 51737 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline rpichler

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2142
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 Tjet
    • Rijeka
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #180 u: 01-05-2016, 22:56:37 »
Koliko kosta taj originalni set kvacila i gdje se moze kupiti?

Ako imaš original set kvačila, skineš i odneseš u PSC Primorje. Oni imaju kao ovlašteni nekakav program povrata tih starih i prodaju "reparirane" za 2.400,00 kn sa 2 godine garancije. Ti "reparirani" su u biti potpuno novi setovi kvačila. Inače bez tvog starog je cijena 4.000,00 kn. Garancija vrijedi isključivo uz njihovu ugradnju.

Ne primaju ti pod račun stara Valeo ili bilo kakva druga kvačila. Samo original. Imaju ti plaćanje na 6 rata bez kamata na Amex, ako ti to što pomaže.
Photographer with a love/hate relationship with Alfa Romeo :ar: :love:

Trenutni auto: Peugeot 508 SW 2.0 HDi
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2191
  • Karma: 128
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #181 u: 01-05-2016, 23:13:57 »
2400 je korpa/lamela/potisni?
Koliko su jos cilindri...?
Jer novi Valeo set + cilindri dobijes za cca 1700 kuna. Isto imas jamstvo...
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline rpichler

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2142
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 Tjet
    • Rijeka
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #182 u: 01-05-2016, 23:23:47 »

2400 je korpa/lamela/potisni?
Koliko su jos cilindri...?
Jer novi Valeo set + cilindri dobijes za cca 1700 kuna. Isto imas jamstvo...

http://www.psc-primorje.hr

Zovni ih pa provjeri po broju šasije koliko dođe za tvoju.

Bio je set korpa/lamela/potisni za te novce za 1.9 8v 88kw 2006. redizajn.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Photographer with a love/hate relationship with Alfa Romeo :ar: :love:

Trenutni auto: Peugeot 508 SW 2.0 HDi
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2191
  • Karma: 128
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #183 u: 01-05-2016, 23:31:29 »
Ma meni ne treba. Novi su mi cilindri, zamasnjak, korpa, lamela i potisni. Ali nije bas nesto ekstra povoljno jer mislim da na Valeo isto ne bi smjelo biti neke zamjerke. A i kvaliteta "originalnih" dijelova im je drasticno pala.
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline maki147

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3043
  • Karma: 196
  • Spol: Muški
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #184 u: 01-05-2016, 23:38:17 »
U Tokicu Valeov set 1599.00 kn


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #185 u: 01-05-2016, 23:49:19 »
U Tokicu Valeov set 1599.00 kn


Sent from my iPhone using Tapatalk
U intercarsu s clanskim popustom  jos i manje
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline sime22

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 535
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #186 u: 02-05-2016, 00:29:39 »
Na Amazonu još i manje
Želio sam podjeliti na forumu ali 10 min nakon kupovine svih dijelova su cijene otišle drastično gore  :lol
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7911
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #187 u: 02-05-2016, 07:53:22 »
U intercarsu s clanskim popustom  jos i manje

Kod kolege industriala jos manje
GTA
 

Offline puljo 156

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 50
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 jtd 16v
    • Valpovo
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #188 u: 07-05-2016, 06:46:57 »
Imam jedan problem tvrdog odnosno mekog kvacila, ali samo ponekad.kvacilo je uglavnom kako treba biti međutim nekad mi se dogodi da ga jedva stisnem i to tako traje neko vrijeme i prestane.Jucer mi se dogodila druga stvar tj. da je bilo super mekano i isto tako nakon nekih 15min se vrati u normalu.Cijeli set kuplunga sa zamajcem je promijenjen prije nekih 30 000km.Moze neka smjernica odakle poceti traziti kvar
 

Offline maki147

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3043
  • Karma: 196
  • Spol: Muški
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #189 u: 07-05-2016, 07:39:36 »
Cilindar kvacila u kabini ili na getribi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline puljo 156

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 50
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 jtd 16v
    • Valpovo
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #190 u: 07-05-2016, 09:07:25 »
Kako se oni provjeravaju,tj kako prepoznati neispravnost?Auto si uglavnom popravljam sam, al sa ovime se jos nisam susreo
 

Offline mote kariola

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1435
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • GT
    • Labin
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #191 u: 07-05-2016, 14:23:58 »
Da li ti fali kocionog ulja u posudi ? Ja sam nekidan pomocni cilindar promijenio i na njemu je prethodno curilo ulje, promijenio ga nakon sto mi je getriba zablokirala na cesti. Dosta neugodna situacija.

P.S.

Ako ti je koji od cilindra u banani onda bi ti trebalo biti masno ili u kabini (glavni) ili na motoru (pomocni).
« Zadnja izmjena: 07-05-2016, 14:31:45 od mote kariola »
Šta to ima u ljudskome biću da ga tjera Tentacle porniću ?
 

Offline mape

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 52
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1,9 JTDm
    • Slavonija
    • wiki 147
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #192 u: 08-05-2016, 17:59:36 »
I meni je tako...malo tvrdo, malo mekano, malo ok...
I tako je 3 godine, od kad imam taj auto.
Sek kvačila sa zamašnjakom promijenjen, možda malo lakše od tada ide.
U biti malo mi j nejasno kako je moguća takva razlika iz mekanog u tvrdo. 
Ženskog je roda, valjda zato.
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat" - Henry Ford (1939.)
 

Offline noDi

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 646
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #193 u: 08-05-2016, 20:18:36 »
Meni je dok je auto hladan ajmo rec normalno kvacilo, nakon 10ak min voznje otvrdne i tako je stalno..bo
 

Offline puljo 156

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 50
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 jtd 16v
    • Valpovo
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #194 u: 08-05-2016, 22:16:24 »
Pregledao sam sve i sve izgleda ok.vozim dalje i cekam razvoj situacije,hvala
 

Offline Majestic

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 51
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 16V JTDM kramp
    • Zagreb
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #195 u: 09-05-2016, 16:35:09 »
I meni je tako...malo tvrdo, malo mekano, malo ok...
I tako je 3 godine, od kad imam taj auto.
Sek kvačila sa zamašnjakom promijenjen, možda malo lakše od tada ide.
U biti malo mi j nejasno kako je moguća takva razlika iz mekanog u tvrdo. 
Ženskog je roda, valjda zato.

Meni je dok je auto hladan ajmo rec normalno kvacilo, nakon 10ak min voznje otvrdne i tako je stalno..bo

Tvrdoca kumplunga ovisi o vise stvari. Uglavnom svi mjenjaju set sa i bez zamasnjaka i cilindre ali
ne podmazu ili ne zamjene jednu ili obje plasticne pikse na osovini vilice potisnog lezaja.



Moguce je skinuti samo gornju piksu i naspricati dobro s WD-om te naliti ulje niz osovinu. Ima negdje na forumu
opis postupka. Neki su uspjeli tako omeksati kvacilo. Postoji i mala mogucnost da je problem u crijevu izmedu
cilindara ali to se manifestira vibracijama na pedali kumplunga.
 

Offline noDi

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 646
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #196 u: 09-05-2016, 16:58:22 »
Tvrdoca kumplunga ovisi o vise stvari. Uglavnom svi mjenjaju set sa i bez zamasnjaka i cilindre ali
ne podmazu ili ne zamjene jednu ili obje plasticne pikse na osovini vilice potisnog lezaja.



Moguce je skinuti samo gornju piksu i naspricati dobro s WD-om te naliti ulje niz osovinu. Ima negdje na forumu
opis postupka. Neki su uspjeli tako omeksati kvacilo. Postoji i mala mogucnost da je problem u crijevu izmedu
cilindara ali to se manifestira vibracijama na pedali kumplunga.
Dobro da znam kad budem mijenjao lamelu!
 

Offline Crni_ARCS

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Hrvatska / Petrovac, Serbia
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #197 u: 16-05-2016, 23:49:39 »
Ovo pod obavezno! Podmazati osovinu, lagano, da ne kaplje dalje odatle. Meni su pri zameni seta to ostavili suvo, pa mi je pedala "zaglavljivala", kao da naidje na jedan zubic. Pokusao sam odozgore da probam da pomdazem lagano ali nisam uspeo, tako da sam na kraju opet skidao menjac...

Mada je meni je svakako kvacilo tvrdo i nakon ovoga, nakon sto sam menjao set, gotovo odmah je postalo tvrdo,  osetno tvrdje nego kod drugih koji su odradili zamenu... Inace sam stavio LUK Rep set sto je u biti isto valeo, mada deluje kvalitetnije...
 

Offline v7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1281
  • Karma: 22
    • Zagreb
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #198 u: 05-05-2018, 15:45:24 »
Bok ekipa, kad se mijenja set kvačila (korpa, lamela i potisni), na što bi se još trebala obratiti pozornost, tj. što bi se eventualno trebalo mijenjati prilikom rada kad je getriba dole? Neki cilindri ili nešto do čega se inače ne može doći bez skidanja getribe? Čisto da sve bude novo u tom dijelu auta što se da zamijeniti. Radi se o 147 TS, nema nikakvih problema s radom kvačila inače. Hvala!
 

Offline Kalmageddon

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 441
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Cuore Sportivo
    • Vinkovci
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #199 u: 05-05-2018, 15:58:16 »
Ja kada sam na 147-ici JTDm radio, mjenjao sam sve..Znači korpa,lamela,potisni, oba cilindra i plivajuci zamasnjak..E sad, posto ti nemas plivajuci, zamjenis samo set kvacila i to je to..Eventualno kad ti se javi problem sa cilindrima , stavis oba nova, novo ulje,odzračiš i gas..
btw. Mislim da se do cilindara lako dolazi(skine se postolje akumulatora za onaj na getribi), a onaj u kabini je pristupacniji... :D i to je to :)
La Meccanica Delle Emozioni
Alfa Romeo 147 JTDm 8V
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: v7

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2280
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 '01, Qashqai 1.6TB '18
    • Zadar
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #200 u: 05-05-2018, 16:13:08 »
Na 1.6TS-u postoji glavni cilindar u kabini, a drugi pomoćni cilindar je u sklopu potisnog ležaja. To je jedan dio.  :ok:

Dalje, kad je mjenjač dole, dobro je promjenit i semering radilice.
« Zadnja izmjena: 05-05-2018, 16:15:16 od M.P. »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: v7

Offline v7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1281
  • Karma: 22
    • Zagreb
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #201 u: 05-05-2018, 17:05:04 »
Znači zamjenu jednog od tih cilindara riješavam zamjenom potisnog, a drugi je ionako iz kabine tako da se to riješi izvana ako bude problema s njim - ako sam dobro shvatio?

Na kolko KM cca se mijenja semering radilice, odnosno koji su simptomi da ne šljaka kak spada? I da li bi trebalo i ulje u getribi zamijenit usput (mijenjano prije cca 30tkm)? :Hm
« Zadnja izmjena: 05-05-2018, 20:07:06 od v7 »
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2280
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 '01, Qashqai 1.6TB '18
    • Zadar
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #202 u: 05-05-2018, 20:14:00 »
Tako je. Mislim da je obično za 147 TS u setu lamela i korpa, a potisni ( druk ) / pomoćni cilindar kupuješ zasebno. Možda ima i kompletno sve, pa je jeftinije, ne znam. I još imaš i glavni, u kabini pod pedalom.

Šta se tiče simptoma , na puntu sam davno mjenjao semering radilice ( ako se ne varam dva su, a jedan je na spoju motor-mjenjač ) baš uz zamjenu kvačila jer je počeo puštat ulje ( na spoju ), sve je radilo normalno osim šta je tu slinio ulje.

Tu malo još virni  :mah:

https://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_147_parts.shtml
« Zadnja izmjena: 05-05-2018, 20:15:12 od M.P. »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: v7

Offline v7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1281
  • Karma: 22
    • Zagreb
Odg: Tvrdo kvačilo
« Odgovori #203 u: 05-05-2018, 20:16:15 »
Tako je. Mislim da je obično za 147 TS u setu lamela i korpa, a potisni ( druk ) / pomoćni cilindar kupuješ zasebno. Možda ima i kompletno sve, pa je jeftinije, ne znam. I još imaš i glavni, u kabini pod pedalom.

Šta se tiče simptoma , na puntu sam davno mjenjao semering radilice ( ako se ne varam dva su, a jedan je na spoju motor-mjenjač ) baš uz zamjenu kvačila jer je počeo puštat ulje ( na spoju ), sve je radilo normalno osim šta je tu slinio ulje.

Znači ako ne slini i nema "na oko" oštećenja - ne mijenjaj! :D  Hvala na savjetima :respect:
« Zadnja izmjena: 05-05-2018, 20:45:31 od v7 »